Forum >> Alfasud-33
VinceP4 (Il capitano)31-03-2005 22:58:10 // 2921
Az előgyújtás állítás hibáját 1,2,3-ban is éreznéd magasabb fordulatszámon. Szerintem.
VinceP4 (Il capitano)31-03-2005 22:54:51 // 2920
Oke, értem, hogy mizu, de azért egy kis kötözködést engedj meg:
A tiedhez lehet azért nem az van gyárilag, mert akkor még nem volt ilyen, ami nem jelenti azt, hogy rosszabb lesz tőle, sőt....
ÁdidiGaga (il hempescattore)31-03-2005 22:53:50 // 2919
Jankesz
igen karbis!
ha beállításnál az alapjárati keverék finombeállítását értetted,annak szerintem nem sok köze van ehhez a fordulatszám és sebességtartományhoz.
Itt már csak a főfúvókák dolgoznak,oszt kísz!
ellenben a vákuumos előgyújtásnöveléshez lehet köze.
meg a karbibeállításnak annyiban,hogy a fojtószelepek alapállása is
kihat a vákuumra.
szerintem!
előgyújtás helyes értékről sem vagyok meggyőződve ,gázelvételkor van durrogás,azt is meg kellene méretni.
ami még eszembe jutott: holnap megnézegetem,van-e egyáltalán vákuum-siettetés?
ÁdidiGaga (il hempescattore)31-03-2005 22:40:54 // 2918
Köszi a szakértést mindenkinek!
Robesz
kösz,de ha már az 1,6 boxerbe sem ez kell,akkor szerintem az én 1,3 8V karbisomba sem az való.
3 éve a GL 25 HL olyan 1600 körül volt,így 7-8k-t szánok max a "bulira" ,mármint a 4 gyertyára.Ráadásul gyárilag is az a frankó.
Egyenlőre a gyújtás másik végén is szétnéztem.A trafóra volt ugyanis hernyákolva az elektromos AC. A pumpa le lett ugyan kötve ,de a drótok még rajta lógtak,pl: egy test, egy bizti ,egy másik a trafó +ra
kötve.Lebontottam,majd még ellenőrzöm a bekötéséket a "nagykönyv" szerint.
Robesz731-03-2005 22:06:31 // 2917
nincs vele semmi gondom, csak az 1.6 boxerbe nem az kell, mint az 1.7 16V-be. Én az 1.6-ba mindíg a Brisk Premium LOR14LGS sportgyertyát használom. A többit akkor vettem, mikor az 1.7 16V-vel kísérleteztem....Sokan azt mondták, hogy a platina egy speciális gyertya és biztosan azért egyenetlen a motor járása, mert nem az van benne....gondoltam, ezen már ne múljon.... épp csak kipróbáltam vele, de nem volt jobb, ezért ki is vettem belőle, elvégre elég drága mulatság...most viszont fölösleges lett. A másik 4 gyertya pedig addig volt benne, míg használtam azt a motort (kb 500-700 km BKR6EK)
veteranviking31-03-2005 21:52:01 // 2916
Szeva Permanent!
Át csev.
VinceP4 (Il capitano)31-03-2005 21:48:34 // 2915
Esztergomba viszem az ajtótömítőket. A névmemóriám -ne haragudjatok- pocsék, úgyhogy akinek kell, jöjjön érte. (talán megismeritek az autót)
Robesz! Nekem is olyasmi gyetyáim vannak. Neked van valami gondod vele, hogy túl akarsz adni rajta?
Robesz731-03-2005 21:30:16 // 2914
ja, van BKR6EK-is.....mindkettő az 1.7 16V-ből maradt.....
Robesz731-03-2005 21:28:02 // 2913
hello! Nekem van, az említett platina gyertya... 20 km-t ment kb, NGK PFR6B ennek is 7 e Ft darabja.... 15e -ért odaadom, ha kell
VinceP4 (Il capitano)31-03-2005 20:05:41 // 2912
Motor kész, benne van a kocsikában, már csak össze kell dugdosni, meg feltöltögetni (az idő rövidsége miatt nem sikerült Seleniát szerezni :(( ), és indulhatok lassan Esztergomba.
Ja, meg még rá kell tenni még egy dobot, hogy a hangversenyen mást is halljanak, és legyen esélyem eredményre. :))
Scott31-03-2005 18:55:33 // 2911
Sziasztok ! Leírok egy érdekességet : az én 33-omban 1.7-es motor van dupla karbival. Minden irodalom és workshop szerint ezt a blokkot csak hidraulikus szelepemelőkkel csinálták . Ingegnere kiszúrta az oldalamon, hogy valami nem stimmel, mert a hengerfejek alapján az enyém hagyományos. Kérdezte is, hogy tuti 1.7-e ? Beleültette a bogarat a fülembe. Kutakodni kezdtem és megnyugodtam, hogy a motorszám alapján biztosan 1.7-es, de valóban nem hidrotőkés az enyém, annak ellenére, hogy annak kéne lennie. Az érdekesség az, hogy egy srácnak ugyanilyen mocija van és az ővé is hagyományos. Felhívtam a szerelőm, azt mondta eleinte hagyományosan csinálták, aztán áttértek a hidrotőkés verzióra. Ennyit az olasz dokumentációkról :))))))
Jankesz31-03-2005 17:34:14 // 2910
120-ig jó a gyújtás,és utána elmegy?Létezik ilyen?
Én inkább a karbikat állitanám,ill. állitattnám be.-Lehet olcsóbb és ártani nem árt.Feltéve hogy karbis:)
HGyuri31-03-2005 17:08:37 // 2909
kénytelen vagyok beismerni: az a bizonyos "120 felett semmi"-effekt majdnem változatlan maradt :-)
Ötletem nincs, de talán próbáld meg a következőt:
kinyomod a kuplungot, aztán azzal a kis kart a középkonzol előtt húzd magad felé, és engedd fel a kuplungot :-D
(bocs)
norbee31-03-2005 16:51:05 // 2908
NGK, ha nincs 25HL.
VinceP4 (Il capitano)31-03-2005 16:45:28 // 2907
Én csak annyit tudok mondani, hogy nekem egy pár jó szerelő azt mondta, hogy a platina Boscht tegyem bele (az a gyári) mert az nagyon jó. Mondjuk vagy 7e/db, úgyhogy lehet is jó.
A fenti hozzászólás nem tükrözi a véleményemet (ebben a témában nincs is véleményem), ez csak egy információ megosztás volt.
ÁdidiGaga (il hempescattore)31-03-2005 16:38:03 // 2906
Ciao tutti boxeristi!
kérdés: a Golden Lodge 25 HLD jelű gyertya miben különbözik a 25HL-től?
Jó 25 HL helyett?
előzmény:
ma végre sikerült egy k...baszott utat találni,ami nem csupa lyuk
vagy hiányzik róla éppen a burkolat.
(igaz itt meg 60 a max.seb,de a többi után már nem érdekelt)
kicsit megűztem a járgányt
mint mondottam ,nem szeretnék bemagyarázni semmit ,úgyhogy
kénytelen vagyok beismerni: az a bizonyos "120 felett semmi"-effekt majdnem változatlan maradt :-)
talán annyival,amennyivel a felújított motor jobb a kicsit már hengerfejesnél...
biztos,hogy gyújtás,de melyik része?
egyenlőre egyik ötlet a gyertyacsere
30-35 ezret mentek,hátha segítene a csere
25 HL épp nincs a Fiatnál
köszi szépen a segítséget
Merill14631-03-2005 13:36:55 // 2905
ok thx byez jó talit hétvégre jó szórakozást.
giovanni31-03-2005 13:30:49 // 2904
No problemo... :)
Merill14631-03-2005 13:28:07 // 2903
Értem én csak a mihamarabbi pénzhez jutás miatt ez egyszerübb nekem.
giovanni31-03-2005 13:20:20 // 2902
Csak egy 5-let volt.. sem rábeszélni sem lebeszélni nem akarlak semmiről csak mint lehetséges megoldás gondoltam, de természetesen úgy teszel ahogy jónak látod...
Ja és messzemenőkig megértem hogy minnél hamarabb pénzhez/kocsihoz akarsz jutni régebben nekem is nélkülöznöm kellet az autómat néhány hónapig törés miatt és bizony nem volt jó érzés...
Merill14631-03-2005 12:33:35 // 2901
ok etz értem mert kérdezték egy páran hogy ez vagy az nem eladó e de nekem sajna a tökém nagy része ez az autó tehát ami ebböl kijön avval v azzal tudok elkezdeni egyet és 300000 egyben megkapok akkor már mehetek és eltudok hozni egy másikat hitelere de ha elkezdem bontani akkor lehet hónapokat kell várnom arra mire összejön eza pénz és én mielöbb szeretnék vusszaülni mert a baleset óta nem vezettem és azóta sajna kocsi sincs ez idestova 6 hónap.
Merill14631-03-2005 12:30:08 // 2900
Megnézem mannyá jövök.
giovanni31-03-2005 12:25:55 // 2899
Én is de közben leírtam az oldaladra hogy mit is gondolok... Szerintem próbáld ki...
Merill14631-03-2005 12:19:37 // 2898
Itt vagyok
pb_31-03-2005 09:46:25 // 2897
Aha, szóval legózni kellene. Az nem a legjobb dolog.
Azmo31-03-2005 09:42:54 // 2896
vivalfa31-03-2005 09:38:29 // 2895
Mármint a nyitóval? Életem tévedése volt egy lakatos Diósdon és amikor a küszöböt összebarmolta, kikötötte a jól működő cstérnyitót és darabokban adta vissza. Azóta elvesztettem a fonalat+vennem kell egy új bowdent és azt akarom majd bérákni.
pb_31-03-2005 09:25:56 // 2894
De konkrétan mi is volt a baj vele?
vivalfa31-03-2005 09:20:47 // 2893
Lelopták a hátsó emblémámat :-(((
vivalfa31-03-2005 09:06:26 // 2892
Kösz pb_! Majd próbálkozok, ha nem elég a képzelőerőm, majd sikítok:-)
üdv
VinceP4 (Il capitano)30-03-2005 22:42:32 // 2891
Urak. A 33 motorja tökkkéletes! 130e km, annak a fele 5-6 ezres fordulaton, és a hengerfalak, az összes siklócsapágy ragyogó állapotnak örvend. A megállapítás, ha okosan csinálod, és cserélsz rendszeresen olajat, bármit megtehetsz vele. Holnap beleteszik az autóba, és mehetek Esztergomba.
(azért kopp-kopp-kopp)
pb_30-03-2005 15:42:49 // 2890
Könnyen lehet, nem vagyok fotós, bár gt annak tart.
Scott30-03-2005 15:37:03 // 2889
pb_. Szerintem ezt egy kicsit túlzoomoltad, de lehet hogy vivalafának nagyobb a képzelőereje :))
pb_30-03-2005 15:31:48 // 2888
pb_30-03-2005 12:04:52 // 2887
Jól van, még annyit lehetett volna +csinálni, hogy összenyomod a csatikat, 1 kicsit, hogy jobb legyen az érintkezés, ha +csináltad, akkor tárgytalan.
Egyébként csináltam képeket róla, de már nem volt annyi szufla a gépben, hogy áttöltsem a szgépre.
M-GEGE30-03-2005 11:37:56 // 2886
Pb!
Nem műx a webes icq, majd ha hazaértem dumálunk.
A lényeg, hogy jó lett a sebességmérő, a műszerfalban volt a hiba. Megpiszkáltam az érintkezőket, hogy frankó legyen, meg az egész csatlakozót is áttekertem szigszalaggal, hogy feszesebben álljon. Ha legközelebb elromlik, már tudom hol a gáz.
Kipucoltam a vezeték csatlakozóit a motortérben is. Meg végigkövetve láttam, hogy a jeladó. Hát kb ennyi.
Haverom tegnap megemelte a kocsit, jobb elöl, és leugrott az emelőről, szerencsére a kerék még rajta volt. Kicsit belilult a fejem, haverom aki két súlycsoporttal nagyobb nálam nem mert hozzám szólni.
Szerencsére nem látszik, mert vissza tudtuk görbíteni a műanyagküszöböt, más kár nem keletkezett.
Kellett nekem tegnap küszöbről beszélni...
VinceP4 (Il capitano)29-03-2005 22:07:25 // 2885
Na. Meg lehet nyugodni, mert a konstrukció tökéletes, "emberi mulasztás" folytán történt a baki. (a főtengelyről beszélek)
A fejleményekről majd írok.
count M29-03-2005 20:55:49 // 2884
Ja, még a műszaki egy érdekes sztori: szóval annyi van, hogy a Szamosiéknál volt egy kígyós-rendszámos 156. De a tulaj, mint kiderült, még csak regisztrált vendég, mert nem volt ideje kitölteni a reglapját. De nem ez a lényeg, eldumálgattunk amíg piszkálták a kocsaiainkat, és mondtam neki hogy minden szuper, csak még műszakim nincs. Erre felkapta a telefont, telefonált négyet, és intézett nekem egy soron kívüli műszakit, egy autókereskedő barátján keresztül. Úgyhogy innen is üzenem, Csaba, szuper arc vagy, és jövök Neked eggyel! Köszi! :)
r.cM
count M29-03-2005 20:42:22 // 2883
Basszus. Beírtam vagy ötezer karakterben a nap történetét, de elbaxtam és elszállt... :(
Na mindegy, a lényeg hogy ma sikerült intézni egy totális lefulladást majd újraindulást, tankolást, adalékokat, zöldkártyát, beindítani a lusta hengert (igen, a gyertya volt a hunyó!), futóműbeállítást, és még műszakira is elküldtem a kocsit, ha minden jól megy, holnap du-ra minden kész lesz, már csak a takarítás marad hátra! Most boldog vagyok. :)
Egy nap alatt sikerült egy gyönyörű fényezésű, koszos belterű, köhécselő, imbolygó roncsból egy gyönyörű fényezésű, koszos belterű, gyönyőrű hangú és harapós, az utat atomstabilan fogó Alfát csinálni. Sztem nem rossz. :)
r.cM
pb_29-03-2005 15:07:07 // 2882
Jót kérdezel, fogalmam sincs. Hol lehet ráírva, ha rá van?
M-GEGE29-03-2005 14:46:40 // 2881
:-(
Na megyek megnézem a kmszámláló jeladóját. Addig nem viszem el fényezőhöz, amíg nem tudom visszacsekkolni, hogy mennyit mentek vele.
ÁdidiGaga (il hempescattore)29-03-2005 14:40:34 // 2880
hééé,te sem figyelsz!
olasz bontósi-kukázós cucc, olyan amilyen.
én se ilyet rendeltem: ezt kaptam!
ebből kell gazdálkodni! :-)
M-GEGE29-03-2005 14:33:26 // 2879
és ahol te rendelted ezeket a küszöböket, ott lehetne szerinted ilyen lökőst rendelni ami a képen van?
ÁdidiGaga (il hempescattore)29-03-2005 14:23:18 // 2878
helló!
pb_
a küszöbspoiler 4k volt,képen jól néz ki,de:
festeni kell - akkor is ha fehér autóra tenném.
a hátsó részét jópár helyen meg kell patkolni.
amúgy nem ilyenre gondoltam,vagyis...
régi 33-on láttam (1,3) aminek szép íve volt elöl-hátul.
ez fényezetlen feketében is készült
a P4-16V -t nem is figyeltem,milyen,mindenesetre ledöbbentem,
hogy az első fele megegyezik at enyémmel ! (gyári 1,3)
nemtom mi lesz vele.
igazából nem szimpi nekem a házi (ide tartozik az autófestő iparos is) műanyagfestegetés,de ezzel az a helyzet,hogy feketében nem létezik,
mivel a P4/16V mindig színrefújt volt.Tehát ha M-GEGE nem keresne,hanem kínálna ilyet ,az is elütne a lököseimtől.
Esetleg valami rücsi fekete festék jöhet szóba,de akkor lökös is,meg ív is,meg ááááááá!
Ja,vagy Lester csinál még fekete (vagyis fényezd magad) elemeket, de az minimum 40k!
M-GEGE29-03-2005 14:14:05 // 2877
Kitörték. Anno...
Szerencsére még fityegett amikor átvettem a kocsit. Szóval megvan mindkettő
granturismo29-03-2005 14:11:35 // 2876
De rendes 4x98-as felni ugye?
M-GEGE29-03-2005 14:09:29 // 2874
pb_29-03-2005 14:07:21 // 2873
Asszem igen, így nevezted, azt.
R14 5,5" asszem
M-GEGE29-03-2005 14:06:05 // 2872
végülis ez is egy megoldás, de félek a szerelők elbasszák megint
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
425
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?