Forum >> Alfasud-33
HátvédRomeo13-10-2008 12:42:53 // 49971
Köll Neked modern technika. :-) Immobilizer. Lesetudom irni. :))
ÁdidiGaga (il hempescattore)13-10-2008 12:42:42 // 49970
Azzal már megvagyok, az óriás mutáns villáskulccsal meglazítottam ,onnan már ment..
Most jön a visszafele-szopás: a felszerelés. A másikkal már kész vagyok, de itt ugye lent a feszítő a merevítő mögött, a feszítőrugó pöcörője, amit a horonyba kell bepattintani, lefelé áll, nem is tettem vissza, majd holnap reggel....
Amúgy kész a 2. réteg festés, a szemből jobb vezérlés + vízpumpatárcsa fent, a baloson a feszítő hiányzik., olajszűrő is felkerült
Holnap reggel talán: vezérlés kész , hézagot mérek + szelepfedél vissza , vezérlés-burkolat, olaj be , esetleg hűtő vissza.
a radiátorral annyi, hogy szépen kiszárítottam, de nem sokra mentem vele: én még feltölteni sem tudom úgy, hogy ne legyen újra vizes , a hűtős bácsi abbahagyta a melót.
Másik hűtős messze, a cartárs holnap délután jár a nagymuterjánál - talán ! és megnézi a lomokat és talál benne radiátort - talán!
Szerintem hívom a fórumos cartársat, adja postára a cuccát....
pb_:!
újlaki beszámolót tessék írni ide, a fórumba!!!
Most jön a visszafele-szopás: a felszerelés. A másikkal már kész vagyok, de itt ugye lent a feszítő a merevítő mögött, a feszítőrugó pöcörője, amit a horonyba kell bepattintani, lefelé áll, nem is tettem vissza, majd holnap reggel....
Amúgy kész a 2. réteg festés, a szemből jobb vezérlés + vízpumpatárcsa fent, a baloson a feszítő hiányzik., olajszűrő is felkerült
Holnap reggel talán: vezérlés kész , hézagot mérek + szelepfedél vissza , vezérlés-burkolat, olaj be , esetleg hűtő vissza.
a radiátorral annyi, hogy szépen kiszárítottam, de nem sokra mentem vele: én még feltölteni sem tudom úgy, hogy ne legyen újra vizes , a hűtős bácsi abbahagyta a melót.
Másik hűtős messze, a cartárs holnap délután jár a nagymuterjánál - talán ! és megnézi a lomokat és talál benne radiátort - talán!
Szerintem hívom a fórumos cartársat, adja postára a cuccát....
pb_:!
újlaki beszámolót tessék írni ide, a fórumba!!!
HátvédRomeo13-10-2008 12:41:59 // 49969
Vákumcső??
Nálam repedt volt pár éve. Üresbe le is állt. 20 Ft-os fos. Régi 6-os benyacsőből vágtam másikat. Mindjárt meggyógyult.
Nálam repedt volt pár éve. Üresbe le is állt. 20 Ft-os fos. Régi 6-os benyacsőből vágtam másikat. Mindjárt meggyógyult.
pb_13-10-2008 12:14:03 // 49967
Na baxa +.( Na igen, azzal lehet szívni.(
Dekka13-10-2008 12:09:53 // 49966
pb_13-10-2008 11:57:05 // 49963
+Rősítés, az mindig van.)) Megy, de nem mindig a legkellemesebb.) Mi a helyzet a projektel?
Dekka13-10-2008 11:39:30 // 49962
megerősítest kértem :) mondjuk, futesbox nelkul azért még megy az auto..az legalább megy :(
pb_13-10-2008 11:39:17 // 49961
A szokásos dolgokkal lehet kezdeni, gyertyák, gyertyakábelek.
A kuplung hidraulikus, nem tudsz rajta állítani, más probléma lesz vele.
A kuplung hidraulikus, nem tudsz rajta állítani, más probléma lesz vele.
pb_13-10-2008 11:37:24 // 49960
Ki kell húzni a hmlokfalat, akkot oda fog férni a kulcs. Azért nem olyan nehéz forgatni a motort, de vedd ki a gyertyákat, úgy még könnyebb lesz.)
Németh Lajos13-10-2008 11:04:50 // 49959
Sziasztok,
egy kis segítséget szeretnék kérni (145, 1,6 boxer):
- szegényke hidegen nagyon nehezen indul, előfordul, hogy menet közben is elkezd néha rángatni. Eddig még sajnos nem sikerült kideríteni, hogy mi lehet a gubanc. Nincs esetleg valakinek valami ötlete?
- hol lehet állítani a kuplung bowdenen?
Köszi előre is!
egy kis segítséget szeretnék kérni (145, 1,6 boxer):
- szegényke hidegen nagyon nehezen indul, előfordul, hogy menet közben is elkezd néha rángatni. Eddig még sajnos nem sikerült kideríteni, hogy mi lehet a gubanc. Nincs esetleg valakinek valami ötlete?
- hol lehet állítani a kuplung bowdenen?
Köszi előre is!
ÁdidiGaga (il hempescattore)12-10-2008 23:07:31 // 49958
Anélkül igen, de olaj nélkül bajosssschan! ;-)
Status renovatio:
Miután ötletesen megemeltem a vezetékeket, sikerült kifesteni a vályút, egyenlőre egy rétegben. Kivittem a mocskával teli szatyrot a kukába: a súlya kb. egy adag parizerével egyezett, 15-20 deka biztos volt! ;-)
Aztán lenyaltam a motorról az olajszutykot, ezzel mindig elmegy az idő,de nem sajnáltam most sem...
Végül a többiből csak a vezérlés lebontása meg a szelepfedelek levétele valósult meg, ugyanis tévednem kellett, mikor naivan azt hittem, hogy ama bizonyos opeles fasz belémtolatásával okozott koccanás következményei kimerültek az előző hűtő tönkremenetelében, illetve az új hűtő nehezebb beszerelésében...
hát nem: a szemből nézve bal feszítő rögzítőcsavarja a hűtő alatti meghajlott tartó mögé esik, és mint kiderült, a Crova nem megy rá a beszűkült hely miatt :-(
Még jó, hogy a futőműszereléséhez "gyártottam" egy olyan rettenetet, hogy zártszelvénybe cső, abba hidegvágó, ez utóbbi mellé ékelésnek egy valakitől örökölt, félbevágott 17-es kulcs, fejjel kifelé.Bár a vágó feje túllóg a kulcsén, be tudtam úgy forgatni, hogy hosszú szárú kulcsként működjön! :-)
Ja, meg megtaláltam egy korábbi "adatlapot" a szelephézagokhoz a szelepek beazonosításával és az előírt értékekkel.
Holnap reggel második rétegben is lefestem a vályút, felrakom a vezérlést meg az ékszíjat (b@szott nehéz forgatni a motrot a főtengelynél fogva :-(
A fő téma a radiátor lesz, napközben igyekszem a végére járni...
Status renovatio:
Miután ötletesen megemeltem a vezetékeket, sikerült kifesteni a vályút, egyenlőre egy rétegben. Kivittem a mocskával teli szatyrot a kukába: a súlya kb. egy adag parizerével egyezett, 15-20 deka biztos volt! ;-)
Aztán lenyaltam a motorról az olajszutykot, ezzel mindig elmegy az idő,de nem sajnáltam most sem...
Végül a többiből csak a vezérlés lebontása meg a szelepfedelek levétele valósult meg, ugyanis tévednem kellett, mikor naivan azt hittem, hogy ama bizonyos opeles fasz belémtolatásával okozott koccanás következményei kimerültek az előző hűtő tönkremenetelében, illetve az új hűtő nehezebb beszerelésében...
hát nem: a szemből nézve bal feszítő rögzítőcsavarja a hűtő alatti meghajlott tartó mögé esik, és mint kiderült, a Crova nem megy rá a beszűkült hely miatt :-(
Még jó, hogy a futőműszereléséhez "gyártottam" egy olyan rettenetet, hogy zártszelvénybe cső, abba hidegvágó, ez utóbbi mellé ékelésnek egy valakitől örökölt, félbevágott 17-es kulcs, fejjel kifelé.Bár a vágó feje túllóg a kulcsén, be tudtam úgy forgatni, hogy hosszú szárú kulcsként működjön! :-)
Ja, meg megtaláltam egy korábbi "adatlapot" a szelephézagokhoz a szelepek beazonosításával és az előírt értékekkel.
Holnap reggel második rétegben is lefestem a vályút, felrakom a vezérlést meg az ékszíjat (b@szott nehéz forgatni a motrot a főtengelynél fogva :-(
A fő téma a radiátor lesz, napközben igyekszem a végére járni...
pb_12-10-2008 23:05:24 // 49957
Ez most kérdés, vagy kijelentés volt?))))
Dekka12-10-2008 08:58:31 // 49956
futesbox nelkul siman ellehet autozni hidegben is,nem?:)
ANGER12-10-2008 05:41:38 // 49955
Üdv!
Úgy néz ki,hogy nem lesznek kattogás gondok!)))
Sem indításnál,sem menetközben nem voltak problémák!
Ha a mai napot is túléli kerepelés nélkül,akkor nyertem!
Úgy néz ki,hogy nem lesznek kattogás gondok!)))
Sem indításnál,sem menetközben nem voltak problémák!
Ha a mai napot is túléli kerepelés nélkül,akkor nyertem!
pb_12-10-2008 01:27:08 // 49954
Fűtésbox nélkül simán lehet menni a kútra.))
pb_12-10-2008 01:25:43 // 49953
Én, leginkább a cserét javasolnám.)
pb_12-10-2008 01:24:50 // 49952
Majd úgyis +írod, hogy mi a helyzet.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-10-2008 21:17:08 // 49951
Naszóval jóestét!
A mai szeánszról:
nem várt gyorsasággal kiszedtem a fűtőházat, de ami alatta fogadott, az nem volt 1szerű!
Iszonyat mennyiségű mocsok, kútra menni porszívóztatni meg esélytelen leeresztett motorral, se akksis,se semmilyen porszívó, végül az utastér felé tátongó lyuk alá egy szatyrot ügyeskedtem és belesepertem a retket. Ráadásul a 33-ban ha a kupplung főhenger vagy a főfékhenger ereszt, a fékolaj rögtön a szellőzés alá folyik be és szépen szétmarja a festést. Nekem is volt ilyen eset, meg is látszik :-(
Holnap reggel festem is le.
A többivel nem is foglalkoztam, szétszedtem a fűtőházat, meglepő egyszerűséggel kijött a radiátor. Szépen látszott 17 év rásült pora,csak sajnos 1 helyen nedves volt ez a kosz :-( Este vagy holnap letesztelem, ha szar, hétfőn átviszem a szemben lévő hűtőshöz, ha nem javítható, már kaptam egy bontottra korrekt árat, ezen felül az sem kizárt hogy egy földimtől lesz már holnap.
Holnap megcsutakolom a motrot, megmérem a hézagokat, cserélem a vezérlést, esetleg feltöltöm olajjal.
na megyek rajzolni, valamiből kell Alfázni! ;-)
A mai szeánszról:
nem várt gyorsasággal kiszedtem a fűtőházat, de ami alatta fogadott, az nem volt 1szerű!
Iszonyat mennyiségű mocsok, kútra menni porszívóztatni meg esélytelen leeresztett motorral, se akksis,se semmilyen porszívó, végül az utastér felé tátongó lyuk alá egy szatyrot ügyeskedtem és belesepertem a retket. Ráadásul a 33-ban ha a kupplung főhenger vagy a főfékhenger ereszt, a fékolaj rögtön a szellőzés alá folyik be és szépen szétmarja a festést. Nekem is volt ilyen eset, meg is látszik :-(
Holnap reggel festem is le.
A többivel nem is foglalkoztam, szétszedtem a fűtőházat, meglepő egyszerűséggel kijött a radiátor. Szépen látszott 17 év rásült pora,csak sajnos 1 helyen nedves volt ez a kosz :-( Este vagy holnap letesztelem, ha szar, hétfőn átviszem a szemben lévő hűtőshöz, ha nem javítható, már kaptam egy bontottra korrekt árat, ezen felül az sem kizárt hogy egy földimtől lesz már holnap.
Holnap megcsutakolom a motrot, megmérem a hézagokat, cserélem a vezérlést, esetleg feltöltöm olajjal.
na megyek rajzolni, valamiből kell Alfázni! ;-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-10-2008 20:57:05 // 49950
Hát nem! ;-)
Tiszacsegére sem mész?
Én szerettem volna de nem jött össze - lásd ezután..
Tiszacsegére sem mész?
Én szerettem volna de nem jött össze - lásd ezután..
Alfaferi11-10-2008 18:55:24 // 49949
Hali Mindenkinek
Úgy látom, nem csak Én maradtam ki a kaposújlaki évzáróról :D
Úgy látom, nem csak Én maradtam ki a kaposújlaki évzáróról :D
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-10-2008 13:42:23 // 49948
Üdv boxeristi!
Nálam is megjöttek az alkat-race-ek. A fűtő/szellőzőház még nem jött ki, de a beltéri, középkonzol alatti csöpögésből ítélve valszeg a radiátorral is foglalkozni kell... :-(
KÉRDÉS: ha lyukas, mit lehet vele "költséghatékonyan" tenni? Hűtős nem tudja kicserélni pl, ha csak egy helyen szar?
Új mennyi? (12 körülre emlékszem)
Valakinek jó eladó bontottja esetleg?
Még nem láttam élőben, de gondolom egy csőkígyó, hűtős (vagy van épületklímás cég jó ismerős) nem tudja legyártani?
köszi előre is
ádidi
Nálam is megjöttek az alkat-race-ek. A fűtő/szellőzőház még nem jött ki, de a beltéri, középkonzol alatti csöpögésből ítélve valszeg a radiátorral is foglalkozni kell... :-(
KÉRDÉS: ha lyukas, mit lehet vele "költséghatékonyan" tenni? Hűtős nem tudja kicserélni pl, ha csak egy helyen szar?
Új mennyi? (12 körülre emlékszem)
Valakinek jó eladó bontottja esetleg?
Még nem láttam élőben, de gondolom egy csőkígyó, hűtős (vagy van épületklímás cég jó ismerős) nem tudja legyártani?
köszi előre is
ádidi
ANGER11-10-2008 05:57:35 // 49947
Belátom,így van,sajna!(((
De remélem a bontott tőke nem hagy cserben!
És mostmár nagyon bízom ,hogy többet nem fog kattogni ez a mocsok!
De remélem a bontott tőke nem hagy cserben!
És mostmár nagyon bízom ,hogy többet nem fog kattogni ez a mocsok!
Dekka10-10-2008 23:57:51 // 49945
majd megtanulom kezelni :) elobb-utobb :P
pb_10-10-2008 23:55:00 // 49944
Aztaqrva.))) Mondtam én, hogy sok lesz ez neked.DD
Dekka10-10-2008 23:51:18 // 49943
ferrarit eszik reggelire :) meg osszkereket :P
Dekka10-10-2008 23:49:01 // 49941
1.2 szivo :) 3 henger :P
pb_10-10-2008 23:27:00 // 49940
Akkor sikerült felfúrni 1.4re, az brutál lehet.DDD
Dehogy kelek korán, majd mikor +riadok.)))
Dehogy kelek korán, majd mikor +riadok.)))
Dekka10-10-2008 23:22:08 // 49939
köszi,sokat dolgoztunk h alacsony fogyasztas es nyomatek parosuljon :) mennyel aludni,holnap koran kell kelned :)
pb_10-10-2008 23:21:09 // 49938
A vadász, magam vagyok.)))
pb_10-10-2008 23:19:32 // 49936
Nagy élmény lehetett.)
pb_10-10-2008 23:18:59 // 49935
Akkor tessék belehúzni!))
pb_10-10-2008 23:18:28 // 49934
Na ez a baj, ezekkel a rohadt utángyártott tőkékkel.(( Ezért mondtam neked a bontott jót. Reméljük, most már tényleg +oldódott a problem.
pb_10-10-2008 23:16:26 // 49933
Szóval, ilyenkor mindig fentartásaim vannak.)
pb_10-10-2008 23:15:25 // 49932
Akkor vissza kell menni a kályhához, a vezérléscserénél történt valami. Ki kell deríteni. Önindítón a kábelek a helyükön vannak, normális a kontakt?
alfamate8910-10-2008 22:04:47 // 49931
látom nemcsk nekem van autóvadász beállítva:D ez friss hirdetés:P
ANGER10-10-2008 21:56:06 // 49930
Dekka10-10-2008 21:32:00 // 49929
Hakuna10-10-2008 18:45:24 // 49928
mÁrmint csak mesélte, de én olyat még sosem láttam. Igaz németül se értek, de zwei hundert az csak kéccáz,
Hakuna10-10-2008 18:43:39 // 49927
Ma ültem egy Micu Lancer Evo8-ban. Gyerekek...
Egy német versenyzőbácsi pedig alfa 200 Gta-val tolta. Az milyen lehet?
Egy német versenyzőbácsi pedig alfa 200 Gta-val tolta. Az milyen lehet?
Hakuna10-10-2008 18:41:43 // 49926
166-ost szeretnék...
De "sajna" csak 33-am van. Viszont független vagyok ismét. Lehet csajozni :) Partiképes 33-as, na ez elég ritka :)
De "sajna" csak 33-am van. Viszont független vagyok ismét. Lehet csajozni :) Partiképes 33-as, na ez elég ritka :)
Hakuna10-10-2008 18:39:33 // 49925
Megünnepeltem, bár még nem méltón. De majdnem egy egész évem van ünnepelni :)
ANGER10-10-2008 17:54:22 // 49924
Nos megvolt a próbakör!
Nem vagyok elragadtatva,mert nem volt olyan fűrge mint eddig,de ez azért van,mert visszacseréltem a gyári fecskendőket,amint tudom visszarakom az 1.7 spricniket,sokkal,de sokkal jobban megy azokkal!!!
Szóval megint szétszedtem,mert már bosszantott a kerepelés ami,hol hangoskodott,hol nem.
Levettem a teknőt ,volt is ámulás,hogy milyen trutyis!
Szegénynek sanyarú élete lehetett előttem...!
Ahogy tudtam kitakaríottam,rendellenes dolgokat nem láttam,ez úgy hangzott mintha értenék hozá!)))
Kifújkáltam az olajfúratokból a maradék koszos olajat!
Viszont vezérműházat nem, cseréltem ki,mert nem kaptam szimeringet!
Ugyanis az 1ik házban rosszúl volt berakva a szimering és kicsit ferde volt,ezért hanyagoltam,a 2.ik házban a tengely miután felhelyeztem a vezérműtengely fedelet teljesen megszorúlt a tengely!
Ezért maradtam a meglévőnél!
Ugyanis úgy néz ki megvan a hiba a kattogásra!
4 db új tőke közűl az 1ik puha volt!!!
Újra kinyomkodtam mindet,majd a régi tőkékből 1 jobbfélét helyeztem be a 3 új mellé!
Olyan 15 perc múlva csenbe is lett a kicsike!)))
Kapott új olajat is,kíváncsi leszek ,hogy fog-e még kattogni,de a hétvégén kiderűl,mert hosszabb útra megyek vele.
Végre feltöltöttem fagyállóval is.
Kapja a törődést,de jó lenne ha már meghálálná!
Szóval bízom benne,hogy mostmár csak a fecskendők cseréje lesz,semmi más!
Nem vagyok elragadtatva,mert nem volt olyan fűrge mint eddig,de ez azért van,mert visszacseréltem a gyári fecskendőket,amint tudom visszarakom az 1.7 spricniket,sokkal,de sokkal jobban megy azokkal!!!
Szóval megint szétszedtem,mert már bosszantott a kerepelés ami,hol hangoskodott,hol nem.
Levettem a teknőt ,volt is ámulás,hogy milyen trutyis!
Szegénynek sanyarú élete lehetett előttem...!
Ahogy tudtam kitakaríottam,rendellenes dolgokat nem láttam,ez úgy hangzott mintha értenék hozá!)))
Kifújkáltam az olajfúratokból a maradék koszos olajat!
Viszont vezérműházat nem, cseréltem ki,mert nem kaptam szimeringet!
Ugyanis az 1ik házban rosszúl volt berakva a szimering és kicsit ferde volt,ezért hanyagoltam,a 2.ik házban a tengely miután felhelyeztem a vezérműtengely fedelet teljesen megszorúlt a tengely!
Ezért maradtam a meglévőnél!
Ugyanis úgy néz ki megvan a hiba a kattogásra!
4 db új tőke közűl az 1ik puha volt!!!
Újra kinyomkodtam mindet,majd a régi tőkékből 1 jobbfélét helyeztem be a 3 új mellé!
Olyan 15 perc múlva csenbe is lett a kicsike!)))
Kapott új olajat is,kíváncsi leszek ,hogy fog-e még kattogni,de a hétvégén kiderűl,mert hosszabb útra megyek vele.
Végre feltöltöttem fagyállóval is.
Kapja a törődést,de jó lenne ha már meghálálná!
Szóval bízom benne,hogy mostmár csak a fecskendők cseréje lesz,semmi más!
ANGER10-10-2008 16:19:06 // 49923
De akkor ,hogy indítod be?
Vagy sok köszörűlgetés után beröffen?
Vagy sok köszörűlgetés után beröffen?
ANGER10-10-2008 16:16:44 // 49922
Nos végre összeraktam,most megyek 1 kis próba útra,és megtartom a beszámolókat!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
364
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?