Forum >> Alfasud-33

pb_16-10-2005 20:46:18 // 7971
Gondolom nem is sejtetted, hogy van ilyened.
ÁdidiGaga (il hempescattore)16-10-2005 20:26:38 // 7970
Sziasztok!

Végre ...
ezen a hétvégén sikerült kiberhelnem a szőnyeget.
Alatta ilyen érdekességre akadtam:

(még jó hogy nem kezdtem el oda Tűo.palackot felfúrni :-)
Andorka16-10-2005 20:15:48 // 7969
Ja, és a gyári guminyomás 1.76 bar... Én mondjuk 2.2-re fúvatom nyáron, akkor jó kemény. (korábban a Trabinkon is úgy tanultam a ballábfékas játékot, legalább jobban csúúúúszott a kocsi tőle:)))))
Andorka16-10-2005 20:02:26 // 7968
Első generációs 33-on a gyári felni és gumiméret: -5,5x13 4x98 (5,5coll széles, 13" (340mm) felniátmérő,4 furatos rögzítésű, 98-as osztókörű, 39 ET számú) -165/70 SR 13 (165mm futófelület szélesség, ennek 70%-a a gumifal magassága, 13 collos felnire való) A komplett kerék átmérője 568mm, ennyinek kell lennie a peres gumis nagyobb felninek is. Aki akarja az klikkeljen ide:Gumibolt.hu aztán nézelődhet:) Ajánlat:215/45R15:)))))
Scott16-10-2005 14:49:08 // 7967
A 15-ös felnivel nincs baj, viszont az ET szám és gumiszélesség számít. Asszem 39-es a gyári ET, ettől eltérőt nem szabad felrakni, ezenkívűl 195/50-es guminál szélesebbett sem ( 205/50 nem jó ) , mert a hátsó stabilizátorba beleér a gumi oldala. Nekem gyári ET-s a 15-ös felni, 195/50-es gumival és még így is éppenhogy nem ér bele a gumi . Kb 3 mm (!) van a gumi oldalfala és a merevítő közt.
pb_16-10-2005 00:38:11 // 7966
Igen utána gondolkodtam, hogy Scottnak is 15-ös van fent. Bár az övé eléggé magas.
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-10-2005 22:01:55 // 7965
Tom egyébként mit kóstált a tárcsa-szett?
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-10-2005 21:56:37 // 7964
pb_ körbekérdeztem, van 1-2 cartárs,aki az eredetileg 13"os kerelű 33-asára 15"-öst rakott. Nem volt vele gondjuk. Persze "peres" gumi alap, amúgy is ha véletlenül ilyen vagy ilyesmi felnire adnám a fejem,a vizuális hatás lényege a " tömör hatású felni igen-igen kevéske gumival" lenne :-)
bb1815-10-2005 20:44:51 // 7963
bár elég kicsi a kép...
bb1815-10-2005 20:43:35 // 7962
szerintem ez lancia felni. nekem volt ilyen csak vasban, ez meg sztem alu.
Marklar15514-10-2005 23:17:29 // 7961
Persze, hogy alu. Asszem speedline ráadásúl és 4x98 volt. Egy bontásra itélt 75TD-n van rajta. Csak az árban nemsikerűlt még meg1ezni...;)
pb_14-10-2005 21:54:47 // 7960
Igazad van, az ET-re is figyelni kell. Nem tudom, hogy a 75-ös felnije milyen széles, könnyen elképzelhető, hogy 6-os.
Tom14-10-2005 21:45:24 // 7959
Bocsi hogy bele szolok, de vigyázni kell azzal ET számmal is. én ezzel jártam meg. ezért kellet tárcsát csináltatnom, hogy a 33-asomra felmenjen a dfelni amit vettem. Ha jól tudom, akkor a 33-as felnije 5,5x14J-s, a 75-ösé meg ha jól tévedek (ne tessenek most meg kövezni ha tévednék), akkor az meg 6x14J (ez van nekem).
pb_14-10-2005 21:32:34 // 7958
Az 1.7-esek gyári mérete az 5,5x14J 185/60 R14. Sztem a 15-el már vigyázni kell, lehet beleér oda, ahova nem nagyon kéne.
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-10-2005 21:07:31 // 7957
5,5 "? ez a felni szélessége? ha jól számolom,ez 135 mm. A gummi ennyivel szélesebb lenne? eddig ez a felni nagyon nem jött be,de ha lenne (vagy valami hasonló) 15" ban ,lehet hogy kiróbálnám.
pb_14-10-2005 21:03:21 // 7956
Kösz +nézegetem. Nem mind1ik 75 kereke 5 lyukú, volt 4-es is. Egyébként láttam már 75 kereket, pont 1 SW-n. Ja azt elfeledtem az előbb írni, hogy 5,5" ne legyen szélesebb.
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-10-2005 20:59:58 // 7955
szia! hát ez az! a 75 kereke 5lukú ... :-( amúgy www.autoscout24.de ott meg AR33 ja,és ne felejtsd el azt,hogy" ár: 1000 Eu-tól" átváltani "beliebig" (tetszőleges?)-re! ;-)
pb_14-10-2005 20:38:59 // 7954
A 14"-es kerék minden további nélkül felmegy, pláne, ha a még 4x98, a lyukköre, vagy mije. Melyik oldalon volt ez a hírdetés.
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-10-2005 20:24:35 // 7953
Marklar acél vagy alu? 75ösé? akkor az valami mahinációval kúszott fel az SW-re?!
Marklar15514-10-2005 20:15:40 // 7952
Az felni. Nemrég láttam egy lepukkant 75 ön. Egyébként 14"os.
pb_14-10-2005 14:05:43 // 7951
Sztem is, bár nagyon kicsi a kép.
Azmo14-10-2005 13:51:21 // 7950
oks
Azmo14-10-2005 13:50:38 // 7949
Hát a P4 kasznija más, a padló miatt, szal nem jó nekünk a sima új kasznis 33-as, P4 kell mindenképpen!
swan14-10-2005 13:23:12 // 7948
Az SW-n? Kicsit kicsi a kép de az véletlenül nem dísztárcsa?
swan14-10-2005 13:22:12 // 7947
Aha! Okosodom :)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-10-2005 12:36:42 // 7946
Sziasztok!

p4 árakban nem tudok és nem is akarok beszállni a vitába.
Viszont hasonló téma,de magazin jelleggel:
tegnap kíváncsiságból megnéztem a német 33-as árakat.
85 aerotól 4500!-ig vannak! :-)
a legolcsóbb amúgy ránézésre teljesen szuper nero SW ,gondoltam is biztos nem is az autót árulják,hanem a csak valami "láthatási jogot" :-)
a 4500-as így néz ki,szvsz ha fizetnének se kéne....
...na jó,a motorja jöhet! ;-


aztán a lényeg ez lenne,pontosabban a felnije:
(amúgy középérfekvésű ,500 e a gép)

szerintetek miféle felni ez?
nekem nagyon bejön ez a teli forma/peres gumi párosítás!
pb_14-10-2005 12:22:34 // 7945
Az, hogy szét volt rohadva. Most képzeld el, ha a sárvédőív szét van rohadva, akkor az alja nincs? Na ezért nagy szutyok, mert ugyanott lennél vele, ahol most vagy. A másik majd 400k, ez csak a vételár, valahogy haza is kéne juttatni, stb. Ezek után minek utazgasson az ember, ha Mo-n is +kapja ugyanezt, ugyanennyiért, sőt még vizsga is van rajta. Pl. a Bazárban a múltkor 400k-ért árultak vizsgás P4-et, vagy a hasznatauton, ott a piros P4, amit, először 480-ért hírdettek, aztán lett belőle 550(bár számomra kicsit érthetetlen volt ez az árképzés), sztem örülhet, ha 400-ért elviszik. Számomra, akkor érné + a dolog, ha 1-200 EUR-ért vesztegetnék ezeket a szutykokat, nekem ez a véleményem.
Azmo14-10-2005 11:59:19 // 7944
már ne haragudj, de mi az hogy nagy szutyok volt??? Abból a szövegből honnan láttad milyen állapotban van műszakilag??? A kaszni egy helyen rohad és kész. És szerintem nem sok azért a P4-ért az az ár, pláne ha lealkudnánk 1000 euróra..... A mocimnak semmi baja, folyik az olaj, tömítés gondolom, de ha már szétszedetem, akkor bizony felújíttatom és okosíttatom!
pb_14-10-2005 11:13:25 // 7943
Na igen, de jobban is +indulhatna. Rossz a motorod, hogy fel kell újítani? A P4 behozatala elég húzos. Találni kellene normálisat, jó áron. Ahogy néztem a múltkorit is nagy szutyok volt. Sztem, nem németből kéne hozni. Gondolom az alkatrésznél való behozásnál is, valamennyit fizetni kell.
Azmo14-10-2005 10:59:14 // 7942
hát, az a jó ha nem forog el ugye.... Én sem fogom szétcseszetni, csak korrekt, fasza módon erősebbé tenni:) Mindezt váltó,kuplung,kaszni stb. felújítás után, egy időben a moci felújítással, hát ez a terv! Bár Bandiék azt mondták, ha van eszem ezt az autót feljtem, mert a kaszni kissé kukás, ami azért érdekes, szerintük is, mert hát kívülről elég jól néz ki. De javasoltál inkább a P4 behozatalát németből és abba való áthelyezést minden cuccnak az enyémből.
pb_14-10-2005 10:48:05 // 7941
Csak tiszta, száraz asztfalton nem tudja. Nekem pl Lacházán 1ik indulásnál sem forgott + 1ik kerék sem, pedig nem alacsony fordulatról indultam. Egyébként én is gondolkodom valami ilyesmi, csak nem szeretném nagyon szétcseszni.
Azmo14-10-2005 10:42:22 // 7940
sok-sok víz folyik le a Dunán addig még, és sok-sok mindent kell még az autón előtte rendbetenni.....
Azmo14-10-2005 10:41:04 // 7939
hát, csúszós-homokos úton ki tudja forgatni.......és egyébként meg lesz okosítva a motor, idővel, de ez titok:)
pb_14-10-2005 10:21:46 // 7938
Ja nagy királyság 4kerékben indulni, csak kéne még pár + paci is a gépbe, akkor még jobb lenne. Talán mind 4 kereket képes lenne kiforgatni.
Azmo14-10-2005 10:08:36 // 7937
de, próbáltam és falta az aszfaltot, semmi zaj, csörgés, csattanás, ilyesmi nem volt....
pb_14-10-2005 10:01:56 // 7936
Elvileg futómű kizárva, viszko kizárható. A kardán is, és a difi is tud szólni. Difiben van olaj? Gondolom, akkor még nem is próbáltál vele komolyabb indulást.
Azmo14-10-2005 09:44:50 // 7935
igen-igen, köszi. Azon agyaltam milyen kafa lenne betolni a gép alá egy kamerát és menet közben nézni miket csinál, szerintem sokat segítene, persze a vájtfülü szerelőnek tudnia kő mi a fene ez a sok minden. Futómű szilentek biztos nem, azokat most cseréltük, tudod, Robinál. Szerintem kardán lehet az a remegés, a viszkó felfüggesztés meg biztos nem, mert az az amit cseréltek, legalábbis szerintem az a csapággyal együtt volt. Kuplung tuti, váltó tuti, a többit nemtom.
pb_14-10-2005 09:30:05 // 7934
Kuplungtárcsa, viszkó felfüggesztés, difi, kardán, váltó-, motorbakok, futómű szilentek, más =re nem jut szmbe. úgy nagyjából ezek lehetnek.
Azmo14-10-2005 09:06:21 // 7933
Üdv! Hát, igazából ezek a berezonálások mióta van 4WD elég zavaróak, jó lenne kideríteni mi lehet az oka! Van egy amikor csak éppenhogy gurulok, akkor a kormány, a futómű remeg, majd hírtelen abbamarad.... Aztán a fémes csörgés, ami szerintem a kuplung, néha olyat szól asszem mingyá kiugrik a helyéről, beférne egy zenekarba csörgőnek, aztán amikor kinyomom a kuplungot akkor abbamarad egy állandó csörgés, gondolom az is a kuplung. Aztán ott van az a monoton ismétlődő súrlodó hang, ami talán a kardán és legerősebben 70-80 felett jön elő és gyorsul ahogy gyorsulok. Hát ennyi:)
bb1813-10-2005 17:33:13 // 7932
a dieselben is van un. dusito és jelezheti azt is.
pb_13-10-2005 15:55:14 // 7931
Köszi.
granturismo13-10-2005 15:10:17 // 7930
Itt egy kép.
A karter fölött az a 3 csavar és a másik oldalon is van 3
Andorka13-10-2005 14:26:51 // 7929
se nem boxer a tied se nem turbós:))) de azért nagyon irigyellek, hogy hat csillagos a verdád! (eccer nekem is lesz egy olyanom ám)
pb_13-10-2005 13:09:03 // 7928
"blokk oldalán tartó csavarokat" Gondlokodóba estem, de nem tudtam rájönni, hogy melyik csavarokról van szó.
Don Gombóc13-10-2005 13:06:44 // 7927
Az a lemez a legjobb. Jó lenne valami ilyen verdát találni valami eldugott fészerben. Az az alu kasznis nem mehet szarul a maga 700 kilójával meg a mittomén mennyi lóerejével, mert még mindig versenyezgetnek vele.
granturismo13-10-2005 13:03:35 // 7926
Az Alfás DVD-n mekkorát megy az ember a GTAm-el:-))) De a Disco Volante is jól megy a maga 1.9-es blokkjával.
granturismo13-10-2005 12:56:26 // 7925
Ne csináld ezt, majdnem leestem a székről:-)))
Don Gombóc13-10-2005 12:55:18 // 7924
Az sem gyenge. Kérdezte az egyik audis cimbi hogy az Alfa csinál-e már alu motort és alu kasznit, mondom alu motort azt már hetven éve de alu kasznit már vagy harminc éve nem. Pont a GTAm-re gondoltam. Azt mondta hülye vagyok.
norbee13-10-2005 12:53:04 // 7923
granturismo Trabant. Na jó, vicc volt :) Ha eljön az ideje, majd mondom, nem akarom elkiabálni. Viszont két autót egyszerre nem tudnék és nem is akarok fenntartani, ezért csak akkor lesz valami, ha a mostaniból kiszálltam.
granturismo13-10-2005 12:46:22 // 7922
Vagy a kedvencemet egy Disco Volante-t. Be is sárgulnék rögtön:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.