Forum >> Alfasud-33
kando.09-11-2005 22:03:22 // 8671
Helyes :-))
Csak keményen, ügyesen! ;-))
,,Alfa - mert megérdemlem'' ;-)
krisz3309-11-2005 22:00:00 // 8670
visszont vannak jo hireim ma Hungária krt jön a seját limited emolosun vagy mi a rák több felirat már nem fért el rajta de hiába jött nagyon csunyán lealáztam :))) nem sokkal késöbb asztma 16i probált jobbrol beelözni de neki sem sikerült ,de nagyon jo érzésel töltött el hogy a öreg boxerem könyedén alázta le a nála sokkal ujjab vasakat ,igaz a fogyasztásom biztos volt vagy 13fél de nem számit mert megérdemli a vas :))
krisz3309-11-2005 21:46:21 // 8669
te jo ég :((((((((((((( ezt keresük meg vegyük el töle és alakitsuk vissza ,ez biztos valami Alfa utálo volt nagyon csunyán elbánt vele :((
Whiteskull09-11-2005 21:42:38 // 8668
Hosszún évek tapasztalata megtanította velem, hogy a feltuningolt autó csak egy kicsit gyengébb, egy kicsit rövidebb életű. és egy kicsit rosszabbul néz ki mint a gyári.
De lehet, hogy mindez az én hibám volt. :-)
kando.09-11-2005 21:21:59 // 8667
Hát nem...
Ez inkább giccses... A másik, lentebbi, V6-os jobban bejött mint ez :(
Whiteskull09-11-2005 21:17:29 // 8666
EZ NEM ALFA ROMEO
Mr.Lóerő09-11-2005 21:11:39 // 8665
Marklar15509-11-2005 20:22:45 // 8664
gáááázzz
Turbo:
Azért az nem olyan 1xü, hogy leveszed a kompressziót! ;)
Ügye nekem volt Turbos UNOm ;-)
Szoszó az 1,3 Turbo UNO csak a köbcentiben (1301ccm egyezik meg a D-vel és a sima 1,3 al)
Olajozás: turbót is külön olajjozzák,van olajhűtő is,turbonak külön vízhűtése is van.
(ezért kerűlt 5000ft helyett 13000ft ba a kiegyenlítő tartály!!!) szelephűtés nátriummal, IC + ennek a becsövezése,leőmlő(k) váltó, kuplung, fékek...
Az egyik haverom csak nagyobb Turbot rakott az 1,4 es UNOra.
TT-ét. 1,2-1,5 ös nyomással használja. Azzal is szív rendessen.
Tömítések, csövek megadják magukat.
Pedig nem sufniban tuningoltattja! ;-)
De azért ha lenne pénzem én is rakatnék a TSre;-)
+50paci jól jönne;)
kando.09-11-2005 20:17:03 // 8663
Ennyi pénzért már vehetett volna egy használt 47-est... :-(
Willy09-11-2005 20:11:17 // 8662
Áááááááá. Ez nekem se nyerte el a tetszésemet.
bb1809-11-2005 20:01:58 // 8661
szolidan szolva is aránytalan és érdekes darab.
tulkép izléstelenség tanulmánynak tudnám nevezni
Nemesis09-11-2005 18:46:05 // 8660
bb1809-11-2005 17:48:05 // 8659
vagy a csöveket vedd le, vagy azt sem, és ugy tedd félre a csonkot.
a szivocsonk alatti tömitést ( milyen érdekes ) szivocsonk, vagy szivosor tömitésnek hivják. bárhol autosboltban kapsz tipus szerint. ajusa, glázer, stb. mindegy.
az hogy hol veszed a termosztátot sztem tök mindegy, csak márkás legyen ( pl: BEHR ). viszont figyelj az értékére hogy hol nyit.
bb1809-11-2005 17:42:47 // 8658
az az igazi, ha leveszed a sárvédöt, de az also csavarok szopatosak lehetnek
ha csak az ajtot veszed le, lehet hogy igy is szét kell szedni az egészet, ha a zsanér füle is ki van kopva.
a vezetékeket elöre füzd ki belöle.
milyen autohoz kell pontosan ? lehet hogy van itthon ( 33 ) jo darab belöle.
Vikk7509-11-2005 16:09:57 // 8657
Én kb a duplájára gondoltam, nah akkor még ennyit se ér. (nekem) És ahogy olvastam ezekről, nem olcsó mulatság...nekem legalábbis egyértelmű, hogy párszáz köbcentivel nagyobb autót vennék...
pb_09-11-2005 16:08:35 // 8656
Ja lehetséges ezt nem tudom.
pb_09-11-2005 16:06:52 // 8655
Kb 2-4LE lehet szívő esetében 1 chip.
Vikk7509-11-2005 16:05:59 // 8654
Gondolom még könnyítettek is az így is könnyű kasztnin...brutál lehetett.
Vikk7509-11-2005 16:04:52 // 8653
Én komolyan gondoltam. Én egy kocsit a gyári állapotában szeretek a legjobban. Persze itt a motorra gondoltam, szóval egy szép felni azért kivétel :)
Vikk7509-11-2005 16:01:42 // 8652
Igen, a 2.0-et már megbántam hogy írtam, rájöttem, hogy azért ennyi kraft nincsen egy normál chipbe, szóval pláne nem értem, hogy mi értelme ennek.
kando.09-11-2005 16:01:22 // 8651
Jaa, mi lenne az Alfa tradícióval... :-DDDD
pb_09-11-2005 16:01:18 // 8650
1.9, talán Hollandiában csináltak 1 ilyet.
kando.09-11-2005 16:00:47 // 8649
Jó, én is, nem is azért mondtam...
Amennyire csak lehetne és is a legnagyobbat venném :-))
Vikk7509-11-2005 16:00:13 // 8648
Ááá én nem tennék turbot egy Americara. Legyen az csak gyári :) Nem rontanám el.
pb_09-11-2005 16:00:01 // 8647
Biztosítás ugyanannyi 1.6 és 2.0 között. Csak az átírási költség más, én inkább fizetnék többet a 2.0-ra, mert 30-35 lőval többet is kapnék.
pb_09-11-2005 15:56:43 // 8646
1.6 TS chippelve sosem éri el az 1.8 TS, pláne a 2.0 TS teljesítményét. Az csak ámítás.
kando.09-11-2005 15:56:32 // 8645
Jó, jó, én is azért írtam betűvel a számot :))
Tegyünk turbót a V6-ra :-PPP
Hmm ?
Vikk7509-11-2005 15:54:05 // 8644
Tudom, hogy nincs, csak poén akart lenni :)
75 turbos, csak az 1.8-ban van.
kando.09-11-2005 15:52:56 // 8643
Harminchármasból nincs...
Esetleg hetvenötösből van nagyobb, de asszem azokban van túró is... :-))
Vikk7509-11-2005 15:51:23 // 8642
hát azért egy 1.6 és egy 1.8-as közöt nincs olyan nagy különbség és fogyasztásba se.
jó akkor az 1.7-essel. Annál nagyobb nincs? :)))
kando.09-11-2005 15:47:57 // 8641
Biztos a biztosítás vagy az átíratás miatt :-))
Jó, akkor kezdjük az 1.7-essel...
:-PPP
Vikk7509-11-2005 15:45:14 // 8640
Jaja...én azt nem értettem soha pl, hogy annak mi értelme van, ha valaki vesz monnyuk egy 1.6-os Ts-t, belerak egy chipet, és akkor azon a teljesítményen van mint az 1.8 ts vagy 2.0 ts. Na mind1, ez már az én bajom :)
pb_09-11-2005 15:41:25 // 8639
Kisebbel minek? Akkor nem tudod a tuning 1. feltételét, vedd a legnagyobb motort.
kando.09-11-2005 15:37:42 // 8638
Én is azt írtam lent...
Én 1,7 16V (33) gondoltam, de lehetne ,,kisebbel'' is kezdeni... :-PPP
pb_09-11-2005 15:36:25 // 8637
1 komplett autót kéne venni hozzá.
kando.09-11-2005 15:29:10 // 8636
El kéne játszani egyszer a gondolattal... (nyomást mérni tudnánk, arra van vélműszer ;-)).
Ha tehetné az ember, hogy megvesz egy 1,7-est, csak ,,úgy'', kísérletezni...
Hmmm... :-)
pb_09-11-2005 15:26:36 // 8635
Sztem a Punto GT, vagy Uno TIE turboja +tanné 1, lépésként, 1 0,7-1 bar közötti nyomással.
kando.09-11-2005 15:09:15 // 8634
Talán a ,,geometriája'' más, de biztos van oka, ha nem jó..
Akkor vmi 155-ről vagy 164-ről kell hozzá leakasztani turbót ?
Vagy terveztetni kéne bele? :-))
pb_09-11-2005 15:04:43 // 8633
Ha visszavennéd a kompressziót, akkor bírhatja sokáig.
Willy09-11-2005 15:03:15 // 8632
Csak akkor kérdéses, hogy meddig bírnák a gyári alkatrészek (főtengely, hajtókarok, stb..)
Egyébként jó ötlet.
pb_09-11-2005 15:02:08 // 8631
De asszem akkor is olyat válaszoltam, hogy a dizelnek a turboját nem lehet átrakni benzinesre. Azt ne kérdezd, hogy miért, mert nem tudom. De mintha így olvastam volna valahol.
kando.09-11-2005 14:59:42 // 8630
Nem ezt kérdeztem Tőled régebben?
Pl egy ,,bontott'' TD-ről a túrót lekapni és rátenni egy 8v-re vagy 16v-re és feltuningolni emígyen ;-)
pb_09-11-2005 14:57:50 // 8629
Én inkább 1 turbot tennék az 1.7-hez. Abból a konfigból is ki lehetne hozni 180-200 lovat, és jóval könnyebb lenne az autó.
kando.09-11-2005 14:47:57 // 8628
Talán inkább a tűzfalat szedték ki vagy vágtak lyukat rajta..
Az a kár, hogy a motortérről nincsenek ott fotók, megnéztem volna, hogyan applikálták be a motort, hűtőt... :-))
pb_09-11-2005 14:11:17 // 8627
Akkor ebből is leflexeltek 1 hengert?
pb_09-11-2005 14:09:57 // 8626
Én azt mondom, hogy a Hegyaljában vedd +. Nekem eddig 16v-nél volt szerencsém cserélni termosztátot. Nekem a szívócsövet, és a generátort kellett leszedni. A sárga nyíl által mutatott tömítést nem tudom, hogy hívják, esetleg kérdezz rá a Hegyaljánál, vagy az L+K-nál. Én visszaraknám ha nem szakad el levételkor, esetleg bekenném ilyen piros színű hőálló tömítőpasztával. Az 1ik piros nyíl az alapjárati motorra csatlakozó csövet mutatja, nyugudtan leszedheted. A másikat nem tudom kisilabizálni, hogy hova mutat. Sztem mind2-t leszedheted nyugodtan.
kando.09-11-2005 12:03:36 // 8625
Na, tudtam én, hogy bele lehet tuszkolni ebbe a 3000 V6 motort is :-))
Ha már a 90-es TD-je is belefért (apróbb módosításokkal) ;-)
Marklar15509-11-2005 11:49:37 // 8624
Nekem teccc!
Hasonló poén, mint:
Trabiban a 1,1 abarth 75+ Le-s motor
UNOban a 2,0Turbó motor 250+Le vel.
Vagy az E36 BMW ben a V12 es motor.
Ezek a németek nagyon ráérnek faragni;-)
Birom az ilyen gépeket.
Ez meg még kivül is igényesnek látszik.
Jahh a trabi az ithoni faragás;)
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-11-2005 11:42:28 // 8623
Tényleg elég érdekes,kedves Vivalfa cartárs!
Az eléggé rokon 164 -155 Q4 technikát belegyömöszölték a
boxer helyére egy 33-as kasztniba.
Jópofa, bár szerintem nem utcára való, hobbinak meg ennyiért kicsit drága :-(
swan09-11-2005 11:39:25 // 8622
Miért van az, hogy a hegyaljában 5900 míg a Bárdiban 10500 egy termosztát?
Jól gondolom, hogy nem ördöngőség termosztátot cserélni? .Le kell venni a szívócsonkot és hozzáférek. A képen pirossal megjelölt csövek micsodák pontosan? Ott elég ha a bilincset meglazítom és a csövet lehúzom így nem állítódik el a csavar. A sárgával a szívócsonk után megjelölt tömítést hogy híják? És hol kapok? Mert gondolom ha leveszem illik cserélni.
A képet Gabi86-nak köszönöm, mert ez ő olaláról vettem le utólagos engedelmével.
Jól gondolom, hogy nem ördöngőség termosztátot cserélni? .Le kell venni a szívócsonkot és hozzáférek. A képen pirossal megjelölt csövek micsodák pontosan? Ott elég ha a bilincset meglazítom és a csövet lehúzom így nem állítódik el a csavar. A sárgával a szívócsonk után megjelölt tömítést hogy híják? És hol kapok? Mert gondolom ha leveszem illik cserélni.
A képet Gabi86-nak köszönöm, mert ez ő olaláról vettem le utólagos engedelmével.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
547
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?