Forum >> Alfasud-33

Hakuna12-09-2007 21:46:52 // 34021
Ebben az esetben már lenne nekem.
Eddig benne van 950 az enyémben 3+ év alatt. 300 egy pözsó106-ban, és 600 asszonnak egy másik pözsó106ban, de jobb állapotúban. Benzint, olajat nem számoltam.
Hakuna12-09-2007 21:45:12 // 34020
Ezt mondtam én is. Ezér tud különbséget tenni gyártás és üzembehelyezés közt.
HátvédRomeo12-09-2007 21:42:08 // 34019
Szerintem az Oktávia alá valahová. 2,3-3 között
Scott12-09-2007 21:36:56 // 34018
Én abszolút örülök, hogy nincs áruk, így olcsón lehet alkatrészhez jutni :)
Scott12-09-2007 21:34:46 // 34017
91-ben már nem gyártottak MkII-t :))
Hakuna12-09-2007 21:26:46 // 34016
Ittvan pl. ez:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1487554&command=ugras&screenwidth=1280
Aszongya 3 éve áll. AKkor az frankó lehet mi? Főleg ha ebben a kertben rohad esőbe hóba. Jó szépnek szép, de aszongya 91-es. Nem ismeri a különbséget MO-i üzembehelyezés és gyártás közt. És semmit nem tud az alfa 33ról, pedig az van neki. Gondolom karbatartotta mi? Gondolom jó bárminek alkatrészen kívül. Oszt azé csak 50 ropi. Igaz, hogy fostalicskákat se lehet venni ennyi alatt. Mostanában már csak Skodák mennek 20 alatt. Még az se számít kell -e a kutyának vagy nem. De ha kicsit is használható, akkor már rögtön 100 fölött. A hülye magyar. Németbe meg zsíros szép jó 33-as lehetett venni 10-99 euróig. Semmi baja, csak ugye műszaki lejárt, és németbácsi nem akar szenvedni vele. Mondjuk a kinti szervízdíjakon én se akarnék. De itthon ez 160-ba van.
Hakuna12-09-2007 21:09:07 // 34015
Dettó ugyanez. Nézegetem az újakat, ímegek, ámogok. A 166 teccik, de túl nagy, és 13 milla. A GT a következő, az már nem is túl vagy, de most is 7 milla, pedig szuperolcsó. Sztem a többi sem éri meg az árát, ha pl. 3 millából veszek 10 33-at és örökéletig strapálom a működőképeseket. Monjuk én eleve nem vennék új autót. 1 Azonnal félárú, 2, a guta megütne ha valami apróság is érné akár.
A kérdés elméletben, hogy hova lenne poziciónálva ma egy 33 1,5ös motorral. Oktávia alá, vagy fölé pl. Vagy összegszerűen.
HátvédRomeo12-09-2007 20:22:27 // 34014
Detto!! :))) Én is ilyet vennék vadi zsírba is. Sőtén se fogok cserélni, pedig a GT nagyon szép. Csak baromi drága. :(
HátvédRomeo12-09-2007 20:20:48 // 34013
Így van.

Most gondold el! Utcánkba van a Toyota szalontól elkzdve a Fordig minden márka.
Yotonál áll használtba egy Rönyó5. '90-es. 2 ajtó 1.1 benya. 290K Huf.
Mi ugyan ezt 5 ajtósba 2 éve 170-ért vettük.
Nem röhelyes??? 290K-ér fasza 33-akat kapunk. De még 75-öt is, amit ugyan ennyiből újjá varázsolunk. (Persze nem Kanizsán.)
Hakuna12-09-2007 20:15:36 // 34012
És a piaci értéke reálisan 300 egy 33nak? Persze ha agyatlan bunkónál van, aki se nem szereli se nem szerelteti, csak hajtja ész nélkül. De ezzel "kitol" azokkal akik vigyáznak rá. Bár ezt azért nem bánom mert eszem ágában nincs cserélni. Sőt, ha lehetne gyári új állapotút kapni, én tuti ilyet vennék. Mondjuk valószínű 15-ös motorral. Dellorto Duplakarbist. Igaz I.e-t még nem vezettem hosszabban.
Hakuna12-09-2007 20:12:42 // 34011
Pözsó106-ból pl. 58-140 a külföldi alkatrész, 3-400 az alja ami műksz. Ez így egyharmad és egyheted közt van
Ilyen alapon elég fura a 160+ és 350 max.
Ami jóindulattal is legalább 45% a legdrágábbhoz viszonyítva.
HátvédRomeo12-09-2007 20:12:42 // 34010
Olyan fos Asztmákér kérnek 1,3 M-kat, hogy játékautónak nem venném meg a kishugomnak. 200K km-erekkel meg fossá hajtott lestrapált belsővel, külsővel. És az ember kérdezi miért ilyen sok. -Me piaci érték, a válasz. Ja meg 500K-at rá kell dobni hogy jó is legyen.
HátvédRomeo12-09-2007 20:09:26 // 34009
Fene tudja.
HátvédRomeo12-09-2007 20:08:53 // 34008
Nekem jobban bejön az SW név az Alfa kombikra, Sport kombi, jól hangzik.
Kombi: a Zsiga 1300. Meg a Dácsia TXT 1310 :-))))
Hakuna12-09-2007 20:07:41 // 34007
De érted, alkatrésznek miért adják féláron?
Whiteskull12-09-2007 20:06:30 // 34006
Pedig nálam azt hiszem hamarosan befigyel egy olyan is, amíg lehet belőlük találni szép állapotút. :)))))
HátvédRomeo12-09-2007 20:06:17 // 34005
Nincs ára a 33-nak igaz. Nem is tudom, hogy örüljek e neki vagy nem. Én azért örülök, mert normális, Alfát szerető ember olcsón vehet jó és érdekes autót, Alfát.
Hakuna12-09-2007 20:05:33 // 34004
Én is azér mondom, mer vennék. De pár alkatrészér nem veszek meg egy csíkost százhatvanér. Főleg ha külföldi papirokkal vagy nélküle.
Whiteskull12-09-2007 20:02:15 // 34003
Hál istennek! :)))))))

Igaz én még csak vettem alfát. :))))
Hakuna12-09-2007 20:01:20 // 34002
Áhám értem. Emlékszem mikor még azt hallottam, hogy "kombi" röhejesnek tűnt. Pedig a Giardinetta helyett jól hangzik :)
Hakuna12-09-2007 19:59:52 // 34001
Azt nem értem, hogy a hülye magyarnál mér van ekkora értéke a használtautónak. Másfél millákér adnak lestrapált valahogymégkinézős ótót.
Az öreg alfa, használtautón, már szétesik, de azért 40 alatt sosincs, de akkor az már nagyon kivan.
Egy jó karban lévő 33-at meg 300 fölé nem lehet eladni ugyanakkor.
pb_12-09-2007 19:58:30 // 34000
Ha kombi, akkor Giardinetta.
pb_12-09-2007 19:57:53 // 33999
pb_12-09-2007 19:57:16 // 33998
Sejtettem, hogy ezt mondod.) Giardinetta nevet az elődtől örökölte, csak '88-tól változtatták + a nemzetközi Sport Wagon-ra
Hakuna12-09-2007 19:56:13 // 33997
Most akkó az én régi gépem mi volt, ha 86-os?:) A fotó kicsit torznak tűnik, de azon kívül nem látok sok különbséget.
Hakuna12-09-2007 19:54:15 // 33996
Hm, nekem ez egy 33 SW :)
pb_12-09-2007 19:54:05 // 33995
pb_12-09-2007 19:52:53 // 33994
pb_12-09-2007 19:51:50 // 33993
Képről mind1ik jól néz ki, aztán jön a rideg valóság.
HátvédRomeo12-09-2007 19:49:47 // 33992
Multkor meg is lepődtem mikor Nálunk Kiskanizsa részen családi ház előtt kibaszva útszélén egy leharcolt 2 ajtós Sud állt. Kanizsán 10 éve kb 8-10 db Sud volt és kazalnyi 33. Mára már néhány 33-as maradt. és 60 ezres város vagyunk.
pb_12-09-2007 19:48:27 // 33991
Tipikus kép.)

HátvédRomeo12-09-2007 19:44:15 // 33990
Így van.

Multkor használtautón olyan fekete '88-as II. szériást árultak 80k Huf-ért és bontásra, tök fasza állapotban volt. És nem írta hogy vérezne a motor.
Be is linkeltem a képet ide.
pb_12-09-2007 19:44:07 // 33989
Én + igencsak az elnyomottak között tanyázom. Szarul is érzem magam, igaz ez csak 1 csúcsmodell.))))))
pb_12-09-2007 19:42:40 // 33988
Sok db került be az országba a 90-es évek derekán, és sok esett áldazatul az akkor nagyon dívő biztosítózásnak. Az olasz vasakra jól fizettek a biztosítók, aztán jöhetett a gány, és fuser, majd a piac. Vagy eleve már töröttként került az országba, majd az előbb említett eljárás. De kb ugyanez igaz a 75-ösökre, 155-ösökre, 164-esekre is.
Hakuna12-09-2007 19:42:31 // 33987
Asszem én olyat vagy nem láttam, mutass egy képet. Lehet csak névről nem tom.
Hakuna12-09-2007 19:41:26 // 33986
Nahát, azt nem is tudtam, hogy én a közel többségben vagyok egynéggyel:)
pb_12-09-2007 19:38:12 // 33985
'83-'94 között. De a szemfüleseknek a Giardinetta szó is árulkodó.)))
Hakuna12-09-2007 19:37:41 // 33984
Igazából azon csodálkozom, hogy szaré-húgyé árujják őket, és hogy egyáltalán még ennyi megy belőlük. Mert MO-on aránytalanul sok van az tuti. Ha csak leosztanánk az európai országokra, már nem jutna nekünk annyi, amennyi itt még él, szvsz. Vagy ide hordják mások a "szemetüket", itt meg az ügyes magyar feléleszti? Mint a németek az elektronikai cuccokat kidobják, magyar meg elhozza megjavítja.
Hakuna12-09-2007 19:35:02 // 33983
Na és ebben benne van 90 előtti is ugye?
pb_12-09-2007 19:32:43 // 33982
Egész pontosan 989324. Ebből közel a fele az 1351 ccm-es motorral készült, kb a 12% Giardinetta/SW, és kb 5% volt az összkerekes modellek száma.
Georgee12-09-2007 19:29:14 // 33981
Hali,

Ennél jobban nem is lehetne definiálni a doolgokat.Gratula.Maximálisan egyetértek a leírtakkal.
Hakuna12-09-2007 19:24:38 // 33980
Ha jól tévedek 33-ból összesen mindenféléből kijött valami 1 milla darab.
Szerintetek 147-ből hány millánál járnak?
Amúgy én is találkoztam már mindenféle alfással. A múltkor egy 33-asból kiszólt egy szőke srác: "Legalább megy a gép?" Mondom "Naná, de ez nem akkora motor azért mint a tied." Nem tudom ebből levágta -e, hogy piszkosul megy, csak az Ő 1,7-eséhez nem akarom hasonlítani.
Volt olyan is, aki azt hitte bunkó vagyok, hogy villogok, azóta erről leszoktam.
Az új alfásokkal az a baj, hogy már a tömeggyártásban váltak azzá. És mivel azokból rengeteg van, nem különösebben tűnik fel nekik egy, hát még ha más típus. Ez ugyan csak hipotézis, de úgy gondolom, az új alfások két részre oszthatók. Akiknek volt öreg alfája, de már nem akar folyton szerelni, szenvedni, vagy kevéssé biztosnságosnak problémamentesnek találja, és meglett ember, meg tud venni egy újat. Ezek becsülik, visszaintenek, beszélnek a régit tulajdonlókkal. A másik aki belecsöppen egy újba, mert az menő, vagy drága vagy nagy a motorja vagy stb. Na ezekből igazán tisztelet a kivételnek, de igen ritkák akik alfás módjára viselkednek. És az ilyenek nem is ismerik ám fel a régi alfákat, néha még jellel sem. Hát még ha az öregről az hiányzik. Egyébként én általában elengedem az újakat, ha látom, hogy más kategória. De volt már pofátlan bunkó akivel versenyezni kényszerültem, és nagyott nézett, mikor az öreg otthagyta vagy 170-el. Nem ért utól, úgyhogy azóta nem láttam .
HátvédRomeo12-09-2007 19:10:18 // 33979
Nekem is intett egyszer egy Srác a 156-ból, hogy mit a faszt integetek neki, pedig csak köszöntem. :-/
HátvédRomeo12-09-2007 19:07:45 // 33978
Sziasztok!

Régi szép idők. :))))
HátvédRomeo12-09-2007 19:06:38 // 33977
Én is büszke vagyok, hogy 33-mam van és Sudom volt. :)))
A nagy álmom nekem is, ha több zsé áll hozzám, hogy gyári állapotú legyen kivűl belül.

És azért hisz tudjátok, agyon baszok Vele "ezt-azt" :))))))))))))) Bőven, + még a fogyija is jobb, mint sok új OFF-é vagy Alfáé is akár. Jó, én IE vagyok.
Ferke12-09-2007 18:40:44 // 33976
A kivételeket leszámítva tényleg igazad van, a nagy többségre vonatkozóan.
Annyiban nem értek egyet, hogy sztem ez már igaz a kisebb értékűek esetén is, mint pl 147-es Alfa. simán elmondható, hogy divatalfa lett, én a 147-eseknek már nem is intek, inkább megvárom, hogy ő intsen, villogjon.
Viszont nemigen emlékszem, hogy egy 33-asból ne intettek volna vissza.
Sajna ez van.:( De kicit betudható azért annak is, hogy valamivel népszerűbb lett mostanában az Alfa, mint pár évvel ezelőtt. Ez pedig nyilván rontja az integetős-köszönős-normális Alfistis statisztikákat.:(
Georgee12-09-2007 16:42:18 // 33975
Persze nem lehet általánosítani,nem is szabad általánosítani.Litert nem írtam,csak arra céloztam,ált. nagy motor,nagy. fogyi.Én a tapasztalataimat írom le,mert ez egy ilyen fórum,ha valakit sért,bocsesz.Akkor is ez van.Tegnap Szhely-Győr útvonalon vagy 10 Alfa,nagyok,újak senki le se ....ha villogatsz,illetve elkezdik a féket nyomni a birkák.
A legkirívóbb a csornai sorompónál egy szembejövő 159 sw benne extrém zsírfejű manusz,mellette kommersz anyu,intek nekik mosolygok,a manusz 1:1 ben beintett.Na mondom faxa.Ez volt az utolsó,többet nem intek én sem.A lényeg,nagyon szépen le lehet a társadalmi rétegeket modellezni az Alfások között.Aki megtud venni egy 4-5 éves nagyvasat már az élet császárának képzeli magát,tisztelet a kivételnek,mert azért az van több.Az eszébe sem jut,hogy aki mondjuk vesz egy új 147et,az sokkal többet fizetett a gépért,mégsem képzeli,hogy ő az Alfawolf.Szóval én személy szerint minden Alfának örülök ami szembe jön az úton,csak az elmúlt időben nagyon megkopott az Alfisti-ság mibenléte.Nem az Alfa közösségek tagjairól beszélek,ott jó a helyzet,hanem az egyéb Alfa tulajok egy /jónagy/ hányadáról.
Rumi12-09-2007 16:40:20 // 33974
koszi :)
en is irigylem neha mar magam

de azert egy Subinak is orulnek
osszkerek, boxer, es meg turbo is, nyamm nyamm
Ferke12-09-2007 16:13:22 // 33973
Ez tökre így van, éstapasztalható is minden nagyobb talin. Meglepődnék, ha egy 3 éves 156 kapott volna annyi Bella Machina matricát, mint múltkor a sprinted.:))
Ferke12-09-2007 16:11:20 // 33972
Ez azért nem egészen van így. Én például nem azért vettem nagy alfát, mert gizda, hanem mert van benne 10 légzsák. Ez pedig azért fontos, mert a hátsó ülésen van 2 gyerek, és az elmebeteg budapesti forgalomban ez a minimum, amit a biztonságukért megtehetek.
Sajnos ez már nem a 80-as évek, amikor a trabik első ülésére kéredzkedtünk apunál/anyunál, ma a gyereket triplán kötöm be a 100ezer ft-os gyerekülésbe, és még így is aggódom, ha az anyjukkal úton vannak a városban...nézz csak be a balesetek topicba, engem igazol szinte minden hsz.:(
(Egyébként csak 6 litert fogyaszt)
Tehát ez a pebejus-patrícius teória azért nem általánosítható...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.