Forum >> Alfasud-33
pb_01-05-2012 12:23:31 // 77921
A Te autódnál Lég nehéz +mondani, hogy merre keresendő a hiba.) + van.))
ANGER01-05-2012 05:07:28 // 77920
Szóval errefelé keresendő a hiba?
Hmm...
Kompressziót tavaly mértem akkor 10 bar körülire emlékszem.
Benzinnyomás még sosem volt mérve ketyere és időhiány miatt.
Viszont tegnap kicseréltem az AC-t is mely működő autóból lett kiszedve csereszabatos a vectráéval...
Majd mindjárt kiderül milyen lett megyek vele 1 kicsikét.
Estefele beszámolok az élményekről.
Amúgy meg BS,hogy van?
Hali.
Hmm...
Kompressziót tavaly mértem akkor 10 bar körülire emlékszem.
Benzinnyomás még sosem volt mérve ketyere és időhiány miatt.
Viszont tegnap kicseréltem az AC-t is mely működő autóból lett kiszedve csereszabatos a vectráéval...
Majd mindjárt kiderül milyen lett megyek vele 1 kicsikét.
Estefele beszámolok az élményekről.
Amúgy meg BS,hogy van?
Hali.
pb_01-05-2012 01:09:54 // 77919
Kompresszió, benzinnyomás?
alfaromeo3330-04-2012 22:56:58 // 77918
Nem találok már az 1351 köbcentis 33-as alfára gyűrűszettet, de most akarom majd meggyűrűzni... melyik/melyek azok az autók, amelyét betehetem helyette?
ANGER30-04-2012 21:34:44 // 77917
Üdv!
Kicseréltem a vákuumos bizbaszt az elosztón,de nem változott semmi,még mindig xar.
Viszont aránylag ha be van állítva a gyújtás felpörgetve elfogadható ,de amint el szeretnék vele indulni nem akar menni fullad nem akar pörögni.
Arra gondoltam mivel elindulásnál terhelem igazából a vákuum ami szívathat.
Átnéztem mindent és kísérleteztem is ,és ha leveszem a benzin nyomásszabályzóról a vákuum csövet és ledugózom akkor jobb(sokkal) de nem az igazi.
Viszont így tudom használni.
Nyomásszabályzót cseréltem de az sem javított a helyzeten.
Ilyenkor mi lehet a hiba ,mert gondolom az a vákuum cső nem véletlen van ott a szabályzón.
A mellékelt kép (illusztráció).
És be van karikázva a fent említett cső.
Kicseréltem a vákuumos bizbaszt az elosztón,de nem változott semmi,még mindig xar.
Viszont aránylag ha be van állítva a gyújtás felpörgetve elfogadható ,de amint el szeretnék vele indulni nem akar menni fullad nem akar pörögni.
Arra gondoltam mivel elindulásnál terhelem igazából a vákuum ami szívathat.
Átnéztem mindent és kísérleteztem is ,és ha leveszem a benzin nyomásszabályzóról a vákuum csövet és ledugózom akkor jobb(sokkal) de nem az igazi.
Viszont így tudom használni.
Nyomásszabályzót cseréltem de az sem javított a helyzeten.
Ilyenkor mi lehet a hiba ,mert gondolom az a vákuum cső nem véletlen van ott a szabályzón.
A mellékelt kép (illusztráció).
És be van karikázva a fent említett cső.
Alfaferi29-04-2012 20:18:52 // 77915
Ciao
Cartársak !
Fájó szívvel, megválnék 33-asomtól.
Közhely, de anyagi okok miatt.
Lapomon megtaláltok.
Különösen a motroját sajnálom, mert igem megímélt állapotban van.
De sajn' ; le vagyok rongyolódnóva !!!!!!!
Cartársak !
Fájó szívvel, megválnék 33-asomtól.
Közhely, de anyagi okok miatt.
Lapomon megtaláltok.
Különösen a motroját sajnálom, mert igem megímélt állapotban van.
De sajn' ; le vagyok rongyolódnóva !!!!!!!
ANGER29-04-2012 05:04:46 // 77914
Üdv!
Állításnál is le van húzva és dugózva a cső.
Ez a kiszűrés vagy megoldás?:)
Állításnál is le van húzva és dugózva a cső.
Ez a kiszűrés vagy megoldás?:)
pb_29-04-2012 00:19:20 // 77913
Lehúzod a csövet és ledugózod.
pb_29-04-2012 00:18:44 // 77912
Vagy az elektronika.
pb_29-04-2012 00:13:33 // 77911
De ez AR.)))
ANGER28-04-2012 21:46:22 // 77910
Üdv!
Nem tudom,erre én is gondoltam,hogy lehet azt kiszűrni?
Nem tudom,erre én is gondoltam,hogy lehet azt kiszűrni?
TDI7528-04-2012 21:29:29 // 77909
Nem lehet hogy a vákuumos előgyújtás-szabályzó xar?
ANGER28-04-2012 19:23:07 // 77908
Üdv Urak!
Volna egy óriási gondom.
1.5 LE3
Nem megy a szekér műszerek nélkül eddig be tudtam állítani a gyújtást,de lehet nem is ez a gondom.
A tünet ,hogy hideg és meleg motornál állítanom kell a gyújtáselosztón ugyanis nem pörög fel fuldoklik nem bírok vele közlekedni magasabb fordulaton pörgetve állítok az elosztón ,de nincs ideális beállítás,nem jó sehogy sem.
Útközben meg kell állnom és időnként állítanom kell rajta ,hogy folytatni tudjam az utam.
A minap a nulláson még harmadikban sem bírtam menni nem ment megálltam állítottam rajta és egy darabig tűrhető volt,de előzésbe nem lehet kezdeni vele...
Meleg motornál beállítom,de reggel hideg motornál alig indul be és le is fullad annyira visszaesik a fordulat,pedig este még jó volt.
Segítséget előre is köszi!
Hali
Volna egy óriási gondom.
1.5 LE3
Nem megy a szekér műszerek nélkül eddig be tudtam állítani a gyújtást,de lehet nem is ez a gondom.
A tünet ,hogy hideg és meleg motornál állítanom kell a gyújtáselosztón ugyanis nem pörög fel fuldoklik nem bírok vele közlekedni magasabb fordulaton pörgetve állítok az elosztón ,de nincs ideális beállítás,nem jó sehogy sem.
Útközben meg kell állnom és időnként állítanom kell rajta ,hogy folytatni tudjam az utam.
A minap a nulláson még harmadikban sem bírtam menni nem ment megálltam állítottam rajta és egy darabig tűrhető volt,de előzésbe nem lehet kezdeni vele...
Meleg motornál beállítom,de reggel hideg motornál alig indul be és le is fullad annyira visszaesik a fordulat,pedig este még jó volt.
Segítséget előre is köszi!
Hali
VinceP4 (Il capitano)26-04-2012 17:07:31 // 77907
Ez a "célszerű azt is" nagy duma, a Subaruval volt egy kis gyújtás problémám, erre azt mondták a szervízbe, hogy célszerű akksi és gyertya cserével kezdeni (ez ugye kb. 50 000 Ft) "Aztán ha továbbra is fennáll a probléma, akkor majd meglátjuk."
Köszi fiúk!
Taps.
(Aztán egy kis ügyeskedéssel kiderült, hogy a gyertyakábelnek van egy kis érintkezési gondja, ami legrosszabb esetben is megáll újonnan 15 000 Ft-ból, de akár javítani is lehet, vagy a bontott is megfelelő, tehát az összeg ennél csak kevesebb lehet.)
Köszi fiúk!
Taps.
(Aztán egy kis ügyeskedéssel kiderült, hogy a gyertyakábelnek van egy kis érintkezési gondja, ami legrosszabb esetben is megáll újonnan 15 000 Ft-ból, de akár javítani is lehet, vagy a bontott is megfelelő, tehát az összeg ennél csak kevesebb lehet.)
pb_26-04-2012 00:10:37 // 77906
Az nem jelent semmit sem. Clxerű azt is Llenőrizni, + az üzemanyagot.
VinceP4 (Il capitano)25-04-2012 19:08:32 // 77905
Ez szerintem egy telefont megér:
gépműhely
gépműhely
VinceP4 (Il capitano)25-04-2012 17:32:25 // 77904
Végre eljutottam oda, hogy megmértük az olajnyomást. Nem jó... 20W50-es olajjal 0,8 és 3 között van. Pb_ cartárs elmondása szerint nem lesz könnyű menet megoldani a problémát. Kezdek lemondani Komáromról, de azért azon leszek, hogy gyorsan megoldjuk.
Ferke25-04-2012 10:05:16 // 77903
Nem lesz egyszerű, párban egyénként simán 25-30ezer körül mozognak a tűrhető állapotúak...de még ilyen áron is bele lehet nyúlni egy hatalmas fekáliakupacba..:P
alfaromeo3325-04-2012 09:27:19 // 77902
SZiasztok! 33-as , 1.5-ös boxer motoros alfára kellene nekem két darab karburátor, mert ikerkarburátoros. Budapest, vagy annak közelében. Tudtok esetleg körülbelüli árat mondani,vagy hogy hol nézzem meg, melyik bontóban?
Hakuna23-04-2012 14:30:20 // 77901
A kompressziót meg sem néztem. (nem futottak még 12 ezret a gyűrűk)
Lehet, hogy bemocskolódott a rendszer. Még tesztelem. Most egyelőre vigasz, hogy a vákumcsőcsere óta csak hidegen csinálja.
Lehet, hogy bemocskolódott a rendszer. Még tesztelem. Most egyelőre vigasz, hogy a vákumcsőcsere óta csak hidegen csinálja.
Hakuna23-04-2012 14:28:46 // 77900
Sajnos a gyertyacsere az elsők között volt hatástalan.
A használatban igazad lehet, mert egy 30 kilóméteres út után (meg egy kis kikormolást követően) most két alkalommal nem jelentkezett rövid útnál sem.
A használatban igazad lehet, mert egy 30 kilóméteres út után (meg egy kis kikormolást követően) most két alkalommal nem jelentkezett rövid útnál sem.
VinceP4 (Il capitano)21-04-2012 15:35:30 // 77898
Nekem is most hasonló problémám volt, igaz nekem 1.7 16V injektorossal. Szóval tökéletesen működött, aztán bejött a nagy hideg és nem ment 1 vagy 2 henger. Végülis mi idő hiányában kevésbé voltunk precízek, lehúzogattuk az injektorokat, hogy hol a gond. Kiderült (vagy legalábbis azt hittük) hogy az 1-es. Aztán azzal matekoltunk, hogy injektor ellenőrzés, csere, kontaktspré... Oké, minden rendben, erre meg melegen durrogot alapjáraton. Gyertyakábel huzogatás, hogy hol a gond, kiderült, hogy a 4-esnél. Levettünk a polcról egy kitudja hány km-et futott, és kitudja mibe való gyertyát és jó lett.
Szóval ebből nemigen vontál le tapasztalatot, csak én, hogy ha legközelebb zsebbe nyúlok, akkor veszek 4 gyertyát és gyertyakábeleket. :-)
Van ilyen. De amúgy lehet minden tökéletes volt, csak használni kéne az autót....
Szóval ebből nemigen vontál le tapasztalatot, csak én, hogy ha legközelebb zsebbe nyúlok, akkor veszek 4 gyertyát és gyertyakábeleket. :-)
Van ilyen. De amúgy lehet minden tökéletes volt, csak használni kéne az autót....
Hakuna21-04-2012 09:36:09 // 77897
Ja és megnéztük a szikrát is, stroboszkóppal, rendbenlévőnek tűnt.
Hakuna21-04-2012 09:34:44 // 77896
Sziasztok Urak!
Hidegen nem megyeget az egyik henger. Elkezdtem vizsgálódni, rotáltam a gyertyákat, kicseréltem egymással kábeleket, stb. Egyszer csak még rosszabb lett, már melegen is vacakolt. Megnéztük vákuummérővel, a szívóhatás rendben. Viszont mindig a (menetirány szerinti) bal hátsó henger gyertyája kormozódik. Aztán egyszer csak éeszrevettem, hogy a vákuumcső meg van repedve, csere. Most megint olyan, mint a legelején, azaz csak hidegen nem megy a bal hátsó henger. (40 fokig jó, 40-nél szaggat, 70 fokig egyre gyengül, és üzemmelegen eltűnik, vagy legalábbis jelentéktelenné válik.) Járt már valaki hasonlóan? 1.3 karbis boxer.
Hidegen nem megyeget az egyik henger. Elkezdtem vizsgálódni, rotáltam a gyertyákat, kicseréltem egymással kábeleket, stb. Egyszer csak még rosszabb lett, már melegen is vacakolt. Megnéztük vákuummérővel, a szívóhatás rendben. Viszont mindig a (menetirány szerinti) bal hátsó henger gyertyája kormozódik. Aztán egyszer csak éeszrevettem, hogy a vákuumcső meg van repedve, csere. Most megint olyan, mint a legelején, azaz csak hidegen nem megy a bal hátsó henger. (40 fokig jó, 40-nél szaggat, 70 fokig egyre gyengül, és üzemmelegen eltűnik, vagy legalábbis jelentéktelenné válik.) Járt már valaki hasonlóan? 1.3 karbis boxer.
VinceP4 (Il capitano)17-04-2012 17:22:48 // 77895
A szerelői imádják, meg általában a gazdáik is. :-D
Komolyra fordítva mindenképpen lebeszélnélek róla, mert én ugyan mentem vele 20e km-et gond nélkül (bár nem Alfával), de akkor még nem volt elszállva az adója... Jelenleg a legoptimálisabb számítással is 10 %-ot tudsz spórolni vele (ez szinte kizárt). Nem éri meg átalakíttatni, anélkül pedig bátorság/badarság használni. 20 %-os fogyasztásnövekedéssel számolhatsz.
Ha spórolni akarsz, akkor gázt neki!
Biztos hallottál már legendákat, hogy nem is fogyaszt többet, és átalakító nélkül sincs baja. Ezt azok mondják, akiknek 1,4-es 60 lovas autójuk van, sosem pörgették 3000 felé, és negyednél nagyobb gáz nekik már autóverseny. Ja, és mivel (szerintünk) szar autójuk van, ezért a fogyasztással kérkednek.
Szerintem Te nem ilyen vagy.
Az ilyeneknek azt szoktam mondani, hogy nekem akár 2 literes fogyasztást is mondhat nyugodtan, nem én tankolok neki. :-)
Komolyra fordítva mindenképpen lebeszélnélek róla, mert én ugyan mentem vele 20e km-et gond nélkül (bár nem Alfával), de akkor még nem volt elszállva az adója... Jelenleg a legoptimálisabb számítással is 10 %-ot tudsz spórolni vele (ez szinte kizárt). Nem éri meg átalakíttatni, anélkül pedig bátorság/badarság használni. 20 %-os fogyasztásnövekedéssel számolhatsz.
Ha spórolni akarsz, akkor gázt neki!
Biztos hallottál már legendákat, hogy nem is fogyaszt többet, és átalakító nélkül sincs baja. Ezt azok mondják, akiknek 1,4-es 60 lovas autójuk van, sosem pörgették 3000 felé, és negyednél nagyobb gáz nekik már autóverseny. Ja, és mivel (szerintünk) szar autójuk van, ezért a fogyasztással kérkednek.
Szerintem Te nem ilyen vagy.
Az ilyeneknek azt szoktam mondani, hogy nekem akár 2 literes fogyasztást is mondhat nyugodtan, nem én tankolok neki. :-)
killaghost16-04-2012 23:16:59 // 77894
fiuk lenne egy kérdésem az 1,7 16 v menyire szereti a bióetanolt kinek van tapasztalata a kérdésel kapcsolatban esetleg keverési arányok stb mert nagyon nem gyözök levegöt venni 2 ár emelés köött és még szeretném használni a verdámat
ha már meg vettem
ha már meg vettem
Gábor3314-04-2012 18:10:40 // 77893
VinceP4 (Il capitano)10-04-2012 20:14:14 // 77892
Sziasztok! Végre van egy kis időm az Alfával foglalkozni. Felkerültek a nyári felnik (az már régebben) és így 1,5 év után végre sikerült kívül, belül komolyabban kitakaríttatni. Ezek együttesen már olyan autó formát adtak neki.
Holnap megyek megméretni az olajnyomást, utána egy lakatossal van randim. A történet a következő:
1. A kocsi jobb elejével már esedékes kezdeni valamit. Már eleve úgy vettem, hogy ott rendesen meg volt ütve, de csak rendetlenül kijavítva, így szerkezetileg ott valami nem stimmel, ropog kanyarodáskor, és sehogy sem akar szépen egymáshoz illeni a lökös, lámpa, sárvédő trió.
2. Télen megütöttem a jobb első kereket, ami szintén nem javított a futómű geometrián
3. Beletolattak a sárvédőbe
4. Szét van rohadva a sárvédő
5. Beleszakadt a csavar a jobb első kerékagyba
Szóval ott valami fekete lyuk van, ott minden szar. Remélem a fentiek közül minél többet meg tud oldani a mester úr. (Sárvédő már megrendelve, AR130d szín a "spajzban".)
És ha kiderül holnap hogy jó az olajnyomás akkor adok a pofájának. :-)
Holnap megyek megméretni az olajnyomást, utána egy lakatossal van randim. A történet a következő:
1. A kocsi jobb elejével már esedékes kezdeni valamit. Már eleve úgy vettem, hogy ott rendesen meg volt ütve, de csak rendetlenül kijavítva, így szerkezetileg ott valami nem stimmel, ropog kanyarodáskor, és sehogy sem akar szépen egymáshoz illeni a lökös, lámpa, sárvédő trió.
2. Télen megütöttem a jobb első kereket, ami szintén nem javított a futómű geometrián
3. Beletolattak a sárvédőbe
4. Szét van rohadva a sárvédő
5. Beleszakadt a csavar a jobb első kerékagyba
Szóval ott valami fekete lyuk van, ott minden szar. Remélem a fentiek közül minél többet meg tud oldani a mester úr. (Sárvédő már megrendelve, AR130d szín a "spajzban".)
És ha kiderül holnap hogy jó az olajnyomás akkor adok a pofájának. :-)
Dekka10-04-2012 20:11:42 // 77891
ez már egy legalább 3. személy, istenigazabol nemizgat mert én lejelentettem a kocsit, rohadjon el a maja annak aki megvette tolem, meg tovabbadtta, de azert szarul esik igy latni, mint valami szakadt munkasladát...
Ferke10-04-2012 14:48:01 // 77889
Bazz. Nem íratta át? Az tényleg elég para...ez az egyáltalán, aki megvette Tőled??Vagy már egy 3. személy?
Dekka10-04-2012 14:00:59 // 77888
azert mert, hogynezki, es miazhogy nincs átirva? :)) és ezek csak a külsőségek, kitudja mivan benne, mit muveltek a motorjával stb ...
Ferke10-04-2012 13:45:56 // 77887
Egyébként most mi ezzel a sztori?? Miért kell nyakon vágni?
Dekka09-04-2012 18:02:34 // 77885
annyit nekem nem ér meg, h elmenjek odáig körberöhögni és anyázni... lehet majd kicsit később :)
Marklar15509-04-2012 17:33:35 // 77884
Bp-Abony nem nagy táv. Nyakonbaszáshoz meg ideális:)))
Dekka09-04-2012 14:56:01 // 77883
ha valaki ezt akarná megvenni, az aktualis eladot bassza nyakon a nevemben egy péklapáttal. köszi :)
eztetitt
eztetitt
Marklar15509-04-2012 14:10:08 // 77881
De nyulak voltak:)
pb_09-04-2012 00:08:57 // 77880
Jaja, már nézegettem ezeket a videokat.)) De, azért úgy gondolom, hogy ha mind2 áldozat bevállalósabb, akkor a Q4 Vrzik L nem azok.
Marklar15508-04-2012 23:33:58 // 77879
Valami "perverz" srác lehet. Mert van néhány ilyen büntis videója fent...
Marklar15508-04-2012 23:32:33 // 77878
killaghost07-04-2012 14:10:14 // 77877
értem azért köszi
HátvédRomeo07-04-2012 12:00:31 // 77876
Pörgős szép Húsvétot kívánok Boxeres Cartársak és Cartársnők! :))
pb_07-04-2012 11:33:33 // 77875
77870 hsz utolsó bekezdését.
Zabbancs07-04-2012 09:17:24 // 77874
Sziasztok! Örömmel jelentem be, hogy újra a büszke 33-as tulajdonosok közt tudhatom magam :D Vettem egy 1.7 16V-t :P igazi alfa piros, fulll jó állapotba. Az első 120km-ünkön túl is vagyunk, és minden szép és jó és boldogságos :D képek és részletek hamarosan :P
killaghost07-04-2012 09:15:13 // 77873
egyébként a benzin elég szar volt benne volt benne kb 20 liter azért ki nem dobtam feljavitotam kb 25 liter frisel és az 1,4 esem gond nélkül elpöfentette
arra gondoltam hogy az üzemanyagg rendszerrel kezdek szépen lassan mindent ujra most üres a tank hozok bele egy kis tuiszta etanolt csak takaritási szempontbol és sépen kézi segitséggel átjáratom a rendszeren egész a befecskendezökig ez a iaw nél bevált mert valami okos ember kivette a 1,4 esemböl a szöröt és nem tett helyette semit de én raktam bele egy másikat de elöte kijáratam etanollal rendesen dzsuvás volt a rendszer enél iss itt kezdek aszem meg ezt a jeladót sima gyujtásnál kilehet mérni igaz
ha igen akor az a kvetkező köszi esetleg ha eszedbe jut még valami szivesen fogadom köszi addigis
arra gondoltam hogy az üzemanyagg rendszerrel kezdek szépen lassan mindent ujra most üres a tank hozok bele egy kis tuiszta etanolt csak takaritási szempontbol és sépen kézi segitséggel átjáratom a rendszeren egész a befecskendezökig ez a iaw nél bevált mert valami okos ember kivette a 1,4 esemböl a szöröt és nem tett helyette semit de én raktam bele egy másikat de elöte kijáratam etanollal rendesen dzsuvás volt a rendszer enél iss itt kezdek aszem meg ezt a jeladót sima gyujtásnál kilehet mérni igaz
ha igen akor az a kvetkező köszi esetleg ha eszedbe jut még valami szivesen fogadom köszi addigis
killaghost07-04-2012 09:08:19 // 77872
ezt mire érted hogy hab lesz a tortán
nem teljesen értem azért adigis köszönöm az infókat fa van fejlemény akor irok de szivesen veszem ha van még ötlet köszi addigis
nem teljesen értem azért adigis köszönöm az infókat fa van fejlemény akor irok de szivesen veszem ha van még ötlet köszi addigis
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
431
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?