Forum >> Alfasud-33
VinceP4 (Il capitano)31-10-2007 14:02:43 // 35571
HátvédRomeo31-10-2007 00:40:21 // 35570
OKsa. köszi :))
pb_31-10-2007 00:38:36 // 35569
A jobb kép speciel az én szutykom adatait ábrázolja.)) A valóságos kép is biztos van, keresni kéne, de sztem azt elhalasztjuk a következő napokra.)
HátvédRomeo31-10-2007 00:04:19 // 35568
Na ezt a hsz-st lementettem, mert ez lett volna a köv. kérdésem. :-))
HátvédRomeo31-10-2007 00:00:44 // 35567
Figyi a Te belsődről ha látnék fotót össze tudnám hasonlítani.
van ilyen képed?? Gondolom van. :)))
van ilyen képed?? Gondolom van. :)))
pb_30-10-2007 23:50:52 // 35566
Alfaferi30-10-2007 17:10:23 // 35565
Ciao Cartársak
Ha van Valakinek 33-ashoz bal első lámpa és irányjelző, kérlek írjatok az üzenőfalamra.
Sűrgős lenne a dolog, mert a jövő héten vizsgázna a vas, de törött búrákkal nem adják meg a műszakit.
Előre is köszönöm.
Üdv. Mindenkinek
Ha van Valakinek 33-ashoz bal első lámpa és irányjelző, kérlek írjatok az üzenőfalamra.
Sűrgős lenne a dolog, mert a jövő héten vizsgázna a vas, de törött búrákkal nem adják meg a műszakit.
Előre is köszönöm.
Üdv. Mindenkinek
pb_30-10-2007 15:42:54 // 35564
2,5-2,6l
Viszkozitás: SAE 80W-90
Minőség: API-GL4/5
Gyárilag ajánlott olajak: Agip Rotra MP, Tutela W90/M-DA(ha jól tudom ilyen már nincs, de van utódtípusa), IP Pontiax HD
Én Agipot használok, sztem jó, és nem mellesleg a legolcsóbb. Arra figyelj, ha Agipot veszel, hogy ne a HY-t vedd +, bár az is jó bele, de nem EP-s olaj.
Viszkozitás: SAE 80W-90
Minőség: API-GL4/5
Gyárilag ajánlott olajak: Agip Rotra MP, Tutela W90/M-DA(ha jól tudom ilyen már nincs, de van utódtípusa), IP Pontiax HD
Én Agipot használok, sztem jó, és nem mellesleg a legolcsóbb. Arra figyelj, ha Agipot veszel, hogy ne a HY-t vedd +, bár az is jó bele, de nem EP-s olaj.
Bálint30-10-2007 15:30:21 // 35563
Sziasztok!
Kérdésem lenne! Hány liter olaj kell az 1351-es boxi váltójába? Ja és milyen viszkozitású?
Köszi!
Kérdésem lenne! Hány liter olaj kell az 1351-es boxi váltójába? Ja és milyen viszkozitású?
Köszi!
Longman30-10-2007 08:12:16 // 35561
Megkaptam köszönöm, tanulmányozgatom! :)
pb_29-10-2007 20:28:53 // 35560
Belehúztak a gyerekek.))
pb_29-10-2007 20:28:17 // 35559
Átzavartam mind2 címre, ha esetleg nem menne át szólj, és küldöm 1 másik címről.
Longman29-10-2007 16:09:52 // 35558
4. havi?, akkor nem tétlenkedtek, mert 5. hóban már forg. helyezték Mo-n. :)
Longman29-10-2007 16:08:02 // 35557
Megköszönném, dust@freemail.hu, vagy lkepes@terraauto.hu
pb_29-10-2007 15:46:04 // 35556
Longman29-10-2007 13:58:38 // 35555
Jah ,ha rá tudsz nézni beírom az alvázszámot: ZAR93000002090743
Longman29-10-2007 13:57:38 // 35554
Értettem. :)
Namost ebben akkor nem lehet olyan hogy gyújtás állítás, meg gyújtáselosztó rossz, mert nincs is benne, igaz?
Akkor marad hibalehetőségnek a gyertya, a kábelek, a lambdaszonda, a hőmérséklet jeladó (itt melyikre is gondoltál?), asszem talán ennyit említettetek a múltkor.
Namost ebben akkor nem lehet olyan hogy gyújtás állítás, meg gyújtáselosztó rossz, mert nincs is benne, igaz?
Akkor marad hibalehetőségnek a gyertya, a kábelek, a lambdaszonda, a hőmérséklet jeladó (itt melyikre is gondoltál?), asszem talán ennyit említettetek a múltkor.
pb_29-10-2007 13:10:04 // 35553
Nagy valószínűséggel Rochester lesz benne, de ahogy elnézegettem a dolgot biztosra még az alvázszámmal sem lehetne menni, bár lehet +érne még 1 kis nyomozást úgyis.) Ha jól vettem ki 94.11 hótól már Rochester rendszerrel szerelték az 1.6-osokat. gt 95-ös verdája is Rochesteres volt, a tied elvileg 96-os, ezek alapján biztos a Rochester.
Longman29-10-2007 10:30:57 // 35552
Hai!
No, én is megnéztem a motorkódot, AR33201A. Mostmár tényleg kíváncsi vagyok milyen a motorvezérlője..
Sajna hétvégén nem volt időm ránézni semelyik részére az autónak.
No, én is megnéztem a motorkódot, AR33201A. Mostmár tényleg kíváncsi vagyok milyen a motorvezérlője..
Sajna hétvégén nem volt időm ránézni semelyik részére az autónak.
pb_28-10-2007 20:06:49 // 35551
Annyi a magyar könyvben is benne van.)
Scott28-10-2007 20:00:54 // 35550
A lényeg benne van :)
pb_28-10-2007 19:57:16 // 35549
Ez igaz, hogy ott van, de abban sincs benne minden.)
Scott28-10-2007 19:50:04 // 35548
Face oldalán fent van a 2500 oldalas verzió, abban benne van minden. A magyar fordítás is szerintem ez alapján készült.
pb_28-10-2007 11:20:00 // 35547
Sok minden nincs benne, és ami benne van az is soxor elég tré. Kb. a képek fele használ6atlan. Max arra jó, hogy nagyjábóli támpontokat kapjon az ember.
HátvédRomeo28-10-2007 01:00:58 // 35546
Hát van igazság amit mondasz mert van ami nincs benne és kéne. De a magamfajtának jó azért, régóta boxis vagyok. Az ára, hát a "fogamat húzták" mikor kifizettem a postásnál, az biztos. :-))
pb_28-10-2007 00:50:13 // 35545
Kérdezz nyugodtan, ha tudunk úgyis válaszolunk.)
Ja és az S41-es relé ott van, ahol írtam.)
Ja és az S41-es relé ott van, ahol írtam.)
Bálint28-10-2007 00:47:57 // 35544
Köszönöm! Sokat segítettél, meglesz a jövő hétvégi program! Lehet hogy még kérdezősködöm majd ha nem baj, de remélem nagyobb hiba nem jön elő a kocsin! Elteszem magam holnapra! Mégegyszer köszi! Jóéjt mindenkinek!
pb_28-10-2007 00:44:01 // 35543
Ennyi pénzt nem szabad adni, azért a könyvért. Kb 500 HUFot ha ér, felületes elnagyolt, szar. Max kiindulási alapnak jó. Ki kell venni a könyvtárból, és le kell fénymásolni.)
Bálint28-10-2007 00:41:49 // 35542
Köszi szépen! Megveszem majd mindenképpen...
pb_28-10-2007 00:41:43 // 35541
Fordszámmérő:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00153/00153355t.jpg)
IAW-nál az S41-es reléről kapja a jelet a fordszámmérő, 1 fehér vezetéken keresztül. Az S41-es relé a rendszer reléje, tippem szerint a menetirány szerinti jobb oldalon az ablakmosótartály betöltőcsövénél van. Vagy lehet, hogy maga a műszer adta + magát, de még nem árt +nézni a műszer testelését sem.
Tolatólámpa:
Nagy valószínűséggel a kapcsolója adta + magát. A kapcsoló a váltó végén van. A cseréjéhez nem árt leengedni a hajtóműolajat. Fehér, és fehér/rózsaszín kábelek csatlakoznak rá, könnyen kiszűrhető a kapcsoló, a csatlakozónál össze kell kötni a 2 vezetéket.
Ködlámpa:
Ha az 1.re gondolsz, a tűzfalon a főfékhenger, és a torony között van a reléje, a biztosítékkal 1ütt, azokat kéne +nézni.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00153/00153355t.jpg)
IAW-nál az S41-es reléről kapja a jelet a fordszámmérő, 1 fehér vezetéken keresztül. Az S41-es relé a rendszer reléje, tippem szerint a menetirány szerinti jobb oldalon az ablakmosótartály betöltőcsövénél van. Vagy lehet, hogy maga a műszer adta + magát, de még nem árt +nézni a műszer testelését sem.
Tolatólámpa:
Nagy valószínűséggel a kapcsolója adta + magát. A kapcsoló a váltó végén van. A cseréjéhez nem árt leengedni a hajtóműolajat. Fehér, és fehér/rózsaszín kábelek csatlakoznak rá, könnyen kiszűrhető a kapcsoló, a csatlakozónál össze kell kötni a 2 vezetéket.
Ködlámpa:
Ha az 1.re gondolsz, a tűzfalon a főfékhenger, és a torony között van a reléje, a biztosítékkal 1ütt, azokat kéne +nézni.
HátvédRomeo28-10-2007 00:38:02 // 35540
Mármint a könyvet, nem találtál Net-en?? Mert abban tudok segíteni címmel.
Én 2 éve vettem meg a seria II-es szerelő könyvet, és akkor volt 90-94-es 33-as könyv is. Maroti-Godai könyvkiadó adja ki, és a Libri Könyvkereskedelmi Kft.-nél vettem neten keresztül.
címe azért itt. 1119 Bp. Fehérvári u. 89-95., tel. 1/481-3526
Postaköltséggel együtt 5400 Ft. volt.
Én 2 éve vettem meg a seria II-es szerelő könyvet, és akkor volt 90-94-es 33-as könyv is. Maroti-Godai könyvkiadó adja ki, és a Libri Könyvkereskedelmi Kft.-nél vettem neten keresztül.
címe azért itt. 1119 Bp. Fehérvári u. 89-95., tel. 1/481-3526
Postaköltséggel együtt 5400 Ft. volt.
Bálint28-10-2007 00:09:54 // 35539
Ez kell megrendelnem nekem is :) Akkor még pár apró kérdés és idegesítő hiba. A fordulatszámmérő nem a valós értéket mutatja, nem működik a tolatólámpa és a ködlámpa. Nem biztosíték és nem izzó hiba. A ködlámpakapcsolót szétszedtem, szerintem jó, bár nem mértem ki. A tolatólámpa nagyon zavar, nem tudom hol lehet a kapcsolója, gondolom a váltó körül, meg a fordulatszám mérő ami gázos! Tudnál tippet adni hol keressem a hibát?
pb_28-10-2007 00:03:26 // 35538
Az AR 33 90-94 c. könyvből való. Én még ezt nem találtam + a neten.
Bálint27-10-2007 23:57:53 // 35537
Köszi szépen ez az ábra jól jött, mert én a karbantartási könyvemet odaadtam a régi alfámhoz. Ez netről van vagy van elektronikus katalógusod?
pb_27-10-2007 23:55:22 // 35536
Nem kell annyira kétségbe esni.) Az injektorok ritkán szokták elhagyni magukat. Nézd végig a gyertyákat(milyen a színűk), a kábeleket. Aztán nézd végig a csatlakozókat a motortérben, hogy mind1ik normálisan össze van-e dugva. Utána lehet majd tovább gondolkodni.
Bálint27-10-2007 23:44:13 // 35534
Az a helyzet, hogy az előző 33-asom ikerkarbis volt, ahhoz még csak-csak értettem valamit, de az injektoroshoz.... Szólval nem tudni mi az oka, mert nekem csak tippjeim vannak: gyújtás, benzin szivattyú, valamelyik gyertya hibás és közben kihagy, vagy az injektor.....???
pb_27-10-2007 23:40:42 // 35533
Tulképp mindent a motorról.
pb_27-10-2007 23:37:49 // 35532
1.3 IE Weber IAW hengeremkénti befecskendezés, katalizátor nélküli. 1.ként + kéne nézni a gyertyákat, milyen állapotban vannak, aztán pedig a gyertyakábeleket. Ha ezek rendben vannak, akkor lehet menni tovább.
Bálint27-10-2007 23:35:13 // 35531
A kódból mit tudsz kideríteni?
Bálint27-10-2007 23:23:06 // 35528
Tehát szép is jó is, de nem úgy megy ahogy szeretném. Kigyorsítani nem nagyon lehet vele, mert visszahörög és ha megyek vele 100-110-es utazóban akkor is egyszer csak gondol egyet, megtorpan egy kicsit, mintha nem kapna benzint vagy nem gyújtana, de feleszmél és már megy is tivább. Mi lehet a hiba oka?
Ja 1351 ccm injektor
Ja 1351 ccm injektor
Bálint27-10-2007 23:17:32 // 35526
Sziasztok! A tegnapi napon gazdagabb lettem egy 33 sportwagonnal és szeretnék pár kérdést feltenni ha van még itt valaki!!
pb_27-10-2007 23:15:28 // 35525
Én nem ajnározom, mert ugyanebben az árkategóriában vannak tőle jobb olajak is. Ha valaki talán 1x tud ré mondani 1 hiper-szuper árat, akkor talán elgondolkodnék rajta, de lehet akkor is inkább más olajat használnék.
Face27-10-2007 23:11:25 // 35524
Én is hasonlókat hallottam, bár sokan orrbaszájba ajánározzák a Seléniát....
meg az enyém öreg,kopott motor Agip 15w-40-et szokott kapni, és nem eszi... :))
meg az enyém öreg,kopott motor Agip 15w-40-et szokott kapni, és nem eszi... :))
pb_27-10-2007 22:57:31 // 35523
Szted.) Nekem ez a tapasztalatom vele, + több emberrel is beszéltem személyesen, akiknek ugyanez volt a tapsztalatuk. Most még úgy gondolom, hogy valószínűleg már sosem teszek bele.
pb_27-10-2007 22:52:09 // 35522
Manapság már mindent hamisítanak.)
Ha gondolod nyugodtan tehetsz bele, 1re kell figyelni, hogy mindig a min szint felett legyen, és az olajnyomás visszajelző soha nem égjen.
Ha gondolod nyugodtan tehetsz bele, 1re kell figyelni, hogy mindig a min szint felett legyen, és az olajnyomás visszajelző soha nem égjen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
583
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?