Forum >> Alfasud-33
HátvédRomeo11-09-2007 20:25:19 // 33921
Igen az is. Kategorizálva vannak az autók eladásra. Pénz és mivoltuk szerint.
Hakuna11-09-2007 20:19:20 // 33920
Kösz, megnézem :)
Ez egy rally oldal emlékeim szerint.
Ez egy rally oldal emlékeim szerint.
HátvédRomeo11-09-2007 20:16:10 // 33919
Szaisztok Boxeres Cartársak! :)))
Hakuna a www.duen.hu-n vannak ilyen gépek általában. Nézzé rá ha ráérsz.
Hakuna a www.duen.hu-n vannak ilyen gépek általában. Nézzé rá ha ráérsz.
Hakuna11-09-2007 20:09:45 // 33918
Van valakinek olyan verdája "eladó", ami rendelkezik rendszámmal, az sem baj ha ki van vonva ideig vagy akár végleg, ne kelljen átírni, üzemképes, és napi 30 métert még több hónapig/évig elmegy? Esetleg alkatrésznek is használható lehet:) Parkolófoglalóeszköznek szeretném használni, arra az esetre, ha nem állok a helyemen :)
pb_11-09-2007 16:07:50 // 33917
Nézőpont kérdése, ha valaki benne van a dologban, akkor már nem annyira.
pb_11-09-2007 16:07:02 // 33916
6áreset, de ha felkínálnának 1et nem utsítanám vissza, de a Sprintet sem.
pb_11-09-2007 16:05:48 // 33915
Na pont ezért nem nézegettem 1.7 IE-ket, bár volt 1, amit +nézettem, de tudtam, hogy 16v-ben kell gondolkodni.)) Sőt abból sem lehet baj, ha van 4kerékhajtás is.)))) Mondjuk kezdetben nem volt.((
Scott11-09-2007 16:02:28 // 33914
Nem bonyolult az :)
Scott11-09-2007 16:01:27 // 33913
na jó, egy Sud-ban egy 1.5-ös dupla karbis azért még mutat valamit :)
Scott11-09-2007 16:00:56 // 33912
Az 1.3, 1.5 is bohóc autó :)
pb_11-09-2007 16:00:48 // 33911
Nekem nem kell bemutatni.)))
Scott11-09-2007 15:59:47 // 33910
Hááát, azért ez más világ :)
pb_11-09-2007 15:58:41 // 33909
Tényleg nevetségesen kicsi, ezért kell nagyobbra cserélni.))))
1ébként még csíkból is volt 1.2-es változat.
1ébként még csíkból is volt 1.2-es változat.
pb_11-09-2007 15:55:25 // 33908
Whiteskull11-09-2007 15:49:22 // 33907
Ez nekem már igen bonyolultnak tűnik. :))))
Viszont tegnap láttam egy aranyos 1,2-es boxit. Na azt alig lehetett megtalálni a motortérben. :))))
Viszont tegnap láttam egy aranyos 1,2-es boxit. Na azt alig lehetett megtalálni a motortérben. :))))
Scott11-09-2007 15:43:29 // 33906
pb_10-09-2007 22:13:13 // 33905
Még 1x nem kellett volna szétszedni, mert a motoron már minden rendben volt.)
Ferke10-09-2007 21:56:55 // 33904
Akkor a fölösleges meló most jött volna, ha szétszeditek. Csak volt egy kis szerencse is a szerencsétlenségben.:)
Scott10-09-2007 21:56:43 // 33903
Igaz, el is felejtettem. :)
pb_10-09-2007 21:54:25 // 33902
Sztem nem, mert a 4ből 3 tengely szépen szorult, és a csapágyak sem valami jól néztek ki.
Scott10-09-2007 21:53:35 // 33901
Ő még jobban örült, mint én. Ideje volt 3 hét szopás után megoldani a problémákat :)
Volt bőven: szoruló veztengelyek, szar szervoszivattyú ill. kormánymű, szar generátor, elfüstölt önindító, szar aksi, gyenge hurka gyári kábelek. Ez mind egyszerre. Most egy 45-ös tápkábeleit kapta meg, ami kétszer vastag, mint az eredeti.
Volt bőven: szoruló veztengelyek, szar szervoszivattyú ill. kormánymű, szar generátor, elfüstölt önindító, szar aksi, gyenge hurka gyári kábelek. Ez mind egyszerre. Most egy 45-ös tápkábeleit kapta meg, ami kétszer vastag, mint az eredeti.
pb_10-09-2007 21:53:23 // 33900
Asszem +érdemlem.))))
Scott10-09-2007 21:49:29 // 33899
Háát, könnyen lehet, hogy a második szétszedést megspórolhattuk volna :) De nem baj, mert két veztengely hidegen is szorult egy kicsit. Most kapott egy másik garnitúra hengerfejet. Ha minden igaz a héten jönnek új hajtókarcsapágyak, azokat még cseréljük.
Ferke10-09-2007 21:46:31 // 33898
Nebaaaasz.Ennyi volt a baja???ááááá. Zoli mit szólt???:)))
Scott10-09-2007 21:45:37 // 33897
bannolni = letiltani, kirúgni
Scott10-09-2007 21:44:34 // 33896
Mindjárt kapsz buksi simogatást :)
Scott10-09-2007 21:43:48 // 33895
Jó a gép, már azzal jöttem haza. Kellett új aksi, ill. cserélni kellet vaskosabb verzióra a test és pozitív kábelt is, ami megy az önindítóhoz. A testet duplán vittük. Az új aksi 74 Ah-s, nem apróztuk el. Na most melegen is úgy forgtaja, mintha egy villanyvasút lenne :))
Egyébként még elég kemény a járása, de egyre jobb, nem rángat, nem torpan. MOst bejáratjuk, aztán meglátjuk mi lesz :)
Egyébként még elég kemény a járása, de egyre jobb, nem rángat, nem torpan. MOst bejáratjuk, aztán meglátjuk mi lesz :)
Ferke10-09-2007 21:42:51 // 33894
Mi az a bannolás? Nem tudom miről beszélsz! Monnyadmáááárr hogy mivaaan!!:)
Scott10-09-2007 21:39:35 // 33893
A qva MSN-t kapcsold ki a pi..ba ha nem válaszolsz. Már többször szóltam. A végén bannollak a contact listámról, aztán nézhetsz :))
pb_10-09-2007 21:38:18 // 33892
Nem kell, mert +int igazam volt.)))))))))
Ferke10-09-2007 21:37:22 // 33891
Jah, bocsi, lemaradt: szeva boxisok! (Csak izgulok Zoli vasáért.:) )
Ferke10-09-2007 21:36:26 // 33890
Na mi a helyzet? Nem csörögtem, mert behavaztam. Járt egész nap?? Eredmény???
pb_10-09-2007 21:32:47 // 33889
A kilazult gólyalábnak pl semmilyeb hangja, és jele sem volt. Érdekes volt 1 ujjal csavrgatni azokat a 10-es csavarokat.)((((
Scott10-09-2007 21:28:44 // 33888
Kizárt, hogy a kereszttartónak lenne hangja :) Ha az le lenne lelazulva, akkor elhagynád a fél futóművet ill. igen érdekesen állnának a kerekek ( mert ugyebár a hosszanti lengőkar ehhez csatlakozik elől ), arról ne is beszéljünk, hogy az első motrotartó bak is ezen fekszik fel ( ezek is oda vannak csavarozva )
pb_10-09-2007 13:21:44 // 33887
A gyári a legjobb +oldás.) A küszöb pedig nem azért lyukadt ki mert ezek rajta voltak, hanem mert a belső oldalon(padlólemez felől) a kis elvezető lyakak eltömődtek. Tehát, ha nem teszed vissza őket a veszélye úgyanúgy +van, hogy kirohadjon.
Hakuna10-09-2007 12:58:33 // 33886
Az alját ettől még lehet, hogy kifúrom. Meg egy díszlécben is gondolkodom, ami alá el lehetne rejteni az üregvédelemhez szükséges lyukakat. De csak krómozottat láttam eddig, az meg ocsmány.
Hakuna10-09-2007 12:56:51 // 33885
Fúrni kellene akkor a felfogatóknak is, bonyolult, és fölösleges. Az előző is a szögletes lyukakban rohadt le. Rücsi, és szép lesz, meg védett is. Ha meg rendesen odabaszna valami, akkor a spoiler is kevés védelemnek, de ilyen ne legyen. Viszont kell még alvázvédelem is, meg üreg. De csak szépen sorjában, télire meglesz minden.
pb_10-09-2007 12:53:06 // 33884
Pedig azzal néz ki jól. Fúrd ki az alját, úgy jó lesz.
Hakuna10-09-2007 12:45:04 // 33883
Na abból van felesleges, igaz kicsit lestrapáltak. De hogy én mégeccer a szpoilert fel nem rakom az tutti.
pb_10-09-2007 12:35:50 // 33882
Volt már, aki itt vett küszöbspojlerhez alsó rögzítőket, de én láttam olyanokat a kínálatban. Lehet csak néztem, és nem láttam.))
Hakuna10-09-2007 12:31:44 // 33881
Nahát, mik nem vannak :) Köszi szépen.
Hakuna10-09-2007 12:15:13 // 33879
Üzemanyag és fékvezeték rögzítésére szolgáló műanyag "vezető" szerintetek hol szerezhető be? majdnem mind eltörött, így most kénytelen voltam a küszöbhöz hegesztett felhajtható acéllemezdarabbal pótolni, ami azért se nem szép, se nem hosszú távú megoldás. Szóval ha lehet valahol kapni ilyet, vagy valakinek van elfekvőben, ez is érdekelne.
pb_10-09-2007 11:51:24 // 33878
Ja még 1 dolog, az alsó rugótányért nézted, hogy terhelés alatt nem ér-e bele a lengéscsillapítóba?
pb_10-09-2007 11:49:31 // 33877
Szóval mégse olvastad végig a hszmet a témában, mert ott írtam, hogy ezt a vizsgálatot is el kellene végezni.))
A műanyagot ki lehet szedni, úgy, hogy még a kereket sem veszed le.) Annyit kell csak csinálni, hogy fel kell emelni az autót, a könyebb hozzáférés érdekében. Sőt még 1 trükk van, a gólyalábat kell kivenni, ahhoz viszont nem kell kiszerelni a műanyag dobot.
Annak idején visszaraktál mindent a gólyalábra? A rugó végeire húztál valamilyen műanyag, vagy gumicsövet? Sztem a toronyszilent nem ad ilyen hangot, ha átszakad sem. Neked milyen van benne, csapágyas, vagy szimpla?
A műanyagot ki lehet szedni, úgy, hogy még a kereket sem veszed le.) Annyit kell csak csinálni, hogy fel kell emelni az autót, a könyebb hozzáférés érdekében. Sőt még 1 trükk van, a gólyalábat kell kivenni, ahhoz viszont nem kell kiszerelni a műanyag dobot.
Annak idején visszaraktál mindent a gólyalábra? A rugó végeire húztál valamilyen műanyag, vagy gumicsövet? Sztem a toronyszilent nem ad ilyen hangot, ha átszakad sem. Neked milyen van benne, csapágyas, vagy szimpla?
Hakuna10-09-2007 11:00:55 // 33876
A KERÉKDOB MŰA. BORÍTÁSA UGYE KIVEHETŐ A FUTÓMŰ KISZERELÉSE NÉLKÜL IS?
Ja, patentek fogják, műanyagból. Csak el ne törd őket, mert akkor nehezebb visszatenni :) Juteszembe. Nincs valakinek elfekvőben ilyen patentje ?:) Nálam pár hiányzott is, meg egyet eltörtem.
Ja, patentek fogják, műanyagból. Csak el ne törd őket, mert akkor nehezebb visszatenni :) Juteszembe. Nincs valakinek elfekvőben ilyen patentje ?:) Nálam pár hiányzott is, meg egyet eltörtem.
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-09-2007 10:56:38 // 33875
sziasztok!
először is köszi a jótanácsokat! ;-)
tegnap délután úgy döntöttem, mivel látszólag nem akar kiesni a kerék mégse, használom a verdát.
Egy megállásnál hirtelen felindulásból egyetlen mozdulattal
megállapítottam,hogy honnan jön a hang! A kasztnit a gátlóra nyomva csinálja a rugóstag tetején, a motortér felőli csavarok viszont teljesen meg vannak húzva.
vagyis a gondot lokalízáltuk,de van néhány apróbb bibi:
- az a legkevesebb,hogy sajnos bebizonyosodott rólam is,hogy nem vagyok tökéletes,mert azt a rugóstagot én raktam össze és bele az autóba
- sajnos egyenlőre nem tudom megítélni,pontosan mi is csinálja,ILLETVE:
A KERÉKDOB MŰA. BORÍTÁSA UGYE KIVEHETŐ A FUTÓMŰ KISZERELÉSE NÉLKÜL IS? ha igen,ezzel kezdem ,hátha látszik valami alulról...
a régi rugóstagot nem dobtam még ki,tegnap este kutyafuttában tanulmányoztam,de még nem jöttem rá,mi lehet szétjőve benne,sajna a toronyszilent magában nincs előttem,de gondolom az mehetett szét?
Uis mint mondtam, beszerelés utáni percekben is kopogott ritkán és halkan,de akkor azzal nyugtattam magam,hogy a gátló nélküli járásban miatt valami más kezd tönkremenni, de a rugón pattogó kerék hangjától meg a káromkodásomtól nem hallottam,amikor elkezdődött
először is köszi a jótanácsokat! ;-)
tegnap délután úgy döntöttem, mivel látszólag nem akar kiesni a kerék mégse, használom a verdát.
Egy megállásnál hirtelen felindulásból egyetlen mozdulattal
megállapítottam,hogy honnan jön a hang! A kasztnit a gátlóra nyomva csinálja a rugóstag tetején, a motortér felőli csavarok viszont teljesen meg vannak húzva.
vagyis a gondot lokalízáltuk,de van néhány apróbb bibi:
- az a legkevesebb,hogy sajnos bebizonyosodott rólam is,hogy nem vagyok tökéletes,mert azt a rugóstagot én raktam össze és bele az autóba
- sajnos egyenlőre nem tudom megítélni,pontosan mi is csinálja,ILLETVE:
A KERÉKDOB MŰA. BORÍTÁSA UGYE KIVEHETŐ A FUTÓMŰ KISZERELÉSE NÉLKÜL IS? ha igen,ezzel kezdem ,hátha látszik valami alulról...
a régi rugóstagot nem dobtam még ki,tegnap este kutyafuttában tanulmányoztam,de még nem jöttem rá,mi lehet szétjőve benne,sajna a toronyszilent magában nincs előttem,de gondolom az mehetett szét?
Uis mint mondtam, beszerelés utáni percekben is kopogott ritkán és halkan,de akkor azzal nyugtattam magam,hogy a gátló nélküli járásban miatt valami más kezd tönkremenni, de a rugón pattogó kerék hangjától meg a káromkodásomtól nem hallottam,amikor elkezdődött
pb_09-09-2007 22:21:15 // 33874
Na itt vannak a képek:
Az 1es henger az még elmegy, a 2es, és a 4es is. Bár bs2ben a 4es hengerben levő gyertya hozzáférése a legszemetebb gyertya.
Az igazi szopás a 3-asnál van, a gyertyakulcs is éppen odafér, de a hajtószárat már nem lehet rátenni. Szóval ez az igazi móka.
Itt pedig lát6ó, hogy a 16v-n hol is vannak a gyertyák.
Az 1es henger az még elmegy, a 2es, és a 4es is. Bár bs2ben a 4es hengerben levő gyertya hozzáférése a legszemetebb gyertya.
Az igazi szopás a 3-asnál van, a gyertyakulcs is éppen odafér, de a hajtószárat már nem lehet rátenni. Szóval ez az igazi móka.
Itt pedig lát6ó, hogy a 16v-n hol is vannak a gyertyák.
pb_09-09-2007 22:00:13 // 33873
Szinte mind1iknek össze van törve sajnos.( Pl 1 törés is elég ahhoz, hogy tönkre menjen.
Dekka09-09-2007 21:04:23 // 33872
joestet :D vegre kicsereltuk a muszerfakat :D
meglepoen keves szivas volt vele :D milyen jo erzes h nem log jobbra balra apl a kesztyutarto :D
ja,arra kivancsi lennek hogyapicsaban lehet eltorni a muszerfal azon elemeit amiket nemhogy latni,de kivulrol meg utogetessel sem leeht hozzaferni...
meglepoen keves szivas volt vele :D milyen jo erzes h nem log jobbra balra apl a kesztyutarto :D
ja,arra kivancsi lennek hogyapicsaban lehet eltorni a muszerfal azon elemeit amiket nemhogy latni,de kivulrol meg utogetessel sem leeht hozzaferni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
584
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?