Forum >> Alfasud-33

sty16-11-2007 23:01:46 // 36071
srácok meg tudná valaki mondani hogy az 1.6 8v boxi mekkora furást visel el?1.7,1.8?
tt (tt Alfa team)16-11-2007 22:32:50 // 36070
HUPSZ!!!
Az új garázsban fokhagymás pirítóst sörrel bármikor!!!!
Eshet a hó, fújat a szél! :)))
A két nagynak és a feketének lesz a pihenőhelye tavaszig. Meglátogatjuk Őket, oszt jólberugunk! :DDDD
tt (tt Alfa team)16-11-2007 22:28:47 // 36069
...szóval V6-osok...
tt (tt Alfa team)16-11-2007 22:28:23 // 36068
Jó az ötlet!!!! :) Jövő7en megüthetjük!!
Jövő nyáron lepróbáljuk a GTV-vel is! A hétvégén évi rendes pihire vonulnak a V/-osok... :(
Mindig rohadtul várom a tavasz végét!
pb_16-11-2007 22:24:29 // 36067
Ja én a régi GTV-re gondoltam.)) 1 kis piszkálás után talán az is fog6ó.
Fisher16-11-2007 22:20:10 // 36066
Hát, nem tom... Nagyon megy a kis vas. Azért csak 3 liter 24V... Baba az biztos! (irígylem is Editet érte!) :-)
pb_16-11-2007 22:19:19 // 36065
Nacsak, mindenki szalonnát süt?))) De látom nálatok akad barack is, gondolom nem rostos formában.))))
Fisher16-11-2007 22:18:38 // 36064
Akkor maradjunk csak az ivásnál!!! :-)) Az asszonyok meg átvisznek Böszörménybe, és tolunk egy pizzát. :-)
pb_16-11-2007 22:17:53 // 36063
33-al az is verhető.
tt (tt Alfa team)16-11-2007 22:16:09 // 36062
Qrva nagy tüzet kell rakni+rengeteg pálesz... Ez így nekünk jó, de mi lesz az ASSZONYOKKAL??? Ők nem ihatnak, mert akkor mit eszünk!??
Fisher16-11-2007 22:13:10 // 36061
khm.... ezt majd megbeszéljük négyszemközt! :-)) Mikor sütünk szalonnát? (ez most ide illik) :-))
tt (tt Alfa team)16-11-2007 22:11:09 // 36060
én a csajokat figyeltem...:O :DDD
Fisher16-11-2007 22:08:41 // 36059
Ui.: A GTV -vel is odavertelek!!!) :-))))
Fisher16-11-2007 22:08:18 // 36058
Meg ugye ne felejtsük el a TUDÁST!!! :-)))
Fisher16-11-2007 22:07:32 // 36057
Szaladj át Te, Nálam van a pia! :-) (meg még abból a barackból is akad...) :-)
pb_16-11-2007 22:05:09 // 36056
Szerencséd volt, akkor ki kell próbálni az új keresztekkel, aztán kiderül, hogy mi, merre mennyi.
tt (tt Alfa team)16-11-2007 21:52:43 // 36055
Már átnéztük, de mechanikai sérülést nem véltünk felfedezni. 1előre nem bontom meg, +kapja az új kereszteket, és meglátjuk hogy duruzsol.
pb_16-11-2007 21:45:26 // 36054
Akkor az kap6ott szépen, lehet nem ártan a viszko felfüggesztéseit is átvizsgálni, mind a kasztnin, mind a viszkon. Én eddig csak olyat láttam/hallottam, ahol csak az 1ik tengelyen 1 kereszt/csukló adta + magát.
tt (tt Alfa team)16-11-2007 21:41:31 // 36053
Mocskosul sz@rrá ment mindkettő, így nem túlzottan tudtuk kideríteni. ...viszont mivel megemelte a járgányt, valószínű, hogy az első fáradt el előbb.
pb_16-11-2007 21:37:34 // 36052
Néhány embernek már én is okoztam +lepetést.) Ha jól rajtolsz, akkor már félig nyerő is vagy, még félig hulla kuplunggal is.
pb_16-11-2007 21:35:26 // 36051
Én, azért lehet, hogy kivettem volna a relét.) De igaz csak ki kell próbálni, hogy mit bír, összkerekes állórajt, és forgás keretében.))) Melyik kardán adta + magát?
tt (tt Alfa team)16-11-2007 21:32:11 // 36050
Ja, egy érdekesség:
Nem kell ám a"nagy" 166-osoktól nagyon megilyedni! A még működő kereszttel versenyeztünk egyet Fisherrel, Ő ment a P4-el, én nagyképűskötdtem a 166 V6TB-vel, de mire a turbó okádni kezdte volna az energiát, a kis P4 kb. egy autóhosszt vert rá 200m-en! :)))
tt (tt Alfa team)16-11-2007 21:29:17 // 36049
Ááááá, Fisher ügyes! :DDD
Tudtuk, hogy szar volt eleve, de nem gondoltam, hogy nem bír ki egy kis menetpróbát...
Végülis jobban jártam, mint az America felújításánál, ott is hamar el lett döntve, hogy nem igazán várhat tovább a felújítás! :DDD -zárójel- azér' jó hogy túléltük mindannyian, szerencsénk volt! -mégegyzárójel- kösz, PÉTER!
pb_16-11-2007 21:24:21 // 36048
Szerencséd volt a kardáncsukló is rámehetett volna.
pb_16-11-2007 21:23:12 // 36047
Akarom mondani 9945308-ra.
tt (tt Alfa team)16-11-2007 21:21:17 // 36046
Szerencsére csak a kereszt tört el, semmi más nem sérült. (csak Fisher lelkivilága, főleg, ha átjön, vagy átmegyek... :DDD ) Most néztem utána, 25% kedvezményem van náluk.
pb_16-11-2007 21:18:39 // 36045
Az Unixnál nem találtam, igaz csak futtában néztem rá. A Bárdinál ez a teli ár. Vannak kedvezmények 20, 25, 30, 39 %, csak nem tudom, hogy kinek, és mi alapján adják.
pb_16-11-2007 21:15:17 // 36044
A kardán végét, a házat nem verte szét?
pb_16-11-2007 21:14:17 // 36043
Ó látom. Közben kicsit nyomozgattam, a cikkszáma már nem érvényes, 60749983-ra változott. Úgy viszont az enyémhez minden további nélkül hozza. Sztem fel kell hívni őket, és rákérdezni, hogy mi a helyzet valójában.
tt (tt Alfa team)16-11-2007 21:12:30 // 36042
Szaladj át, orvosolom gyorsan a károsodásodat! :DDD
Fisher16-11-2007 21:11:21 // 36041
Még nem is kárpótoltál az ijedtségért, amit az a borzasztó nagy csattanás okozott, amikor leszakadt az egész kardán! Lehet maradandó károsodás ért! :-)))
tt (tt Alfa team)16-11-2007 20:56:58 // 36040
Mit is mondasz....
....lehet! :))))))
tt (tt Alfa team)16-11-2007 20:55:32 // 36039
Az unix-nál is néztem ezt az 55,6-os méretet, ott kedvezménnyel bruttó 8064 Ft bruttó. Ez a bárdi normál ára, ugye? Itt milyen kedvezményeket lehet kicsikarni, nem tudjátok?
Fisher16-11-2007 20:53:54 // 36038
Miért, elmaradt alóla? :-))) (Csak nem a 4-esen 110 km/h -nál, és épp Nálam volt?) :-)))
tt (tt Alfa team)16-11-2007 20:51:50 // 36037
Megnéztem a bárdi oldalát, és szerintem hibás...
A rajzon a lentebb csatolt (szerintem) nagy méretekkel méretezett rajz, baloldalon fönt szintén ugyanez, alatta valószínűsíthetően jó méretek 22 és 55,6!!!
Akkor hogy van ez, ha rendelünk egy QL527-et, milyet kapunk???
pb_16-11-2007 20:51:39 // 36036
Giovanniéknál minden lehetséges, de nem tartom valószínűnek.Azért sem, mert elvileg a kereszt az összes 4kerekesben ugyanaz. Leginkább alvázszám alapján lehetne kideríteni, ha +írod +nézem. Az L méretet még csak le lehet mérni, az M az igazán szívás, 1x mi is méregettük, de már + nem mondom, milyen értékek jöttek ki.
tt (tt Alfa team)16-11-2007 20:43:03 // 36035
Köszi!
Egyébként tök hülye kérdés, de lehet olyan, hogy nem csak egyfajtával szerelték? Az enyém széthullott Fisher kolega alatt, nem túlzottan azonosítható be tizedmilis méretig, de az biztos, hogy az L méret az 22 mm, csak a másik nem megállapítható a kopások miatt. kb. 53-54mm
pb_16-11-2007 20:41:58 // 36034
Akkor, már a talponállóba kell menni.)))
Gróf16-11-2007 20:41:45 // 36033
Nálunk egéz nap hózott. Sütni semmi esély.... :(((
pb_16-11-2007 20:41:11 // 36032
Ha nincs berágódva a gyári, azt is vissza lehet tenni, csak jól + kell zsírozni. A visszarakásnál figyelni kell, hogy normálisan a helyén legyen. A hibajelenséged az, hogy amikor kanyarodsz, akkor "darál" a kardán?
krisz3316-11-2007 20:39:32 // 36031
á már késö van inkább reggel ébredés után egyböl :)))))))
pb_16-11-2007 20:38:08 // 36030
Ugorj el gyprsan a bótba.))
pb_16-11-2007 20:37:25 // 36029


L = 26.99 mm M = 61.85 mm
7980 HUF/db
(forrás: www.bardiauto.hu)
krisz3316-11-2007 20:36:49 // 36028
most télleg kimentél sütni :)
pb_16-11-2007 20:32:37 // 36027
Az nem túl sok.
pb_16-11-2007 20:32:00 // 36026
Alapvetően 3 fajta boxermotor volt:
1.2 1186 ccm 80x59 mm
1.3 1286 ccm 80x64 mm
1.5 1490 ccm 84x67,2 mm
78-tól változott az 1.3-as 1351 ccm-re, és 80x67,2 mm-es furatra. 86-tól jött a képbe az 1.7-es 1712 ccm, 87x72 mm. 90-től kaptak az 1.7-es motorok 16v hfejeket. Az 1.4-es +nevezés 91-től származtatták. Elvileg akkor 1.3 IE, ha nem katos, és akkor 1.4 IE, ha katos, ez a 145/6-nál is áll. Az Imolak mind 1.4-es típusjelöléssel jöttek ki.
A teljesség kedvéért illik még +említeni az 1.8-as motorokat is, bár azokat nem benzinnel etetik, hanem gázolajjal.
1.8 1779 ccm 92x89.20 mm (3 henger + turbo), a 2.4-ből flexeltek le 1 hengert.
krisz3316-11-2007 20:27:41 // 36025
nem rossz ötlett :))))
Gróf16-11-2007 20:26:06 // 36024
A legközelebbi Alfás főzőversenyen lehetne indulnunk: Gépháztetőn sült flekken szalonnával, és pálinkával :))))))))
krisz3316-11-2007 20:24:17 // 36023
de tegyél rá csokipapirt :))
Gróf16-11-2007 20:22:54 // 36022
Van egy fölös gépháztetőm, alágyújtok, míg nem esik... :)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.