Forum >> Alfasud-33
pb_06-09-2007 07:45:35 // 33721
Nem olcsó mulattság az biztos. Hogy legyen is értelme a dologonak gyakorlatilag mindent módosítani kell hozzá.
kesa06-09-2007 00:17:00 // 33720
Persze ez elvben egyszerűen hangzik, de nyilván nem olcsó egy ilyen bigyó, ráadásul nem tudom, mi mindent kell még módosítani annak használatához???
pb_05-09-2007 21:22:01 // 33719
Nézd + az Adok-veszeket mostanában volt néhány 1.4-es, ami bontásra került.
pb_05-09-2007 21:21:10 // 33718
Nem a gyári motorvezérlő használata, hanem 1 olyan vezérlőt használni, ami 1edileg lett felprogramozva. Pl az AH Motorsports Motecet használ, igaz vannak ezenkívül még más brutál átalakítások is.
Zsolll05-09-2007 19:17:44 // 33717
Sziasztok! Nem tud valaki 145 1.3 Boxer-be Dugyttyút alapméretes 80as átmérő...Bontókban nem kapni errefelé, ujan meg sok, de ha nincs más akkor ujjan megrendelem!
kesa05-09-2007 19:14:10 // 33716
pontosan miis ez az EDI vezérlő???
amperkedés tudománya?
amperkedés tudománya?
pb_05-09-2007 18:59:01 // 33715
Sztem annyit nem hozna az a vezérlés, a boxermotornak így is alacsonyan van a súlypontja, pont ez a jó benne. A szelepek pontosabb járásán pedig lehet segíteni szelep könnyítéssel, és speckó rugók alkalmzásával.
Sztem inkább 1edi vezérlőt kéne alkalmazni, ahogy az AHM-esek csinálják.
Sztem inkább 1edi vezérlőt kéne alkalmazni, ahogy az AHM-esek csinálják.
kesa05-09-2007 18:42:03 // 33714
De dezmót még nem :)
Vagy legalábbis nem hallottam még olyanról
Vagy legalábbis nem hallottam még olyanról
pb_05-09-2007 18:39:36 // 33713
Csináltak már néhányan 16v-ből duplakarbist.
kesa05-09-2007 17:57:37 // 33712
Mit szólnátok egy 16V duplakarbis dezmó-vezérlésű blokkhoz :)???
kesa05-09-2007 17:56:23 // 33711
A saválló azért saválló, mert nem rohad, csak ha nem hozzávaló pálcával hegeszted, vagy rozsdásodni képes anyagot diffundálsz bele.
Általában az alja rohad a kocsinak, ha tehát legalább ott saválló anyag van, az nem rohad.
De ahogy pb_ cartárs írja, ha nincs ilyen gyárilag, és nem lehet csak úgy megvenni, az kibaszott nagy meló.
Anyagárban sem olcsó, de sztem nem az a döntő.
Esetleg rozsdamentes anyagot is lehet próbálni, az olcsóbb, és mire azt kikezdi valami, lehet minket is már kikezd valami...
Általában az alja rohad a kocsinak, ha tehát legalább ott saválló anyag van, az nem rohad.
De ahogy pb_ cartárs írja, ha nincs ilyen gyárilag, és nem lehet csak úgy megvenni, az kibaszott nagy meló.
Anyagárban sem olcsó, de sztem nem az a döntő.
Esetleg rozsdamentes anyagot is lehet próbálni, az olcsóbb, és mire azt kikezdi valami, lehet minket is már kikezd valami...
pb_05-09-2007 16:29:16 // 33710
Igaz, hogy Hruska keze is benne volt a dologban.))
AlfaZsolti05-09-2007 15:01:59 // 33708
Ezt a mocit van miért szeretni ezt szivböl tervezte az olasz
Bálint3305-09-2007 15:00:35 // 33707
pb_05-09-2007 13:26:50 // 33704
kando.05-09-2007 12:07:03 // 33703
Hol van ilyenkor Bubu ? :))
Pedig azt hittem, benéz ide..
Pedig azt hittem, benéz ide..
pb_05-09-2007 10:28:00 // 33702
Naja néha, azt is kell.)
Tentacle05-09-2007 10:18:47 // 33700
En csendben figyelek es okosodok :)
pb_05-09-2007 10:14:55 // 33699
Nem véletlenül írtam.
pb_05-09-2007 10:14:11 // 33698
Ősszel, őszi szabin, télen télin, tavasszal pedig tavaszin nem?)
Konkrétan nem ilyenre gondoltam.
Konkrétan nem ilyenre gondoltam.
Hakuna05-09-2007 09:50:38 // 33697
Na, csak beindult a gépezet, elég volt egy kis olaj bele :) máris mindenki irogat "sétődötten" :)
Ferke05-09-2007 09:48:03 // 33696
Egyébként tényleg van benne valami....:(
kando.05-09-2007 09:32:27 // 33695
Na mi van, Te még élsz ?? :)))
kando.05-09-2007 09:31:22 // 33694
Lehet, csak nyári szabin vannak, vagy az iskola miatt lettek hirtelen elfoglaltak...
Majd én kérdezgetek a "nép" helyett, hogy okosodjak, még ha most még nincs is vas, mire lesz, képben legyek.. :))
Majd én kérdezgetek a "nép" helyett, hogy okosodjak, még ha most még nincs is vas, mire lesz, képben legyek.. :))
pb_05-09-2007 09:24:32 // 33693
Nem vagyok rossz passzban, csak +próbálom átlátni a dolgokat.)
pb_05-09-2007 09:23:32 // 33692
Rumi kártárs nem azokra a részekre gondolt.)
pb_05-09-2007 09:22:53 // 33691
Nézd +, hogy ki/kik szoktak irogatni. Van úgyhogy napokig semmi sincs, max 1-2 hsz, annak se sok értelme, aztán a létszám is erőteljesen csappangat. Kb erről beszélek.
pb_05-09-2007 09:16:44 // 33690
A rozsdamentes anyag nem olcsó, de viszont ennek +felelően tovább is bírja, mint a sima lemez. Az is igaz, hogy a rozsdamentes anyag használatának akkor lenne értelme, hogy, ha az egész alját, padlólemeztől, hossztartóstól, fenéklemezestől, küszöböstől cserélné az ember. De ehhez ficnikre kell bontani a kasztnit, qrva sok idő, pénz, energia, és csak akkor érdemes belefogni, ha az ember maga csinálja az egészet.
Ferke05-09-2007 09:12:54 // 33689
Á, csak rossz passzban van.:)
Hakuna05-09-2007 09:08:06 // 33688
Az én kis szösszeneteimre reagál. :)
Hakuna05-09-2007 08:25:34 // 33686
Nálam alapból nm jelentett problémát. Sajnos eddig egy fontos negatív dolgot tanultam meg az alfákról. 2 milis zártszelvény a kasztni gyenge pontjaira nem túlzás :)
Úgyhogy most be is applikáltam egy 40*20 -ast. Nem nagyon zavart, hogy vastagabb mint a 8as eredeti. Persze emellé még felmegy a 8-as eredeti hez hasonló is :)
A saválló acélban igaza van pb_ cartársnak, csak az fájdalmasabb áron van, és a többi anyag úgysem saválló. Nem hinném hogy hamar repedne. Inkább csak később rohad az a rész. Így aztán lehet majd mellőle ismét cserélni a többit. Ez a kockázat az én belső küszöbömre is fennál, de most még az jó állapotúnak tűnt. Én ott követtem el a hibát, hogy elvittem egy hivatalos karosszériaszervízbe, mondván legyen jó, ha már csináltatom. na a bocskayban aztán "kiváló" munkát végeztek. Még abban az évben meghúztam az alját egy kiálló kővel földút szélén. Lehúzta a kő a tankról az alvázvédőt, alatta 2 milis rozsdaréteg. Teljes alvázvédelem és padlólemez csere volt a cél. A padlólemezt mondjuk kicserélték, mert nem lyukas, de az alvázvédelem a küszöbnél azt jelentette, hogy ráfújtak kétkiló alvázvédőt a kezeletlen roszdarétegre. Ennek következtében (is) most cserés a küszöb. De nem szóltak hogy jobblenne megcsinálni mer kishílyán lyukas. Annyit mondtak, hogy a küszöböket is majd gondozni kell. Még jó hogy nem csináltattam meg velük egy másik 80k-ér. Na innentől én kizárólag magán "kókányolóhoz" viszem, mert ott látom és bele is tudok pofázni mit csinál. Persze azért minősített heggesztő, oktató, stb volt. A szerelőm szintén. Egyik sem alfás, de velem tanulják. És az ár is korrekt, az egész humbug kerül majd 25-30-ba. Pedig jónéhány délutánt szánunk majd rá.
Úgyhogy most be is applikáltam egy 40*20 -ast. Nem nagyon zavart, hogy vastagabb mint a 8as eredeti. Persze emellé még felmegy a 8-as eredeti hez hasonló is :)
A saválló acélban igaza van pb_ cartársnak, csak az fájdalmasabb áron van, és a többi anyag úgysem saválló. Nem hinném hogy hamar repedne. Inkább csak később rohad az a rész. Így aztán lehet majd mellőle ismét cserélni a többit. Ez a kockázat az én belső küszöbömre is fennál, de most még az jó állapotúnak tűnt. Én ott követtem el a hibát, hogy elvittem egy hivatalos karosszériaszervízbe, mondván legyen jó, ha már csináltatom. na a bocskayban aztán "kiváló" munkát végeztek. Még abban az évben meghúztam az alját egy kiálló kővel földút szélén. Lehúzta a kő a tankról az alvázvédőt, alatta 2 milis rozsdaréteg. Teljes alvázvédelem és padlólemez csere volt a cél. A padlólemezt mondjuk kicserélték, mert nem lyukas, de az alvázvédelem a küszöbnél azt jelentette, hogy ráfújtak kétkiló alvázvédőt a kezeletlen roszdarétegre. Ennek következtében (is) most cserés a küszöb. De nem szóltak hogy jobblenne megcsinálni mer kishílyán lyukas. Annyit mondtak, hogy a küszöböket is majd gondozni kell. Még jó hogy nem csináltattam meg velük egy másik 80k-ér. Na innentől én kizárólag magán "kókányolóhoz" viszem, mert ott látom és bele is tudok pofázni mit csinál. Persze azért minősített heggesztő, oktató, stb volt. A szerelőm szintén. Egyik sem alfás, de velem tanulják. És az ár is korrekt, az egész humbug kerül majd 25-30-ba. Pedig jónéhány délutánt szánunk majd rá.
pb_05-09-2007 00:41:25 // 33685
Ez könnyen elképzelhető, de sztem azért + lehet próbálni.
pb_05-09-2007 00:40:04 // 33684
Ok, kezdem érteni. Engem érdekelnek ezek a dolgok, de mondjuk, ahogy nézem ez a fórum eléggé haldokló félben van már.((( Blogot ritkán szoktam olvasni írni, pedig még sosem írtam.
kesa05-09-2007 00:03:54 // 33683
Na igen, erre gondoltam én is, csak akkor meg az a baj, hogy ha két eltérő anyagminőséget akarok összehegeszteni, annak nem biztos, hogy repedésmentes vége lesz...
Hakuna04-09-2007 23:26:32 // 33682
A rajzokat meg kell nyitni, mert hülyén csonkította, de megnyitva látszik talán.
Jóéjszakát.
Jóéjszakát.
Hakuna04-09-2007 23:25:12 // 33681
A fotón amit látsz, az egy 20*40-es zártszelvény. A hosszabb, a gerenda, az a keskenyebb oldalán, a rövidebb az elején a szélesebb oldalán (lapján) fekszik, a belső küszöb szélénél. Ezekre kerül majd fel a perforált lemez (a jelenleg látható oldalukra. Itt egy mórickarajz. A szürke az a keskenyebb oldalára állított "gerenda", a fekete az a szélesebb lapján fekvő betoldás (Hogy az emelőbak alatt legyen anyag)
Felülnézetből így nézett ki:
A fekete lap alá lesz hegesztve majd az emelőbak, természetesen közöttük lesz a belső küszöb fenék része.
Most megyek is, kipihenem a fáradalmakat. Aztán holnap beszámolok a továbbiakról. Ha itt nem érdekli a fórumozókat, akkor a blogban :)
Felülnézetből így nézett ki:
A fekete lap alá lesz hegesztve majd az emelőbak, természetesen közöttük lesz a belső küszöb fenék része.
Most megyek is, kipihenem a fáradalmakat. Aztán holnap beszámolok a továbbiakról. Ha itt nem érdekli a fórumozókat, akkor a blogban :)
pb_04-09-2007 23:14:00 // 33680
+mondom őszintén nem látom, hogy hova került beépítésre.
pb_04-09-2007 23:10:56 // 33679
Hülyeségeket ne kérdezzünk.))))
Hakuna04-09-2007 23:03:49 // 33678
Minden elemet külön alapoztunk, a tisztításra nem volt szükség, igaz kicsit nehezebben vitte, de azért fogta. A perforált lemeznél persze lehet hogy meg kell majd csiszolni, ha nem húzna át. Ja és életemben előszök heggesztettem :) De a szakinak szebben megy :) Nem tudom látszik -e, hogy a zártszelvényből mit kombináltunk, a blogomban a leírással talán jobban kiderül. Én találtam ki, de azt mondta használható a megoldás, és meg is csinálta.
Ferke04-09-2007 22:59:38 // 33677
Hello boxisok. Az ki az a szerelő??:))
pb_04-09-2007 22:50:14 // 33676
Nem rossz, de majd a hegesztés előtt újra + kell tisztítani azt a részt, ahol a lemezeket összehegeszted.
Hakuna04-09-2007 22:45:13 // 33675
pb_04-09-2007 21:33:00 // 33674
Pótol6od vastagabb anyaggal, abból baj nem lehet, max nehezebb lesz behajtani a helyére. Nem tudom pontosan mi a gyári anyag, ki lehet próbálni mondjuk a saválló lemezt, de akkor a hegesztésnél is saválló pálcát kell használni.
kesa04-09-2007 18:34:26 // 33673
alapból jelent az problémát, ha mondjuk az elrohadt lemez nem azonos, hanem valamivel (kicsivel) vastagabb anyagból pótlódik?
Összeállításnál, vagy ilyesmi?
Nyilván vékonyabb szóba sem jöhet!
Ezeknél a lemezeknél mi a gyári alapanyag?
Érdemes / lehet jobb anyagminőséggel pótolni?
Összeállításnál, vagy ilyesmi?
Nyilván vékonyabb szóba sem jöhet!
Ezeknél a lemezeknél mi a gyári alapanyag?
Érdemes / lehet jobb anyagminőséggel pótolni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?