Forum >> Alfasud-33

Hakuna02-09-2007 22:32:08 // 33621
05694015
Mi az a tekercsrugó?:)
pb_02-09-2007 22:30:10 // 33620
tették
pb_02-09-2007 22:29:55 // 33619
Sztem utólagosan tettél fel rá. Lehet már kifáradtak az 1, tekercsrugóid. Ha +mondod az alvázszámod utolsó 8 számjegyét +mondom milyen is az autód valójában.
pb_02-09-2007 22:28:25 // 33618
Volt szerencsém már részt venni 1 ilyen projektben, elég nagy b+ volt.)
Hakuna02-09-2007 22:25:01 // 33617
Ja 1351 ccm. Viszont lóherés és Sport felirattal ellátott. És mocskosul alacsony, többször odavertem már. De nem is létezik a boltok programjai szerint. 91-től gyártják, vagy 89-ig a korábbit.
Hakuna02-09-2007 22:23:16 // 33616
Holnap kiderül, nem örülnek neki, de lehet igazad van. Most csak annyi látszik, hogy felül ép. Alul pedig rozsdál, ahol nem lyukadt már át. Egész pontosan a felfogató bolhák négyszögletű réseinek vonalától romlik.
pb_02-09-2007 22:22:12 // 33615
A tied 1.4-es, ha jól rémlik, akkor viszont nem QV. QV-k kezdetben 1.5-ök voltak, majd később 1.7-esek. Érdekes, hogy a sima 1.7 IE-ből is készült sport változat.
pb_02-09-2007 22:19:38 // 33614
Sztem a küszöböd belülről rohadt ki. Az alsó élnél 3 lemez találkozik, nagy az esély rá, hogy mind 3 oda.
Hakuna02-09-2007 22:19:11 // 33613
Akkor jó. Azt tudtam róla hogy sport. Ezek szerint mások tudtal "túl sokat" :) Már majdnem megijedtem, hogy kibuherálták belőle :)
Hakuna02-09-2007 22:17:42 // 33612
Nekem azok rendben vannak. Igaz a padlólemez már volt cserélve. De az az előző tulaj hótaposója miatt volt szerintem :) A küszöb is teljesen jó a hajlított él fölött. csak a spoiler alatt, romlott ki, és az az alsó él, amin barbárok emelni szokták. De azt hiszem az a küszöb javítóelemmel jár majd. Legalábbis remélem.
pb_02-09-2007 22:16:30 // 33611
A sport változat jele(QV=Quadrifoglio Verde). Az összekerekesek, vagy 4x4, vagy Permanent 4, vagy Q4 néven futottak.
pb_02-09-2007 22:13:12 // 33610
Ha 1 8-as, 10-es fúróval kifúrod, ráadásul több helyen garantálatan kevesebb sár marad ott.) Amúgy pedig nem a külső küszöb szokott +rohadni, hanem a belső részek.
Hakuna02-09-2007 22:11:41 // 33609
Amúgy a lóhere minek a jele a 33-akon? Folyton azt kérdezgetik 4kerékhajtású -e az enyém :) attól 4 levelű, hogy 4wd?:)
pb_02-09-2007 22:11:02 // 33608
A padlólemez ugyanaz, ez igaz, a belső küszöb is, de a külsőben nem vagyok annyira biztos. Nézd + a képet amit alább linkeltem, úgynéz ki 1 utángyártott küszöb.
Hakuna02-09-2007 22:09:50 // 33607
Nem fogok rallyzni :) Csak szeretem a biztonságot. Meg ha nem esik szét alattam, mint az előző tette: Igaz az máshol volt gyenge. Meg amilyen remek ára van a 33-nak ugyebár, típuscsere aligha jön szóba 4-5 évig. Ha nem tovább. Meg szeretem is, akkor már legyen sokáig jó.
Face02-09-2007 22:06:10 // 33606
Hát emlékeim szerint nem, de hogy a padlo ugyanbbol a lemezből van a hátsó padsor kezdetéig az tutti, és a belső küszöb lemezek is nagyon-nagyon hasonlóak ahogy elnéztem anno ingegnere 33-at, de majd megvizualizálom a 33 kasztni robbantot rajzait... :)))
pb_02-09-2007 22:04:17 // 33605
Mert sztem csak elbaszná vele az ember a kasztnit. De, ha mindenképp rallyzni szeretnél vele, akkor be is kell ám csövezni.))
Hakuna02-09-2007 22:04:04 // 33604
Kiőróbálom holnap. Bár a sár ettől még mindig megül ott. És ugye ez a gyenge pontja, mert az sokáig nedves. Szóval lehet jobb lenne valami ragasztott szalagszerű megoldás, csak a védelem meg a kinézet céljából.
Hakuna02-09-2007 22:02:41 // 33603
Mér nem? Csak befér. Láttam rally ladában vastagabbat is. Ha más nem 40x20. Azis atomstabil lenne utcára. És súlya sem vészes :)
pb_02-09-2007 22:02:07 // 33602
Az a legalacsonyabb pontja.
pb_02-09-2007 22:01:37 // 33601
Nem ott kell kifúrni, hanem az élnél, alul.
pb_02-09-2007 22:00:58 // 33600
Persze 1 zártszelvény, az zártszelvény, de nem fogod tudni odahekkelni.
Hakuna02-09-2007 21:59:04 // 33599
Ja ez is jó ötlet. Bár van rajta lyuk gyárilag a felfogatás miatt. Csak az kevés.
pb_02-09-2007 21:58:53 // 33598
A Sprint is 4 ajtós?))
Hakuna02-09-2007 21:58:19 // 33597
Oké, de az említett megoldás jelentősen javít az élettartamon nem ?:)
pb_02-09-2007 21:58:03 // 33596
Ki kell fúrni a szopjlert alul, hogy ki tudjon folyni ami nem odavaló.
Hakuna02-09-2007 21:57:16 // 33595
Azért egy zártszelvény nagyon megnyugtatna oda, természetesen olyan, ami a gyári eredeti üregben elfér. Öreg korában még lehetne rallyzni :) Na jó azt nem, mer mélyen ül :) De tartása szerintem lenne. Milyen olajjal szokták ezt befújni amúgy?
pb_02-09-2007 21:56:36 // 33594
Ha 1x rászánod magad a dologra, akkor normálisan kell +csinálni.
Face02-09-2007 21:55:52 // 33593
Sprintnek ugyanza a padlólemeze mint a 33nak, sztem vagy 100%-ban passzol vagy minimálisat kell alakítani rajta.. még mindig ezt a legkönnyebb alakitani valszeg mint bármi másét.. .))) De ezt még kivizsgálom Mennyibe fájna?
pb_02-09-2007 21:55:00 // 33592
+ kell csinálni normálisan, úgy, ahogy gyárilag is van/volt. Le kell festeni, kell alváz- és úregvédelem, ezután pedig elég sok évig ki fogja húzni.
Hakuna02-09-2007 21:54:05 // 33591
Na akkor azzal messzire szaladnék :) Mármint ha nem 33-as. De sebaj, talán párezer Ft egy ilyen. Ladához legalábbis pl. 2000. A kérdés csak az, hogy mi legyen a spoilerekkel. Van valami univerzális, amit lehet mondjuk ragasztani ?:)
pb_02-09-2007 21:53:10 // 33590
???
Face02-09-2007 21:52:53 // 33589
Lehet kapni 33 belső küszöböt újba? Elöbb utóbb full küszöbcsere kell nálam is.. lehet elkezdem összeharácsolni a szükséges cumókat.... :))))
kando.02-09-2007 21:51:21 // 33588
Ez gyári, mattfekete, elvileg még nem rozsdált be sehol.
Viszont nem tudom, nem 33-hoz is jó-e..
Hakuna02-09-2007 21:50:14 // 33587
Ja mer azt nem írtam. Hálisten a felső küszöbök rendben vannak. Tehát lehetne heggeszteni csak a hajtásvonaltól lefelé. Legalábbis a kasztnis srác ezt mondta.
Face02-09-2007 21:49:43 // 33586
Ez a küszöbke, ez bontott és hibátlan/rozsdamentes?
Hakuna02-09-2007 21:48:35 // 33585
Hát pechem van :) Tegnap még nem tudtam, hogy kell küszöb is. De amúgy van aki megcsinálja, csak lehessen kapni. Majd megnézzük az említett szakboltokat :)
Szerintetek elvetemült ötlet beleheggesztetni egy zártszelvényt ?:) Az mondjuk tartós lenne.
kando.02-09-2007 21:46:59 // 33584
Küzdesz valami tükrökkel :)))
pb_02-09-2007 21:32:18 // 33583
Mér szted én mit írtam?)
kando.02-09-2007 21:30:55 // 33582
Egyszeru"bb ha vesz egy gyári kész küszöböt :-PPP
:-)

De az tény, hogy a javítás nem ecceru"...
pb_02-09-2007 21:30:26 // 33581
Mekkora geciség szétszedni a csíklámpás tükrét. De mondjuk azt a giuseppét is tarkón basznám, aki kitalálta a 16v-t.
pb_02-09-2007 21:28:55 // 33580
Lehet kapni sztem minden nagyobb alkatrész kereskedésben(Bárdi, Unix, stb.).
A cseréje jó nagy szopás. Nem árt ha még veszel belső küszöböt, és 1 tábla 1es lemezt. Aztán még nem árt jó sok türelem hozzá, és kitartás, + persze idő, aztán pedig indul6 a móka.

kando.02-09-2007 20:40:09 // 33579
Khm-khm.. nem azért, de itt nekem van egy gyári küszöböm :-))
Igaz, ez full, de csak egy oldal és gondolom pont a másik, mint ami kellene..
;-)

Még talán láttad is tegnap... :))
Hakuna02-09-2007 20:37:34 // 33578
Esetleg valakinek van már küszöbcserében rutinja?:) Volt rajta egy jó kis müanyag spoiler, frankón hazavágta a küszöböket a mocsok, amit összegyűjtött. Nem gondoltam volna, hogy ennyi sár elfér benne. Esetleg alternatív megoldás a régi spoler helyettesítésére? Mer nem nagyon lesz kedvem visszarakni szerintem. :)
Már a kiadós heggesztések után.
Hakuna02-09-2007 20:34:40 // 33577
Tippjeitek szerint 33 küszöbhöz javítóelemet lehet vásárolni? Ha igen, vajon mennyibe kerülhet? Sajnos megérett egy csere, úgyhogy reggel karosszériacentrumban indítás van.
pb_02-09-2007 10:22:54 // 33576
Miért kéne fordítva húzni?? Amúgy nem 1 nagy meló kicserélni.)
HátvédRomeo02-09-2007 02:15:21 // 33575
Jól mutat. Ennyi. :))
BuBu.02-09-2007 01:37:27 // 33574
mire gondolsz arra hogy tök ugyanaz csak forditva huzod???
hmm hát nem tom csak ezért a faszom cserélgetne kilincseket:D
HátvédRomeo02-09-2007 01:35:36 // 33573
Szerintem is jól mutat a nagylámpás 33 szériás kilincs a, 33csíkon. Nagyon karakteres.
pb_01-09-2007 17:53:30 // 33572
Sztem ezt a dolgot nem az olasz autók +boz6óságára, vagy éppen +bíz6tatlanságára kellene fogni. Mielőtt elkezdjük szídni az olasz ipar eme mesterműveit nézzünk a dolgok mögé, és agyaljunk kicsit. Szóval sztem az 1. és legnagyobb b+, az, hogy csakúgy leesik az anya a főtengely végéről, ilyen normál esetben nem lehetséges, és itt lép be az emberi tényező, vagyis, ha jól olvasom generálozták a motorodat. A vized pedig azért forrt fel, mert a vízpumpát nem hajtotta a szíj, lehet a hűtőd is ezért adta + magát. Sztem, innentől kezdve a motorban szinte bármi történhetett.((
Mérj kompressziót, ha az normális értéket mutat, akkor valamennyire fellélegezhetsz, lehet, csak a gyertyakábel adta + magát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.