Forum >> Alfasud-33
pb_05-01-2008 22:12:09 // 38571
A 45-ösöket ritkán nézem, még akár az is lehet.)
Gróf05-01-2008 22:11:32 // 38570
Fene tudja. Ez a baj a HA val hogy automatikusan törlődik a hirdetés :(
Pl a rosso 145 is eltűnt, pedig felhívtam volna...
Pl a rosso 145 is eltűnt, pedig felhívtam volna...
pb_05-01-2008 22:10:10 // 38568
Úgy néz ki igen.))
Hakuna05-01-2008 22:08:58 // 38567
Van arra is 1% esély. Már egy hónapja hirdeti?:)
pb_05-01-2008 22:08:28 // 38566
Nem lehet, hogy, csak lejárt az ideje?
Hakuna05-01-2008 22:08:27 // 38565
Úgy értettem, hogy nem 2000 utáni typusok a Fiatból. Mert az új dízelek is naon jók azt regélik.
Hakuna05-01-2008 22:07:42 // 38564
Hoppá szar az egerem. Duplán klikkel, a rendszer meg hagyja ?
pb_05-01-2008 22:07:21 // 38563
Sztem a régiben is volt 1.0 D-s, de nem igazán foglalkoztam az unokkal.)
Hakuna05-01-2008 22:06:52 // 38562
Lol, eltünt a Kék 145 HA-ról, gondolom eladta. Imááádom a korrekt egyenes igazmondó becsületes embereket :) Persze ha egy vevő mondja azt, hogy kell a kocsi, és nem viszi, akkor egy szemét. Na nem mintha hiányozna. Majd lesz jobb :)
Hakuna05-01-2008 22:06:51 // 38561
Lol, eltünt a Kék 145 HA-ról, gondolom eladta. Imááádom a korrekt egyenes igazmondó becsületes embereket :) Persze ha egy vevő mondja azt, hogy kell a kocsi, és nem viszi, akkor egy szemét. Na nem mintha hiányozna. Majd lesz jobb :)
Hakuna05-01-2008 21:58:17 // 38560
Arról nem beszélt. Csak azt mondta, az Uno 1,3 D az ideális Fiat. Annál többet egy sem megy el, nagyon el van találva. Na persze Ő a régiekre gondolt közben.
pb_05-01-2008 21:47:25 // 38559
Szóval az 1.0 D nem nyerő?))
Hakuna05-01-2008 21:44:27 // 38558
Áhám. Mint az 1,3 miatt :)
pb_05-01-2008 21:37:31 // 38555
Nem tudom, ennyire nem vágom a témát.)) A 0,6-ot más miatt írtam.)))
Hakuna05-01-2008 21:34:20 // 38554
Kizárólag 1.3 Amúgy tényleg a 0,6 az ideális más gyártóknál is? Valami ősrégi szabályt fedeztem fel ?:)
pb_05-01-2008 21:21:18 // 38553
1.0 D nem fogyaszt semmit, viszont cserébe nem is megy.))))
pb_05-01-2008 21:20:18 // 38552
Én általában a teljesítményét szoktam nézni.)))
pb_05-01-2008 21:19:38 // 38551
Persze, hogy a 0,6-os érték a legjobb.))))
Hakuna05-01-2008 21:14:12 // 38550
Aszongya a szerelőm dízel unót vegyek jáccósnak. Mindent kibír, olcsó fenntartású, alacsony fogyasztás. És elmegy 400k-t.
Hakuna05-01-2008 21:12:24 // 38549
De nem teljesíményben értettem, hanem egyébként. És én az arányok 0,6-tól való eltérésével magyarázom :) De ez már lehet csak vallásos hit :)
Hakuna05-01-2008 21:11:26 // 38548
Akkor a Zekcell rosszú tuggya a pít.
sugár/löket arányok:
0,595238095
0,625
0,581717452
0,602493075
Valami azt súgja, hogy 60 az optimális :)
sugár/löket arányok:
0,595238095
0,625
0,581717452
0,602493075
Valami azt súgja, hogy 60 az optimális :)
pb_05-01-2008 21:11:01 // 38547
76 kW (103 LE), nem sokkal gyengébb, mint az 1.7 IE.
pb_05-01-2008 21:09:20 // 38546
1596 furat: 84 mm, lökethossz: 72,2 mm
Hakuna05-01-2008 21:07:50 // 38545
Ebből adódóan az 1.6 elég bika kellene legyen. Ehelyett a leggyengébb nem ?:)
Monjuk ha arányítjuk, akkor az 1,3 és az 1,7 az optimális terhelés, kar-dugó arány
Monjuk ha arányítjuk, akkor az 1,3 és az 1,7 az optimális terhelés, kar-dugó arány
Hakuna05-01-2008 21:06:23 // 38544
1351,136168
1489,627626
1600,463015
1716,823208
1489,627626
1600,463015
1716,823208
Hakuna05-01-2008 21:05:09 // 38542
Csináltam táblázatot. Az 1,6os, az 1.5ös dugó, 1.7-es lökethosszal :)
pb_05-01-2008 21:04:57 // 38541
Vagyis? Amúgy ez Ferke kolléga 1ik kedvenc témája,))))
pb_05-01-2008 21:00:45 // 38540
Nagyjából annyi.))
Hakuna05-01-2008 20:58:48 // 38539
Ott szerintem kettő dolog térhet el.
Hakuna05-01-2008 20:58:30 // 38538
Majdnem, de a pí nagyobb. Így aztán 375 per henger. 1490.
pb_05-01-2008 20:56:28 // 38537
Beugratós kérdés, az 1,6-al mi a helyzet?))
pb_05-01-2008 20:55:41 // 38536
1712 furat: 87 mm, lökethossz: 72,2 mm
pb_05-01-2008 20:53:22 // 38535
Persze, hogy beleszól.) Henger térfogata r négyzet * pi * magasság.
1490 esetén(számoljunk cm):
(4,2)2* 3,14*6,72 = 372,218 cm3 1 henger térfogata
372,218*4 = 1488, 872 cm3
1490 esetén(számoljunk cm):
(4,2)2* 3,14*6,72 = 372,218 cm3 1 henger térfogata
372,218*4 = 1488, 872 cm3
Hakuna05-01-2008 20:52:39 // 38534
Énis így gondoltam, de olyan határozott volt a srác, hogy simán bedőltem. És az 1.7?
pb_05-01-2008 20:47:32 // 38533
Köszi majd utána nézek, hátha vállal műanyagot is.
pb_05-01-2008 20:45:58 // 38532
1351 furat: 80 mm, lökethossz: 67,2 mm
1490 furat: 84 mm, lökethossz: 67,2 mm
Tehát a lökethossz teljesen +1ezik.)
1490 furat: 84 mm, lökethossz: 67,2 mm
Tehát a lökethossz teljesen +1ezik.)
Hakuna05-01-2008 20:31:17 // 38531
Az enyémben már 177k van és makulátlan. Kivéve azt az egy dugót, ami szénné égett.
Hakuna05-01-2008 20:28:55 // 38530
Nem ügy. emélem nem tűnik fel majd az oktatónak, hogy kolléga vaok :) Mármint egyetemi oktató. Jó, nem ezen a területen :)
Scott05-01-2008 20:17:57 // 38529
Ezen a km dolgon ne lovagolj. Semmit nem jelent. Egy benzin motor 250k-nál is lehet makulátlan, de 100k-nál is lehet már szar, ha nem cseréltek benne soha olajat...stb. Itt az én blokkom, mint példa: amikor beraktuk az autómba közel 200k volt benne és makulátlan állapotban volt ( van is ).
Szal egy motornak a 150-180k semmi. Persze egy 300k-t futottat azért már én is kihagynám.
Szal egy motornak a 150-180k semmi. Persze egy 300k-t futottat azért már én is kihagynám.
Gróf05-01-2008 20:17:47 // 38528
Oké akkor majd szólok és legközelebb bemész helyettem matek vizsgára xDDD
Gróf05-01-2008 20:17:07 // 38527
Hát igen, de ugy tudom a löket is beleszámít a dologba. Legalábbis emlékeim szerint erről szóla a "hogy csináljunk 1.3 ből 1.5 öt 1.5 ből 1.7 et hajtókat főtengely cserével"
Hakuna05-01-2008 20:16:15 // 38526
Én elég erős vagyok elemi matekból :) 1951-es boxerrel viszont naon szívesen járnék .)
kesa05-01-2008 20:16:01 // 38525
Régen fém alapra gőzölték fel a tükrösséget adó réteget, de egyideje már műanyag alapra, így megváltozott az eljárás, és a használt anyagok is.
A műanyag alapra alumíniumot kell felgőzölni, és azt még egy spéci réteggel (átlátszó lakk) bevonni, hogy úgy is maradjon.
Egyébként a Sprintem lámpáit, mert azok még fémek, én is pesten csináltattam, komplett felújítást végzett a fickó, nagyon klassz lett! A Veteránban is hirdet a fickó, Csomó Tibornak hívják. Én anno Gery83-tól kaptam meg az elérhetőségét.
A műanyag alapra alumíniumot kell felgőzölni, és azt még egy spéci réteggel (átlátszó lakk) bevonni, hogy úgy is maradjon.
Egyébként a Sprintem lámpáit, mert azok még fémek, én is pesten csináltattam, komplett felújítást végzett a fickó, nagyon klassz lett! A Veteránban is hirdet a fickó, Csomó Tibornak hívják. Én anno Gery83-tól kaptam meg az elérhetőségét.
Hakuna05-01-2008 20:15:01 // 38524
Centibe számoltam. 600 nem lenne egy kicsit sok ?:)
Hakuna05-01-2008 20:14:25 // 38523
Hát ez nem tom makulátlan lesz -e, de nem csúnya képről (ami semmit sem jelent) 155 az ára, ami szerintem képlékeny lesz. A legnagyobb kérdés a km, mer pl van egy gyönyörűszép esztergomban is (hálistennek) elég messze. És kiderült, hogy 160, felújítás, + 138 van benne eddig. És még mindig megy, az már maga a csoda.
Gróf05-01-2008 20:14:09 // 38522
Vagy igaz oké (nem hiába buktam gazdmatekból) nézzétek el lécci, szr napom volt..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
568
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?