Forum >> Alfasud-33
Bálint3302-09-2005 21:56:36 // 6171
Én sem hiszem, hogy itt ez volna, de azt, hogy leolvadhat a hengerfej, azt a DCS főnöke mondta a csapatában versenyző egyik haveromnak.
Viktor8502-09-2005 21:54:25 // 6169
Ez a 95-ös szerintem butaság. Én mindig 95össel járok, és volt fele 95-98 is a tankban és mindig ugyan olyan volt. Más lehet az ok. Szerintem.
Bálint3302-09-2005 21:54:14 // 6168
Ja és mégvalami. Megnéztem az olaj szintet és fél literrel a minimum alatt volt az olaj (gondolom ezt a hiba miatt ette meg)
Bálint3302-09-2005 21:53:00 // 6167
Hát igen, én is azon parázok, hogy lett-e nagyobb baja. Az, hogy nem megy az egyik henger lehet attól, hogy elégett a szelep?
pb_02-09-2005 21:51:40 // 6166
Én a benzint kizárnám, vagy nagyon az utosők között gondolnék rá.
pb_02-09-2005 21:50:25 // 6165
Termosztát, hűtő, vízpumpa, kb. ezek lehetnek a ludasak. De leginkább azt kell +nézni mi lett vele.
Bálint3302-09-2005 21:47:08 // 6164
Azt már egy ideje tudtuk, hogy baja van a hűtőrendszeremnek, ezért mondtam, hogy én voltam a hülye, hogy nem figyeltem...
(mondjuk hozzátenném, hogy ugyanezzel a szar rendszerrel, hajtottam már jobban is...)
Bálint3302-09-2005 21:45:12 // 6163
A 95 ösnél azért más a helyzet, mert ott öngyulladás jöhet létre, mivel kisebb a kompressziótűrése. Ezáltal nem akkor gyullad be amikor kéne...
Tom02-09-2005 21:43:25 // 6162
Nem lenne szabad túl melegedni a Zsoltit kérdezted már, hogy mitől lehet ez. Nem lehet hogy el van vizkövesedve a rendszered valahol?
Tom02-09-2005 21:42:02 // 6161
Nekem egyszer volt csak, hogy fogyott a vizem. A légszürő alatt megy egy gumicső ami ha nyomás alá került akkor egy tűhegynyi lyukon jött belőlle a víz.
Bálint3302-09-2005 21:41:05 // 6160
De az az érdekes, hogy feltöltés után nem engedett, még menet közben sem.
Mindigis voltak bajok a hűtésével, nagy melegben, városban, előfordult, hogy le kellett állni, de országúton soha.
Tom02-09-2005 21:40:00 // 6159
Szerintem a 95-östől az életben nem fog neked megolvadni a hengerfejed márcsak azért sem, mert ha ez igaz lenne, akkor a 98-ast tól is meg kellene olvadnia. Gondolom a 98-asnak nahgyobb a hőértéke is.
Holnap lehet átnézek a Zsoltihoz akkor majd megkérdem töle, hogy mi van vele. Bár ha leveszi a hengerfejet akkor majd át lépek hozzá megnézem én is mit sikerült okozni. jobb esetben csak meg szorult egy szelep.
pb_02-09-2005 21:38:51 // 6158
Én inkább arra gyanakszom, hogy +forrt valami miatt a víz. Lehet valahol elengedte a vizet, mégis csak.
Bálint3302-09-2005 21:34:08 // 6157
Az mondjuk kétségtelenül az én számlámra írható, hogy a vizet nem figyeltem menet közben. (indulás elött azért ellenőriztem a szintjét)
pb_02-09-2005 21:31:27 // 6156
Én mióta +vettem az autót csak 95-öst tankoltam bele. Többször forgott már 7k-t, jópárszor + lett hajtva, úgy, hogy én ennek nagyon kis valószínűséget tulajdonítanék. Igaz még 1x sem forraltam fel a vizet.
Bálint3302-09-2005 21:29:27 // 6155
Ja és érdekes tapasztalatok:
1. Amíg ott ültünk az a.pálya szélén 2 sárga pályafentartó és egy rendőr kocsi is elment mellettünk (háromszög kint volt, motorháztető felnyitva...), mindegyik azt csinálta, hogy lassított indekszelt, lehúzódott a megállósávba és aztán szépen továbbment és eltűnt a kanyarban. Nem kellett volna nekik megállniuk?
2. Egy csomóan elmentek mellettünk és dudáltak, de nem tudom miért. Teljesen lehúzódtunk a korlát mellé, a leállósávból nem lógtunk ki, a háromszög kint volt, vészvillogó villogott. Nem tudtak volna inkább megállni segíteni? (a dudálásuk nem sokat segített rajtunk)
3. Mi a f@szért előz valaki jobbról/ballról, vadállat módjára egy vészvillogóval közlekedő, vontatásban lévő autót? Nem egyszer fordult elő, hogy nekünk kellett fékezni, hogy végülis beférjen valahogy... (mikor az ember előtt 3 méterre van az autó ami vontatja, akkor kurva nehéz a hirtelen helyzetekre reagálni.)
Bálint3302-09-2005 21:20:39 // 6154
Képzeljétek mitörtént velem:
Tegnap Pestre menet az autópályán lerobbantunk. Mentünk szépen olyan jó 170-es tempóval, pörgött 5000-en a motor mikor egy emelkedőn azt vettem észre, hogy a ford szám hirtelen visszaesett 4000-re aztán elkezdett tovább csökkenni. Ránéztem a vízhőfok jelzőre, hát látom, hogy ki van akadva. Mint a villám, 2 sávon keresztül (kamionok között) lerántottam a kormányt, leálltunk a leállósávba. Mikor kiszálltam láttam, hogy mögöttünk vastag sávban vízfolt, és az autó még mindíg tolta ki magábol a vizet. Először azt hittem, hogy eldurrant egy cső, de miután a barátnőm apja (2 és fél óra után) hozott nekünk vizet, kiderült, hogy semmi baj a csövekkel, egyszerűen felforrt a víz és kitolta a "túlfolyón".
Miután feltöltöttem vízzel beindítottam: az egyik henger nem ment és a katalizátoron át füst jött ki.
Elmentünk 6 km-t a köv. benzinkútig, de ott inkább úgy döntöttünk, hogy a barátnőm apja hazavontat a Kalossal. ( Bp 40 km-re volt, a kádártai szerelőnk meg 80, de inkább hazavittem, mert benne bízom meg igazán)
Otthon aszerelőnél kiderült, hogy az egyik szelepem elégett. Hogy aztán más baja is van-e azt egyenlőre nem tudni, majd a jövő héten kiderül.
Hogy mi az oka ennek az egésznek, nem tudom.
1. Lehet, hogy egyszerűen csak túlhajtottam, felforrt a víz és kész, de ez mondjuk meglepne, mert máskor is hajtottam már ennyire.
2. Volt aki azt mondta, hogy ha az ember 95-öst tankol 98-as helyett, akkor előfordul, hogy megolvad a hengerfej... Lehet, hogy ez történt? (ugyanis a kocsiban épp fele-fele arányban volt a két benzin)
bb1802-09-2005 20:15:04 // 6153
jja!
hétfön pécs a cél, ugy hogy viszik a haverek a cuccost.
bb1802-09-2005 20:14:20 // 6152
most jottem meg, hétvégén megnézem ha nem felejtem el.
merthogy holnap is dógozom.
Robesz702-09-2005 18:52:43 // 6151
tavaj=tavaly....:-)))
Robesz702-09-2005 18:07:44 // 6150
nem tudjátok véletlenül kitől vettem tavaj a 33 16V motort kiskunlacházán? egy fekete 33-as-ban volt.... lenne pár kérdésem...semmi komoly, csak azt szeretném tudni, hogy volt e felújítva, mert a dugattyúk feltünően új állapotúnak tűnnek, aminek csak örülnék.... viszont a főtengely már gyengébb volt, mikor eladtam.....
szóval nagy segítség lenne, ha tudnék beszélni vele egy két kérdés erejéig, hogy fölösleges beruházást ne csináljak (PL: gyűrűzés)
Robesz702-09-2005 18:02:55 // 6148
bb18 nem nézted véletlenül, hogy a dugattyún milyen szám van? alapméretű e a henger vagy sem? ha nem nagy dolod, meg tudnád nézni, mert akkor úgy haladnék a hétvégén.... ami nekem van azon 87 van...az ugye alapméretet jelent....
count M02-09-2005 18:02:48 // 6147
Jé, visszahozták. :PPP
pb_02-09-2005 08:53:31 // 6145
Robesz! Csekkold a fríméladet!
bb1802-09-2005 08:36:29 // 6144
én kézzel és 400 as papirral csináltan, utána polirpaszta.
vivalfa02-09-2005 08:12:39 // 6143
Robesz7!
Mondd csak, végül mivel polírozod a légjáratokat, nagyon szép tükrösre sikerült!
Ja! Ha jó vagy angolban, akkor ezt mindenféleképp nézd meg!
Nyomj ide :-)
vivalfa02-09-2005 08:08:46 // 6142
bb1802-09-2005 07:54:44 // 6141
a hétfö mindig pénteken derül ki ( elözö nap 2 körül tudom meg mi van másnap ), de valszeg nem én leszek, hanem ugyanaz a srác aki volt. ö a fövállalkozo a szállitásban én vele vagyok szerzödésben és mint beugro dolgozom neki ha sok a melo. meg javitom az autoikat. vidékre akkor megyek ha valaki szabin van, álltalában bpesten vagyok.
azért majd kössétek fel a gatyátok ez nehezebb lesz !
Viktor8501-09-2005 21:05:04 // 6140
OK, már rájöttem h. elnéztem:) ThX
Na kicserélődött a leömlőm:)
Robesz701-09-2005 20:45:45 // 6139
elment a freemail-ra
Hétfőn Te jössz?
bb1801-09-2005 20:38:50 // 6137
dobj egy mailt hogy pontosan mire kell, meg netto-brutto stb.
Robesz701-09-2005 20:08:14 // 6136
megoldódott a probléma....van egy 145 manual-om és abban benne van a 16V is..,......sztem pont olyan, mint a 33 16V....szerkezetileg....
kando.01-09-2005 19:54:04 // 6135
Akkor mégse írták bele... Pedig Service Manual... :(
Robesz701-09-2005 19:46:35 // 6134
igen, de itt nem találom a 16V nyomatékokat....
kando.01-09-2005 19:43:24 // 6133
Működik a link, amit próbáltam ide behegeszteni ?
:-)
Robesz701-09-2005 19:24:48 // 6132
anyagról és olyan 15-20 e Ft/db és havi szinten kb 50db...
hogy nézzem meg, hogy van e törés, mikor összerakom? nem látok bele....van vmi ötleted?
pb_01-09-2005 19:18:28 // 6131
Volt meló, de leginkább internyet volt. Valami elhalhatott.
bb1801-09-2005 19:15:48 // 6130
mennyiröl és anyag vagy szerelés ?
bb1801-09-2005 19:14:34 // 6129
a bakelit höszigetelésnek van benne, hogy a karbi ne melegedjen tul mert begázosodik a benya még idö elött.
kando.01-09-2005 19:14:08 // 6128
Ok, köszi :-)
Látom, ma elfoglalt lehettél... bocs, ha megzavartalak
bb1801-09-2005 19:13:24 // 6127
nagyon szép.
nézd össze a csatlakozo részeknél ( szivocsonk ), hogy az átmenetben ne legyen lépcsö. ha van hozd össze hogy ne essen el a levegö amikor beleakad.
ugyanezt a szivocsonk és hengerfej között is.
pb_01-09-2005 19:13:01 // 6126
Igen az lesz, holnap, majd küldök 1 képet, róla.
kando.01-09-2005 19:10:35 // 6125
Abból nem, úgytűnt nem... Bár alul minden kissé ,,zsíros'' volt..
A szelepfedélnél szivárgott, most az újt ümítés remélem bírja, járattam, meg húztam rajta újra...
Az oldalsó csavar a jobb oldalon lesz, majdnem ott, ahol kijön a kar/tengely a kerekek felé ?
pb_01-09-2005 19:07:12 // 6123
Váltót nézegetted nem folyik belőle az olaj?
Robesz701-09-2005 19:05:13 // 6122
ok...nagyon jó lenne...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?