Forum >> Alfasud-33

pb_25-06-2013 23:01:28 // 79021
Felül is TSapágyas.
127_sud25-06-2013 22:53:10 // 79020
O gyűrű nem jó mert a bele kell préselni a házba, szóval a külső fele olyan mint egy szimering. Egy sima O gyűrű nem maradna bent a helyén :) A belső gumis része pedig két szembefordított záró élből áll, ott zár a lengéscsillapító peremes részén.
kesa25-06-2013 22:38:55 // 79019
Miért? Miben jobb elől, mint a kocka?
Geometria is más, vagy csak a gólyaláb?
pb_25-06-2013 22:17:01 // 79018
Akad még, akad még.DDD
pb_25-06-2013 22:16:31 // 79017
Akkor inkább TSíkor tegyél Lőre.
kesa25-06-2013 22:13:27 // 79016
Rendben, megnyugtattál, hogy ez még nem az adu ász volt :)!
kesa25-06-2013 22:13:03 // 79015
Mindegy. Akkor össze lett rakva, jó volt, most meg szét van szedve, és ha egyszer eljutok odáig, már kocka 33 futóművel fog feltámadni, szóval elvileg nekem nem sok szükségem lesz már konkrétan erre a fajta tömítésre.
pb_25-06-2013 21:49:19 // 79014
Értem, de ettől függetlenül én simán +próbálkoznék a sima ogyúrúvel.
pb_25-06-2013 21:48:23 // 79013
Nyugi, TSak mértékkel.DDD
kesa25-06-2013 21:43:32 // 79012
Nem hinnem, mert egy acél gyűrűre van vulkanizálva a gumi, ráadásul alakos (vagy ajakos?) kialakításban.
kesa25-06-2013 21:41:51 // 79011
Azé minden műHEJtitkot nefecsegjéki, mer ellesi a konkurencija :D!
pb_25-06-2013 21:39:30 // 79010
Xtem sima ogyúrúként kap6ó a kereskedelemben.
pb_25-06-2013 21:37:52 // 79009
Yól látod, vate.DDD
kesa25-06-2013 21:37:21 // 79008
Jóra gondoltam, csak rosszat írtam.
Kerestem ilyet anno, és még te sem tudtál akkor szerezni újat, viszont a saját készletedből túrtál két használható állapotúnak ítélt példányt. Megjegyzem, az autó szétszedéséig (tavaly nyár vége) tökéletesen üzemeltek. Legalábbis a toronycsapágy nem vetette magát észre, hogy elégtelen tömítés miatt berohadt volna.
Egyébként így már, hogy van gyári új darabod, vetetsz róla mintát, megpróbálod újra legyártatni? Vagy eddig sem a mintavétellel volt a baj, hanem egyéb okból nem vállalta senki?
Zolika15525-06-2013 21:04:25 // 79007
asszem visszább kell venni az arcomból :-)
pb_25-06-2013 20:55:37 // 79006
Me xunyóka vagy, és ráadásul még gyönge is.D
Inkább ez vix mindent:

pb_25-06-2013 20:39:00 // 79005
A kollégák által leírt 2 tippem lett volna nekem is, de mivel rugótányért is leinekltél, ezért a toronyTSapágyra tippeltem volna.) Amúgy a cikkxám árulkodó, igaz nem lehet normálisan kikeresni.))
pb_25-06-2013 20:37:16 // 79004
Pedig 1x TSak + kéne TSinálni normálisan.)
pb_25-06-2013 20:35:26 // 79003
Pedig nem ártana +TSinálni normálisan.)) Inkább zörög, mintha valamit nem raktak volna normálisan a helyére.
Tessék ízelítőnek:


)))
Zolika15525-06-2013 20:32:15 // 79002
A lényeg lemaradt! :DDD

Zolika15525-06-2013 20:31:33 // 79001
Ez sztem sokkal menőbb :)))
pb_25-06-2013 20:30:30 // 79000
127_sud25-06-2013 19:51:34 // 78999
Nem, tömítőgyűrű a toronycsapágy alá. A régi fajta hagyományos tűgörgős toronycsapágy azért ment tönkre mert rossz volt ez a "szimering". A sárga műanyag házas toronycsapágynál már nem volt ilyen de az se a legjobb mert nem teljesen zárt azért az se. Tényleg régóta kerestem ilyet és még gyártatni se tudtam. A 101405-ös alkatrész.
Gery8325-06-2013 19:22:16 // 78998
Tömítőgyűrű a váltókihajtásra? :)
127_sud25-06-2013 19:19:06 // 78997
Nem igazán bár jó helyen keresed. Amúgy a korai 33-as első futóműben is ilyenek voltak.
kesa25-06-2013 17:18:51 // 78996
Toronyszilent belsőfékeshez?
127_sud25-06-2013 15:01:46 // 78995
Na miket szereztem ma? És még van sok más is persze, mind gyári és ritka cuccok. Ki tudja mi a vákumfóliázott alkatrész? Kb. 6 éve keresek ilyet és most szerencsém volt... Néha lehet boldog az ember.
VinceP4 (Il capitano)25-06-2013 10:55:35 // 78994
A gond inkább az, hogy a szegény ember vízzel főz... Sosincs (és/vagy nem szánok rá) annyi pénz egyszerre, hogy rendbe lehessen igazán rakni, ellenben 6 év alatt már kókányoltattam 1,5-2-szer annyiért összességében. A legnagyobb betegség, hogy ezt tudom is, és ettől függetlenül még pár évig eljátszogatom így. :-(
VinceP4 (Il capitano)25-06-2013 10:46:34 // 78993
Pedig le van hagyva. A váltó jelenleg üzembiztosan működik, én meg megszoktam. A hátsó futómű pedig úttartásra és minden másra 100%-os. Valami beleér valamibe, de ez lehet kiderül, ha leszedik a tankot hegeszteni, mert az meg rajta van a listán.
Alapvetően amúgy elektromos dolgok vannak, mert eljutottam oda, hogy a motorvezérlőn kívül minden rossz. Egyedül a fordulatszám mérő az, ami eddig mindegyik autómon tökéletesen, gondok nélkül működött. Illetve könnyebben megközelíthető helyeken lesz egy kis taknyolás, mert bár szerkezetileg rendbe van, azért alul néhol be tudja verni a vizet. :-)
pb_24-06-2013 22:42:52 // 78992
Azért a váltót, és a hátsó traktus zörgését ne hagyd le a listáról.)
VinceP4 (Il capitano)24-06-2013 22:25:51 // 78991
Majd jövőre hátha megint kiadja. Addig is lepasszolom az autót egy kívánságlistával fél évre egy barátomnak, és majd meglátjuk meddig jut. Az biztos, hogy festés és "szépséglakatolás" nem lesz benne, tehát semmit sem fogtok észrevenni.
pb_23-06-2013 00:43:23 // 78990
Ahogy írod, yó volt találkozni.)))
VinceP4 (Il capitano)21-06-2013 14:29:07 // 78989
Jó volt találkozni ismét élőben a digitális ismerősökkel, illetve nagyon jó volt kb. 800 kilcsit belerakni az autóba. A több éves problémás kezdet után a türelemnek és a ráfordításoknak köszönhetően kezdek megbízni az autóban, bár még azért vannak problémás területek.... A lényeg, hogy sz@r autóval nem lehet órákon keresztül 4750-es fordulatszámmal "veretni". Az üzemképesség pedig feltétele a további közös jövőnknek. ;-)

Ja és egyik szemem sírt, a másik meg nevetett a kevés P4/Q4 láttán. És még nem is mindegyiknél rosszab az enyém. :-P (Na jó, ez csak csipkelődés volt.) ;-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)13-06-2013 14:52:51 // 78988
Kis lépéssel közelebb vagyok ahhoz, hogy kiderüljenek a fékem viselt dolgai...

Elmentem ma egy hidraulikás céghez, ahol voltak olyan kedvesek és legyártották a féktartály - folyadéxint-jeladó közti tömítést. Mondjuk ha a várakozással töltött időt mérnökórában hozzáadnám, durva összeg jönne ki - de azzal én is tisztában vagyok, hogy nem ez a 2000 Ft+-os megrendelés tartja el a céget .-p

Mindegy, túl vagyunk rajta innen elvileg már csak a meglévő elemekkel (elemek úgy is, mint: levegő, fékfolyadék) kell megharcolnom..
127_sud13-06-2013 08:10:17 // 78987
Amit keresel az kb. a fehér holló kategória. Persze lehet szerencséd is de sajnos ezek mind elpusztultak.
G-Burt13-06-2013 00:39:27 // 78986
van egy nagyon jó lakatosom
pb_12-06-2013 23:08:38 // 78985
Lehet yobb kilátásaid lennének, ha leszólnál délre, hogy izzítság be a kemencét.)
pb_12-06-2013 23:03:25 // 78984
Nehéz ügy.
Ivi12-06-2013 19:04:42 // 78983
Az is jó lenne ha nem lenne rajta lakatolás, vagy csak nagyon felszínesen.
Ivi12-06-2013 19:03:32 // 78982
Sziasztok!

Kellene nekem egy használható Alfasud kaszni ami annyira nincs elrohadva, mintha mondjuk "kétszerannyira" lenne elrohadva.. :) Az adatlapomon van a tel.számom, vagy emilben kérem a megkereséseket.

Köszi
pb_11-06-2013 13:21:25 // 78981
Tudom, hogy nem 16vt írtál.) Én csak a listaárral számoltam.
127_sud11-06-2013 12:36:29 // 78980
Nem 16V-t írtam csak 2db tengelyről volt szó :)
A lényeg, hogy tényleg sokba kerül ha új cuccokat teszel bele.
pb_11-06-2013 12:29:35 // 78979
Ezekre a komponensekre inkább azt mondanám, hogy alsó hangon van a 100as közelében.)
TDI7511-06-2013 09:21:45 // 78978
Szia! Ha lefényképezem az enyémet az segíthet neked?
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-06-2013 08:42:57 // 78977
Szia!

Kb. ezekre én is rájöttem,

ugye az "angol verzión" valóban az alátét nyúlványa be van fordítva a króm-rugó alá + van még valami kilicsmű-féle elem is a tekerőkerék fogaiba akaszkodva

ami a gond nálam:

nekem nincs kilincs-mű (illetve semmi olyan, az "angoltól eltérő vagy plusz-) elem, ami ezt a funkciót betöltené)

illetve:

nekem az alátét szára és maga az alátét síkja nem derékszög, hanem attól nagyobb (lásd a sajátomat ábrázoló képet) emiatt szinte lehetetlen befordítani a krómrugó alá! (mindkettő alátét pont ilyen + nem tűnik kézzel elhajlíthatónak)

úgyhogy "szopacs-nyalacs" amíg nem találok PONT ugyanilyet élőben vagy képen , addig csak találgatok.

Egyenlőre folytatom a fék összerakást, majd működéskor "megmondja az őszintét" - elvileg annyi lehet, hogy későbbiekben nem állít után. Ha szerencsém van, mire ez észrevehető lenne a fékhatáson , addigra valami kitalálódik rá....
127_sud10-06-2013 14:27:44 // 78976
Ha csak veszel a motorba egy új olajszivattyút meg pl. 2db új vezérműtengelyt akkor ott vagy a 100-as közelében. Az én motorom se lesz az utolsó csavarig új pedig nagyon sok mindent megkap. Én használt cuccokat nem igazán teszek bele mert többet az életben nem akarom szétszedni :)
127_sud10-06-2013 14:24:08 // 78975
Basszus ez jó kérdés, a képeken (a linken láthatón) is mindenfelé áll az alátét. Szerintem ebből többfajta kézifék kar is létezett (a pofák közti összekötő) és megadja hogyan kell állnia. Az "acélrugó" rá van szegecselve a karra úgyhogy nem tudod rosszul összerakni. A lényeg, hogy az "alátét" kilógó része (amit pirossal jelöltél) a vékony lemez rugó alatt kell legyen. Mondjuk én jobban szeretem a tárcsaféket...
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-06-2013 10:26:20 // 78974
Üdv Urak!

Fékolaj az vajommi? - mármint vegyileg, konkrétan a tartályt akarom kitakarítani, de mivel ilyen trükkös rejtett cellás - ugyanakkor hót fekete szutyok belül - áztatni kéne valami jóféle anyagba, ami kitakarítja... Nitró? Brigéciol?

köszi
pb_10-06-2013 08:47:07 // 78973
Igen, de mondom a tulayyal, mayd +beszélheted.))) Minek mentem volna, törött lábú xunyókát nézegetni?DDD
Zolika15510-06-2013 00:19:28 // 78972
Igen, ennyire kemény vagy? Mégse mertél ma a Vágóhídra jönni :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.