Forum >> Alfasud-33

Dekka14-11-2007 12:08:21 // 35821
télleg az a legjobb ha elviszed Zolihoz, aztan legfejebb vagy azt mondja h csak ezt-és-ezt a hengerhez tartozot kell koszorulni,vagy h joaz,de ot ismerve, valszeg koszorultetne, ha mar egyszer kinnvan a tengely,akkor legyen jol megcsinalva :P
Ferke14-11-2007 12:05:47 // 35820
Na ja, eddig világos, én is így gondoltam, de a főt. felületén mennyire látszik, hoy viseltes? Látszik ez valamennyire? Mondjuk már úgyisbedobtam a csomiba, hogy megmutassam ZOlinak, de azért kiváncsi vagyok.
Gondolom egy nagyon xar csapágy, ami már kifeküdt, az bemarja a főtengely felületét. Tehát max annyi karistolás lehet rajta, ami kijön polírral úgy, hogy az átmérő nem változik?
pb_14-11-2007 12:01:12 // 35819
Ha viseletes a felülete, akkor köszörültetni kell, és akkor túlméretes csapágy kell bele. Ha nem, akkor max polírozni kell, vagy semmit sem kell vele csinálni. De mielőtt csapágyat veszel, döntened kell a főtengelyről, mert aszerint kell vásárolnod csapágyat.
Ferke14-11-2007 11:10:24 // 35818
Szava boxisok. Most néztem a szerzeményemet, főtengely, hajtókarokkal, csapágyakkal, bontva. A csapágyak nem mondhatni, hogy túl szépek. Nem vészesek, de nem is raknám vissza őket.
Az a hülye kérdésem, hogy a csapágygarnitúrát megveszem, az addig oké. De ilyenkor kéne valamit a főtengellyel is csinálni? Vagy az jó így, ahogy van?
Ferke13-11-2007 16:11:23 // 35817
Na, azt már nem játszom el, én nem szedem már le, ami rajta van.:)
Ferke13-11-2007 16:11:05 // 35816
Ok. Elolvastam. Megint.:)
pb_13-11-2007 16:00:28 // 35815
Sprint, 16028 hsz.)
Dekka13-11-2007 15:57:54 // 35814
sztem mosd le a motort, jo alaposan pucold le,es ha letezik hoallo lakk, azzal kend le, nincs szebb a nyers femnel :D kiveve ha karosszeriarol van szo :D
pb_13-11-2007 15:57:21 // 35813
Így sem rossz, a lényeg, hogy festék legyen rajta, ne pedig alapozó, vagy valami olyasmi.
Ferke13-11-2007 15:54:30 // 35812
Az a duplicolor, amiről beszéltünk minap, az tartalmaz lakkot, ugye?
Gróf13-11-2007 15:52:22 // 35811
Én matt fekete hőállóval fújtam mind a blokkot, mind a váltót, lakk nélkül. Na a fekete azóta úgy ráégett a felületre, hogy levakarni sem lehet... (bár ez személyes vélemény)
pb_13-11-2007 15:49:14 // 35810
Én leszedném a cinket, de legalábbis ráfestenék az biztos, mert az összerakáskor összefogdossa és olyan is marad végleg. Olyan festékkel kell lefesteni a mi hőálló, és esetleg lakkot is tartalmaz, vagy külön rá valamilyen lakkot.
Ferke13-11-2007 15:41:11 // 35809
Még rá a cinkre? Hőálló (600fokig) ezüstöt vettem már, de kell az még rá egyáltalán? Lakkból van hőálló? Merthogy mintha azt is mondtad volna.
pb_13-11-2007 15:24:11 // 35808
Elméletileg 400 fokig. Vegyél valamilyen normális hőálló festéket és azzal festd le, de ez már írtam neked a múltkor a Sprintben.))
Ferke13-11-2007 14:23:42 // 35807
OKé, értettem így is.:)
Dekka13-11-2007 14:14:50 // 35806
nagyon = nagyok :D csak mar irni sem tudok a nagy faradtsagban :D
Ferke13-11-2007 14:14:50 // 35805
Most már tudom, azóta ne is erőtettem, ez még a múltkori, csk most próbáltam korrigálni a ballépést. Ez a cink mennyire hőűlló vajon? A flakonján semmi ilyen adat nincs.
Dekka13-11-2007 14:12:55 // 35804
elhiheted h a nagyon se kannabol csinaljak, ugyhogy sztem ne is probalkozz :D
az en regi muszerfalam, a kormany mogott megvolt rogyva, a kozepkonzolnal,es a kesztyutartom darabosra volt torve :Dmikor kivettuk ugynezett ki mint valmi hullamcsat :Dja, juteszembe, nincs valakinek ajandekba egy csiklampashoz tartozo muszercsoport fedo? :D majd megkerdezem a Zolit is, de hatha :D
pb_13-11-2007 14:02:05 // 35803
Mondtam, hogy ne erőltesd, a cink- , + horgany sparyt. Nem hiszel nekem.))
Ferke13-11-2007 13:59:33 // 35802
Kicsit már feltűnő, hogy ilyen hosszúra sikerül minden ebédszünet a melóban.:))
pb_13-11-2007 13:59:11 // 35801
Inkább, a kesztyűtartó környékén rogyik +.
Ferke13-11-2007 13:59:00 // 35800
Na, én meg lefújtam megint a blokkot. hogy megszivattam magam?! Hihetetlen. A cinkrétegre gondoltam nyomok egy horganyt, de egy rakás xar lett, szétrepedezett. Most meg is fizettem érte, mert nem tudtam totálisan leoperálni a xar horganyréteget, így most itt-ott kicsit repedt-fura felületet kaptam+kibaxtam az ablakon egy doboz horgany és egy újabb doboz cink sprét.
TEhát visszajutottam az eredeti állapotba (leszámítva,h ogy csúnyább)+melóztam egy csomót feleslegesen+költségek...de szép az élet.:)))
pb_13-11-2007 13:58:06 // 35799
Ebben rejlik a szépsége a dolgoknak.))
pb_13-11-2007 13:54:54 // 35798
Na ez jó hír. A szilentek már ilyenkorban csereérettek, de lagalább pontosan tudod, hogy még mi a baja a verdának, és szép lassan ki lehet majd javítani a problémákat.
Jó majd jelentsd, hogy mi a helyzet.)
Ferke13-11-2007 13:54:47 // 35797
Ha már csinálod, érdemes középen, felül valamivel megerősíteni, főleg, ha a legutolsó, nagy fűtésbox kerül bele, mert különben úgy fog kinézni, minz zolinak a fehérben. Fel van púposodva, gyárilag elcseszték.
Ferke13-11-2007 13:53:01 // 35796
Jaja, a donorban van még mindíg. Micsoda szívás lesz még a kormánykapcsoló karokba is életet lehelni..:(
pb_13-11-2007 13:51:01 // 35795
Kicsit ki kellene kormolni. Nézd át a generátor-önindító-akksi közötti kábeleket.
pb_13-11-2007 13:48:13 // 35794
Jaja nekem is.
Gróf13-11-2007 13:40:28 // 35793
Át, gond nélkül. Annyi baja volt, hogy a hátsó híd szilentjei kissé puhábbak. meg pár aprócska dolog. MOst igy 1 év zöldkártya meg 2 műszaki... Persze szívtam volna ha nem nézem át azokat amiket mondtatok(futómű...ilyenek) lett volna mibe belekötniük...
Szal köszi a figyelmeztetést..
Akkor szaladgálok még vele, utánna megvizsgálom, ha rosszul néz ki jelentek :)
Dekka13-11-2007 13:40:00 // 35792
nekem iszonyu lusta az autom, az alapjaratot masfel honapja beallitotta a Zoli,es most meg mar megint 850 erre mondjon valaki okos megoldast :D most h nem akar mindenaron megallni,lefulladni meg szarbanhagyni ismet rangatos alapjarat van :D lehet nem kene hozzanyulni,mert aztan megint szar lesz az egesz? :D
pedrito13-11-2007 13:33:39 // 35791
Na, de csak az, a többi nem.
pb_13-11-2007 13:32:23 // 35790
Az a 33-on is műanyag.
pb_13-11-2007 13:31:13 // 35789
Pontyosan.))
pb_13-11-2007 13:30:55 // 35788
Általában a kábelekkel szokott probléma lenni, Scott esete elég speciális volt.
Járni kell vele néhány kmet, aztán újra kiszedni, és +nézni, hogy utána milyen lett a gyertya. Ha 1 kicsit kokszos, az még nem akkora baj.
Műszakin átment?
pedrito13-11-2007 13:27:04 // 35787
Csak a sebességmérő háza olyan és az is a súlycsökkentés miatt, hogy még jobban Sprintelhessünk! :-)
pb_13-11-2007 13:26:08 // 35786
Az enyém is össze van esve, majd talán rászánom magam a rekonstrukcióra.)
Dekka13-11-2007 13:24:29 // 35785
ez mar nemis fapad, hanem muanyagpad :D
pedrito13-11-2007 13:17:25 // 35784
Ez kőműanyagból van, ilyen van nekem is. :-)
Gróf13-11-2007 13:16:16 // 35783
Ciao!!
Átnéztem a kábeleket, és votl egy kontakt amit sikeresen elhárítottam. Igy megszűnt az indítási hiba. Köszi a tippeket!!!
Illetve cseréltem a 4 gyertyát és amit kiszedtem belőle az el volt kormozódva. Csupán csak elhasználódtak, vagy valami hiba van hogy sok benzint kap?
Köszi!!
Dekka13-11-2007 13:14:31 // 35782
neismondd majd ha mar nemfog befagyni a seggem,es lesz penzem kifizetni a muanyagost nekem is megkell csinaltatni a muszerfalamat sztem rakatok bele kis merevitest is, majd meglatjuk hogy lesz
pb_13-11-2007 13:12:05 // 35781


Igaz, ez III. széria.
pb_13-11-2007 13:00:11 // 35780
Sztem ez a törött műszerfal, 1 donorból származik.) Amúgy még a csíkban is maga a műanyag elég igénytelenül van kiöntve.
Face13-11-2007 12:51:51 // 35779
A műszerfal fémlemez, rajta szivacsszerü "hab" réteggel mindkét oldalról bevonva műbörrel.
Dekka13-11-2007 12:50:45 // 35778
elso ranezesre ugyanaz a "huzat" lehet rajta mint a 33-as muszerfalan.persze egy tulaj biztos jobban tudja h mi van a kocsijaban :D de sztem az olaszoknak nem volt pofajuk egy sima muanyagtablat az emberek orra ele rakni
pb_13-11-2007 12:45:56 // 35777
Na, na, az a gyári állapot, ahogy kiadják az autót.))

Nem tudom, sztem van rajta valamilyen bevonat, de az is lehet, hogy tévedek.

Ferke13-11-2007 12:35:01 // 35776
Azigazi gyári állapot a króm! A többi mind hamisítvány, vagy utólagos toldozás-foltozás.:))
Sima műanyag az eredeti. De persze simán lehet, hog nem úszom meg, és be kell vonjam valamivel.
pb_13-11-2007 12:32:40 // 35775
Ha gyári állapotra törekednél, akkor nem krómosítanál.)) A gyári műszerfalon nincs bevonat? Csak a sima műanyag van?
pb_13-11-2007 12:30:35 // 35774
SZtem is ez a +oldás a legjobb.
Dekka13-11-2007 12:04:10 // 35773
ja, aszittem boros a muszerfal, de azt is csinalhatod, nem keves penzert, hogyha nincs donor,amibol muszerfalat nyulhatnal, h szinten a muanyagossal, ujra kionteted,leveszi a mintat meg minden,aztan ujraonti, es akkor nem latszik a "heggesztes" :)
Ferke13-11-2007 11:59:12 // 35772
Nem szeretném újrabőröztetni, mert originali állapotra törekszem. A bőr meg nem az.:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.