Forum >> Alfasud-33
Ferke21-04-2008 13:21:25 // 43371
Jéé, elindult a főkép szavazás...és csak én vagyok ott, m int boxis? Nanee..((
Ferke21-04-2008 13:20:17 // 43370
Nem hinném, hogy attól kopog. Ennek túl kicsi az esélye. De nem tart semeddig leellenőrizni, hogy a jelölések a helyükön vannak-e. _pb mindjárt illusztrálja fotóval is, ha jól sejtem.:)
Hasovitspici21-04-2008 13:19:03 // 43369
Ciao mindenkinek! Kéréssel fordulnék hozzátok! Az én kis boxim elkezdett kopogni amit "hozzáértők" a vezérlés elugrására gyanaxanak. Szóval szeretnék vmi leírást vagy képet a vezműszíjcseréhez és a vezérlés visszaállításához. Vagy tanácsokat! Előreis köszi mindent! Ciao!
pb_21-04-2008 13:18:46 // 43368
Áhh.((((
Bár hasonlókat én is tudnék mesélni.(
Bár hasonlókat én is tudnék mesélni.(
Ferke21-04-2008 13:18:05 // 43367
Ezzel mindenki így van.:)) Nem is kell nekiállni a szereléshez, elég, ha csak felveszed a krovát és úgy csattinntod rá a szárra, hogy a hüvelykujjad alatti bőr ottmarad.:))))))
pb_21-04-2008 13:17:06 // 43366
Az 502eseket is szerelték már korongos hfejjel. De sztem a tied 168as hfejeit kap6ta +, vagy esetleg az 587esét.
pb_21-04-2008 13:05:46 // 43365
Csodákra képes, ha hozzáértő kezekben van.) A qrvaanyázásokkal nincs is gond, az nekem már akkor megy, mikor még L sem kezdtem a mókát, utána még szebbek is Lhangzanak, amiket itt nem írnék le.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)21-04-2008 12:59:52 // 43364
Szörnyű történetek :-(
nekem kanyar után húzott abba az irányba, szintén kormánymű (sima) lett a bűnbak, állítgatta a csavarját ,de ehhez vágott a szélvédő előtti teknő aljára 1 söröskupaknyi lyukat :-(
pedig csak a toronycsapágy (pontosabban a helyén lévő két réteg műanyagfólia közötti egypár golyó) miatt volt az egész.
nekem kanyar után húzott abba az irányba, szintén kormánymű (sima) lett a bűnbak, állítgatta a csavarját ,de ehhez vágott a szélvédő előtti teknő aljára 1 söröskupaknyi lyukat :-(
pedig csak a toronycsapágy (pontosabban a helyén lévő két réteg műanyagfólia közötti egypár golyó) miatt volt az egész.
pb_21-04-2008 12:58:56 // 43363
1xű megy, amíg be nem áll a kormánymű.)((( Hogy lehet valaki ilyen buzi.....((((((
ÁdidiGaga (il hempescattore)21-04-2008 12:56:13 // 43362
A blokk 1 dolog,szerintem nekem a hengerfej nem az eredeti - mármint az 502-esre való.
Lapkás a szelephézagállítás,ha ez jelent valamit...
Lapkás a szelephézagállítás,ha ez jelent valamit...
pb_21-04-2008 12:21:42 // 43361
502es motorod van?) Jó kis szimpla karbis volt még hajdanán. A poén az ennél, a motornál, hogy, ha dupla karbist akarsz belőle csinálni, akkor ki kell vésni a hfejeket.) Nálam nincs rajta a sorrend. + aztán a DIS tekercses gyújtásnál már, máshogy van.
Szóval csere lett a vége. A lényeg, hogy sikerült összerakni.) Remélem nem cicereg, ropog, stb.)
A Recaro bucket seatről nem sok van a cdn sem.( Viszont most láttam csak, hogy Lvileg van ülésfűtésem, gyakorlatilag + nincs.))
Szóval csere lett a vége. A lényeg, hogy sikerült összerakni.) Remélem nem cicereg, ropog, stb.)
A Recaro bucket seatről nem sok van a cdn sem.( Viszont most láttam csak, hogy Lvileg van ülésfűtésem, gyakorlatilag + nincs.))
Hakuna21-04-2008 11:33:28 // 43360
A Flex csodákra képes :) Mondjuk inkább offosokat szeretek látni ilyen módon gyógyulgatni. Általában az Alfa sosem véletlenül csinál/kér bármilyen beavatkozást. És az Őskontárok általában a hagyományos módon avatkoznak be, többnyire nem a helyzetnek megfelelően. Nem ezt szokták meg. Ha egy szerelő csúnyán néz az enyémre, már viszem is onnan, mielőtt hozzáérne. A jelenlegi szerelő barátom már nagy szeretettel és sűrű anyázások közepette nyúl hozzá, de szakértelemmel :)
András bácsi21-04-2008 11:26:34 // 43359
Az egész műveletet egy kormányműcserével kezdte. Aztán ugye az ominózus porvédő hiányzik (az újon szerinte nem volt, a régié meg elporladt), de arra nincs válasz, hogy azt hogyan gondolta, hogy szabad végű fogasléccel meddig fog a gép menni? Aztán valószínűleg ez egyik összekötő gömbfejét nem tudta megnyitni, és jött a flex. Szépen bele is vágott a doblemezbe két helyen is. :((
ÁdidiGaga (il hempescattore)21-04-2008 11:20:07 // 43358
Na, gyögyörű egy ember lehet... :-(
Nemtom az eredeti csíklámpás motorokon hogy van, nekem
egy ősrégi 30502-es blokk van benne,azon rá van öntve a gyújtási sorrend a tetejére, amúgy 1-3-2-4, álmomban is tudom! :-)
pb:
csak a legérdekesebb jelenetek:
- szereztem anyavágót, de csak ferdén fért rá,belevágtam a menetes szárba is,mire lejött a mutter...nem baj,mert volt tartalék menetes-száras kupakom , meg az anya úgy szétvágta a menetet a száron,hogy max. 6-osra lehetett volna újravágni :-(
összeraktam az egészet, tenném be: nem stimmelnek a szárak helyei a furatokkal...
szétszed, kicsit a kupak lemezét egyengetve próbáltam a szárak helyzetét egyengetni, próba alulról magában - OK.
na,utána össze megint az egész kóceráj , akkor már jó lett...
Nóniusz: ráér, bár most már csak a csukló hibádzik elöl, kezdek rágerjedni...
Az arrafele építkező hölgy éppen "jogerősít" a szomszédokkal, szerintem a héten mennem kell hozzá,majd szétnézek.
Ülés: "szar a egész", a támlatengely mindkét végéről zéger levevődött, de nem jön semerre a tengely :-( rajz kéne,vagyis inkább leszedni a huzat,alatta csak jobban látszana a dolog, nem szeretném eltörni.
Nemtom az eredeti csíklámpás motorokon hogy van, nekem
egy ősrégi 30502-es blokk van benne,azon rá van öntve a gyújtási sorrend a tetejére, amúgy 1-3-2-4, álmomban is tudom! :-)
pb:
csak a legérdekesebb jelenetek:
- szereztem anyavágót, de csak ferdén fért rá,belevágtam a menetes szárba is,mire lejött a mutter...nem baj,mert volt tartalék menetes-száras kupakom , meg az anya úgy szétvágta a menetet a száron,hogy max. 6-osra lehetett volna újravágni :-(
összeraktam az egészet, tenném be: nem stimmelnek a szárak helyei a furatokkal...
szétszed, kicsit a kupak lemezét egyengetve próbáltam a szárak helyzetét egyengetni, próba alulról magában - OK.
na,utána össze megint az egész kóceráj , akkor már jó lett...
Nóniusz: ráér, bár most már csak a csukló hibádzik elöl, kezdek rágerjedni...
Az arrafele építkező hölgy éppen "jogerősít" a szomszédokkal, szerintem a héten mennem kell hozzá,majd szétnézek.
Ülés: "szar a egész", a támlatengely mindkét végéről zéger levevődött, de nem jön semerre a tengely :-( rajz kéne,vagyis inkább leszedni a huzat,alatta csak jobban látszana a dolog, nem szeretném eltörni.
Hakuna21-04-2008 11:14:19 // 43357
És ilyenkor aztán az értelmesebbje elkezdni keresni a hibát, a kevésbé értelmesebbje viszont nekiáll javítani? Ez a benzincső ez elég durván hangzik.
Hakuna21-04-2008 11:12:41 // 43356
Van egy hibás fotó valahol a neten, én is megszívtam anno vele. Persze hamar rajön az ember, hogy a faszér puffog :)
pb_21-04-2008 10:53:17 // 43355
Aztaqrvaélet.(((( Jó velem is +esett már, hogy benéztem az Losztón a pozíciót, és sikeresen Lraktam 90 fokkal a sorrendet(kuplungozás előtt még ment, utána már nem indult), de erőteljes gondolkodás - ill némi hibakeresés után gyorsan rájöttem, hogy hülye vagyok.)
András bácsi21-04-2008 10:48:21 // 43354
Visszavezetve az egész ott kezdődött, hogy nem tudta a gyújtási sorrendet. Aztán szépen "rájött", hogy a gyári kábelköteg rosszul van. Elvagdosott ezt-azt, össze-vissza kötött dolgokat, aztán ezzel néhány dolgot kinyírt. Mellékesen elhagyott némi alkatrészt, kilyukasztotta a tankból jövő benzincsövet. Stb-stb. :(
pb_21-04-2008 10:37:01 // 43353
Azért majd ide is beír6nád.) Sikerült +nézni azt a boltot? Recarokkal mi a helyzet?)
ÁdidiGaga (il hempescattore)21-04-2008 10:26:54 // 43352
Üdv urak!
Naon úgy tűnik, lassan megírhatom a blogot a balos gólyalábról is... ;-)
Naon úgy tűnik, lassan megírhatom a blogot a balos gólyalábról is... ;-)
pb_21-04-2008 09:31:49 // 43351
Ezt én is nagyon bírom, + azt, amikor Lkezdik elővezetni, hogy a szarolasz. Közben, csak nem ártana érteni hozzá 1 cseppet.
András bácsi21-04-2008 09:12:53 // 43350
Ez valami olcsójános szakember volt. :( De előadta a telefonban, hogy micsoda májer.
pb_21-04-2008 09:02:05 // 43349
Nekem mondod, mióta nálam van, szinte csak mások Lcseszett "munkáját" hozom helyre. Több neves AR szerviz után is dolgoztam, + ahogy látom, fogok is még.
András bácsi21-04-2008 08:50:04 // 43348
Kösz, te vagy a második reménysugár. :)
Bosszantó, hogy egyes "szerelők" hogy el tudnak baxni egy autót. Utána meg győzd helyretenni, ha még lehet. :(((
Bosszantó, hogy egyes "szerelők" hogy el tudnak baxni egy autót. Utána meg győzd helyretenni, ha még lehet. :(((
pb_21-04-2008 08:47:08 // 43347
Műanyagból van.) Anno Marklar kollégánál halomba álltak, zsírújonnan, ezek a cuccok.) +nézem, hátha jutott hozzám is belőle néhány db.
András bácsi21-04-2008 08:35:36 // 43346
Van valakinek ötlete, hogy honnan lehet szerezni 33-as szervós kormányműre azt a porvédő gumit, amibe kitekert állapotban belemászik a fogasléc?
pb_20-04-2008 22:34:13 // 43345
Sztem rángatás szempontjából teljesen mind1, hogy központilag, vagy oldalanként szarja L a dolgot.) A szimpla karbis is olyan lehet, mint 1 1.3as wartburg, azt sem lehetett soha normálisan belőni, pedig az csak 1 torkos volt.
Hakuna20-04-2008 22:27:08 // 43344
Úgyértem eltérően hengerenként.
pb_20-04-2008 22:23:49 // 43343
Dehogy nem tudja.)
pb_20-04-2008 22:22:05 // 43342
Tény, hogy figyelni kell az aljára, könnyen Lérhet. Amúgy, ha teljesen korrekt akartam volna lenni, akkor nem ezt a képet linkeltem volna, de végülis mind1. 1ébként SW 1.3ból volt összkerekes..
Hakuna20-04-2008 22:16:00 // 43341
No de az nem tudja rosszul adagolni a benyát nem? Mivel az az egyetlen "központi" ellátás. A többiek meg hengerenkéntiek.
Hakuna20-04-2008 22:14:41 // 43340
Elég lett volna, ha a Fiattal vagyok :) Amúgy én az alját féltem nagyon. Az folyton koccan. De ezt most ügyesen "átrepültem".
pb_20-04-2008 22:12:18 // 43339
Csak nüansznyi, kevés benne a szelep, a ccm, rossz az üzemanyagLlátó-rendszer fajtája, csakhogy a legfontosabbakat Mlítsem.))))
pb_20-04-2008 22:09:18 // 43338
Hakuna20-04-2008 22:05:38 // 43337
Hm tényleg, juteszembe. Az enyém a régi 1 karbis volt. Azokkal akkor nincs is probléma?:)
pb_20-04-2008 22:00:32 // 43336
Majdnem ugyanaz, mint a nagylámpás.)
Andorka20-04-2008 21:49:56 // 43335
csíklámpás, ehh... az már tök modern. ki ért azokhoz az űrhajókhoz:)
pb_20-04-2008 21:42:23 // 43334
Hát nem?)
Hakuna20-04-2008 21:33:35 // 43332
Amíg nem kell neki egy Fia Tempra, sajnos felőlem hirdetheti :)
pb_20-04-2008 21:27:42 // 43331
Ha műxik, miért ne?)
tt (tt Alfa team)20-04-2008 21:20:29 // 43330
Gyerekek! Amorés hirdet a használtautón P4-et kapcsolható összkerékhajtással!? Ha így működik, azt nem kellene nagydobra verni, nem? kapcsolható P4 :)
pb_20-04-2008 20:31:26 // 43329
Oda, néha Lfér 1-1, ez igaz.)
pb_20-04-2008 20:28:35 // 43328
Nem ilyen 1xű a kérdés, főleg, az összes boxert nézzük.) Amúgy pedig az ePER és tsai simán hozzák a csíkhoz, az 1. stabot.
Hakuna20-04-2008 20:26:58 // 43327
Nekem is a gép only-k a kedvenceim. De azért a blogba tettem egy olyan sorozatot ahol vezetek. Vagyis inkább evickélek át a tankcsapdán :)
Andorka20-04-2008 20:14:06 // 43326
pb_20-04-2008 20:06:20 // 43325
Hakuna20-04-2008 19:57:03 // 43324
Nem pöcsöltem, elkűttem 12-t :)
Ha már akkora marha voltam, hogy 30 km-t kocsikáztunk emiatt.
Amúgy én se tiszta exhibicionizmusból állok/ülök oda. De ez a pályázat kritériuma.
Ha már akkora marha voltam, hogy 30 km-t kocsikáztunk emiatt.
Amúgy én se tiszta exhibicionizmusból állok/ülök oda. De ez a pályázat kritériuma.
pb_20-04-2008 19:56:38 // 43323
Thx a képet! Nincs rajta, csak a helye van + a merevítőrúdon, az asszem mind1iken rajta volt.
pb_20-04-2008 19:51:17 // 43322
Én biztos nem állnék/ülnék/stb oda bs1 mellé, Lég, ha reggelente néz vissza a tükörből a fejem, adott esetekben full másnaposan(de már arra is volt példa, hogy aznaposan).)) Neked kell Ldönteni, melyiket külödöd L.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?