Forum >> Alfasud-33

pb_17-11-2012 17:59:01 // 78521
Jah, csak az Melő nem megy alá, főleg ha bent van még az ültetés is.))
VinceP4 (Il capitano)17-11-2012 15:21:16 // 78520
Mert az 175/50-es gunival nagyon jó. :-) Lép vele a kocsi. :-)
pb_15-11-2012 21:24:00 // 78519
Ha jól rémlik Dekka úrnak volt ilyen, vagy ilyesmi.
pb_15-11-2012 21:23:09 // 78518
Ronal, Ronal.)
Bendzsi3315-11-2012 21:11:48 // 78517
Pontosabban, nem rossz, csak nem tudom elképzelni a 33 alatt :)
Bendzsi3315-11-2012 21:10:59 // 78516
Nem tetsziik :D Most nagyon rá álltam a ronalra :)
alfaszikszó15-11-2012 15:27:15 // 78515
Még nem nyúltam a karbikhoz.A rá szánt pénzt elvitte a hűtő ugyan is megadta magár,de sikerült beszereznem egy jó állapotú gyári darabot.Kapott a kicsike új kilincset mivel 2 sikerült letörnünk valamint egy hátsó szárnytat.A karbikra most már gyűjtögetnem kell,de hamarosan fel lesz újítva és akkor jöhet a beállítás.Sikerült találnom a környékünkön egy motor fant aki karbik szinkronizálásával foglalkozik.
TDI7515-11-2012 12:20:59 // 78514
Sagííjetek! Léccike.
Kéne intézni nekem egy külföldi eladásos forgalomból való kivonást, vagy valahogy egy végleges kivonást. Vagy egy bontási papírt.
pb_15-11-2012 00:00:35 // 78512
Jah, és a csavaroknál nem mind1, hogy melyik.
pb_14-11-2012 23:59:44 // 78511
Jól Mléxel 10es csavarok, de Clxerű leszedni a hűtőről is a csövet. Azért 1 kopott motornál nem ki művéxet beállítani, főleg ha teljesen mást tudnak a hengerek.
Bendzsi3314-11-2012 21:15:26 // 78510
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ladara_fullos_kerek

Miéért? Miért pont 13"?
Gábor3314-11-2012 20:12:18 // 78509
Hali! A motorblokk alján mindkét oldalon találsz leeresztö csavart. Ha jol emlékszem,akkor 17-es krovával meglazitod,kiveszed és lefolyik a viz. Könnyen megtalálod,mert van a csavarfej alatt réz vagy aluminium alátét tömitésnek. Ebböl érdemes ujat venni,mert filléres tétel és bosszanto ha szivárog a régivel. Szinkront nézted már? Én azért nem irtam konkrét vákuum értéket,mert az motorfüggö erösen. nyilván egy kopott motor kevesebbet tud csak produkálni. Lényeg,hogy mind a négy mutato egyforma értéken legyen és egyszerre mozduljanak. Nekem anno még a gyári motor a maga 6-6,5 bár kompressziojával is ment kb 1,5-évet és beállithato volt. Persze olajat szerette és gyenge is volt.
AlfaT@ky14-11-2012 19:59:11 // 78508
Fájó szível! :(
De nem minden áron ! az elmúlt egy évben költöttem csak rá 300e FT
Ha Nem megy el akkor meg lesz tartva hobbi autónak !
Esztétikai hibái vannak még :(

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/33/alfa_romeo_33_1.5_i.e.-6344922
Gyula8214-11-2012 16:29:55 // 78507
Sztem csak a hűtő alján. (legalább is a dízelnél úgyvan)
alfaszikszó14-11-2012 11:21:58 // 78506
Sziasztok cartársak!

Hogyan lehet a motror blokkból le engedni a vizet?

Köszi
TDI7514-11-2012 05:55:33 // 78505
Ha találtál valahol többet kérlek szólj nekem is.
pb_13-11-2012 21:50:41 // 78504
Ritka.)
Bendzsi3313-11-2012 21:37:24 // 78503
Az alap, csak gondoltam hátha valaki otthon kerülgeti :D
pb_13-11-2012 21:18:12 // 78502
Sztem yobban yársz, ha magad keresel.)
Bendzsi3313-11-2012 16:46:14 // 78501
Azért ha valaki belebotlik jelezze nyugodtan! :)
pb_12-11-2012 23:53:30 // 78500
Jaja békebeli technokollal.))) Lehetni lehet, csak kérdés az állapot, főleg az indexnél, + hátul.
pb_12-11-2012 23:51:15 // 78499
Be kell készíteni a nyugtatót.D
pb_12-11-2012 23:50:28 // 78498
A folyamatról? -0,1 . -0,2 bar között, motortól függően.
Bendzsi3312-11-2012 19:59:51 // 78497
A csíklámpás 33asokra patental, vagy csak ragasztva vannak az ajtón a díszlécek? Esetlegesen lehet még szert tenni ilyesmire valamerre? :)
alfaszikszó09-11-2012 22:20:59 // 78496
Köszönöm mindenkinek a hasznos tnácsokat
Ferke09-11-2012 21:20:00 // 78495
Az se árt:) Punto-n most szedtem ki, már nem először, de még mindig eléggé anyázok ilyenkor:)
Gábor3309-11-2012 20:34:00 // 78494
Hali! Akkor 2-4mm-el lehet nagyobb venturit csináltatni. Persze ez erösen motorfüggö is,hogy az adott motor milyen állapotban van. Ha lecseréled a karbikat 40-re az sokat dob az 1,5 motoron. csak akkor kell szivocsonkot is cserélned,mert a 40-es karbikhoz nagyobb szivocsonk kell. Bontoban találni még mindenböl. Szinkron állitásnál a lényeg,hogy mind a négy vákuum ponton egyforma legyen a vákuum és hogy gázadáskor egyszere induljanak meg a mutatok a vákuum mérö orákon. Gázelvételkor pedig egyformán jöjjenek vissza alaphelyzetbe. Csinálni is tudsz szinkrontesztert,de mire mindent megveszel az is közel 30.000Ft. Ennyiért meg ujat kapni. Vagy esetleg nézzél használtat a neten. Szinkron állitással kapsz képet a motor állapotárol,mert a vákuum értékek árulkodnak a kopásrol. Remélem könnyen össze tudod hozni. azért irtam amit PB is emlitett,hogy érdemes elötte felujitani és kitakaritani a karbikat,mert ha valami kicsit is nem jol müxik,akkor a hülyeséghez állitod és sosem lesz jo. Szerintem innen is ered a "szar a karburátor" szlogen. Nekem eddig ez a modszer bejött,mostani motor 1,5-éve tökéletesen müködik az elsö beállitással. Ha segitség kell,akkor szivesen adunk tanácsot-tippeket.
alfaszikszó09-11-2012 19:59:48 // 78493
36-os karbik vannak
alfaszikszó09-11-2012 19:58:56 // 78492
Tudsz küldeni róla egy leírást?
Az értéknek menyinek kell lennie ha mérek?
Gábor3309-11-2012 17:40:24 // 78491
Üdv! Persze,simán megoldja egy esztergályos. A venturi tulajdonképpen egy szükitö csö,ami a levegö áramlás sebességét változtatja. Azért arra figyelj,hogy a felsö része(karbi fedél alatti) legyen rádiuszos,kicsit ives,mint a gyári. Ha a venturi csö méretét növeled,akkor magas fordulaton jobban fog menni,viszont alacsonyon kissé gyengébb lesz. Én a gyáriakbol csináltam nagyobbakat(van pár karbim polcon) a 28 bol lett 30,a 30-asbol meg 32,a 32-böl meg 34-es. csináltam egy garnitura 36-t is,de az már sok szerintem,alul nagyon gyenge vele. Veszel huzott aluminiumot és abbol megoldhato vagy készen is rendelhetö. Milyen karbik vannak most fent? Méretileg 36 vagy 40? Aztán lehet még fokozni a dolgot direkt szürökkel,tütékkel(szivo tölcsér karbitorkok tetejére) stb. De sokat tudsz variálni a fuvokákkal is,teljesen egyedileg be tudod löni a motorhoz. Egyébként uj fuvokák is rendelhetök 0,05mm-es lépcsökben. szoval sok türelemmel és probálgatással szinte tökéletesre tudod állitani. És a teligáznál szépen ordit egészen max fordulatig. Persze ha minden napi használatrol van szo,akkor muszály kompromisszumot kötni az ésszerü fogyasztás és a dinamika között.
pb_09-11-2012 14:17:11 // 78490
Lméletileg Lég csak +emelni. De az nem 1xű.)
pb_09-11-2012 14:15:23 // 78489
Inkább érteni kell hozzá.))

pb_09-11-2012 14:08:23 // 78488
Gábor kolléga Lég jól leírt mindent, ha nem akarx xinkrontextert venni, akkor csinál6sz magad is.
G-Burt09-11-2012 13:12:41 // 78487
Műszerfal kiszedős művelet
Ferke09-11-2012 13:12:00 // 78486
Hehe:) Be tudod, csak kvatürelmes légy!:))
Gergő09-11-2012 13:07:06 // 78485
Be tudom otthon építeni a fűtőradiátort a csíklámpás 33-ba vagy vigyem inkább szakihoz?:D Csinálta már valaki?
alfaszikszó08-11-2012 20:48:52 // 78484
Szia Gábor33!
A venturi torkokat szerinted le lehet gyártatni egy jó szakival?
alfaszikszó08-11-2012 20:15:45 // 78483
Köszönöm nagyon sokat segítettél.
Gábor3308-11-2012 16:26:26 // 78482
Hali! Tényleg érdemes átnézni a karbikat a szinkronizálás elött. Én szerintem le kéne öket venni,teljesen szétszedni és alaposan kitisztitani pl nitrohigitoval. Minden kis O-gyürüt cserélni,tömitésekböl is ujat. Akkor az egy jo alap és biztosan nem fog megszivatni beállitásnál. Szinkrontesztert lehet venni a BP Racing.hu oldalon is és ott találsz komplett felujito készletet is a karbikhoz. De szinkrontesztert kérhetsz kölcsön is egy motorkerékpárokkal foglalkozo szerviztöl,mert azok is több karbival voltak szerelve régebben. Itt Györben például a bmw szalon szervizének is van,de aranyárban állitanak vele. Legelöször a karbik benzin szintjét állitsd be. Ezzel elkerülöd,hogy magas fordulaton esetleg "elfogy a benzin". Beállitáskor fontos,hogy minden hengernél egyforma legyen a vákuum. A CO-t azt álltalában fülre állitom a csavar ovatos tekerésével. Lényeg,hogy ha mozditod a csavart ki vagy be változik a fordulat. akkor jo,ha érezhetöen a legmagasabb fordulaton megy az adott henger. Ezt megismétled a többi hengernél is és utánna jön a szinkron állitás. Érdemes ezzel kezdeni,mert forditott sorrendben állithatod sokszor a szinkront. Aztán ha minden összejött,akkor proba. Nem torpanhat,nem rángathat stb. Jo kis szivatos tud lenni és sokszor idöigényes is a beállitás,de ha sikerül összehozni,akkor sokáig nincs vele gond. Aztán lehet még variálni a dolgot pl a venturi torkok cseréjével,hogy alacsonyon vagy inkább magasan induljon meg. Persze a fuvokázás sem mindegy. Most milyen karbik vannak fent? Gondolom 36-os. Az 1,5 motorra lehet tenni 40-t is,de ahoz szivocsonk is kell nagyobb. Viszont a 40-el jobban is halad. Benzin szagrol is kicsit:nem feltétlenül kell szivárogni,mert ha kirepedezik a csö,akkor is kipárolog a benzin és érzed a szagot és mégsem szivárog. Vagy esetleg a szintjelzönél a gyumitömitésed fáradt meg és attol is lehet benzin szag. Remélem tudtam segiteni.
alfaszikszó08-11-2012 09:18:10 // 78481
Igen karbis volt.Igen meg néztem mindent.Hol lehet ilyen műszert beszerezni?
köszönöm a segítséged.
pb_08-11-2012 00:04:21 // 78480
Az biztos, lásd veztengelyek.)
pb_08-11-2012 00:03:22 // 78479
Karbis volt ez gyárilag? A tank és a betöltő közötti csöveket is +nézted? Nem biztos, hogy kapkod, lehet, hogy sokat kap. A karbit műxerrel tudod frankón belőni, de nem kizárt, hogy Lőtte rájuk férne 1 felújítás, talán még az ACra is.
pb_07-11-2012 23:55:48 // 78478
Lófaxot 128.) Az AAn az adatlapok többsége selejtes, mint pl ez is.
pb_07-11-2012 23:45:37 // 78477
Annyi.
pb_07-11-2012 23:44:43 // 78476
Ráadásul az újabb fajta(nem a csíkra gondoltam).
pb_07-11-2012 23:43:25 // 78475
Mágusom, ez qrvára gyári felállás. Sőt 1éb érdekeségek is rejtőznek a képen.)
pb_07-11-2012 23:42:11 // 78474
Nem is tom kinek/kiknek vannak Lgyengülve a kezei/k lába/ik. Ugye aki a kormányt se tudja tekerni. Amúgy nincs mit, máskor is!
DD
pb_07-11-2012 23:39:09 // 78473
Direkt a kedvedért kerestem ilyen színösszeállításban, Mert ugye akinek a rendxáma is mutatja a dógokat...DD
pb_07-11-2012 23:37:17 // 78472
Nyitva maradt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.