Forum >> Alfasud-33
BuBu.17-06-2007 02:20:10 // 31971
most hétvégén sem kerül haza az autóm sajna pedig már énis szeretném szétszedni és javitgatni meg kipofozni dehát sohasem kerül haza...:((
pb_17-06-2007 01:50:24 // 31969
A gólyalábak, és a hátteret adó szutyok is.)
BuBu.17-06-2007 01:21:30 // 31968
hát az :))
ez atied????
ez atied????
pb_17-06-2007 00:58:53 // 31967
[img1]
Érdekes...
Érdekes...
pb_17-06-2007 00:57:48 // 31966
pb_16-06-2007 23:01:12 // 31965
A körítés nem rossz, de a száraz tényeknek jobban utána nézhetett volna.
Duplán teszed, + pasztázol.
Duplán teszed, + pasztázol.
KisP16-06-2007 17:29:39 // 31964
hehe,látom jó sok hiba volt benne,de tetszett,ahogy írt a srác a 33-asról!:)
na,aláfeküdtem,illetve melléfeküdtem a vas mellé és telefonnal fotózgattam a váltót,sajnos nem látszik belőlük semmi,de annyit elmondhatok,hogy a váltó alja és a vége olajos,a féltengelyeknél száraz. Ebből arra következtetek,hogy a tömítés ment gallyra,mert egyszer mikor kartertömítést cseréltem, egy okos pillanatomban,meghúzigáltam a csavarokat a váltónál is mert érzésre lazák voltak.Na sztem,azóta folydogál. Jobban szemügyre vettem a tömítést,hát az van van fél centi vastag, az én tömítőlapom csak 2 mm-s.Elég vastag lesz az?
na,aláfeküdtem,illetve melléfeküdtem a vas mellé és telefonnal fotózgattam a váltót,sajnos nem látszik belőlük semmi,de annyit elmondhatok,hogy a váltó alja és a vége olajos,a féltengelyeknél száraz. Ebből arra következtetek,hogy a tömítés ment gallyra,mert egyszer mikor kartertömítést cseréltem, egy okos pillanatomban,meghúzigáltam a csavarokat a váltónál is mert érzésre lazák voltak.Na sztem,azóta folydogál. Jobban szemügyre vettem a tömítést,hát az van van fél centi vastag, az én tömítőlapom csak 2 mm-s.Elég vastag lesz az?
Gróf16-06-2007 16:39:30 // 31963
Oks!! kipróbálom, aztán majdcsak összejön...
pb_16-06-2007 16:29:29 // 31962
Akkor próbáld ki úgy, ahogy írtam, ha nem jó, azt rögtön látni fogod, mert elekezd durrogni, 1enletlenül járni, aztán lehet agyalni a következő variáción.
Gróf16-06-2007 16:17:20 // 31961
tekercs tetején BAE 800, csatlakozókon semmi, csak a színes ragasztószalagok... Tudom nem vágom a témát....
pb_16-06-2007 15:52:07 // 31960
Nem rossz, de nem én lennék, ha nem találnék benne hibát.))
Az 1.4 csíklámpás esetében is min 86 lovas. A Sudból gyártották a legtöbbet, így az volt a legkelendőbb, bár rokonság van a 2 típus között ez igaz. A 3. széria 1990-ben került piacra, és több volt, mint 1 1xű facelift. Az 1.7 16v motor katalizátor nélküli verziója 101 kW/137 LE @ 6500 RPM, és 157 Nm @ 4600 RPM, katalizátoros változat pedig kb '92 végéig 97 kW/132 LE @ 6500 RPM, 151 Nm @ 4600 RPM, majd 95 kW/129 LE @ 6500 RPM, 151 Nm @ 4300 RPM. A gyorsulás inkább 8,4, de azon a 0,2 nem múlik semmi. Tuningolni lehet rajta, de mivel már gyárilag is 1 elég kihegyezett motor, így már alapesetben is elég nagy élményt tud nyújtani. A Stradelenak 8800 volt a max fordulata.
Az 1.4 csíklámpás esetében is min 86 lovas. A Sudból gyártották a legtöbbet, így az volt a legkelendőbb, bár rokonság van a 2 típus között ez igaz. A 3. széria 1990-ben került piacra, és több volt, mint 1 1xű facelift. Az 1.7 16v motor katalizátor nélküli verziója 101 kW/137 LE @ 6500 RPM, és 157 Nm @ 4600 RPM, katalizátoros változat pedig kb '92 végéig 97 kW/132 LE @ 6500 RPM, 151 Nm @ 4600 RPM, majd 95 kW/129 LE @ 6500 RPM, 151 Nm @ 4300 RPM. A gyorsulás inkább 8,4, de azon a 0,2 nem múlik semmi. Tuningolni lehet rajta, de mivel már gyárilag is 1 elég kihegyezett motor, így már alapesetben is elég nagy élményt tud nyújtani. A Stradelenak 8800 volt a max fordulata.
pb_16-06-2007 15:08:57 // 31958
A gyújtási sorrendet alább leírtam, vagyis DIS gyújtás esetén (1/2)-(3/4). Ez a kép a hagyományos gyújtáselosztóval rendelkező dbokhoz jó, vagyis gyújtási sorrend 1-3-2-4. Eszerint a kép szerint ne is próbáld feltenni, mert biztos, hogy nem lesz jó.
Mi van írva pontosan a trafón lévő csatlakozókra?
Mi van írva pontosan a trafón lévő csatlakozókra?
Fisher16-06-2007 15:07:56 // 31957
Az nem semmi. Nekem a kuplung hidraulika csövön orvosolta a f..... paraszt a lyukat ey pár réteg fekete szikszalaggal!!!! Szerinted, megoldotta a problémát? :-)
Gróf16-06-2007 14:52:15 // 31956
pb_16-06-2007 12:10:24 // 31955
Ja és közben az 1-es, 2-es henger felső holtponti helyzetben van.
pb_16-06-2007 12:09:04 // 31954
Milyen jelölések vannak a tekercsen?
A gyújtási sorrend (1/2)-(3/4).Vagyis tippem szerint szemben állva az autóval bal alsó 1-es henger, bal felső 2-es henger, jobb felső 3-as henger, jobb alsó 4-es henger.
A gyújtási sorrend (1/2)-(3/4).Vagyis tippem szerint szemben állva az autóval bal alsó 1-es henger, bal felső 2-es henger, jobb felső 3-as henger, jobb alsó 4-es henger.
Gróf16-06-2007 10:30:57 // 31953
Hali!!
Bekavart a gyujtásom az összeszerelésnél. A képen látható csatlakozó jelölései szerint a kocsival szemben állva az alsó kettőről a jobb, míg a felsőkről a bal hengersorra mennek a kábelek. (a jelöléseim szerint) A gond az hogy:
1: a gyertyák felőli oldalról, naná leesett a cetli...
2: a tekercseken lévő jelölés nekem irreálisnak tűnik (tudja a fene hogy hogy keveredtek )
3: A szerelési útmutatóban csak sima elosztós ábrák vannak, szóval nem megyek vele semmire...
Logikusnak az tűnnek hogy a kábelek a jobb oldali alsóról alsó jobb hengerre felső felsőre... mennek.
Mivel már abszolut nem tudom, hogy mi a helyzet örülnék ha tudna valaki segíteni!!
köszi!!!
Bekavart a gyujtásom az összeszerelésnél. A képen látható csatlakozó jelölései szerint a kocsival szemben állva az alsó kettőről a jobb, míg a felsőkről a bal hengersorra mennek a kábelek. (a jelöléseim szerint) A gond az hogy:
1: a gyertyák felőli oldalról, naná leesett a cetli...
2: a tekercseken lévő jelölés nekem irreálisnak tűnik (tudja a fene hogy hogy keveredtek )
3: A szerelési útmutatóban csak sima elosztós ábrák vannak, szóval nem megyek vele semmire...
Logikusnak az tűnnek hogy a kábelek a jobb oldali alsóról alsó jobb hengerre felső felsőre... mennek.
Mivel már abszolut nem tudom, hogy mi a helyzet örülnék ha tudna valaki segíteni!!
köszi!!!
BuBu.16-06-2007 00:52:35 // 31952
egyet értek veled
pb_15-06-2007 08:59:32 // 31951
Mindenki a polifoamról írt, Te keverted bele a gumiszőnyeget.)
kando.15-06-2007 07:56:34 // 31950
De én arról írtam az előzményben is.
pb_15-06-2007 07:50:40 // 31949
Nem a gumiszőnyegről volt szó.)
pb_15-06-2007 07:50:14 // 31948
Ha méretre vágod, beilleszted a helyére, és lefogatod, akkor nem fog elmászni.)
kando.15-06-2007 07:34:07 // 31947
Az enyémben mindig felcsúszott a pedálok alá-közé.
Igaz az nem gyári volt, de akkor se illett volna elmásznia, bár nem tudom a gumi mennyire tapad egy ,,padlószönyegen''.
Igaz az nem gyári volt, de akkor se illett volna elmásznia, bár nem tudom a gumi mennyire tapad egy ,,padlószönyegen''.
kando.15-06-2007 07:33:09 // 31946
Jó, jó, én csak abból indultam ki, hogy a polifoam az tekercsben kapható és azt is ki kell egyengetni, hogy ne kunkorodjon fel a padlón.
De nekem aztán tökmindegy, ki, hogyan teszi be/le. :)
De nekem aztán tökmindegy, ki, hogyan teszi be/le. :)
HátvédRomeo15-06-2007 01:27:27 // 31945
Már a '70-es években olyan jó és erős jó uttartású autókat gyártott az Alfa amiket még ma 2007-ben sem überelnek az OFF-os gyárak. Max ha egy 1.5 Ti Sud mellé Valami tuning 2.0 Gof ültetve, meg csippelve tuning papucsok. Akkor tud esetleg. Egy valag pénz. De ha csak egy 1.6 -os gofot tesznek mellé elmarad mint Piroska az erdőben. .)
HátvédRomeo15-06-2007 00:37:44 // 31943
Büszke vagyok hogy 10 évig ülhettem, 6 évig pedig döngethettem Suddal!
Most pedig már 3 éve 33-mal! :))))))))))
Most pedig már 3 éve 33-mal! :))))))))))
BuBu.14-06-2007 23:26:55 // 31942
ez tetszet nagyon jó :))
BuBu.14-06-2007 23:12:08 // 31941
rohadjon de bassza meg ráfolyik mindenre az olaj és hiába törlöm le akkor is látszik egy cseppet én meg örülte hogy amikor meg vettem az olaj leeresztön kivül nincsen sehol egy olaj petty erreén most attam neki ne örüljek anyira:)))
HátvédRomeo14-06-2007 23:03:18 // 31939
Leszedésnél ott rohadgyjon meg :-)))
Allítolag a srác azt mondta valami bilincset akart meghúzni, a közelébe azt megcsúszott a keze.
Appám, a Faterom akkor a közelbe dolgozott. olyan sztorikat mesélt, majd bexartam. (Összejártak a közeli krimóba a környék melósai.)
Allítolag a srác azt mondta valami bilincset akart meghúzni, a közelébe azt megcsúszott a keze.
Appám, a Faterom akkor a közelbe dolgozott. olyan sztorikat mesélt, majd bexartam. (Összejártak a közeli krimóba a környék melósai.)
HátvédRomeo14-06-2007 22:59:22 // 31938
Hát a tulaja is ezen volt kiakadva, mert nem valami papírvékony "ostya anyag."
Hát tudod ilyenkor minden véletlen. :-) (Anno egy 164-en történt ez, kb. 12 éve.)
Hát tudod ilyenkor minden véletlen. :-) (Anno egy 164-en történt ez, kb. 12 éve.)
BuBu.14-06-2007 22:57:51 // 31937
biztos neki a felrakás ment nehezen:D
Rumi14-06-2007 22:55:41 // 31936
azért azt elég erősen kell "megszúrni" mondhatni véletlen kizárva
pb_14-06-2007 22:55:13 // 31935
1 kell belőle, és 2ajkút vegyél, vagyis porvédőset.
60502670 Féltengely kihajtás szimering, bal 35x48x12
60502669 Féltengely kihajtás szimering, jobb 35x47x12
60502531 Váltó rudazat szimering 16x24x7
60502670 Féltengely kihajtás szimering, bal 35x48x12
60502669 Féltengely kihajtás szimering, jobb 35x47x12
60502531 Váltó rudazat szimering 16x24x7
BuBu.14-06-2007 22:55:01 // 31934
:))))))))
én igy vettem le mert nem birtam máshogy levenni szerintem nagyon régen nem cserélték az olajszürö leszedöt fogoval huztam de akkor is elfordult rajta
én igy vettem le mert nem birtam máshogy levenni szerintem nagyon régen nem cserélték az olajszürö leszedöt fogoval huztam de akkor is elfordult rajta
HátvédRomeo14-06-2007 22:49:02 // 31933
Bakker. Ennél már csak az a sztori volt húzosabb, mikor szerelő (nem nekem) csavarhúzóval megszúrta az olajszűrő oldalát, aztán betekerte a rést szikszalaggal!
BuBu.14-06-2007 22:37:52 // 31932
héát hogy mondjam egy vésövel vagy csavarhuzoval probálta oldalirányba ütögetni tele van vésényomokal meg be van horpadva a deklia csavarnál mert adig ütöték amig behorpadtt
HátvédRomeo14-06-2007 22:37:28 // 31931
Hát megjegyzem én is. :)
HátvédRomeo14-06-2007 22:34:03 // 31930
Ilyen egy... Lekalapálta a csavart??? Még jó hogy hozzád került a verda!
KisP14-06-2007 22:28:23 // 31929
ööö,nem mértünk.:)majd ha tudok,mérek és beírom.
ezt a szimering méretet megadod,mert akkor azt is veszek,azon ne múljék.hány darab kell belőle? valahogy most nincs meg elöttem a váltó hátulja,hány luk lehet rajta?
ezt a szimering méretet megadod,mert akkor azt is veszek,azon ne múljék.hány darab kell belőle? valahogy most nincs meg elöttem a váltó hátulja,hány luk lehet rajta?
pb_14-06-2007 22:09:37 // 31927
Szimmeringes, vagy csapágyas boltba menj. Ha kell a méret szólj, és már be is lesz írva.) Olyan 200 HUF körül van a rúdnál lévő szimm.
BuBu.14-06-2007 22:02:33 // 31926
nekem az olaj leeresztö csavarnál csepeg az olaj mert az elözö tulajnak nem tellet imbusz kulcsra és szana szét kalapálta hogy ki tudja venni:)))
ezé én meg vehetek egy csavart hozzá
ezé én meg vehetek egy csavart hozzá
KisP14-06-2007 21:57:43 // 31925
ja, meg van egy másik dolog. nemrég cseréltem lambdaszondát,de úgy tünik a fogyasztásom nemhogy csökkent volna,hanem nőtt:( és a kipuff végén a cső alja tiszta korom.ez nem túlzott benzinelégetésre utál?megjegyzem,az előző lambdaszondával is kormos volt. van valakinek ötlete,hogy mégis mi okozhatja ezt?a lambdán kivül?
HátvédRomeo14-06-2007 21:55:17 // 31924
Általában olajteknőnél csepereg a váltóolaj, mert a tömítés elöregedett.
Csere azt wrmmm wrmmm :)
Csere azt wrmmm wrmmm :)
KisP14-06-2007 21:55:04 // 31923
köszi, ha szimeringnél folyik az olaj, akkor az unixhoz megyek.
KisP14-06-2007 21:53:04 // 31922
van tömítésem,igen,sokat vettem múltkor, mondom jó lesz az másra is!:))) pasztám is van. ok megpróbálom megcsinálni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?