Üdv!
Ha valakinek kell valami (csíklámpás) cumó, jelezze az oldalamon, vagy telefonon. Bontásra került ugyanis a kicsike...
Forum >> Alfasud-33
Fisher12-10-2007 19:48:12 // 35221
312-10-2007 17:54:07 // 35220
Hát utánanéztem a gépnek mert végülis falubeli :( hát ne tettem volna!
hát ködlámpa nincs,füthető tükör csak a mesébe,jobb oldala elöl és a bal hátsó része gyanus"vagy fújták vagy elem csere volt.Az egész gép fényezése nagyon rossz :( a polir már nem megoldás mert 10 percig "poliroztam" a polomal és nem lett változás maradt a fakó piros"szerintem kint ált a gép vagy 3-5 évet.viszont rohadás mentes már ami látszik"belül kitakarítani is lusták voltak :( a por 2cm az ülések szakadtak a beülő résznél.Egyetlen pozítivuma hogy az Alfa kontaktnál rakták össze motorilag! P4 es 1.7 16 V ezek az adatok stimmelnek.Egyzóval szerintem nagyon sok érte a 390-en.150-200-at talán megér.Egy fényezéssel takarítással brutál gép lehetne belőle :) hát ennyi remélem valaki hasznát veszi az infónak.
hát ködlámpa nincs,füthető tükör csak a mesébe,jobb oldala elöl és a bal hátsó része gyanus"vagy fújták vagy elem csere volt.Az egész gép fényezése nagyon rossz :( a polir már nem megoldás mert 10 percig "poliroztam" a polomal és nem lett változás maradt a fakó piros"szerintem kint ált a gép vagy 3-5 évet.viszont rohadás mentes már ami látszik"belül kitakarítani is lusták voltak :( a por 2cm az ülések szakadtak a beülő résznél.Egyetlen pozítivuma hogy az Alfa kontaktnál rakták össze motorilag! P4 es 1.7 16 V ezek az adatok stimmelnek.Egyzóval szerintem nagyon sok érte a 390-en.150-200-at talán megér.Egy fényezéssel takarítással brutál gép lehetne belőle :) hát ennyi remélem valaki hasznát veszi az infónak.
pb_12-10-2007 13:51:22 // 35219
Ez a jelenség is teljesen rendben van. Amíg a vákuumdobban van vákuum, ezt a jelenséget fogja produkálni. Próbáld ki azt pl, hogy járó motornál pumpálod a pedált, föl fog keményedni, majd visszapuhul. A vákuumdob csövét, és a szelepet nézted már?
pb_12-10-2007 13:47:34 // 35218
Járó motornál többet megy be, ez rendben is lenne. A puhulás is rendben van a rásegítés miatt. Menj vele 1 kört, majd újra légteleníts.
Gróf12-10-2007 13:16:05 // 35217
Ja és mégegy észrevétel, bár lehet nem jelentős... Jár a moci, leállítom. Utánna ha elkezdem nyomni a pedált kb ugyna ott keményszik mint járó aggregátnál, de pumpálásra felkeményedik.... és mindegy hogy a motor leállítását követően mennyi idő elteltével teszem ezt...
Gróf12-10-2007 13:10:36 // 35216
Ugy légtelenítettem ahogy mondod.... Álló blokknál az 1/3 od ment be, járó mocinál ennél többet..de ellenben elég sokat visszapuhul...
pb_12-10-2007 13:02:05 // 35215
Nem okoz6ta. Ha a pedál, nem üzemelő motornál felkeményedik normálisan, akkor járó motornál sem puhul vissza sokat. Nem üzemelő motornál meddig lehet benyomni a pedált? Hogy légtelenítettél? Pumpa, pumpa, pedál lent tart, csavar nyit, zár, pedál elenged, műanyagcső 1ik vége olajban, másik a munkahengeren?
Nálam, most tökig vissza van csavarva a csavar, és nem észlelhető különösebb változás. Persze azt érezni, mikor a vákuumdob rádolgozik, de az normális.
Nálam, most tökig vissza van csavarva a csavar, és nem észlelhető különösebb változás. Persze azt érezni, mikor a vákuumdob rádolgozik, de az normális.
Gróf12-10-2007 12:29:18 // 35214
Hátul alig votl benne levegő, de annyit kiengedtem belőle hogy a régi olajat is kinyomja, utánna elzár szépen..
Járó motor mellett 2/3 nál áll meg kb. Ezt a különbséget nem okozhatta az a miliméter amit a csavar 360 as becsavarása okozott???
Járó motor mellett 2/3 nál áll meg kb. Ezt a különbséget nem okozhatta az a miliméter amit a csavar 360 as becsavarása okozott???
pb_12-10-2007 12:20:34 // 35213
Látom, akkor szívsz rendesen.(
Ha nem új betétek és/vagy tárcsák kerültek fel, akkor ajánlott a betéteket, és pofákat bereszelni, hogy ne üljön fel a vállon.
Ha jár a motor, akkor az rádolgozik a fékpedálra, így az puhul szépen. De, azért nagyjából 1/2 úton, vagy 1 kicsivel tovább + kellene állnia. Kilégtelenedett rendesen mindenhol? A hátsó munkahengereknél nem volt baj a légtelenítés során? A fentebb említett vállra felfekvés is okoz6 ilyen problémát.
Ha nem új betétek és/vagy tárcsák kerültek fel, akkor ajánlott a betéteket, és pofákat bereszelni, hogy ne üljön fel a vállon.
Ha jár a motor, akkor az rádolgozik a fékpedálra, így az puhul szépen. De, azért nagyjából 1/2 úton, vagy 1 kicsivel tovább + kellene állnia. Kilégtelenedett rendesen mindenhol? A hátsó munkahengereknél nem volt baj a légtelenítés során? A fentebb említett vállra felfekvés is okoz6 ilyen problémát.
Gróf12-10-2007 11:50:26 // 35212
Ciao!! (bocsi megint a késett válaszért)
Szóval: Fennvannak a nyergek (pár a KVQ porvédő Szpatott egy 2 órát (mint kiderült rosz méret volt)) Lényeg hogy összementek a nyergek, járnak szépen ... minden faxa.
Elől sikerült légteleníteni a rendszert... Hátul:
MInt kiderült az előző tulaj is kísérletezett a rendszerrel, naná beletörte a jobbos légtelenítőt... :(( sebaj, van két fékhengerem tartalékba, előszedem. Venném le a kocsiról a rosszat és egy kis problémába ütközöm:
1bele van rohadva a fékcső csavarja, valamint a cső másik végén is le van nyalva valaki által..
2a két 10 es csavar olyan közel van a fékhenger hátuljához, hogy egyetlen egy kulcsom sem ment rá (csőkulcs se). Az egyiket még aknából ugy ahogy sikerült kilazítnaom de a másikat nem... Eccerűen nem lehett hozzférni!!! SEMMIVEL!!!!!
megoldás: le kell venni az egész agyat.. Csupán csak az az érdekes, hogy a 4 17 es csvart kevesebb idő alatt szedtem le mint a FH rögzítő 10 esét... No igy faxául megcsináltuk a rendszert, mindenhol kilevegőtlenítettük, kemény is a pedál, kivéve ha jár a moci. Na akkor olyan mélyen fog a rendszer, 2X olyan mélyen mint eddig.. Valamint a fékhatás sem a megfelelő...
Ötletem: a rossz fékhatést valszeg az okozza hogy a betét felfekszik a peremre... amíg olvasod ezt a hsz az alatt valszeg ezt fogom javítani...
A mélyen fogó pedálra voszint nincs ötletem :(((
Szóval: Fennvannak a nyergek (pár a KVQ porvédő Szpatott egy 2 órát (mint kiderült rosz méret volt)) Lényeg hogy összementek a nyergek, járnak szépen ... minden faxa.
Elől sikerült légteleníteni a rendszert... Hátul:
MInt kiderült az előző tulaj is kísérletezett a rendszerrel, naná beletörte a jobbos légtelenítőt... :(( sebaj, van két fékhengerem tartalékba, előszedem. Venném le a kocsiról a rosszat és egy kis problémába ütközöm:
1bele van rohadva a fékcső csavarja, valamint a cső másik végén is le van nyalva valaki által..
2a két 10 es csavar olyan közel van a fékhenger hátuljához, hogy egyetlen egy kulcsom sem ment rá (csőkulcs se). Az egyiket még aknából ugy ahogy sikerült kilazítnaom de a másikat nem... Eccerűen nem lehett hozzférni!!! SEMMIVEL!!!!!
megoldás: le kell venni az egész agyat.. Csupán csak az az érdekes, hogy a 4 17 es csvart kevesebb idő alatt szedtem le mint a FH rögzítő 10 esét... No igy faxául megcsináltuk a rendszert, mindenhol kilevegőtlenítettük, kemény is a pedál, kivéve ha jár a moci. Na akkor olyan mélyen fog a rendszer, 2X olyan mélyen mint eddig.. Valamint a fékhatás sem a megfelelő...
Ötletem: a rossz fékhatést valszeg az okozza hogy a betét felfekszik a peremre... amíg olvasod ezt a hsz az alatt valszeg ezt fogom javítani...
A mélyen fogó pedálra voszint nincs ötletem :(((
Ferke12-10-2007 10:38:50 // 35210
Áá, értem. CSak nehogy lemaradj:)
pb_12-10-2007 10:29:59 // 35209
Á, én kivárom a 200-as számot.)))
Ferke12-10-2007 10:05:04 // 35208
Najó, énse voltam ott edddig. De már vagyok! Tessék csak feliratkozni!!!!:)
pb_12-10-2007 09:41:31 // 35207
Most, hogy így nézem, én sem látom.)) Vagy lehet rosszul látom?))
Ferke12-10-2007 09:25:13 // 35206
pb_! Jó llátom, hogy nem látom a neved Kaposnál?:)
HátvédRomeo12-10-2007 02:35:42 // 35205
HátvédRomeo11-10-2007 19:52:03 // 35203
CSősátor!
Sztem is, valami gebasz lehet a zsanérokkal. Nálam 2 újjal záródnak az ajtók 15 cm távolságból is. :))
Sztem is, valami gebasz lehet a zsanérokkal. Nálam 2 újjal záródnak az ajtók 15 cm távolságból is. :))
Gróf11-10-2007 19:41:34 // 35202
Fene tudja, per pillanat nekem ez a legkisebb problémám.. Ellenben azzal a QVA KiBSZT fékkelll, na azzal van bajom....
Scott11-10-2007 15:51:18 // 35201
"Olyan olaszosan záródik..."
ez nem állja meg a helyét mivel nekem is tökéletesen záródnak az ajtók, egyáltalán nem kell csapni. Nálad valszeg lógnak az ajtók ill. kopott lehet a zár is.
ez nem állja meg a helyét mivel nekem is tökéletesen záródnak az ajtók, egyáltalán nem kell csapni. Nálad valszeg lógnak az ajtók ill. kopott lehet a zár is.
pb_11-10-2007 09:53:43 // 35200
Inkább csakúgy felületileg mindenhol. Ha fullra "tömöd" azt úgyis csak ki fogja nyomni.
Face11-10-2007 09:24:37 // 35199
Kollégák, menniyre kell bezsírozni egy kerékcsapágyat?Teljesen "ki kell tömni" zsírral? vagy csak ugy felületileg a belsejét mindenhol?
Gróf09-10-2007 23:15:02 // 35198
Nekem sem olyan hogy noszogatni kell, de nem záródik olyan finoman mint szüleim toyotáján.. Olyan olaszosan záródik...
Hát nem hiába kopott a jobbik pedálon a gumiborítás---
Ugy vélem megyek elteszem magam holnapra---- fékben gazdag napom lesz---
Üdv mindenki!
Ciao!!
Hát nem hiába kopott a jobbik pedálon a gumiborítás---
Ugy vélem megyek elteszem magam holnapra---- fékben gazdag napom lesz---
Üdv mindenki!
Ciao!!
pb_09-10-2007 23:10:39 // 35197
Nálam tök normálisan csukódnak az ajtók, 1x volt baj a be ajtózárral, de miszlikre szedtem, és utána már nem ellenkezett.
Jaja, mondjuk 2 tiltás, vagy 3.)))
Jaja, mondjuk 2 tiltás, vagy 3.)))
Gróf09-10-2007 23:07:37 // 35196
Az ajtócsapkodás belefér, ugysem lehet finoman becsukni mert nem zár rendesen... ezzel szoktam magyarázni ha kérdik :)
Irodlami stílusban: a jobb láb egy olyan testrész melyet előszerettettel alkalmazunk a jobb oldali vékuska pedál padlóra való támasztása során, annak funkciójának megfelelően.. :))
Irodlami stílusban: a jobb láb egy olyan testrész melyet előszerettettel alkalmazunk a jobb oldali vékuska pedál padlóra való támasztása során, annak funkciójának megfelelően.. :))
pb_09-10-2007 23:03:06 // 35195
Szóban is kell, persze nem éppen irodalmi stílusban.))) Rúgni én sem szoktam, max csapkodom kicsit az ajtókat, 1x rúgtam odébb az 1ik kereket, a buzi fék miatt. A jobb lábamat inkább más módszerek alkalmazására használom.))))
Gróf09-10-2007 22:59:39 // 35194
Hát, én főleg szóban szoktam kifejteni a véleményem erősen *****csillagozott módban... Ütni rúgni nem merem mert beszakad X)
pb_09-10-2007 22:56:15 // 35193
Nem, jobb lábbal szoktam.)))
Gróf09-10-2007 22:55:00 // 35192
Flexel fegyelmezed... :)
pb_09-10-2007 22:51:46 // 35191
Ilyenkor, már én is így vagyok ezzel.))
pb_09-10-2007 22:50:36 // 35190
Nálam nem így csinálja a rohadék.) Nem baj, majd kap érte 1 kis nevelést.
Gróf09-10-2007 22:50:17 // 35189
Akkro jó, már fáradok é s nehéz fogalmazni, meg kimaradnak a betűk... x)
Gróf09-10-2007 22:48:12 // 35187
Az az érdekes számomra hogy ugymond belülről kifelé megy a sárvédő nullára.. nem ugy mint sok más kocsin, hogy elkezde ledobni a festéket, utánna átlyukad... Nála is kívülről gyönyörű szép, belső peremnél meg várt Luigi a meglepivel...
Gróf09-10-2007 22:46:07 // 35186
Szóval kissé érthetőbben,, nem oly látványosan megy tönkre, inkább rejtetten amit nehéz észrevenni...
pb_09-10-2007 22:45:09 // 35185
Pontosan, valahogy így. Annyival egészíteném ki, hogy a hátsó sárvédő ívek is hajlamosak a rohadásra.
Gróf09-10-2007 22:42:19 // 35184
Hát igen.. Bár 33 a tankbetöltőnél meg az ajtó alján rohad...ezek amik látványosak, ebből lehet ugy gondolni hogy rendben van nemde? Persze addig amíg az alját meg nem nézzük, mivel ez a ravasz alvázvédő ott is leplezi a valsóágot a nem eléggé fürkész tekintet elől....
pb_09-10-2007 22:34:24 // 35183
Sajnos a festék sokat elfed a valóságból.
pb_09-10-2007 22:33:43 // 35182
Nálam leszakadt a hátsó belső bak, de hatsó külső sem volt fényes állapotban.
Szépen leszaggatták a hátulját.
Szépen leszaggatták a hátulját.
Tentacle09-10-2007 22:29:35 // 35181
Ehh, ezeket a kepeket elnezve nincs is annyira szetrohadva az en autom :)
Bar kivulrol nem tul szep ...
Bar kivulrol nem tul szep ...
Gróf09-10-2007 22:04:37 // 35180
pb_09-10-2007 22:00:20 // 35179
Én már nagyon régóta nem is használom a hátsó emelési pontokat. + kell csinálni, aztán 1 ideig jó lesz.
pb_09-10-2007 21:58:50 // 35178
Nekem mondod.) Már előre félek a sajátomtól, és már előre tudok 1 csomó dolgot is. A legszebb az volt, mikor kiszedtem b1 ülést, és utána kinéztem az aszfaltra.)))
Gróf09-10-2007 21:58:12 // 35177
Pl egyik nap láttam megint a donor volt kasztniját.. A hátső emelési pont feletti gerendarész papír vékony és lyukacsos... Küszöb semmi.... Remélem Én időben léptem hogy szegény verde mirto ne jusson ilyen sorsra...
Gróf09-10-2007 21:53:19 // 35176
Azt a képet láttam, hát érdekes volt.... Ez a baj, hogy ha nem figyeli az ember, meg nem javít amint lehet, eszméletlen gyorsan megvan belőle a baj, meg a kiadás..
pb_09-10-2007 21:43:39 // 35175
Nem, ill nem ennél az esetnél. A múltkor beraktam 1 képet, azon látszik, hogy +rogyott bs2. Keresztben az egész padlólemez, 1xűen nem tudtuk mire vélni a dolgot. Mindenesetre +csináltuk, igaz én csak segéd voltam a projektben.))
Gróf09-10-2007 21:32:23 // 35174
EjHa, nem rogyott meg a kasztni? Hát a köszörű a minimum.... kész a fék, állok is neki. Eddig nem tudtam mert nem biztonságos a garázsban fék nélkül tologatni a kocsit, ha meg véletlenül kigurul a garázsból a szomszéd kerítését is lebontja...
pb_09-10-2007 21:28:15 // 35173
Gróf09-10-2007 21:23:46 // 35172
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
658
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?