Szépen kirohadt az alja. A tárcsa még nem is olyan veszélyes.
Forum >> Alfasud-33
pb_09-10-2007 21:19:18 // 35171
Gróf09-10-2007 21:15:07 // 35170
Gróf09-10-2007 20:39:47 // 35166
Igy hogy átlósan van a körök kiosztása pontosan mi legyen a sorrend? jaa a kuplungot nem nyomkodtam..
pb_09-10-2007 20:36:49 // 35165
1 flakon nagyjából elég lehet, a min, és a max között legyen a szint. Légteleníts mind a 4 keréknél(ha lehet tartsd be a sorrendet), ha esetleg a kuplungot is nyomkodtad, akkor azt is.
Gróf09-10-2007 20:33:28 // 35164
Ok.. Holnap veszek olajat, még eccer ráellenőrzök és meglátom a légtelenítés megy e... Tényleg mennyi olaj kell bele minimum?
pb_09-10-2007 19:49:12 // 35163
Ha normálisan jön az olaj, és tisztességesen lehet légteleníteni, akkor tovább nem kell foglalkozni vele.
Gróf09-10-2007 16:48:38 // 35162
Jó játék Jó játék.....
Bár kissé eccerűsítettem rajta, de sikeres volt....
Beljebb csavartam 360 fokkal, és láss csodát a utolsó lyukon jött az olaj minden pumpálásnál, addig amíg a minimál alá nem csökkent a szint a tartályban... Azt nem tudom hogy csavarjam e még beljebb, vagy igy csak a fék holtjátékát növelném?
Bár kissé eccerűsítettem rajta, de sikeres volt....
Beljebb csavartam 360 fokkal, és láss csodát a utolsó lyukon jött az olaj minden pumpálásnál, addig amíg a minimál alá nem csökkent a szint a tartályban... Azt nem tudom hogy csavarjam e még beljebb, vagy igy csak a fék holtjátékát növelném?
pb_09-10-2007 15:06:54 // 35161
Kitéped a főfékhengerből, szó szerint.) Ennek viszont van 1 hátulütője is, hogy +sérülnek a gumitömítések. Az 1ik féfékhengerrel nekem is ugyanezt csinálta. A dugattyú túl van nyomva benne, kicsi a rés, és idő kell neki, hogy leérjen a dugó elé. Próbáld ki, amit lentebb írtam.
Gróf09-10-2007 14:58:50 // 35160
Ezt a köcsög kis olajtartályt hogyan lehet kipucolni???
Mert ugyebár feltöltöttem olajjal, pumpáltam de semmi sem jött belőle... A nyergeket pucolgattam ami kb 15 percet vett igénybe, utánna próba szerencse rálépek megitn a pedálra.. Kicsin múlott hogy a plafon is olajos legyen, anniy jött ki az utolsó lyukból... Rögtön elkezdtem pumpálni, de semmi.... Figyelmesen fülelve finom bugyborékoló hangol lehetett hallani, vártam 30 sec ig megint ráléptem a pedálra és csak ugy jött az olaj, de az ezt követő pedálozásra semmii... 30 sec után ezt megint eljátszotta... Arra gondolok, hogy valami mocsok van a tartály és a dugattyú közti részen és ez nem enged át annyi olajat rövid időn belül mint amennyit kéne---- én a tartályban lévő szűrőre gyanakszom...
szerinted lehet erre esély???
Mert ugyebár feltöltöttem olajjal, pumpáltam de semmi sem jött belőle... A nyergeket pucolgattam ami kb 15 percet vett igénybe, utánna próba szerencse rálépek megitn a pedálra.. Kicsin múlott hogy a plafon is olajos legyen, anniy jött ki az utolsó lyukból... Rögtön elkezdtem pumpálni, de semmi.... Figyelmesen fülelve finom bugyborékoló hangol lehetett hallani, vártam 30 sec ig megint ráléptem a pedálra és csak ugy jött az olaj, de az ezt követő pedálozásra semmii... 30 sec után ezt megint eljátszotta... Arra gondolok, hogy valami mocsok van a tartály és a dugattyú közti részen és ez nem enged át annyi olajat rövid időn belül mint amennyit kéne---- én a tartályban lévő szűrőre gyanakszom...
szerinted lehet erre esély???
pb_09-10-2007 14:49:57 // 35159
Még 1 gondolat, nem ártana a hátsó trktust is +vizsgálni, munkahengereket, és a fékerőszabályzót is.
pb_09-10-2007 14:48:48 // 35158
Azért lett 10%-os a fék6ás, mert a levegőt nyomkodtad. A szorulás az érdekes, nekem is ugyanezt csinálta. Próbálj ki 1 olyan játékot, hogy a szervodobban lévő csavart, ami belemegy a főfékhenger nyomórúdjába, csavard befelé. Jó nagy szopás +csavargatni azt a csavart, de 1 8-as kulccsal, és 1 fogóval kivitelezhető. Azután rakd vissza a főfékhengert és nézd +, hogy nyomja-e a fékfolyadékot.
Azért csak emlékezetből írtam, mert nálam gyárilag nem így van a kialakítása a csöveknek.
Azért csak emlékezetből írtam, mert nálam gyárilag nem így van a kialakítása a csöveknek.
Gróf09-10-2007 14:14:15 // 35157
Amikor vettem jó votl a fékhatás... Egy kb 1.5 hónapja votl érezhető hogy elkezd rúgózni a pedál, de akkor sem szaladt be sosem (gondoltam levegős lett).. Ugye 2.5 hete szorultak meg a tárcsák, ekkor derült ki hogy a JE féken 10% os a fékhatás, de ezek szerint a BH is hasonló volt...
Az emlékeid nem csalnak, megnéztem. A legtávolabbi furat megy JE re és hátulra, követni végig nem tudtam de hátra megy....
Az emlékeid nem csalnak, megnéztem. A legtávolabbi furat megy JE re és hátulra, követni végig nem tudtam de hátra megy....
pb_09-10-2007 13:52:24 // 35156
Tehát, a másik főfékhengerrel is ugyanazt csinálja, mint az 1.vel. Mikor vetted az autót milyen volt a fék6ás, fékpedál mennyire volt kemény?
Ha jól emléxem, a szervodobhoz közeli vízszintes furatból, a JH munkahenger kapja a fékfolyadékot, a függőlegesből pedig a BE, a távolabbiból, pedig a JE, BH. Vagyis jelen állás szerint nem műxik az 1ik fékkör. +várom a választ, aztán írom tovább.
Ha jól emléxem, a szervodobhoz közeli vízszintes furatból, a JH munkahenger kapja a fékfolyadékot, a függőlegesből pedig a BE, a távolabbiból, pedig a JE, BH. Vagyis jelen állás szerint nem műxik az 1ik fékkör. +várom a választ, aztán írom tovább.
Gróf09-10-2007 13:23:38 // 35155
Nos... Az első kettő lyukon rendesen nyomta az olajat kifelé, de a henger végén lévőből nem.. Kicseréltem a rendszert, de a jelenség nm változott.. A függőleges és a mellette lévő vízszintes furaton megjelenik az olaj, a leghátsón nem....
pb_09-10-2007 11:46:00 // 35154
Az 1. féknyergekből 1xűen pumpáld ki a dugókat, csak tegyél majd oda vlamit, hogy ne repüljenek ki. 1 dolog nem tiszta, a pedál mitől keményedett fel, ha az 1ik fékkörben csak levegő volt? Nézd +, hogy a főfékhenger mit csinál, először vedd le a tartály kupakját, és óvatosan lépjél rá a pedálra. Ha nem történik semmi, akkor jó, ha viszont elkezdi kinyomni a tartályból fölfelé az olajat, akkor a szar a főfékhenger. Vigyázz, mert adott esetben gejzírként törhet ki a fékolaj, a tartályból.)) A következő lépés, az, hogy leszeded a fékcsöveket a főfékhengerről. Nálad 3 csőnek kell lennie, mert az 1ik kört 2 csőben hozták be a főfékhengerbe. Tehát + kell nézni, hogy a főfékhenger, mind a 2 körön rendesen nyomja-e az olajat. Ha nem, akkor tedd bele a donorodból a főfékhengert, , ha ott is ugyanez a jelenség, akkor a szervodobbal lesz a baj. Ha idáig eljutottál szólj, és írom tovább.
A főfékhenger szétszedését nem ajánlom, én nem boldogultam vele, felraktam 1 bontott jót, ill először ment rá 1 zsírúj. A felújítás tartóssága is 2séges, hiába 1k HUF a javítókészlet hozzá. Itt 1 kép a belső felépítéséről:
A főfékhenger szétszedését nem ajánlom, én nem boldogultam vele, felraktam 1 bontott jót, ill először ment rá 1 zsírúj. A felújítás tartóssága is 2séges, hiába 1k HUF a javítókészlet hozzá. Itt 1 kép a belső felépítéséről:
Scott09-10-2007 11:06:53 // 35153
Többnyire egyenesben nálam is egyszerre forognak a kerekek, ehhez 4x4 sem kell :)?
pb_09-10-2007 11:03:09 // 35152
Érdekes az évjárata a 33-asodnak.))
Nem tudom mennyire fogja bírni a hajtáslánc, ha rászabadítod a teljesítmény dupláját, 2,5xesét. + a 16v motor beépítéséhez, faragni kell majd a kasztnit is.
Nem tudom mennyire fogja bírni a hajtáslánc, ha rászabadítod a teljesítmény dupláját, 2,5xesét. + a 16v motor beépítéséhez, faragni kell majd a kasztnit is.
Scott09-10-2007 11:02:52 // 35151
Majd én válaszolok: ahogy elnézem az oldalon 905-ös az alap :)
Scott09-10-2007 11:01:41 // 35150
4X4-es 16V turbósítva... Hehe sok ilyet hallottunk már erre, de természetesen minden esetben itt meg is állt a dolog... Csak látnánk már egy turbósított példányt.. :)
Gróf09-10-2007 11:00:00 // 35149
"Ellenben a bal oldalon" helyett helyesbítve "Ellenben a jobb oldalon"
Gróf09-10-2007 10:58:17 // 35148
Ciao!
Bocs a késői válaszért, foglalt votl a gép egész este....
Nos...
A fő cél az volt hogy az uj nyergek dugúját akartam kissé kimozdítani hogy könnyebb legyen a kivétel( ezt tanácsolta hozzáértő ember) Rárakom a rendszerrre előlre ( a hátső dobokhoz nem nyúltam), feltöltöttem olajjal..Pumpálom.....meg faterom légteleníti a keréknél.... A bal oldal gond nélkül sikerül, mozog, jó a nyereg, minden faxa.. Ellenben a bal oldalon.... Csináljuk ott a légtelenítést, már 20 perce azzal xaraxunk (lábam már maj leszakad, ugyanis a pedál már kő kemény volt) de az a qVa dugattyú meg sem mozdul, a másik meg láthatóan fogta a tárcsát ha ráléptem.. A nyereg hibáját kizárva a kettőt megcseréltük... mit ad Isten ott müxik szépen....
Tüzetesebb megfigyelés alá vettük a rendszert.. Ugye kiindultunk onnan hogy a bal oldal szuperál.. Ott jöttek a gyanus dolgok, hogy mikor ugye levszem a nyerget szépen folynia kéne a csőből az olajnak... Balon ez meg is történt, jobbon csepegni sem votl hajlandó teli olajtartály mellett... Oké, pumpáljuk a pedált, olaj nem jön.... Bakker mondom futti dugulás van a rendszerben. Befogom, a cső végét, nyomjuk a pedált, és a levegőt szorgalmasan pumpálja.. (hogy van az hogy a levegőt nyomja, de az olajat nem?) Megköszönnék egy olyasféle ábrát ahol a főhengert robbantva vagy keresztmetszetben mutatja, mert a belső összetételét nem ismerem..
Ötlet??? Vélemény??
Bocs a késői válaszért, foglalt votl a gép egész este....
Nos...
A fő cél az volt hogy az uj nyergek dugúját akartam kissé kimozdítani hogy könnyebb legyen a kivétel( ezt tanácsolta hozzáértő ember) Rárakom a rendszerrre előlre ( a hátső dobokhoz nem nyúltam), feltöltöttem olajjal..Pumpálom.....meg faterom légteleníti a keréknél.... A bal oldal gond nélkül sikerül, mozog, jó a nyereg, minden faxa.. Ellenben a bal oldalon.... Csináljuk ott a légtelenítést, már 20 perce azzal xaraxunk (lábam már maj leszakad, ugyanis a pedál már kő kemény volt) de az a qVa dugattyú meg sem mozdul, a másik meg láthatóan fogta a tárcsát ha ráléptem.. A nyereg hibáját kizárva a kettőt megcseréltük... mit ad Isten ott müxik szépen....
Tüzetesebb megfigyelés alá vettük a rendszert.. Ugye kiindultunk onnan hogy a bal oldal szuperál.. Ott jöttek a gyanus dolgok, hogy mikor ugye levszem a nyerget szépen folynia kéne a csőből az olajnak... Balon ez meg is történt, jobbon csepegni sem votl hajlandó teli olajtartály mellett... Oké, pumpáljuk a pedált, olaj nem jön.... Bakker mondom futti dugulás van a rendszerben. Befogom, a cső végét, nyomjuk a pedált, és a levegőt szorgalmasan pumpálja.. (hogy van az hogy a levegőt nyomja, de az olajat nem?) Megköszönnék egy olyasféle ábrát ahol a főhengert robbantva vagy keresztmetszetben mutatja, mert a belső összetételét nem ismerem..
Ötlet??? Vélemény??
KORYY09-10-2007 10:52:25 // 35147
mind a 4 kerék egyszerre fog forogni, az alap gép az oldalamon, csak még a motort kell megtalálni bele
pb_09-10-2007 10:39:02 // 35146
Akkor kemény gép lesz.)
905-ös, vagy 907-es? Az összkeréken is alakítasz?
905-ös, vagy 907-es? Az összkeréken is alakítasz?
KORYY09-10-2007 10:29:43 // 35145
gyorsulási versenyre épül, túrbósítva
pb_09-10-2007 07:43:27 // 35144
Az a baj, hogy én még eddig sem jutottam L. Legutóbb már majdnem kész volt, márcsak a műanyagot kellett volna bevarázsolni az aljára(ami mióta nálam van azóta nem volt rajta), erre +int elszakadt 1 bowden. Persze nézhetjük úgyis a dolgot, hogy még mindig jobb, hogy most szakadt le, mint amikor már visszaszereltem, és épp állítanám be. Akkor tuti szétbaszott volna az ideg, így is volt 1 kis b+, de tulképp egész nyugodt tudtam maradni.
A képeket nézted amiket felraktam a tükörvázról?
A képeket nézted amiket felraktam a tükörvázról?
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-10-2007 01:04:53 // 35143
és az a legidegesítőbb benne, hogy a mi eseteinket alapul véve az egész szenvedés 2 hét után értelmét veszti, ugyanis - mint azt már a "holvezessükakézifékbowdent" vitákkal kapcsolatban is kifejtettem - az a bowden rohad be,amelyiket nem használják... :-(
Tükörnél meg pont az van,hogy miután kész vagy vele,beállítod és ugye a +szerelés egyik
értelme éppen az,hogy ne kelljen az első bukkanó után újra beállítani,azaz jó sokáig nem nyúlsz hozzá...
nálam is ez volt: szenvedtem vele sokat, agyongépolajoztam a bowdeneket,hogy rendben legyen,de 2-3 hónap hozzánemnyúlás után "bekövült" megint :-(
Tükörnél meg pont az van,hogy miután kész vagy vele,beállítod és ugye a +szerelés egyik
értelme éppen az,hogy ne kelljen az első bukkanó után újra beállítani,azaz jó sokáig nem nyúlsz hozzá...
nálam is ez volt: szenvedtem vele sokat, agyongépolajoztam a bowdeneket,hogy rendben legyen,de 2-3 hónap hozzánemnyúlás után "bekövült" megint :-(
BuBu.08-10-2007 23:44:04 // 35142
halli nincsen valakinek egy darab gyári végdobja az autómhoz???
használható kellene:)))
használható kellene:)))
pb_08-10-2007 22:07:22 // 35141
A hasznaltauton 4 is van fent, abból 2 P4.
HátvédRomeo08-10-2007 22:02:25 // 35140
Mondasz valamit :)
pb_08-10-2007 21:26:09 // 35139
Nem ritka az, csak autóval 1ütt kell venni.)))
pb_08-10-2007 21:25:36 // 35138
Sztem olyat még nem élt át senki.))) Na,de félre a viccet.
Tehát kezdjük az elejéről, a +felelől sorrendben,légtelenítettél? Pontosan mi történt, visszapuhult a pedál? Nem biztos, hogy a főfékhengernél lesz a baj.
Tehát kezdjük az elejéről, a +felelől sorrendben,légtelenítettél? Pontosan mi történt, visszapuhult a pedál? Nem biztos, hogy a főfékhengernél lesz a baj.
pb_08-10-2007 21:22:15 // 35137
Hobbiautónak, esetleg versenyautónak készül, már, ha publikus a dolog?)
HátvédRomeo08-10-2007 21:02:18 // 35136
Szasztok!! :))
KOryy! Én is csak 1.7. 8v-ket tudok sajna. 16v-k per ritka.
KOryy! Én is csak 1.7. 8v-ket tudok sajna. 16v-k per ritka.
Gróf08-10-2007 18:59:13 // 35135
HúúúHaaa!!
pb_!!!
Átélem azt a szösszenetet amit a fékszerelésről irtál...
Megvannak a nyergek nagy nehezen, meg a betétek is ujak, uj lesz az egyik tárcsa is..
Légtelenítéskor a jobb oldal nem engedte át a nyomást, egy bizonyos értéket engedett, de a pedál kiengedése után azt a nyomást meg is tartotta...
Holnap főfékhenger csere.. :(
pb_!!!
Átélem azt a szösszenetet amit a fékszerelésről irtál...
Megvannak a nyergek nagy nehezen, meg a betétek is ujak, uj lesz az egyik tárcsa is..
Légtelenítéskor a jobb oldal nem engedte át a nyomást, egy bizonyos értéket engedett, de a pedál kiengedése után azt a nyomást meg is tartotta...
Holnap főfékhenger csere.. :(
kesa08-10-2007 17:39:08 // 35134
Sztem írj neki, és ha akarja, megadja...
Alfaferi08-10-2007 17:26:39 // 35133
Ciao
Nem tudja Valaki TT telefonszámát
Léccike, köszike!
Nem tudja Valaki TT telefonszámát
Léccike, köszike!
KORYY08-10-2007 16:10:05 // 35132
én is magamnak keresem :-)
Scott08-10-2007 15:53:54 // 35131
A 16V moci most már nagy érték. Ha van jó árban azt megvesszük magunknak :))
pb_07-10-2007 21:56:01 // 35129
Nézni kell a hirdetéseket, időről-időre fel szokott bukkani 1-1 db.
KORYY07-10-2007 21:36:52 // 35128
4x4-es 33-as ba kéne
pb_07-10-2007 21:30:03 // 35127
Csak nem a GTV-be szeretnéd lecserélni a motort?))) Mondjuk + tudom érteni, a boxer, az boxer.)))))
pb_07-10-2007 21:27:58 // 35126
Úgy néz ki +menekül.)
KORYY07-10-2007 21:26:33 // 35125
lécci lécci, ha láttok eladó 1.7 16v boxer mocit 33-ba akkor rögtön szóljatok, lehet hibás is. köszi
Gróf07-10-2007 21:13:02 // 35124
Az biztos... Idegek kellenek hozzá...
pb_07-10-2007 21:08:15 // 35123
Legszívesebben azt érdemelné, hogy szétverjem az egészet. De + kell csinálni, mert zavar, hogy nincs jobbos tükröm. Mondjuk úgy nézek túl vagyok a nehezén, és úgy néz ki, még talán tükör is lehet belőle.)
Aki belekezd ilyen projektbe, annak csak az tudom javasolni, hogy előtte látogassa + a boltot, és min 5 sört vegyen.)))
Aki belekezd ilyen projektbe, annak csak az tudom javasolni, hogy előtte látogassa + a boltot, és min 5 sört vegyen.)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
684
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?