Forum >> Alfasud-33

pb_02-11-2005 15:27:31 // 8521
60503628. Vagy elküldjem mélben?
pb_02-11-2005 15:17:04 // 8520
Na, akkor +nyugodtam.
András bácsi02-11-2005 15:16:20 // 8519
Küldd a cikkszámot.
pb_02-11-2005 15:15:32 // 8518
Na igen, pont ezért célszerű, ha magad bontod az ilyeneket.
pb_02-11-2005 15:14:11 // 8517
Az alsót, sajnos fényképem nincs róla, csak cikkszámot tudnék esetleg mondani.
granturismo02-11-2005 15:09:08 // 8516
Jólvan nem azért zártak be hanem, mert akkor kezdődött az 1 órás ebédidő:-)) De nem szabadultak meg tőlem. Kivártam az 1 órát. Addig megismerkedtem Rákoscsaba nevezetességeivel.:-)
granturismo02-11-2005 15:04:55 // 8514
Ajjaj:-) pld. a Paulovicsnál volt olyan hogy meglátták, hogy jövök és gyorsan bezértak:-))
granturismo02-11-2005 15:02:22 // 8513
"Egyébként azt hallottam, hogy 3-4 hónap múlva +szűnnek a gyári cuccok a 33-hoz." Ez így ebben a formában biztosan nem állja meg a helyét. Az viszont igaz, hogy mivel a legfiatalabb 33-as is elmúlt 10 éves már nem kötelesek minden tartalék alkatrészt tartani a gyárban sem. Ami 2004 óta kifutott azt nem pótolják annak kész vége. Ez egyébként pont az ilyen apróságokra vonatkozik. Azonban ez sem igaz teljesen mert vannak olyan dolgok amelyiket pótolnak.
András bácsi02-11-2005 15:01:53 // 8512
Húha, te is a nehéz esetek közé tartozol? :)))) A műszerfalnál lehet, hogy az lesz, hogy kiszedheted magadnak, mint pb_ kolléga említette. Jobb is úgy, akkor nem lesz sehol eltörve.
András bácsi02-11-2005 15:00:07 // 8511
Milyen küszöbtartó patentet keresel? Ha van fotód, megnézem otthon. Úgy tudom nincs 33-as kompletten Rolandnál.
granturismo02-11-2005 14:53:22 // 8510
Bandikám Én soha senkire sem szoktam hivatkozni.! Mert már volt, hogy teljesen kikészítettem idegileg a bontóst. Úgyhogy jobb ha egyáltalán nem mondasz semmit.:-)))
pb_02-11-2005 14:49:09 // 8509
Ez nem jó hír, valahonnan pedig szerezni kéne. Egyébként azt hallottam, hogy 3-4 hónap múlva +szűnnek a gyári cuccok a 33-hoz. Ha van komlett autó kiszedheted magad is, én is így szereztem a műszerfal alá a tálcát. Ha mész +néznéd, hogy van-e komplett 33 bontásra.
granturismo02-11-2005 14:42:16 // 8508
Küszöbtartó patent nincs sajnos. Valszeg nem is lesz.:-(( Köszi az eligazítást. bandi Az kéne amit az adok veszekbe beírtam. Az a műszerfal alsó rész. De nerm is kérdezek rá lemegyek megnézem magamnak a helyet.
pb_02-11-2005 14:38:41 // 8507
Ha van komplett autó, akkor igen. + lehet beszélni.
pb_02-11-2005 14:36:37 // 8505
Nem az Agostyáni bontó.
Mi pont a másik végéről mentünk. A 100-ason(E5) kell kifelé menni Tatáról, Almásfüzítő irányába a Honvéd úton. A Szomódi útig mentünk(asszem ott van 1 bizonyos 777-es nevű kocsma a sarkon), ott befordulni jobbra, aztán az 1. kerszteződésnél +int jobbra, pár száz m múlva balra lesz 1 nagy kék tetejű csarnok, azt kell keresned. Egyébként ha valahol eltévedsz hívd fel Rolandot segít, a +találásban.


A kép közepén a pirossal karikázott utca.

A küszöbtartó patentokról van valami híred?
pb_02-11-2005 14:13:52 // 8504
Szinte csak ott járok. A múltkor láttalak, igaz már sötétben volt. Elöszőr csak a hagot hallottam, aztán már csak a hátulját láttam a gépnek. Na akkor szinte kész is van már A futómúvel lehet így játszadozni? Nem gondoltam volna. A 33-nál azt mondták, hogy huzatni kell a kasztnit. Sajna az én lökösöm telibe van fújva, valamelyik marha kitalálta, hogy így kell fújni.
András bácsi02-11-2005 13:56:54 // 8503
Ja, és nem kell hivatkozni rám: valahogy nem szereti, hogy ez, vagy az küldött/mondta stb. :) Még megemelné az árat. :)
András bácsi02-11-2005 13:54:47 // 8502
Az Agostyánit is ismerem, de én nem ajánlom őket. Kicsit elszálltak mostanában. Ha nem felejtem el, megemlítem, hogy mész, és hogy apróságok is kellenek majd. Valami konkrét dolog kell, amit lebeszéltél velük?
Alfabu-14502-11-2005 13:54:34 // 8500
Vazze gyerekek akkorát szoptam mint egy ház!!!!
granturismo02-11-2005 13:52:32 // 8499
Alfabu. Ezt így kellett volna leírni röviden: "Vazze gyerekek, akkorát szoptam." És kész:-)))))))))))))
granturismo02-11-2005 13:40:19 // 8498
Jaj. Mi vagy Te Tolsztoj?:-)) Elkezdtem olvasni.
granturismo02-11-2005 13:39:14 // 8497
Az nagyon jó, mert nekem csak ilyen meg olyan apróságok kellenek:-) De abból sok. De ez nem az Agostyáni bontó ugye? Azt is ismered?
Alfabu-14502-11-2005 13:36:32 // 8496
2 hete hétvégén volt egy köröm a kuplungmunkahengerrel! Kezdődőött a dolog úgy, hogy nyáron (persze a nyaralás megelőző utolsó napon) beszáltam az autóba, benyomtam a pedált és kiderült, hogy a világ összes szervója rajtavan. Kiderült, hogy a munkahenger elfolyatja az olajat, nosza fogtam magam lelégtelenítettem a rendszeret (persze töltöttem bele olyajat) és a nyaralást kiegészítettem a szerelőhöz vezető úttal, ő belevágott nekem egy javítókészletet és mentem isten hírével! A nyaralás klassz volt! :) Aztán jött a kéthéttel ezelőtt és a jelenség megszólalásig ugyan az volt mint augusztusban, pedál beesett én kifordultam önmagamból és káromkodtam! Gondoltam a ..csába, hívtam a szakit, ő mondta, hogy valszeg akkor már belűl is el volt kopva a munkahenger így az egészet cserélni kell, de ő most kb 2 hétig fullon van, gondoltam, hogy úgy sem kell az autó, majd kivárom a dolgot és akkor egy légtelenítést követően elviszem a sárkányt! Felhívtam gt-t némi lelki támaszért, hogy erősítsen meg a hitemben, hogy nem szedem össze az összes létező műszaki hibát és nem én vagyok a legszerencsétlenebb 145 tulaj, utólag is köszi neked a segítséget!!! Este persze nem hagyott nyugodni a gondolat és hajnali 1/2 5-ig fennvoltam és arra következtetésre jutottam, hogy másnap nekiesem és ki-ki alapon végzünk egymással! Reggel 9-kor hívtam a helyi bárdit, hogy van-e nekik, erre közölte a muksó, hogy nincs rendelni kell, de várjak egy pillanatot mert a kollégája lehet, hogy még ott van a központban és még aznap tud hozni (szombat), így is lett 10-re ott volt a henger és már vittem is fél liter fékolaj társaságában. 10.15-kor kezdődött a közdelem, előszőr Alfabu mart majd én anyáztam, majd ő csalt ki vért a kezembő, majd én anyáztam és ez így ment egész nap, ugyanis történt a dolog úgy, hogy nekiláttam rájönni, hogy kell eltávolítani a hibás egységet. Jól haladtam a zégergyűrűig ami igen geci módon áll ott, persze nem volz zégerfogóm így minden más eszközt bevetettem amivel távozásra bírnám a vasat, persze minden próbálkozásom kudarcba, horzsolásba, szúrt és vágott sebegbe végződött. 1 óra, gondoltam eljött az idő, hogy elmennyek és vegyek egy fogót, 1 óra múltán meg is érkeztem a kb. 25cm-es fogóval ami azért jó mert nem lehet vele rendesen hozzáférni mivel ott bolhafasznyi hely van! A lényeg, hogy hipp-hopp lejött a gyűrű, gondoltam most már csak egy mozdulat választ el a cserétől, persze ismét a pofáraesés rögös útjára léptem! A henger be volt rohadva! Gondoltam semmi vész egy kis kocogtatás némi WD40 és már ki is csusszant, a-ha meg a lótúró! A kora estig tartó időt azzal töltöttem, hogy próbáltam püfölni a munkahengert ami már önmagában sem kis teljesítmény mivel az erre fennálló kisseb mint közepesen megtermett tengerimalac, a kiskalapács (picsapofozó) még csak elfért valahogy és ütést is lehetett vele szimulálni de eredménye azon kívűl, hogy megtanúltam derékszögben állni 3órát nem sok haszna volt. A nagyobb kalapácsnak meg lett volna ereje de azt meg nem lehetett mozgásra bírni, csak úgy kb 10cm-et. Pár óra elteltével egyszer csak megmozdult a dolog ami nem lett volna rossz, de sajnos a sok püföléstől a munkahenger elveszítette kerek formáját így beleszorult a gyűrűbe emiben fekszik, akkor visszaütöttem, és igyekeztem úgy ütéseket mérni rá, hogy lehetőleg ismét kerek alakra emlékesztessen! Fél óra és a geometriai alakzat már készen is van. Némi zsír és egy 22 crowa segítségével kiütöttem a munkára bíró hengert! Gondoltam innentől már megeszem egy fél óra alatt mindennel együtt, mondanom sem kell, hogy nem így lett, mivel az új henget úgy kell felrögzíteni a zégergyűrűvel, hogy az be legyen nyomva szóval, ha benyomom a helyére a munkahengert akkor az vissza akar jönni (rugózik a szemét) tehát nekiáltam egy kézzel nyomni a másikkal meg igyekeztem feltenni a zégert ami persze lehetetlenség volt mivel csak ferdén tudtam tartaniu a fogót (mivel kurva nyagy volt). Úgy 30 perc alatt sikerült egy fa és egy 19 crowa és a generátor talpának segítségével kitámsztanom, hogy ne csússzon ki és két kézzel tegyem fel a gyűrűt! ÁÁÁ sikerült el sem hiszem, a kezemet szétmarta a fékolaj, kozben persze végig szemerkélt az eső, hogy ne csak rejtam legyenek a ruháim de lehetőleg jól oda is tapadjanak! Szóval tőmondatokban ennyi a dolog :)))
András bácsi02-11-2005 13:29:16 // 8495
Nem nagyon. A cuccok egy része polcon van, másik része egy másik telepen. Esetleg a konkrét autóhoz odamehetsz, és mondhatod, hogy kell még ilyen, meg olyan apróság is. Azokra jó árakat szokott mondani.
granturismo02-11-2005 13:27:43 // 8494
Na mégegyszer: Én a Tutela TOP 4-et ajánlom. Egyébként nekem Tutela Extreme 5 van benne.
granturismo02-11-2005 13:24:57 // 8493
Bármilyen DOT 4-es. Én a Tutela TOP 4-et használom.
granturismo02-11-2005 13:23:08 // 8492
Köszi Bandi. Nem is telefonálgatok, lemegyek pénteken. Lehet ott "kotorászni" vagy ez ilyen szigorú hely?
Mr.Lóerő02-11-2005 13:22:35 // 8491
Sziasztok! Most már nekem is az sejtésem hogy a fékfolyadékom szintje kicsit karcsú. Milyen folyadékot ajánlotok ami jó.
András bácsi02-11-2005 12:58:38 // 8490
Ugyan nem PB vagyok de: Mész Komárom felé át Tatán (1-es út). Bacsó Béla út. Nagyobb kereszteződés (jobbra fel vasútállomás), ker. után autókereskedés (pl. sok Lándzsa Lybra van). Utána közvetlenül a kis utcában fel jobbra. Azon lesz egy balos kanyar. Utána Kb. 100m-rel fel jobbra. Ott fogod látni: kék tetős csarnok, sok olasz szar az udvaron. Dudálni kell, ha nincs kint senki. Iván nem harap...
granturismo02-11-2005 12:55:05 // 8489
JóónapooT:-))))
Alfabu-14502-11-2005 12:54:12 // 8488
Üdv kollégák! :)
granturismo02-11-2005 12:53:33 // 8487
PB Elmagyarázod, hogy Tatán merre van az Trencsik bontó? Ez nem az Agostyáni bontó ugye?
granturismo02-11-2005 12:52:02 // 8486
Ja meg a hifi visszainstallálása is hátra van.:-)
pb_02-11-2005 12:48:00 // 8485
Igen addig lehet +nézni míg em éri el az üzemi hőfokot.
granturismo02-11-2005 12:43:17 // 8484
Te nem járkálsz mostanában Erzsébeten?:-))) Nem látod, hogy szénné használom a Boximat??:-)) Lényeg nagyjából készen van. Ami hátra van: 1. A futóműbeállításkor úgy mértük, hogy a BE kerék 8mm-el hátrább van mint a JE. Ettő függetlenül azért be lehetett állítani a futóművet és a paksi útazáskor megtapasztaltam, hogy nem húz el semerre. Tehát elvileg így is jó lehet. De azért én nem lennék én ha így hagynám. Az első futóművet 8 db csavar rögzíti az padlólemezhez. Ezeket a csavarokat óvatosan meglezítva el lehetne mozdítani a bal első futóművet 4 mm-t előre, a jobbot 4 mm-t hátra annyit lehetőség bőven van. Azért macerás, mert a segégkereten a futóművön kívül még a motor és a váltó is rajta van :-)úgyhogy nem 2 kg ami esetleg a fejemre eshet..... 2. A 2 lökhárító szépen le lett fényezve pirosra. Tudod olyan mit a Tiéd, hogy nem telifényezett a lökös hanem van benne egy fényezetlen rész is. De most azon spekulálok, hogy a fekete részt is meg kéne fújni matt feketére vagy esetleg az egész lököst rosso-ra fújni. Ez a rosso fújás csak egy kósza ötlet, sanos az eredetiségét úgy már elvesztené. Viszont amíg nincs ez kész addig a csomagtartó kárpitozását nem tudom visszatenni mert a kárpit alatt van a hátsó lökös rögzítése. Vettem egy teljes garnitúra új bolhát hogy profin rögzítődjön a hátsó kárpit. Nem akarom az új bolhákat szétszedni pár nap vagy hónap után újra. Egyébként az erőmű látogatáskor voltam vele először hosszabb úton és nagyon jól vizsgázott.
swan02-11-2005 12:21:24 // 8483
De ha közvetlen elindulás után mikor eléri a 60-t akkor nézem meg akkor kiszürhető, ha nyitva maradt gondolom.
pb_02-11-2005 10:32:43 // 8482
Ha a felső és az alsó cső is 1xre melegszik akkor nyitva maradt, ha felső érezhetően melegebb, mint az alsó akkor valószínűleg nyit-zár, de ettől föggetlenül nem biztos, hogy jó.
swan02-11-2005 10:29:10 // 8481
Azt úgy le tom ellenőrízni,hogy nyitva van-e a ternosztát, hogy hideg indítás után mondjuk mikor 60 fokot elérte megnézem a hűtő bevezető (felső?) csövét meleg-e? Ha meleg nyitva van. Nem?
swan02-11-2005 10:27:29 // 8480
Pont az a baj, hogy nem gyors! Nekem lassúnak tűnik! Mintha nyitott helyzetben maradt volna
pb_02-11-2005 10:18:53 // 8479
Gyanús a termosztát.
pb_02-11-2005 10:13:23 // 8478
Igen ha lenne nekem is 1 normális gyári kárpitom, akkor én se bánnám. De sajna nincs, így viszont ezzel kell(ene), majd valamit kezdeni. Boxerezhetünk, hogy áll az autód?
kando.02-11-2005 10:05:11 // 8477
Na de nem ez az üzemi hőmérséklet ? Vagy akkor lassan az enyémmel is gond lesz, mert vszlag hamar felmelgszik (vagyis mikor nyáron, ősszel használtam...) Ettől még lehet, hogy rendellenes, bár ez nekem nem tűnik gyors felmelegedésnek...
swan02-11-2005 10:00:29 // 8476
Szerintetek Kispestről Margit híd hajnalban 4 fok külső hőmérséklet 20 perc alatt és mire odaértem melegedett fel 80 fokra a víz. Termosztát? Sztem az.
kando.02-11-2005 09:54:33 // 8475
Én mindenesetre most kihajítottam az összefurkált (gyári) kalaptartót a gépből, igaz, most nincs ott semmi, de majd kerítek oda egy ,,tisztát'', előre meg majd építek be hangszórókat, ha lesz egy normális rádió, cd+erősítő... :-))
granturismo02-11-2005 09:50:47 // 8474
Ez nem probléma. Én annak idején azt csináltam, hogy volt egy "hifista" ajtókárpitom amit átalakítottam (esztétikusan igényesen bőrözve minden) meg volt egy másik, egy eredeti hibátlan. A 146-nál ez már nem olyan nagy gond, mert a gyári hangszóróhely is alkalmas normális rendszer építésre. Vagy legalábbis fúrás faragás nélkül is azzá tehető. Namost akinek erre nincs affinitása azt nem zavarja, de aki szeretné megoldani ezt a problémát annak bizony megoldást kell találni egy normális első szett beépítésre. A kalaptartó hangszóróról az a véleményem hogyha elmegyek egy koncertre akkor sem a zenekarnak hátat fordítva foglalok helyet.:-) De hagyjuk a témát, mert itt terem bb kolléga és rékérdez, hogy mikor boxerezünk:-))) Igazából az alfahifi topicban lehet ezeket a dolgokat megvitatni.
pb_02-11-2005 09:26:51 // 8473
Sztem ajtókárpitot ne vágjunk szét, akkor inkább csináljunk kalaptartót.
granturismo02-11-2005 09:18:29 // 8472
Sziasztok Bálint Csak nyugodtan kérdezzél. Akár magánban is. A régi 33 hangszóró megoldása a Seicento-hoz hasonlít ha jól rémlik. Fantasztikus 3 utas rendszert lehet bele csinálni.:-) 10cm es közép a gyári helyre, magas a műszerfal tetejére vagy a "A" oszlopra, 16-20cm-es mély az ajtóra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.