Forum >> Alfasud-33

Gróf28-09-2007 21:28:41 // 34721
Mire rendberak valaki egy 33 at A tól Z ig mindet kitanul. :)
pb_28-09-2007 21:26:37 // 34720
A 33-ért mindent.)) De ezek amiket felsoroltál, nem olyan bonyolult dolgok.)
Azmo28-09-2007 21:24:50 // 34719
jahh, tudom, kitanulsz mérnöknek, szabónak, vasmunkásnak stb:)
pb_28-09-2007 21:23:11 // 34718
Azt már kicsit kalapos technikának gondolom. Úgy látom ezt a témát is majd saját kézbe kell venni.))
Azmo28-09-2007 21:13:50 // 34717
hehe, én meg 300ezret régi GTVre:)
pb_28-09-2007 21:12:27 // 34716
Kérdezted Erzsébeten?
Én olyan 60k-s összegeket hallottam.((
Azmo28-09-2007 21:00:35 // 34715
szevasztok:)

valaki bőröztetett már itt újra ülést? hol, mennyi, stb :)
pb_28-09-2007 19:54:52 // 34714
Én használt tárcsát nem nagyon tennék, fel, csak előtte 100%-osan +győződöm, hogy még használ6ó. Amúgy Bárdinál QH tárcsa 11419 HUF/db + Mintex betétek 9688 HUF. Ha van kedvezményed akkor jóval olcsóbb a dolog. A nyergek jók bontottan is kb 6-8k HUF-ot érdemes értük adni(én mondjuk ettől olcsóbban is odaadnám, ha kell valakinek), csak 1 dologra kell figyelni a gumirészekre.
Gróf28-09-2007 19:40:47 // 34713
Az a legnagyobb szívás, hogy párban lehet venni mindenkitől az ilyet. És ugye akkor dupla költség. Illetve lehet venni per darab is de ugy 16k. Inkább ezt kihagyom.

De ha belefognék a fejlesztésbe akkor kb a tárcsa nyereg meg esetelg ami kell(persze amit lehet másodkézből) mennyibe kerülne ?
pb_28-09-2007 19:36:27 // 34712
Na akkor lehet jóra fordul a dolog.) Ha mégsem jön össze, sztem ne sokat variálj cserélj hűtött tárcsára.
Gróf28-09-2007 19:32:17 // 34711
Hát igen, ezt én is tudom..
Tán 1-2 napon belül tudok szerezni egy olyan nyerget mitn ami kell. Bár állítólag ez a fajta a legritkább :( :(
pb_28-09-2007 18:53:39 // 34710
Sem a P4, sem a 75 nem számít újnak, sőt.)) Azokkal is hasonló bajaid lennének, mint a mostanival.)
pb_28-09-2007 18:51:27 // 34709
Leginkább, mert nem tudta eladni, és nem akarta tovább a kertjében nézegetni.
Gróf28-09-2007 18:39:00 // 34708
MOndjuk egy P4 el vagy 75 tel...
Gróf28-09-2007 18:10:31 // 34707
Rabolhatna több bankot. Rámférne néha egy uj kocsi...
Bálint3328-09-2007 17:13:16 // 34706
Biztos egy bankrabláshoz használta, aztán meg nem volt szíve fölgyújtani... :)
Ferke28-09-2007 16:41:32 // 34705
Jó a kérdés.:)
Gróf28-09-2007 16:18:29 // 34704
De miért szabadult meg tőle? Pláne ingyé?
pb_28-09-2007 16:02:02 // 34703
Sztem a vizsga is benne lenne 50-60-ba, főleg a levelezős.))
Ferke28-09-2007 15:58:03 // 34702
Na ja. 35k a vizsga. az átírás kb 60, eredetvizsgával. Tehát sztem 100 alatti a dolog...más kérdés, hogy valszeg megbeszéltem volna vele az üzembentartóit.
pb_28-09-2007 15:19:57 // 34701
A felújító készlet sztem jó a másikhoz is, a betéteket sztem be kéne cseréltetni.
pb_28-09-2007 15:18:28 // 34700
Azért nem biztos, hogy 1 tiszta vizsgán átment volna.) De, ha levelező tagozaton végzi még az sem nagy baj + az átírás, kb 120k, és van 1 normális autód.
Gróf28-09-2007 15:14:00 // 34699
Ha a mai nap nem sikerül szerezni azonosat akkor valószinű meglépem a cserét. Feltéve ha valaki megszabadít a 4 betéttől, a felújítókészlettől, a tárcsáktől meg a maradéktól.
Ferke28-09-2007 15:13:07 // 34698
VEszéltem Vivalfa-val, nem volt semmi baja. Csak a műszaki járt le. Ennyi.
pb_28-09-2007 15:10:57 // 34697
Nem hiszem, hogy az volt.)
pb_28-09-2007 15:09:07 // 34696
Ez nem olyan, mint az enyém.) Lehet jobban járnál, ha cserélnéd az egész cuccot belsőhűtésűre.
Ferke28-09-2007 15:06:22 // 34695
Ingyen csapágyasan se rossz!:) A kasztni számít!:)
Gróf28-09-2007 15:04:54 // 34694
A tárcsa sima mezei hűtés nélkül...
A Gyári betét elméletleg ilyen ATE ben:
pb_28-09-2007 14:45:15 // 34693
Na bassza +.(((( Hűtött tárcsák vannak fent? Melyik fajta betét van benne?
Gróf28-09-2007 14:37:11 // 34692
Azzal próbáltam.... Kettészakadt.... Ok mondom Go szerelő ismerős... Mondja hogy csavarkiszedővel kelll próbálkozni., de az nincs neki. Jó mondom berohanok városba, veeszek csavarkiszedőt. és a lényeg az hogy anniyra bele van rohhhaddvaa hogy a KISZEDŐ IS BELESZAKADTT!!!!!!!!!!
pb_28-09-2007 14:34:29 // 34691
Ki kell nyomozni.)) Kíváncsi vagyok rá, hogy mikor lesz csapágyas a verda.)
pb_28-09-2007 14:33:39 // 34690
Melyik fajta betétek vannak benne?
Csillaggal próbáld kiszedni.
pb_28-09-2007 14:31:10 // 34689
Azt mindjá' gondoltam, én sem vetettem volna + inygé'.))

1. sorban nem magunkra gondoltam.
Ferke28-09-2007 14:30:45 // 34688
Kiváncsi vagyok, ki csapott le rá.:)
Gróf28-09-2007 14:29:33 // 34687
KÖszi, de nekem elsősorban olyan kéne mint ami van, mert ha most szerzek másta akkro kell bele 4 betét, amik nekem is szinte ujak... meg miegymás.

Igy is az idegbaj kerülget... Belerohadt a jobbosba a légtelenítő, a és a fékereje is kb 45% ha volt....
Ferke28-09-2007 14:26:07 // 34686
Nekem ez a kis öröm sokat számított volna! :))

De viccet félretéve...igazad van.
pb_28-09-2007 14:24:54 // 34685
Igyen hirdetni...
Ennyi erővel oda lehetett volna olyannak is adni, akinek ez a kis öröm sokat számított volna.(((
pb_28-09-2007 14:22:33 // 34684
Ha érdekel van 1 pár 1. féknyergem amin az autómon volt 48-as hűtött tárcsára való, felújítva, annyi a szépséghibája, hogy Fiat Tempra/Tipo gyári nyerge. +van hozzá a bak is, és csont nélkül felmegy a 33-ra.
Ferke28-09-2007 14:14:19 // 34683
Bakker, hogy lecsúsztam vivalfa járgányáról! Ingyen áron hirdette meg itt. Pont ilyenkor kell kimennem kajálni nekem is..:(((((
Gróf28-09-2007 13:46:14 // 34682
Üdv!!
Érdeklődnék, hogy tud e valaki 87-es kiadású ATE féknyerget valahol elfekvőben?
pb_27-09-2007 21:54:43 // 34681
A D4-130-nak lehet nagy sansza, de nem merem 100%-ra mondani.
pb_27-09-2007 21:50:53 // 34680
Sajnos nem.( Az 1ikből van 2, a másikból pedig 3 fajta.
AlfaZsolti27-09-2007 21:49:02 // 34679
Igen
falcokc27-09-2007 21:44:16 // 34678
de elég akkor megnézni, hogy ate vagy bendix
pb_27-09-2007 21:40:16 // 34677
48-as, akár ATE, akár Bendix. A probléma a provédő profiljával van, azt sajnos csak 1 módon lehet normálisan +nézni, úgy, hogy kiszeded a helyéről. A Bárdiba szóba jöhet: D4-03, D4-70, D4-40, D4-130, D4-13, D4-205. Ezeknél mind ugyanolyan a karmantyú
Gróf27-09-2007 21:29:32 // 34676
Ok.. Lemérem, meg amit lehet kipucolok. Kicserélem amit tudok, ha nem szűnik meg a hiba akkor indulok a vezetéken visszafelé. Szerencsére van egy konplett uj főhengerem tartalékba, bár remélem nem lezs rá szükség....
falcokc27-09-2007 21:23:48 // 34675
nem kell szétszededned, csak a dugattyú átmérőjét mérd meg!
pb_27-09-2007 21:20:59 // 34674
Ott ne, hiszem, hogy tudnak segíteni, én a sajátom + a net alapján jöttem rá, hogy milyet kell vegyek. Tulképp amit cserélned kell, az a porvédő, és a karmantyú.
Gróf27-09-2007 21:13:38 // 34673
Nyilván én s ugy megyek, hgy viszem a sajátom és pontos méret alapján.
MIvel nem szedtem még szét a nyergeket, nem tudom miképp áll össze pontosan, szóval ezek az elemek helyettesítik amiket cserélnem kell majd?
pb_27-09-2007 21:10:45 // 34672
Én D4-130-as Senisa készletet vettem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.