Forum >> Alfasud-33
swan27-05-2008 10:04:57 // 44921
pb jól mondja. Én mindig 60k-nál cseréltem a szíjakat meg a feszítőket. Legutóbb nem volt időm és kicsit 60k fölé csúsztam. De 63k-nál el kezdett ciripelni az egyik feszítő:-)) ugyhogy egyből volt rá érkezésem meg pénzem is hogy egy cserét beiktassak:-)) tehát a 90k-t messze nem bírná!
pb_27-05-2008 09:00:10 // 44920
Köszi Lőre is! Tulképp az 1ik alkatrész, ami még műxik ebben a szutyokban. AMiért hozzá kéne nyúlni, az a bőrözés, sajnos az oldaltámaszoknál kezd rendesen szétmenni.(( Ha úgy vesszük, szereltem már Recarot, mert néhányx sikerült már ki-, és beszerelni őket, nemcsak bs1nél.))
A hátul a hídnál Meldm kicsi a valószíbűsége, hogy az beszakad. Persze, ehhez szükség van 1 olajos Melőre is, de +éri a befektetést, a küszöb védelme érdekében. Én már, majdnem teljesen leszoktam arról, hogy az Melési pontoknál Meljem. Ennek van 1 Lőnye is, hátul 1 Meléssel fel tudom Melni az egész hátulját, mikre nem jó néha 1 difi.))))
A hátul a hídnál Meldm kicsi a valószíbűsége, hogy az beszakad. Persze, ehhez szükség van 1 olajos Melőre is, de +éri a befektetést, a küszöb védelme érdekében. Én már, majdnem teljesen leszoktam arról, hogy az Melési pontoknál Meljem. Ennek van 1 Lőnye is, hátul 1 Meléssel fel tudom Melni az egész hátulját, mikre nem jó néha 1 difi.))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-05-2008 08:48:08 // 44919
Ez csak természetes, kedves kártárs! Bár ha valaki 1 éve azt mondja,hogy hamarabb szerelek Recaro-t, mint te, megmosolyogtam volna... :-)
Reggeli torna:
- futás a garázsba
- két hátsó felnicsere,
közben lazító szellemi feladvány: hol emeljünk, ha a B2 emelőpont is beszakad immár? :-p
- kis labdajáték - szomszédbadobás (kiderült, hogy onnan repül át a laszti,pedig nincs is kisgyerek... :-)
- végül karizomgyakorlat (parkolás és kanyarodás egy télnyi 175/65 R13 után 205/50 R15-tel nehezítva szervó nélkül :-p
na szép napot mijndenkinek,majd írok! ;-)
Reggeli torna:
- futás a garázsba
- két hátsó felnicsere,
közben lazító szellemi feladvány: hol emeljünk, ha a B2 emelőpont is beszakad immár? :-p
- kis labdajáték - szomszédbadobás (kiderült, hogy onnan repül át a laszti,pedig nincs is kisgyerek... :-)
- végül karizomgyakorlat (parkolás és kanyarodás egy télnyi 175/65 R13 után 205/50 R15-tel nehezítva szervó nélkül :-p
na szép napot mijndenkinek,majd írok! ;-)
pb_27-05-2008 07:46:00 // 44918
Lehet, nekem is majd szét kell szednem őket, majd még +látjuk mi lesz. Akkor még, majd jól jöhetnek, ezek a képek.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-05-2008 00:34:02 // 44917
OK, holnap viszek fényképelőt magammal,mert lesz valami felmérésféle...
(bár f@sz tudja, dolgozok-e a páciensnek,utálom az ilyen bunyik embereket. Intézetvezető főorvos, a cége még az előző munkát sem fizette ki,de ő már a kerítésével gyötör. Gondoltam megvárjuk a mát, ha nem jön a píz, kínosan precízen - árajánlat ,szerződés kezdek hozzá a pár 10k-s melónak... Erre ma FELHÍVAT egy csajjal vmelyik cégétől, hogy "mivammá"?
Mondom: éppen a pénzügyeken dolgozom, a munka utána jön! Erre az: "de hát ő ilyet a főorvosnak nem mondhat!" Hát akkor b..zd meg a főorvosodat! - gondoltam,bár sajnáltam a nőcit ,hogy ilyen kellemetlen helyzetre kényszeríti a modortalan főnöke.. Bocs,OFF volt,csak kijött belőlem...)
Szóval lesz gép nálam és magamtól is kattintottam volna, mert érdekes látvány, az egyszer biztos! ;-)
(csak az USB kábelt meg a letöltőprogit ne hagyjam itthon!)
(bár f@sz tudja, dolgozok-e a páciensnek,utálom az ilyen bunyik embereket. Intézetvezető főorvos, a cége még az előző munkát sem fizette ki,de ő már a kerítésével gyötör. Gondoltam megvárjuk a mát, ha nem jön a píz, kínosan precízen - árajánlat ,szerződés kezdek hozzá a pár 10k-s melónak... Erre ma FELHÍVAT egy csajjal vmelyik cégétől, hogy "mivammá"?
Mondom: éppen a pénzügyeken dolgozom, a munka utána jön! Erre az: "de hát ő ilyet a főorvosnak nem mondhat!" Hát akkor b..zd meg a főorvosodat! - gondoltam,bár sajnáltam a nőcit ,hogy ilyen kellemetlen helyzetre kényszeríti a modortalan főnöke.. Bocs,OFF volt,csak kijött belőlem...)
Szóval lesz gép nálam és magamtól is kattintottam volna, mert érdekes látvány, az egyszer biztos! ;-)
(csak az USB kábelt meg a letöltőprogit ne hagyjam itthon!)
pb_27-05-2008 00:13:43 // 44916
A végálláskapcsoló a motor1ségen belül van. A vezérlés cseréjéről azt olvastam, vagy hallottam, hogy, ha már nem gyári, akkor olyan 40-60k km között kellene cserélni. Sztem, mehetsz 40 főlé, nem lesz baj(persze az ördög soha nem alszik))). 1 dolgot kifeljettettem a feszítővel kapcsolatban, ha esetleg +van a régi feszítőd, azt simán fel lehet használni. Így, csak ki, és be kell rakni őket, vagy bontani kell 1et az is teljesen +felel. De, ha a csere közben ejted + ezt a görgős manővert, azzal sem sokkal fog tovább tartani a csere.
Recaroról dobjál már fel légyszí, néhány képet, ha L nem felejted.)
Recaroról dobjál már fel légyszí, néhány képet, ha L nem felejted.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)26-05-2008 23:52:59 // 44915
Jó estét, boxeristi!
köszi a jótanácsokat, holnap megnézem a biztosítékokat még1x ,meg a relét meg a kapcsolót (úgyis a 1/2 kormányburkolat hiányzik! ;-).
A végálláskapcsoló merre található?
Köszi a szíjjas tanácsokat , a feszítő buherálástól elvileg nem ijednék meg,gyakorlatilag
rengeteg a "dóg" mindenfelé, talán most idő=pénz alapon áldozok inkább a komplett cuccra. Egyébként mennyire szentírás a 40k-s vezműcsere? Nem akarom nagyon elhúzni, de asszem érdemes lenne egy füst alatt a fűtés-és középkonzol szereléssel ,ami ugye hűtőkivevéssel indulna...
Hiába szabtam magamnak önkéntes büntit (amíg a lökhárítót meg nem csinálom = nincs RONAL-ozás!!!) ma nem bírtam tovább, tiszttára nyaltam az első kettőt és fel is tettem! :-) Holnap reggel folyt.köv.! ;-)
Remek dolog ez az iroda , főleg hogy már nem egyedül nyomom...
ma is ment a rajzolás a gépnél, én addig felskicceltem egy pécót, utána meg "jutalomfalatként" nekiestem 10 percre a Recaronak, már a háttámla teljesen szétkapva, fejtámla is kint van...
Holnap jön a tengely-vizslatás , meg az ülőlap, utána anyagnézés-kárpitoztatás és már alig várom,hogy feszítsek benne! ;-)
köszi a jótanácsokat, holnap megnézem a biztosítékokat még1x ,meg a relét meg a kapcsolót (úgyis a 1/2 kormányburkolat hiányzik! ;-).
A végálláskapcsoló merre található?
Köszi a szíjjas tanácsokat , a feszítő buherálástól elvileg nem ijednék meg,gyakorlatilag
rengeteg a "dóg" mindenfelé, talán most idő=pénz alapon áldozok inkább a komplett cuccra. Egyébként mennyire szentírás a 40k-s vezműcsere? Nem akarom nagyon elhúzni, de asszem érdemes lenne egy füst alatt a fűtés-és középkonzol szereléssel ,ami ugye hűtőkivevéssel indulna...
Hiába szabtam magamnak önkéntes büntit (amíg a lökhárítót meg nem csinálom = nincs RONAL-ozás!!!) ma nem bírtam tovább, tiszttára nyaltam az első kettőt és fel is tettem! :-) Holnap reggel folyt.köv.! ;-)
Remek dolog ez az iroda , főleg hogy már nem egyedül nyomom...
ma is ment a rajzolás a gépnél, én addig felskicceltem egy pécót, utána meg "jutalomfalatként" nekiestem 10 percre a Recaronak, már a háttámla teljesen szétkapva, fejtámla is kint van...
Holnap jön a tengely-vizslatás , meg az ülőlap, utána anyagnézés-kárpitoztatás és már alig várom,hogy feszítsek benne! ;-)
pb_26-05-2008 22:09:50 // 44914
Utána néztem a dolgoknak, nálam tök más színű vezetékek vannak, de végülis ez nem is számít. A következő a helyzet, a lilákra a zárást, a barnára pedig a nyitást kell kötni. Célszerű a foglalatba kötni közvetlen a saruhoz, így nem kell +vágni a vezetékeket. Amit ki kell majd derítened, hogy a modulodon melyik 2 vezeték tartozik a nyitáshoz, és melyik 2 a záráshoz, mert valószínűleg párban lesznek a vezetékek. A párból, Lég csak az 1ik szálat felhasználni, így Lvileg működnie kell a rendszernek.
pb_26-05-2008 15:17:39 // 44913
Akkor tényleg azt kellene csinálni, amit Dekka kolléga ír. Bekötsz mindent, a 4 vezetékre 1 multimétert teszel, és Lkezded kapcsolgatni a távirányítót. Aztán felírod, hogy melyik gomb +nyomására, melyik vezetéken jelenik + a jel(gondolom én hülye, hogy 0ról 12Vra ugrik a mmen a kijelző).
Norbi26-05-2008 14:51:47 // 44912
Ami a zöld, kék , barna és fehér az a négy való a zárhoz. Mert a többi az index villogtatás, meg a riasztóhoz való csatlakozás.
pb_26-05-2008 14:47:57 // 44911
Ahogy nézem több fehér, és barna is van rajta.
pb_26-05-2008 14:45:55 // 44910
Lehet ezt is csinálni, de én azért félnék kicsit tőle. Ki tudja, hogy esetleg közben mit vág6 haza az Mber. Ezért volna jó a rajz, vagy valamilyen leírás.
Dekka26-05-2008 14:40:42 // 44908
kikell merni multimeterrel, h nyitasnal zarasnal hol van rajta jel, az enyemen is meregettunk es fasza lett,nem olyan bonyas ,csak multimeter kell hozza
pb_26-05-2008 14:40:28 // 44907
Ez baj.( Melyik kábeleket kötötted rá az ajtózár vezérlőre?
pb_26-05-2008 14:36:22 // 44906
A neon is világít?))))
Norbi26-05-2008 14:33:46 // 44904
Nincsen sajna olyan rajz hozzá.
pb_26-05-2008 14:31:14 // 44903
Ennek a Thunder cuccnak, nincs + véletlenül a lábkiosztása? Jó volna tudni, mert az nagyban közelebb vinne a +oldáshoz. Ill annyit tudok még tenni, hogy +nézem, az enyémet, de, azt csak este, vagy holnap tudom szemügyre venni.
Ferke26-05-2008 14:21:14 // 44902
NAgy segítség voltatok! :)) Köszi!:)) Kész is van. A bal oldali vezetékköteg széle valamie korábban beérhetett, és pont a venti vezetékét kezdte meg. Mostanra szétmállott. MEghempeszkáltam, már van ventim!
Mégegyszer köszi az érdemi segítséget, neonosok!:)))
Mégegyszer köszi az érdemi segítséget, neonosok!:)))
Norbi26-05-2008 13:51:47 // 44901
Norbi26-05-2008 13:09:28 // 44900
Oké, előre is köszi! Akkor jövök kb egy fél óra mulva.
pb_26-05-2008 13:03:19 // 44899
Nem biztos, de +nézzük, hátha összejön. Annyit tudok még tenni, hogy +nézem a sajátom, arról vannak infoim, és az alapján kiokoskodni valamit.
pb_26-05-2008 13:01:24 // 44898
De várjál, se a neon nem világít, se a venti nem megy. Ilyenkor mi van?)))))))
Norbi26-05-2008 13:01:11 // 44897
Oké köszi a segitséget! Ha lefényképezem a cuccost, akkor valószinü hogy tudni fogod mit hova kell kötni?
pb_26-05-2008 13:00:20 // 44896
Én 100%ra veszem, hogy ez lesz a probléma.))))
Scott26-05-2008 12:58:52 // 44895
Bakker ott a pont! Ezt is el is felejtettem.
Ferke! A neonnal lesz a baj, nem Pumukli volt ! :))
Ferke! A neonnal lesz a baj, nem Pumukli volt ! :))
Dekka26-05-2008 12:56:29 // 44894
Ferke, azért nemmegy a ventilator a kapcsolorol,mert a neont kototted ra! :DDD
pb_26-05-2008 12:55:34 // 44893
Mindenhol +vannak az Mbereim, úgyhogy addig fogják tartani, míg oda nem érek. Bár sztem utána sem lesz majd lentebb.)))))))
Dekka26-05-2008 12:54:54 // 44892
csak a barnara meg a lilara kell kotni, ,de a riaszto vezerlojeben levan irva h zart v nyitott rendszerhez csatlakoztatod-e, meg kikell merni hogy hova ugrik at a jel a tavvezerlon
pb_26-05-2008 12:54:03 // 44891
Itt a kapcsolási rajza a központi ajtózárnak:
R1 - piros
A1 - világoskék
M - barna
Z - lila
P10-P13 - léptetőmotorok
1 kis segítség a fórum használatához, ha valakinek a hozzászólására reagálsz, akkor a hozzászólás alatti sorban, van 1 szövegdoboz(ha az egeret odaviszed, +jelenik 1 válasz felirat), arra kattintva tudsz reagálni valaki hozzászólására. Így tudni fogjuk majd, hogy mire is reagáltál pontosan.
R1 - piros
A1 - világoskék
M - barna
Z - lila
P10-P13 - léptetőmotorok
1 kis segítség a fórum használatához, ha valakinek a hozzászólására reagálsz, akkor a hozzászólás alatti sorban, van 1 szövegdoboz(ha az egeret odaviszed, +jelenik 1 válasz felirat), arra kattintva tudsz reagálni valaki hozzászólására. Így tudni fogjuk majd, hogy mire is reagáltál pontosan.
Scott26-05-2008 12:46:36 // 44890
Akkor siess, mert heteken belül már csak nagyon alacsony méreteket fogsz tudni mérni :))
Norbi26-05-2008 12:43:23 // 44889
Oké majd megnézem a lábkiosztást, inkább le lefényképezem.
pb_26-05-2008 12:41:40 // 44888
1éni gyártás, csak profiknak.)))))))
pb_26-05-2008 12:40:48 // 44887
Természetesen azokat is, + majd méretet veszek a verdád magasságáról is, aztán írok 1 kis esszét a crosswagon 33ról.)))))))
pb_26-05-2008 12:38:39 // 44886
+látta a számodat, és csak csöndben ennyit mondott, hogy Inkább 3x cserél gyertyacsere a verdámban.))))
pb_26-05-2008 12:36:13 // 44885
Inkább Oscar díjat érdemlő alakítás volt a részéről.))))
Ferke26-05-2008 12:34:26 // 44884
Na jó, de a Tied módosított béta változat, a nagyobb kanyarsebesség elérése céljából!:)
pb_26-05-2008 12:33:26 // 44883
A futómű, kasztni tuttis. Ennél precízebb kasztnit, nem gyártottak 33ban.))))
Scott26-05-2008 12:32:53 // 44882
Főleg a méreteket! :))))))))))))
pb_26-05-2008 12:32:04 // 44881
Jegyzetelek ám!))))
Ferke26-05-2008 12:31:03 // 44879
Gondolom, szegény...akkor ezért nem vette fel este már a telefont, mert teljesen kikészült a nyavajás gyergyacserétől, és korábban lefeküldt...így meg áll a többi meló....:(
pb_26-05-2008 12:30:16 // 44878
Van még rajta tank? A múltkori esetnél az is leesett nem?))))))
Scott26-05-2008 12:29:34 // 44877
Szegény Zoli majd besz...rt annyira kellet húzni :))
pb_26-05-2008 12:28:06 // 44876
Ahogy swan kolléga úr is írja, a csati, vagy a vezeték lesz a ludas.
Ferke26-05-2008 12:27:20 // 44875
Rendes volt Tőled, hogy mégegyszer beraktad ide, végülis ez egy tanulságos fotó!:)))
Ferke26-05-2008 12:26:35 // 44874
Húú vazze! Odébb kell húzni kicsit a nyúlványt? Így minden gyertyacserével futóművet is kell állítani??:))))
Scott26-05-2008 12:26:17 // 44873
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
382
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?