Forum >> Alfasud-33
127_sud11-03-2012 09:50:48 // 77721
De tényleg miért lett tervbe véve a 16V karbisítás? Régebben az injektor volt a favorit nálad is. Amúgy a legtöbb helyen ahol olvasom vagy hallom a hengerenkénti folytószelep a lényeg a megfelelő gázreakciókhoz úgyhogy az a 16V-nél megvan. Minden rendes tuning autónál (vagy versenyautónál) ma is a hengerenkénti folytószelep van persze befecskendezővel. Én karbi párti vagyok...
ANGER11-03-2012 08:20:11 // 77720
Ez így van szívtam eleget az IAW rendszerrel kicseréltem mindent akkor sem volt jó soha!
Akkoriban gondolkodtam ,hogy áttérek karbikra hozzáértő applikálja tisztességesen és nincs sok sok apró zavaró tényező,persze a gondoskodást akkor sem lehet mellékelni...
De időközben szereztem donort és kidobtam a motortérből mindent!
Azóta nincs gondom...
Igaz nem karbi,de még lehet az! :)
Amúgy milyen erő vezérel a 16V karbi projekthez?
Jah sejtem olyan még nem volt :)))
Akkoriban gondolkodtam ,hogy áttérek karbikra hozzáértő applikálja tisztességesen és nincs sok sok apró zavaró tényező,persze a gondoskodást akkor sem lehet mellékelni...
De időközben szereztem donort és kidobtam a motortérből mindent!
Azóta nincs gondom...
Igaz nem karbi,de még lehet az! :)
Amúgy milyen erő vezérel a 16V karbi projekthez?
Jah sejtem olyan még nem volt :)))
Ferke11-03-2012 07:53:13 // 77719
A recaros résztől nagyom nem értek egyet,az elejével meg csak kicsit nem:)
A befecsis rendszerrel is bőven lehet gond, nem kevés.(ide tartozik ugye az ac,map/lmm,esetleg immo is)
Ha a karbi rendben van, akkor azt sem kell jódbig piszkálni, viszont ez nem retroság miatt jó, ollyat odabax a kabis a befecsis rendszernek, hogy álmodban sem gondolnád.
A befecsis rendszerrel is bőven lehet gond, nem kevés.(ide tartozik ugye az ac,map/lmm,esetleg immo is)
Ha a karbi rendben van, akkor azt sem kell jódbig piszkálni, viszont ez nem retroság miatt jó, ollyat odabax a kabis a befecsis rendszernek, hogy álmodban sem gondolnád.
G-Burt11-03-2012 01:00:40 // 77718
Nem látom benne a fantáziát
pb_11-03-2012 00:25:05 // 77717
Az 1.7re is jó lesz az injektor.)
G-Burt11-03-2012 00:19:11 // 77716
nem 1.4re gyűjtögetek:)
pb_11-03-2012 00:09:02 // 77715
1.4 jobb inejektorral.))
pb_11-03-2012 00:07:39 // 77714
1et tudok érteni, ill a lentebbi videon csak a kalaocsai Lőfutamok vannak rajta, az már nem szerepel, mikor a döntőre +adta magát a karbi.
Akkor ne subaru terepjáróban gondolkodjál.DDD
Akkor ne subaru terepjáróban gondolkodjál.DDD
pb_11-03-2012 00:00:29 // 77712
Kissé beképzelt, ír6od így is.))
pb_10-03-2012 23:59:34 // 77711
Ez a verda már nem létezik, de nemcsak a karbi volt az 1etlen átalakítás benne. Amúgy 1. szériás volt.
pb_10-03-2012 23:50:53 // 77709
Aki ilyen gondolkodik, azt 1.sorban nem a fogyasztáa motiválja. Rakd be injektorral, aztán kész.
G-Burt10-03-2012 23:23:58 // 77708
Azokra a karbikra jóáron vevő lennék:)
VinceP4 (Il capitano)10-03-2012 23:14:19 // 77707
Biztos jó dolog karbisnak csinálni, mert el lehet mondani, hogy karbis. És itt kb. meg is állt. 10 éve injektoros 33-asom van minden romlott már el az autóban a kilincstől a váltóig a főtengelyen át tényleg minden mechanikus kütyü, kivéve a benzinellátást. Se a számítógép, egyik jeladó sem, az injektorok sem. Az egyetlen pontja az autónak, ahol még ideiglenes hiba sem volt, karbantartani sem kell semmit.
Ehelyett pénz, idő és energiaráfordítással belerakni egy ezeréves "finommechanikai" kütyüt amivel hol az alapjárat lesz szar, hol nem indul, hol 1000 litert zabál, néha alul megy, néha felül nem bölcs gondolat.
Nincs azzal baj, ha azzal szerelték az autót, akkor igen is tegyen meg mindent a gazdája, hogy jól működjön. De karbissá tenni egy injektorost??????? Az olyan mintha kidobnám a Recarot szép szürke ülésért cserébe mert az retro, az alufelni helyett tennék szép lemezfelniket. Ja és dobom a kardánt is, mert minek kapar hátul.
Szerintem. Aztán majd biztos kapok a pofámra.
Én inkább annak örülnék, ha valaki változó vezérléses, közvetlen befecskendezésesre építené át. Na az valami.
Ehelyett pénz, idő és energiaráfordítással belerakni egy ezeréves "finommechanikai" kütyüt amivel hol az alapjárat lesz szar, hol nem indul, hol 1000 litert zabál, néha alul megy, néha felül nem bölcs gondolat.
Nincs azzal baj, ha azzal szerelték az autót, akkor igen is tegyen meg mindent a gazdája, hogy jól működjön. De karbissá tenni egy injektorost??????? Az olyan mintha kidobnám a Recarot szép szürke ülésért cserébe mert az retro, az alufelni helyett tennék szép lemezfelniket. Ja és dobom a kardánt is, mert minek kapar hátul.
Szerintem. Aztán majd biztos kapok a pofámra.
Én inkább annak örülnék, ha valaki változó vezérléses, közvetlen befecskendezésesre építené át. Na az valami.
Ferke10-03-2012 21:34:19 // 77706
Egyébként mire eljutsz odáig, hogy porlasztóval működjön,annyi vért fogs izzadni, hogy pont le fogod xarni a fogyasztást!:-))
sprint8310-03-2012 21:11:57 // 77705
killaghost10-03-2012 20:49:26 // 77704
itt a linkje http://www.youtube.com/watch?v=2-kBJnSVX0E
killaghost10-03-2012 20:46:36 // 77703
aza helyzet hogy a youtube-n látam egy magyar rendszámos kockalámpás 33 ast ami karbival volt szerelve abban biztam hogy itt található aa gazdálya 85 körüli kockalámpás 16 szelepes motorral meg karbikkal
Ferke10-03-2012 19:49:47 // 77702
Erről nemigen fogsz tapasztalatot találni...az oka pedig az alábbi kérdésben keresendő: hogyan rakod fel a kapott karbikat a motorra??:-)
Ha ezt megoldod, akkor beszélnünk kell, mert mostanában ez foglalkoztat engem is, de nagyon!:-)
Ha ezt megoldod, akkor beszélnünk kell, mert mostanában ez foglalkoztat engem is, de nagyon!:-)
killaghost10-03-2012 18:12:54 // 77701
hali car társak lenne egy kérdésem valakinek van e tapasztalata illetve tipje 1,7 16v karbissal kapcsolatban esetleg fogyasztás adatok minden érdekelne ebben a témában ha esetleg valaki tud segitsen ugyanis hozzá jutottam egy 1,7 16 v s inyektoros verdához kompletten és adott 1pár 45 ös wéberha valakinek van tipje esetleg tapasztalata az kérem irjon köszi mindenki üdv killa keszthely
pb_08-03-2012 20:48:50 // 77700
Ljárt felette az idő, nah.D
Atttis08-03-2012 12:18:14 // 77698
Üdv fiúk!
Hétvégén megyek kibontani 1 145ből 1.4boxer motort. Az lenne a kérdésem h mit kell kivenni ahhoz, hogy 1az 1ben átrakva a Sprintbe minden megfelelően működjön. Gondolok itt arra hogy mi van összeköttetésben a vezérlő egységgel ami kell, meg ami azért kell, mert a karbis motorhoz nincs. Érzékelők, vezetékek, csövek, stb.. Előre is köszönöm a válaszokat!
Hétvégén megyek kibontani 1 145ből 1.4boxer motort. Az lenne a kérdésem h mit kell kivenni ahhoz, hogy 1az 1ben átrakva a Sprintbe minden megfelelően működjön. Gondolok itt arra hogy mi van összeköttetésben a vezérlő egységgel ami kell, meg ami azért kell, mert a karbis motorhoz nincs. Érzékelők, vezetékek, csövek, stb.. Előre is köszönöm a válaszokat!
pb_02-03-2012 20:18:08 // 77697
Jó vót az, tette a dógát.)))
Szabeee02-03-2012 12:27:45 // 77695
béke poraira... :D
Szunyi02-03-2012 12:14:41 // 77694
KÉSZ A VERDA!!! :)
Amit csak el tudtok képzelni a motortérben, minden frissítve, cserélve, generálva! 3 napos megfeszített meló, de megérte. Az alapjárat beállva 800-850re, gyönyörűen duruzsul, nem rezonál semmi, csak a Boxert hallani. Szerintem vagy 20 LE-t vissza is kaptam. Vagy 100ezer km-ig nem lesz bibi az biztos. A 7végére megkap egy nagy mosást és jöhet a tavasz! :)
Amit csak el tudtok képzelni a motortérben, minden frissítve, cserélve, generálva! 3 napos megfeszített meló, de megérte. Az alapjárat beállva 800-850re, gyönyörűen duruzsul, nem rezonál semmi, csak a Boxert hallani. Szerintem vagy 20 LE-t vissza is kaptam. Vagy 100ezer km-ig nem lesz bibi az biztos. A 7végére megkap egy nagy mosást és jöhet a tavasz! :)
Ferke02-03-2012 10:54:04 // 77693
Kicsit rozsdás a hűtőközeg, nem?:)))
Lacci3301-03-2012 21:10:32 // 77690
:D oké.. maradok csak simán illés laci :D ami a katot illeti, az már nincs köztünk.. elment katalizátor mennyországba.. ki lett dobva a kipufogóból.
pb_01-03-2012 21:02:29 // 77689
+ ugye a visszadurrogás nem tesz jót a katnak. Ne légy paliklaci, aki anno az F1es autókat hasonlította a ládához, mert akkoriban az volt neki.D
Bendzsi3301-03-2012 20:58:22 // 77688
Ma már abszolút nem hallani, hogy szólnának. Hát nem tudom. Hogyan lehet olajnyomást mérni? Gondolom, hogy van olajnyomás mérő... de hova lehet rádugni? Vagy hogy megy ez?
Bendzsi3301-03-2012 20:51:56 // 77687
Azt írtam, hogy fagyálló szaga volt, szóval az enyémnek. ;))
Lacci3301-03-2012 20:34:10 // 77686
hát igen.. kitudja.. de menni megyen, húz is, csak annyi hogy visszalő kipuffból.. volt amikor a szívócsonkba lőtt vissza, akkor ment is szervizbe.. szóval bármi hibát veszek észre rajta, az orvosolva van.. amúgy szeretem hasonlítani a 120ast 33hoz, mert az volt az elődje nálunk.. eladtuk a skodát, másnap mentünk az alfáért. jó kis v8 hangja volt neki :D poroltó kipuffal :D menni is ment.. dombról lefele hátszélben :D de amúgy 100-ra 20 másodperc, vége 145-150 között. jó kis kocsi volt az..
pb_01-03-2012 19:58:15 // 77685
Ki tudja, de ha csak 1 kicsit is nem jó valamelyik beállítás, akkor biztos hogy árt. A kobra 120at + ne hasonlítsuk a 33hoz.) Annak nem mind1, hogy a gáztól, a mosobenzintől, a bontós benzintől, vagy a fáradt olajtól áll +?))) Mondjuk menni sem tud, úgíhogy nagyon +állnia sem kell neki.D
Lacci3301-03-2012 19:14:45 // 77684
hát ez igaz.. de nemhinném hogy annyira kéne ártania neki.. elvileg ha megnézünk egy olyan 120as skodát, aminek nem egy példakép a motorja, és azok is mennek gázzal.. az enyémbe is úgy k.b. 7 éve lehet benne, eddig nem volt baj lekopogom. remélem nem is lessz :)
Ferke01-03-2012 06:41:43 // 77683
Nem drága a hfejezés a boxeren...
pb_29-02-2012 23:32:02 // 77682
Mert anno ezeket a motorokat nem lpgre tervezték.
Ferke29-02-2012 21:33:08 // 77681
Nwm minden hengerfejesség esetén megy a hűtőközeg az olajba...
Lacci3329-02-2012 21:21:51 // 77680
hááát... 5 éve van meg az autó, és már benne volt a gáz amikor vettük, viszont a fickó akitől vettük az is gázzal vette.. benne van már egy ideje, eddig nem panaszkodott.. miből gondolod hogy baj lenne belőle??
Ferke29-02-2012 21:19:46 // 77679
A szinte teljesen elhallgatás az nem elhallgatás.Serintem sos mér egy olajnyomást, ha nem akarsz motort cserélni...
Lacci3329-02-2012 21:17:49 // 77678
köszi szépen az elismerést.. egy éve van rajta a kipuff, de nem bírok betelni a hangjával :)
pb_29-02-2012 20:55:28 // 77677
Nem rossz, nem rossz, de sztem hosszú távon az LPG haza fogja vágni a motorodat.
Bendzsi3329-02-2012 20:40:54 // 77676
Eszméletlen jó hangja lett, nekem legalábbis nagyon tetszik, szép mély. :)
Bendzsi3329-02-2012 20:39:42 // 77675
Nekem is ezt csinálta, egyszer beindult, egyszer nem. Hf tömítés csere segített rajt, de valami szar hordós olajat adtak az autósboltban, és megszólaltak a hidrotőkék... Most kapott Castrol olajat a hétvégén, és mára szinte teljesen elcsendesedtek. :)))
Rau3329-02-2012 19:53:14 // 77674
vááááá:)))csodának határos módon beindult,próbáltam sokszor és jó!!:))))mostmár nem gatyázok,hengerfejtömítés csere,nem lesz olcsó,de megéri mert a motor még mindíg erős!!!köszi szépen:))))
Lacci3329-02-2012 16:26:20 // 77673
ilyennel már valahol találkoztam... majd valamikor ha jó idő lessz, akkor talán hozzáfogok.. ami a forrasztópákát illeti, az van.. a másik dolog az, hogy müködik-e :D amire a válasz nem..
majdnem elfelejtettem... itt az igért durrogás .. nem nagy szám, de lpg nélkül ennyi se lenne :D élőben sokkal meggyőzőbb..
majdnem elfelejtettem... itt az igért durrogás .. nem nagy szám, de lpg nélkül ennyi se lenne :D élőben sokkal meggyőzőbb..
Bendzsi3328-02-2012 20:46:37 // 77672
Ez nagyon bejön, szép mély hangja van. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
412
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?