Forum >> Alfasud-33
pb_18-06-2012 21:03:28 // 78071
Mondjuk tesz bele 1 motort?)))
Ferke18-06-2012 17:26:09 // 78070
Nem apróztad el:D
Ferke18-06-2012 17:25:37 // 78069
Ezt erősen gondold át, de nem lehetetlen, ahogy Gery is írja:)
Viszont van jobb megoldás ennél:)
Viszont van jobb megoldás ennél:)
Gery8315-06-2012 19:37:54 // 78068
http://www.alfaclubvic.org.au/forum/index.php?topic=7729.0
http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=10074
http://www.alfabb.com/bb/forums/picture-room/10020-sprint-turbo-86-a.html
http://www.alfabb.com/bb/forums/boxer-engined-alfa-romeos/37801-alfa-33-1-7-16v-turbo.html
http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=23948
http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=22247
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/230098-supercharging-a-1-7-boxer.html
http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=10074
http://www.alfabb.com/bb/forums/picture-room/10020-sprint-turbo-86-a.html
http://www.alfabb.com/bb/forums/boxer-engined-alfa-romeos/37801-alfa-33-1-7-16v-turbo.html
http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=23948
http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=22247
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/230098-supercharging-a-1-7-boxer.html
Gery8315-06-2012 19:31:50 // 78067
Meg lehet csinálni, de nem kevés pénz és alaposság kérdése.
LacUS15-06-2012 13:27:33 // 78066
Minden pénz kérdése :) Minőségi cucc egy jó szakember és jó is lehet.Bár én ahogy láttam inkább a szívó 33 boxi is lehet jó, AH Motorsport a példa rá.
pb_15-06-2012 13:08:11 // 78064
Ok, 1/2re olvastam a hszd.)
Amúgy senki nem mondta, vagy írta, hogy nem tudod +ítélni.)
Amúgy senki nem mondta, vagy írta, hogy nem tudod +ítélni.)
AlfaT@ky15-06-2012 12:36:26 // 78063
LoneWolf3315-06-2012 07:52:31 // 78062
Üdv,
Tévedés, nem 164.
A vizsgált alany, mint említettem, az egyik saját 33-as boxerem.
Alfa Examiner
Mivel saját kezűleg csináltam, talán meg tudom ítélni.
Tévedés, nem 164.
A vizsgált alany, mint említettem, az egyik saját 33-as boxerem.
Alfa Examiner
Mivel saját kezűleg csináltam, talán meg tudom ítélni.
pb_14-06-2012 21:24:19 // 78061
Láttam a képen, hogy 1 164 3.0 V6 12v a viszgált alany, nem boxer, de annál is kevésnek tartom a 720at.
pb_14-06-2012 21:20:12 // 78060
Ez így van. Csak azt írtam, hogy nagy valószínűséggel mi van a kollégának.
LoneWolf3314-06-2012 19:45:50 // 78059
Ez a kép már sokkal jobb, szerintem ezzel az átalakítóval össze lehet kötni az ECU-t a teszterrel.
AlfaT@ky14-06-2012 19:14:36 // 78058
LoneWolf3314-06-2012 19:06:44 // 78057
Hello,
Olyannak tűnik, a "3PIN" megjelölés is bíztató.
Azért feltehettek volna a 3 érintkezős csatlakozóról egy szemből készített képet is.
Egy gondolat motoszkál még bennem: ezek a motorvezérlők még az OBD2 korszak előtt készültek, így azt nem merem kijelenteni, hogy a kommunikáció biztosan fel fog
épülni az ECU és a teszter között, annak ellenére, hogy a kábel passzol.
Az OBD2 megjelenése előtt a kommunikációs protokollok terén kicsit kusza volt a
helyzet.
Olyannak tűnik, a "3PIN" megjelölés is bíztató.
Azért feltehettek volna a 3 érintkezős csatlakozóról egy szemből készített képet is.
Egy gondolat motoszkál még bennem: ezek a motorvezérlők még az OBD2 korszak előtt készültek, így azt nem merem kijelenteni, hogy a kommunikáció biztosan fel fog
épülni az ECU és a teszter között, annak ellenére, hogy a kábel passzol.
Az OBD2 megjelenése előtt a kommunikációs protokollok terén kicsit kusza volt a
helyzet.
AlfaT@ky14-06-2012 18:02:29 // 78056
http://kutyubazar.hu/atalakito-kabelek/290-fiat-diagnosztika-fiat-obd-atalakito-obd-fiat-kabel-kutyubazar-ad-007.html
Ez az a drót? ami nekem kell ,mert ilyenem van : http://kutyubazar.hu/autodiagnosztikai-interfeszek/11-usb-multiprotokoll-obd2-eobd-autodiagnosztikai-hibakodolvaso-keszulek.html
előre is köszönöm a választ !
Ez az a drót? ami nekem kell ,mert ilyenem van : http://kutyubazar.hu/autodiagnosztikai-interfeszek/11-usb-multiprotokoll-obd2-eobd-autodiagnosztikai-hibakodolvaso-keszulek.html
előre is köszönöm a választ !
LoneWolf3314-06-2012 17:51:59 // 78055
Üdv,
A kábel beszerzéshez/kereséshez szükség van arra az információra is,
hogy milyen berendezéssel szeretnéd a motorvezérlőt összeakasztani,
mert ettől függően az egyik vége a kábelnek változhat.
Az ECU diagnosztikai csatlakozójához ellendarabot lehet találni.
A kábel beszerzéshez/kereséshez szükség van arra az információra is,
hogy milyen berendezéssel szeretnéd a motorvezérlőt összeakasztani,
mert ettől függően az egyik vége a kábelnek változhat.
Az ECU diagnosztikai csatlakozójához ellendarabot lehet találni.
AlfaT@ky14-06-2012 09:22:53 // 78054
Nagyon szépen köszönöm a korekt válaszokat!
-kábelt honnan tudok beszerezni?!
-kábelt honnan tudok beszerezni?!
LoneWolf3313-06-2012 19:17:41 // 78053
A 720 valóban kevés, de mivel a V6-os Motronic lekérdezéssel nyertem ki az adatokat
a fordulatszám érték az eltérő hengerszám miatt hamis. Időnként vadabb értékek is felvillantak. Az Alfa Examiner általam kipróbált verziója a 33-asok közül csak az IAW-Webert ismeri.
a fordulatszám érték az eltérő hengerszám miatt hamis. Időnként vadabb értékek is felvillantak. Az Alfa Examiner általam kipróbált verziója a 33-asok közül csak az IAW-Webert ismeri.
LoneWolf3313-06-2012 19:14:36 // 78052
Az LE 3.2 az Jetronic, amit már nem túl sok kiolvasó berendezés támogat.
pb_13-06-2012 16:10:51 // 78051
A 720 kicsit kevésnek tűnik.
pb_13-06-2012 16:10:11 // 78050
LE 3.2 lesz az.
LoneWolf3313-06-2012 15:03:18 // 78049
LoneWolf3313-06-2012 10:21:23 // 78048
Üdv,
Háromérintkezős, Fiat / Alfa / Lancia korábbi típusainál rendszeresített diagnosztikai kábellel közelíthetőek meg a következő ECUk: IAW-Weber (1.3/1.4 IE modellek),
Motronic ML4.1 (1.7 16V modellek), Motronic MP3.1 modellek (1.5 / 1.7 IE modellek 1992 április utáni gyártás). A kétféle Motronic egység diagnosztikai protokollja átfedésben van, de nem kompatibilis az IAW vezérlővel. Ez fordítva is igaz.
A Jetronic-os 1.5 / 1.7 IE-k nem nagyon tévézhetők.
Háromérintkezős, Fiat / Alfa / Lancia korábbi típusainál rendszeresített diagnosztikai kábellel közelíthetőek meg a következő ECUk: IAW-Weber (1.3/1.4 IE modellek),
Motronic ML4.1 (1.7 16V modellek), Motronic MP3.1 modellek (1.5 / 1.7 IE modellek 1992 április utáni gyártás). A kétféle Motronic egység diagnosztikai protokollja átfedésben van, de nem kompatibilis az IAW vezérlővel. Ez fordítva is igaz.
A Jetronic-os 1.5 / 1.7 IE-k nem nagyon tévézhetők.
AlfaT@ky13-06-2012 08:16:26 // 78047
Sziasztok!
Segítséget kérnék
92-es 33-t milyen kábelel tudom tévézni az ecut?
- ja s írható az ECU vagy epromos?
Segítséget kérnék
92-es 33-t milyen kábelel tudom tévézni az ecut?
- ja s írható az ECU vagy epromos?
kapeka (Nagyvad)12-06-2012 16:28:04 // 78046
Persze, nincs semmi buhera vele, csak bepattintod a helyére, és kész is!
VinceP4 (Il capitano)12-06-2012 15:07:30 // 78045
Olajnyomás, motor, fék, futómű rendben, ajtók, ablakok úgy működnek ahogy kell. 3 hét szabadságot is kivettem, így lesz idő élvezkedni, már kb. 1,5 éve erre várok. Ami így több év után is meglepő, hogy a gyári váltó és diffi milyen hosszú. Nem lehet úgy ficánkolni vele, mint a "versenyzőssel", viszont annál kényelmesebb. Találtam egy donort is, amiből a belsejét fel tudnám javítani. Nehogy eladjam utána... :-(
Kazes☻11-06-2012 10:35:53 // 78044
Ide is beírom, ha valaki nem olvasná az adok-veszekben, hogy szétbontottam a kis boxi mocit, 1350ccm, 1984. Tehát alkotóelemeiben vehető-vihető! Váltó is van még és két első féknyereg, stb... :)
Bendzsi3305-06-2012 21:51:51 // 78041
Vajon a csíklámpáshoz is jó? Mert nekem is kéne.
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-06-2012 17:21:27 // 78040
Szevasz kedves karosszériaváltozat-társ! :-)
Szemre nagyon helyesek, akkor ez teljesen típusazonos cucc?
(az enyémen még egész jól működnek, inkább azért érdekelhet, mert ki tudja meddig lehet kapni még...)
Szemre nagyon helyesek, akkor ez teljesen típusazonos cucc?
(az enyémen még egész jól működnek, inkább azért érdekelhet, mert ki tudja meddig lehet kapni még...)
pb_03-06-2012 23:33:16 // 78039
Mondtam én, hogy lehet kapni.)
kapeka (Nagyvad)03-06-2012 23:08:59 // 78038
Megjött és beraktam az új gázrugókat! Magnetti Marelli 2995 Ft/db, és az ajtó félúttól már magától nyílik fel, juhé!!! Ha valakit érdekel, hát fekmester.hu!
VinceP4 (Il capitano)31-05-2012 21:04:31 // 78037
Sziasztok! A jó hír, hogy megtaláltam az összetört autóm olajszivattyúját, ami a mérések szerint nagyon jól csinálja a nyomást. A rossz, hogy mivel ma került át a lakatoshoz a kocsi, így Alfacity sajna idén is kimarad. :-( Készülök 2013-ra. :-)
Aki megy, annak jó szórakozást.
Aki megy, annak jó szórakozást.
pb_31-05-2012 14:24:24 // 78036
A 3k az sok. Utána nincsenekk problémák a motorral? Nem rángat, nem jár 1enletlenül?
TDI7531-05-2012 13:16:44 // 78035
Szia! Nem hinném, de majd az okosok megmondják. Szerintem attól csak hangosabb lesz.
alfa kutya31-05-2012 11:27:44 // 78034
Katalizátorom lyukas attól lehet ijen hiba?
pb_29-05-2012 14:21:08 // 78032
Aztán visszaejti?
LoneWolf3329-05-2012 11:16:12 // 78031
Oké, 10-es fejjel rendelkező csavar...
Ferke29-05-2012 09:51:49 // 78030
10-es csavar????:)))
alfa kutya29-05-2012 09:30:06 // 78029
3000 -es fordulatig pörög fel .
pb_28-05-2012 23:20:20 // 78028
Mennyi az a nagyon?
LoneWolf3328-05-2012 22:13:13 // 78027
A teória ellenőrzéséhez ki kell emelni a befecskenező szelepeket a szívótorokra
néző öntvényből mindkét hengerfejből az üzemanyagellátó sínnel együtt.
Ehhez oldalanként két darab 10-es csavart kell kihajtani a becskendező szelepek
között. (A szelepek környékét a kiemelés előtt féktisztítóval, vagy egyéb alkalmas
szerrel le kellene takarítani, nehogy kosz kerüljön a szívótorokba a kimelést követően)
Ha a kiemelt befecskendező szelepek fúvókái benzintől nedvesek, megvan a probléma
forrása. Ha a szivárgás nem állapítható meg egyértelműen, akkor a tápszivattyút el kell
indítani 5-10 másodpercre (pl: a reléjének áthidalásával). Ha ezalatt a fúvókák
"könnyezni" kezdenek, akkor már elég biztosan kijelenthető, hogy a befecskendező
szelep probléma.
néző öntvényből mindkét hengerfejből az üzemanyagellátó sínnel együtt.
Ehhez oldalanként két darab 10-es csavart kell kihajtani a becskendező szelepek
között. (A szelepek környékét a kiemelés előtt féktisztítóval, vagy egyéb alkalmas
szerrel le kellene takarítani, nehogy kosz kerüljön a szívótorokba a kimelést követően)
Ha a kiemelt befecskendező szelepek fúvókái benzintől nedvesek, megvan a probléma
forrása. Ha a szivárgás nem állapítható meg egyértelműen, akkor a tápszivattyút el kell
indítani 5-10 másodpercre (pl: a reléjének áthidalásával). Ha ezalatt a fúvókák
"könnyezni" kezdenek, akkor már elég biztosan kijelenthető, hogy a befecskendező
szelep probléma.
alfa kutya28-05-2012 19:31:29 // 78026
És ijenkor mit lehetne tenni
LoneWolf3328-05-2012 19:24:37 // 78025
Üdv,
Egy elmélet:
Tökéletlenül záró befecskendező szelepek okozhatnak ilyet, ebben az esetben
az üzemanyag álló motornál beszivárog a szívótorokba. A beszivárgott üzemanyag
indításkor átmeneti túldúsítást okoz.
Egy elmélet:
Tökéletlenül záró befecskendező szelepek okozhatnak ilyet, ebben az esetben
az üzemanyag álló motornál beszivárog a szívótorokba. A beszivárgott üzemanyag
indításkor átmeneti túldúsítást okoz.
alfa kutya26-05-2012 10:12:42 // 78024
Sziasztok sok benzint kap a motor valószinüleg megnéztem a gyertyákat. Hideginditáskor nagyon felpörög mi lehet ?
pb_26-05-2012 00:34:45 // 78022
Jah így má kapizsgálom a dógot.DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
439
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?