Forum >> Alfasud-33

pb_07-09-2007 22:37:56 // 33771
Sztem, ha csinálod, akkor cseréld ki az egészet, jövőre nem kell újra szórakoznod vele.
falcokc07-09-2007 22:36:00 // 33770
alufólia reklám :-)))))))))
falcokc07-09-2007 22:35:24 // 33769
van mögöttem 15 év karosszériás múlt, hidd el ezt jobb már cserélni, hisz látszik a küszöbb alja végig el van rohadva, csak még nem lukadt ki.
Hakuna07-09-2007 22:33:40 // 33768
A suzuki az valami jármű?
falcokc07-09-2007 22:32:52 // 33767
legalábbis új korában :))
Hakuna07-09-2007 22:32:51 // 33766
Mindenképp megcsiszoljuk flexxel, meglátjuki mi lesz a csúnyácska réteg alatt. A hegesztés miatt szükséges csiszolás ugyanúgy szükséges a cserelemez esetén is. Szerintem ebben van anyag még, csiszolás után is marad. Persze bekukkantok a perforált lemezre is. Aztán ha mégis muszáj lesz, akkor küszöb kuka. De akkor ide is szelvény be, perofrált lemez csere.
falcokc07-09-2007 22:31:32 // 33765
hidd el max. 0.8-as lemezböl csinálják az elemeket.A tartó elemek azok vastagabbak.

suzuki pl. 0.5 mm :)))))))
pb_07-09-2007 22:30:13 // 33764
Sztem 1es lemez a küszöb, legalábbis mi annak mértük.
Hakuna07-09-2007 22:27:40 // 33763
Akkor mitől tűnik sokkal vaskosabbnak? Vagy a pótküszöb nincs még 0,8-as sem?
pb_07-09-2007 22:27:39 // 33762
Sztem ki lehet.



De a 2. képen eléggé avétosnak látszik a küszöb alja.
falcokc07-09-2007 22:26:03 // 33761
cseréld ki , mert ez a küszöbb már teljesen ko, egyébként 1,2- 1,5 mm vastag lemezből már jó pár évtizede nem gyártanak autót
Hakuna07-09-2007 22:25:36 // 33760
Már postán van egy pár belőlük, remélem megérkeznek hétfőn (ma nem ért ide)
Beryq407-09-2007 22:22:20 // 33759
Eladó! 2 db Weber.10000HUF/pár.
pb_07-09-2007 22:19:02 // 33758
Esetleg alfa33 kollégát próbáld +kérdezni, hátha még +van neki ilyen cucca.
Hakuna07-09-2007 22:17:34 // 33757
Kész a jobbos küszöböm :) Nem lett olyan tökéletes mint gondoltam, de azért megteszi. Részletek a blogomban. Tippeket javaslatokat várok arra, hogy ha ez a baloldali köszöböm, vajon megúszom -e csere nélkül egy folttal?
Jó lenne folttal megoldani, ugyanis egyrészt olcsóbb, másrészt jobb megoldásnak is tűnik, mivel a pótküszöb 0,8 mm-es lemez, a gyári meg 1,2-1,5 között lehet valahol.
pb_07-09-2007 22:16:25 // 33756
Ok.) Köszi. Jaja a P4-en, az van hátul.
Hakuna07-09-2007 22:11:59 // 33755
Nem veszem tolakodásnak :) Semmit. Fékre pályáztam, de az neki tárcsa volt hátul.
pb_07-09-2007 22:10:17 // 33754
Azért az üzemanyaggőz visszavezetést nem véletlenül találták ki, bár tudom, hogy ti nem építettétek be.
Mondtam már neked is eleve 16v-t kell venni, sőt, ha lehet P4-et, vagy Q4-et.)))
Scott07-09-2007 22:07:07 // 33753
Nem teljesen, vannak még hibák. De minden ki lesz javítva :)
Scott07-09-2007 22:06:11 // 33752
Annyival kiegészíteném, hogy az üzemanyaggőz visszavezetőre semmi szükség, tökéletesen üzemel anélkül is a gép. Egyébként ne álljon neki senki, csak akkor, ha van egy komplett donor 16V-s 33. Anélkül igen költséges lehet a dolog. De szvsz jobban jár az ember, ha vesz egy eleve 16V-s verdát :)
pb_07-09-2007 21:27:45 // 33751
Ez sztem 1 nagy baromság. A gyári kulccsal cserélhető/kivehető mind a 4 gyertya.Asszem nemsokára lesz alkalmam kipróbálni 1 másik szutykon, majd beszámolok róla. 1ébként MGege kártársnak akarták ilyen motor ki című dologgal cserélni a gyertyát. A gyertyacseréről pedig annyit, hogy, nekem a 4,5 év alatt 2x kellett kivenni a gyertyákat, de, ha az ember NGK-kat használ, akkor nem valószínű, hogy sokszor kell majd a gyertyákhoz nyúlni.
A 16v-ről pedig annyit, hogy 1x kell kipróbálni, utána az ember már nem akar mást.))
Ha nem veszed tolakodásnak kérdésemet, mit sikerült elhoznod Pepies kollégától?
Hakuna07-09-2007 21:14:05 // 33750
Állítólag gyári leírás a gyertyacserére 16V-ben: Motor ki, cserél gyertya, motor be, mehet. Ezt nem tudom hol hallottam, de nem kételkedtem teljesen benne. Mikor megláttam Pepies régi masinájában, megfogadtam, hogy 16 V-t sosem veszek, még ha megkétszerezi is a teljesítményt :)
pb_07-09-2007 12:13:58 // 33749
Az nem árt hozzá.)) Nem rég 1 gyertyát több, mint 1/2 óráig csavargattam kifelé 2 ujjal, 1 örökkévalóságnak tűnt a dolog + persze folyamatosan azt kérdezgettem magamtól, miért voltam akkora hülye, hogy 1 ilyen szart vettem. A visszarakás is 1 élmény volt, ott már a motor mozgatásával, és 1 sebtiben gyártott szerszámmal próbáltam elősegíteni a dolgot, de még úgyis 1 rémálom volt az egész.
Tentacle07-09-2007 11:45:04 // 33748
Kenytelen voltam csinalni hozza specko kulcsot, igy racsnival ki tudom hajtani, de azert nogyogyaszokat megszegyenito kezugyesseg nem art hozza :) Igy mar csak kb fel ora
egy teljes csere :)
pb_07-09-2007 11:26:32 // 33747
Ha +van a gyári kulcsod hozzá, vagy 1 jó spec kulcsod van hozzá, és nem nagyon mókolták az elejét az autónak, akkor nem olyan vészes a dolog. Ellenkező esetben a 3-as, vagy a 4-es henger, esetleg mind2, akkor nagyon b+ tud lenni a gyertya ki/be. Mondjuk azért giovanniékat is tarkón vágnám, ezért a tervezésért.
Tentacle07-09-2007 10:57:14 // 33746
Es aztan majd rajossz, h milyen jo is gyertyat cserelni a 16V-ben :)
pb_07-09-2007 09:42:55 // 33745
Így a felújítási, és átírási költséged is lesz.)
Fisher07-09-2007 09:35:01 // 33744
Akkor veszek egy 16V s Boxert, felújítom, beteszem a 8V helyére, 8V elad, annak az árából lepapíroz... :-)
pb_07-09-2007 09:21:04 // 33743
Veszel 1 16v motort, az összes szerelvényével 1ütt, kipuffal, kábelkötegekkel, vezérlővel, üzemanyagszivattyúval, üzemanyaggőz visszavezetővel(bár ennek már 1 része benne van az autódban), és a kereszttartót se felejtsd el +venni. Ha lehet, akkor olyan motort kell venni amit előtte le lehet próbálni, vagy + lehet mérni 1-2 dolgot rajta.

A következő lépés +mérsz néhány dolgot a saját motorodon. Utána leszeded a 16v donorról a hfjeket, rendbe teszed őket, majd szétszeded a motortömböt is, majd +nézed milyen állapotban vannak a belső részek.
Aztán indul6 a móka, saját motor ki, lecsupaszít, motortömböt szétszeded, dugattyúkat kiveszed. Ha tisztességes motort szeretnél, akkor új gyűrűkkel rakod be a 16v dugókat, új csapágyakat is raksz bele, és a jobbik állapotú főtengellyel építed össze.
Utána mehetnek rá a 16v hfejek, és a 16v olajdekni. Ezután befűzöd a kábelkorbácsokat a vezérlővel 1ütt, és mindenki mehet a helyére.
Nagy vonalakban kb ennyi. Tulképp a 16v-sítés felér 1 komplett generállal.)
Fisher07-09-2007 08:16:33 // 33742
Na, mesélj. Hogyan is kell ennek nekikezdeni?
pb_07-09-2007 08:00:39 // 33741
Akad még 1 kis apróság, ami általában nincs +említve 16v-sítéskor.
Fisher07-09-2007 06:48:08 // 33740
Parancsolsz? :-)))
pb_06-09-2007 23:15:25 // 33739
Ezt a részét +úsznád, de a blokk átfűzést nem.
Fisher06-09-2007 23:04:13 // 33738
Nem, mert akkor nem kell átpapíroznom a vasat motorcsere miatt.... :-))))
kando.06-09-2007 22:49:45 // 33737
Halihó Zoli bá' ;)
Összeállt a gép ? :)))
Scott06-09-2007 22:10:42 // 33736
Szerintem van, még a kezemben is volt a minap. Hívd fel Zolit : 06209777385
pb_06-09-2007 21:47:01 // 33735
Nem mind1 melyikre teszed.) Ha + 8 szelep + lesz, akkor már 16v-ről beszélünk.)
Fisher06-09-2007 21:26:11 // 33734
Vagy 16V hengerfej 8V Boxerre? :-)
pb_06-09-2007 20:42:52 // 33733
Olyan nem nagyon van. 1 köztes +oldás azért lehet, mondjuk 1 16v beépítése.
kesa06-09-2007 20:35:51 // 33732
a kettő együtt kézenfogva?
:)
pb_06-09-2007 20:34:56 // 33731
Költség6ékonyságról, vagy tuningról van szó?))
kesa06-09-2007 20:32:32 // 33730
pl?
Mit tanácsolsz, ami költséghatékony?

Hadd okosodjam :)!
Ötletem nekem is van, de addig nem költök tuningra, amíg az alap-autóra is lehet.
Hakuna06-09-2007 20:06:55 // 33729
Nincs valaki COheggesztővel Veszprém mközelében?:)
pb_06-09-2007 19:24:08 // 33728
Én a +lévő rendszert bővíteném ki, nem csinálnék 2 külön áramkört. Bár még nem gondolkodtam ezen a témán, sőt a hátsó ajtókat még nem votl szerencsém dbokra szedni(mondjuk tervezem, nehogy már kimaradjanak a jóból))). Viszont amiben biztos vagyok, az, az, hogy tuti kell majd improvizálni a projekt közben.
pb_06-09-2007 19:18:49 // 33727
Valahogy biztos +old6ó, kell hozzá 1 kis ügyesség, 1 halom alkatrész, és persze némi szerencse is.))
pb_06-09-2007 19:14:57 // 33726
Na jó ez azért már komolyabb tuning. 1-2 dolgot, azért otthon is + lehet ám csinálni.)
Gróf06-09-2007 18:17:31 // 33725
ajót=ajtó xD
Gróf06-09-2007 18:16:38 // 33724
Üdv
Régebben én is gondoltam rá. Megnéztem a bontott ajtókat, és azt a konzolt kell kivágni az ajót belső feléből amin a motor van. (ugye ez a rész lapos a tekerős változaton.) szerintem ha ezt át tudja rakni az ember akkor megoldhtó. + kell még egy készlet kapcsoló meg relé, ill az első rész elektronikáját egy az egybe le lehetne másolni....
Fisher06-09-2007 18:02:06 // 33723
Üdv!

Ma eszembe ötlött valami! Szerintetek, meg lehet oldani a 33-asba a hátsó ablakot elektromosra? (Mármint, nem úgy értem, hogy rázzon, hanem elektromosan lehessen le-fel mozgatni!) :-))
kesa06-09-2007 17:31:51 // 33722
akkor hatásosabb, ha gyakorlásra, futóműre, meg bátorítóra költök... :)

amikor dácsiával közlekedtem, ez volt a vezetési stílusom mottója:
"A hiányzó lóerőket bátorsággal pótolom."
:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.