Forum >> Alfasud-33

Bálint15-01-2008 14:37:27 // 40071
Ok akkor már csak az a gond, h miért nem megy. Az lenne az igazi ha ki tudnád próbálni, mert így elég nehézkes leírni a tüneteket.
pb_15-01-2008 14:37:23 // 40070
Abban sem ami mechanikus, főleg, ha 15+ éves.))
pb_15-01-2008 14:36:10 // 40069
IAWnál, MP3.1nél, és ML4.1nél is elég nehéz lesz.) Bár ML4.1nél fizikailag van gyújtásLosztó, de amúgy csak dísz.)
pb_15-01-2008 14:34:08 // 40068
33 volt, amit leszabig ütöttél? Mert az enyém is nem kicsit rángat, mikor leszob forog.) Szóval maradjunk annyiban, hogy 2 90, az leszab. Azt nézd +, amit írtam, és nem kell leszabig forgatni, csak mondjuk 70-80ig.
Bálint15-01-2008 14:31:18 // 40067
itt sem az lesz, hanem az elektronika, valamelyik érzékelő vagy jeladó küld falsot a vezérlőnek, szerintem...
315-01-2008 14:29:19 // 40066
nekem annó a Sprintel semmi gondom nem volt,a 33-al már igen de eggyik probléma sem az innyektor hibája :)
Bálint15-01-2008 14:25:37 // 40065
Tudom, a régi 33-asom karbis volt, viszont én akkor is az injektor pártján voltam, bár a karbis 1.3-asom jobban ment mint ez, pedig annak kopott volt a motorja.
315-01-2008 14:22:01 // 40064
Bálint ne lepődj meg de Boxerosok közt is van Karbi és Injektor párti :)
mellesleg mindkettőnek megvan a maga hátulütője :)
Dekka15-01-2008 14:21:25 // 40063
attol még a gyujtasa elektronikus marad töki :D ne legyel huye :D kell 4 kis kinai aki szorgosan csiholjak a szikrat kovakovekkel :D
Ferke15-01-2008 14:19:18 // 40062
KEll egy pár jó karbi, máris nincs semmi gond.:))
Dekka15-01-2008 14:16:42 // 40061
soha semmiben ne bizz ami teljesen elektronikus :D
Bálint15-01-2008 14:15:49 // 40060
IAW rendszerű a gyújtásom (teljesen elektronikus) nem lehet állítani, máshol lesz a baj.
Dekka15-01-2008 14:13:56 // 40059
ilyet az enyém is csinalt, gyujtast kell allitani. nem ment, kihagyott, durrogott, rangatott,szinte megallt, vissszahőkölt az auto amikor olyanja volt.kicsit tekerni kell a gyujtaseloszton
Bálint15-01-2008 14:10:00 // 40058
Hajtottam már autót szabályzásik, de ez nem annak tűnik, sőt. Olyan mint valami epilepsziár roham, ránagat, csetteg-csattog puffog.
pb_15-01-2008 14:08:06 // 40057
Érdekes. De az biztos, hogy 2ben 90 környékén tilt, így ott teljesen normális a rángatás. Ha lepadlózod mondjuk 40nél, akkkor is csinálja vagy szépen gyorsul, csak nem olyan intenzitással, ahogy kellene?
Bálint15-01-2008 14:00:50 // 40056
Nem mivel rángat az autó lassulok....
pb_15-01-2008 13:56:50 // 40055
A fordszámmérőnél kehe van, lehet, hogy pont ezért. A kmóra +áll annál a sebességnél, mint a cövek nem?
pb_15-01-2008 13:55:04 // 40054
Ha 6,3kt vesszük max fordszámnak, akkor úgy kb 85-90 között lesz a tiltás 2ben.
Bálint15-01-2008 13:54:25 // 40053
De akkor miért esik le a fordulatom 0-ra ha csupán tiltásról van szó?
pb_15-01-2008 13:52:19 // 40052
Ezekkel az adatokkal 90 km/hnál 6,5k 1/percet forog a motor, ez full tiltás.
Gróf15-01-2008 13:47:35 // 40051
Akkor jól tudtam :)
pb_15-01-2008 13:46:25 // 40050
A lendkerékről veszi le jelet.
Bálint15-01-2008 13:46:03 // 40049
165/70 asszem

A karbis is kivitte a 90-et és még nem volt pirosba mutató
pb_15-01-2008 13:45:16 // 40048
Sztem nincs köze 1máshoz a 2 hibának. Persze semmi sincs kizárva, de ennek kicsi az esélye. Mondjuk ezt könnyen le tudod ellenőrizni, kiiktatod a fordszámmérő jel kábelét.
Gróf15-01-2008 13:43:12 // 40047
A kuplung mellől kapja a jelet tudomásom szerint..
pb_15-01-2008 13:43:02 // 40046
Gumiméret? 175/70? Fojtószelep potméterét kell górcső alá venni.
Azért 90 környékén már eléggé sanszos a szabályzás. Azért eléggé ledöbbennék, ha a gyári specifikációval az 1.3 kiforogná ugyanazt, mint a 16v, mondjuk 2ben.)
315-01-2008 13:42:47 // 40045
lehet az is hogy koszos az injektor,vagy az ac szarakszik qv sok a hibalehetőség.
amondó vagyok kezd a csatiknál!
Bálint15-01-2008 13:36:29 // 40044
:))) Csak mert arra gondoltam, hogy összefüggés lehet a fordulatszámmérő csalásának a rángatózáshoz, hogy esetleg onnan kap rfals jeleket.
Bálint15-01-2008 13:35:12 // 40043
13" gyári speedline alufelni, de ha még le is szabályoz akkor kis fordulaton miért nem megy és miért nem gyorsít? De ez nem szabályzás lesz.....
pb_15-01-2008 13:34:34 // 40042
Ennyi jel nem elég?))))
pb_15-01-2008 13:31:22 // 40041
Ezt hívják, úgy, hogy a maximális fordszám le6árolása.))
Számoljunk 1 kicsit, milyen kerék van az autón?
Bálint15-01-2008 13:28:04 // 40040
Főtengely holtponti jeladó a fordulatszámon kívül még milyen jelet ad?
Bálint15-01-2008 13:26:53 // 40039
80-100 körül nem tudom, mert rég tapostam le nem kínzom, mert tudom, h nem jó, nem akarom, hogy baja legyen, de ha tiltáson lenne szerintem nem így rángatna, csak nem porogne tovább. Mondom mikor rángat a fordulatmérő is elkezd ugrálni le föl.
pb_15-01-2008 13:21:24 // 40038
Olcsóbb, és mindeezek mellett profin módon + is csinálják a verdát.)))
pb_15-01-2008 13:20:14 // 40037
Tehát, ha padlót nyomsz neki, akkor szinte nem is gyorsul? Vagy nem lehet, hogy 1xűen csak azért rángat, mert már tiltáson vagy? 2ben mekkora sebességnél csinálja ezt?
Bálint15-01-2008 13:20:04 // 40036
Kb :)))
315-01-2008 13:17:51 // 40035
ja gondolom 12-ért felnyitják a moci tetőt :(
Bálint15-01-2008 13:16:37 // 40034
Maszek műhelyben lenne 12 számla nélkül, lehet meg kéne kérdeznem a fiat szalonba hátha olcsóbb :)
Bálint15-01-2008 13:15:35 // 40033
1 kicsit kihuzatom érezni hogy nem akar menni, behúzom 2-be padló szintén nem megy, maradok kettőbe, kicst pumpálom a pedált aztán elkapja, megy mint a barom és ha elér egy bizonyos fordulatot (nem tom mennyit mert csal a f.mérőm) akkor kezdi a rángatást, de nagyon erős rángásról van szó, mintha félmásodpercenként megállna a motor.
315-01-2008 13:14:11 // 40032
akkor marad a csatik lehúzása.
315-01-2008 13:12:05 // 40031
ja nem néztem merre lax :(
Bálint15-01-2008 13:11:31 // 40030
Pápa-Pest azért 10ezres forduló kb
pb_15-01-2008 13:11:08 // 40029
Ilyenkor padlót nyomsz neki?
315-01-2008 13:09:39 // 40028
Kispesten szerintem a diag áráért Zoli meg is csinálja :)
pb_15-01-2008 13:08:49 // 40027
Közel nem biztos, hogy ilyen 1xűen +mondja 1 diag.
315-01-2008 13:08:41 // 40026
igen igen
Bálint15-01-2008 13:08:18 // 40025
Elkezd jól gyorsulni és épp magas fordulaton torpan meg, de úgy hogy a fordulatmárő is leesik min.-ra
pb_15-01-2008 13:07:59 // 40024
Csak a 91es évjératú 1.3/1.4ekben.
pb_15-01-2008 13:06:20 // 40023
Magas fordulaton pedig Lkapja nem?
Bálint15-01-2008 13:05:57 // 40022
Akkor nem lenne egyszerűbb rádugni diagra és már írja is ki a gép, hogy honnan kap rossz jelet a vezérlő, ill. hogy mi hibás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.