Forum >> Alfasud-33

ingegnere11-11-2005 15:27:46 // 8721
Lázadósdi?? Nem lázadok és, csupán kicsit kevesebbet foglalkozom mostanában autókkal.:-) Időközben megnősültem, elkezdtem PhD-zni, szóval van mit tenni, de azért az Alfa maradt. És már fent is vannak a jelenlegi példányok.;-)
kando.11-11-2005 15:15:54 // 8720
Noné, aki most majdnem-földi :))) Jársz még errefelé ? /mármint ide az egyetemre.../
Scott11-11-2005 15:12:33 // 8719
Köszönöm :) Mondanám én is ugyanezt a tiédre, de sajnos továbbra is csak a halucit látom :) Most már végleges ez a "lázadósdi" ? Többet már ezen a fórumon nem láthatjuk azt a szép GTV6-t ? :)
krisz3311-11-2005 15:07:30 // 8718
sorry ezt nem tudtam :(((
ingegnere11-11-2005 15:06:37 // 8717
Szia.:-) A Sudban benne van a kormánymű. Talán még használható is. Ellenben a kompatibilitási kérdésben nem tudok helytállni.:-O Ha nem kell senkinek kompletten a kocsi, kibányászom neked. Továbbra is szép az autód!;-)
Scott11-11-2005 15:02:31 // 8716
Felhívtam a Tibit. Azt mondta már eljött arról a helyről, ahonnan tudott volna hozni szinkron tesztert :(( Ezt bebuktam. Ezúton kérném a kollegákat, aki tudna kölcsön egy vákuum-os szinkron tesztert, vagy esetleg tud olyan valakit, aki rendelkezik ilyennel , nem óckodik a boxertól és hajlandó lenne segíteni szinkronba hozni a karbikat, annak nagyon hálás lennék. Na persze nem ingyen.
Scott11-11-2005 14:54:29 // 8715
ÓÓ, az elveszett ember ! :)) Nekem egy használható 33-as ( nem szervós ) kormánymű kéne.
ingegnere11-11-2005 13:57:02 // 8714
Üdv Urak! Bocs, hogy csak így berontok, de rendet raktam a műhelyemben és pár dolgot kiszórnék. Ami titeket is érdekelhet az egy kosár hengerfej, vezérműtengely, egy kosár karbi, 2 40-esDell'orto karbitest ventourikkal, de hiányosan, 1.5-ös boxer motor, komplett Alfasud, sud karoszériaelemek, stb. Ha valakit esetleg érdekel, keressen meg az i n g e g n e r e @ f r e e m a i l . h u címen vagy a 0 6 2 0 9 9 3 3 3 0 3 számon. köszi, és bocs ha zavartam. Üdv Ádám
krisz3311-11-2005 13:47:09 // 8713
jovanna ne sirjál wazze :)))
Scott11-11-2005 13:37:27 // 8712
Bazze ! Meg vagyok sértődve. Basztál jelnetkezni, le vagyok mindig szarva... :((
krisz3311-11-2005 13:36:35 // 8711
Szia Scott hu wazze mindj átküldöm a számot ,már szoltam neki hivod majd,amugy jol ki a motor a kocsimba mi :))))
Scott11-11-2005 13:31:07 // 8710
:))))) The Drunk :))
kando.11-11-2005 10:34:26 // 8709
Micsoda ? Ne ijesztegessél.. Még a végén be kell szereznem egy májdonort nekem is.. :)
Whiteskull11-11-2005 10:05:09 // 8708
Na még csak az kéne. Így is ki kellett vetetnem a fél tüdőm, hogy a májamnak jusson hely.
kando.11-11-2005 09:43:35 // 8707
Végülis nem rossz ötlet, az igaz :-)) Alfa Kocsma... :-PP
vivalfa11-11-2005 08:28:23 // 8706
Szia Scott! Tetszik mi? ;-) Ja, egy Sprintex kompresszor, ausztrál gyártmány (www.sprintex.com.au). Bontva kellene egyet találni; egyszer láttam egy off Ladát on Fiat 2000-s motorral és egy ilyen kompresszorral fűszerezve egy hazai weboldalon.
Mr.Lóerő11-11-2005 08:04:51 // 8705
Fogalmam sincs szerintem ki van belezve!!! Benézel jobban akkor látod az ALFÁS cimert mint függöny
kando.11-11-2005 07:58:29 // 8704
Azért remélem, a felső csak photoshop :-)) Legalábbis nyugodtabb lennék...
Mr.Lóerő11-11-2005 07:55:40 // 8703
naneeee :)))))
pb_10-11-2005 21:56:13 // 8702
Igen volt 1 kompresszoros +oldás is. Egyébként a 16v-nál simán beépíthető lenne a klíma helyére.
kando.10-11-2005 21:13:51 // 8701
Szóval pl. így lehetne megoldani a turbósítását a 33-nak ? Éppen tegnap beszélgettünk erről pb_-vel :-))) Hmm 1,7 16V + tbo... :-DDD
Scott10-11-2005 20:49:43 // 8700
Jajj a szívem :) Ezek csodás képek. A felső kép egy kompresszoros megoldás, nem ? A turbo-s verziónál nem semmi a leömlők formája :))
bb1810-11-2005 17:37:53 // 8699
ja ! azért nézd meg nehogy oszlop vagy ajtokeret legyen. nem mintha feltételezném hogy rohadt, de mégis érdemes ellenörizni.
bb1810-11-2005 17:36:44 // 8698
hát akkor ha meg akarod oldani : zsanér javitás. ha már ugyis szétszeded...
norbee10-11-2005 16:01:59 // 8697
bb Öööö... izé... lóg. :) Ha megemelgetem, erőteljesen, hallani is valami kotyogást.
bb1810-11-2005 15:54:02 // 8696
bocs. tudom ez a vasrud bután hangzik de asszem azért a lényeg érthetö.
bb1810-11-2005 15:53:24 // 8695
emelgesd meg a nyitott ajtot hogy log-e, ha nem akkor semmi baj. a csavar helyett meg nézz egy bármijyen oda jo méretü vasrudat, nincs ott olyan komoly erö, meg koptatás. idönként be kell fujni valami mutymákkal.
bb1810-11-2005 15:51:26 // 8694
ha nem kalimpál a féltengely akkor huzzátok ruddal
bb1810-11-2005 15:48:49 // 8693
a legfelsö képen vajh milyen töltöt aplikáltak rá ?
bb1810-11-2005 15:47:23 // 8692
a tesco gazdaságos bak alá én sem feküdnék be, de aztat szokom csinálni, hogy aláteszem a bakot, és ugy engedem rá az autot, hogy az emelö is alatta marad és az is tart. ha meg a kéziféked jo akkor talán nem rángatod le onnan. a csavarokat szemböl jol püföld meg kalapáccsal. juteszembe: ha aknára állsz az a legjobb, mert a csavarhoz ugy jo hozzáférni, ha egyenesen áll a féltengely az meg ugy nem megy ha a kerék a levegöben log, vagy tegyél egy másra két kereket és engedd vissza rá a kereket akkor nem is esik le. loctitte-hoz nincs oldoszer, csak a meleg de az itt éppen nem játszik. mindenképpen márkás imbuszt használj, mert ha kifordul akkor csak a vágo-kalapács segit.
pb_10-11-2005 14:27:21 // 8691
Ok. Thx.
norbee10-11-2005 14:12:24 // 8690
Az alfetta.hu-ra, miután átnéztem, és meggyőződtem róla, hogy nem beszélek hülyeséget... :) Szólok ha megvan.
pb_10-11-2005 14:03:27 // 8689
Mikor, és hova lesz feltöltve?
norbee10-11-2005 13:38:28 // 8688
Uraim Ugye itt mindenkinek megvan az a cirka 12Mb-os, kissé hiányos angol nyelvű PDF, ami a 33 workshop manuálja? Na úgy néz ki, megszereztem a belőle hiányzó oldalakat... ;)
dArk10-11-2005 10:44:22 // 8687
Most nezem nagyon faradt lehettem, hogy nem talaltam a masik ket topicot tegnap este :)
dArk10-11-2005 10:41:39 // 8686
A torott feltengely miatt az autot csak huzni lehetne, esetleg traileren elvinni, de a trailer luxus lenne sztem 50km-re (ott tudok aknat amit hasznalhatnek), vontatni meg nem szeretnem igy hogy csak a bal eleje van fekezve. Majd nezek valamit amire ra tudom engedni a jobb oldalat, aztan nekiesek. Meg jo reg nezegettem egy sprint-33 16V motor-33 futomu konverzio leirasat, az a srac is dugokulccsal probalkozott, amit elnyirt abba meg belekalapalt egy 1/4 inches imbuszt, ugy kijott allitolag mind szepen :) Masik kerdes, hogy a haynes manual szerint le kellene bontani a fel elso futomuvet hogy mukodjon a dolog, de amikor bajoltunk vele mi ugy lattuk bemenne az uj enelkul is. van erre esely? :)
norbee10-11-2005 09:59:19 // 8685
dArk Tulajdonképpen mi a feladat, ami miatt nem is lehet az autót mozgatni? Beállt a féltengely?
András bácsi10-11-2005 09:55:53 // 8684
Szerintem meg torx-fejjel kezdje, az nem a lapon fog. Rosszabb esetben jön az orosz módszer: a vágó.
pb_10-11-2005 09:35:22 // 8683
Esetleg 1 olyan imbusszal próbáld ami dugókulcsba tehető, akkor talán kisebb az esélye, hogy eltörd az imbuszkulcsot, és elnyald a csavarfejét.
pb_10-11-2005 09:32:28 // 8682
Ha normálisan alábakolod nem fog leesni, és nyugodtan áláfeküdhetsz. Sztem az oldószer a minél hosszabb vascső.
norbee10-11-2005 09:29:03 // 8681
bb MK I.-es 33. Megnéztem még tegnap este, igazából a zsanérok nem tűnnek lógósnak, annyi a nem gyári benne, hogy a nyitáshatároló v. mijafranc egy 8-as csavarral van kitömve, nem a kis gyári fémpöcökkel.
kando.10-11-2005 09:22:45 // 8680
Na jaa, ne legyenek annyira egyformák.. :) A múltkor úgyis azon poénkodtunk itt valakivel, hogy láttam egy nap 3 147-est, s micsoda öröm ez, de ha ilyent írnék egy offos német-japán autós fórumba, elég gyér eredmény lenne ;-)) Nem is baj, hogy ez nem tucatautó :-))
Whiteskull10-11-2005 09:17:58 // 8679
Azért hála istennek a nagy többségük megmarad az offos német-japán gépek átépítésénél. Azokra meg úgy is ráfér. Hi-hi. :)
Nemesis10-11-2005 09:01:24 // 8678
Whiteskull: az a baj, hogy az ilyen kimegy egy ilyen "showra" és mutogatja. Ezzel lejáratván a márkanevet... :(((
vivalfa10-11-2005 08:21:09 // 8677
Variációk egy témára...

dArk10-11-2005 00:05:38 // 8676
Huh, igazabol az auto mozgatasat kellene mellozni. Az emeles meg talan meg is oldhato, de oszinten szolva nem szivesen erolkodnek a csavarokkal ugy, hogy kozben ket tartobakon meg az emelesi pontokon mulik az eletem :) Azert lehet megprobalom majd biztonsagosan alabakolni valamivel a fel oldalat. A loctite-hoz tudtok esetleg valami oldoszert? Ja meg melegiteni lehet ezeket a csavarokat rendesen, vagy azt inkabb hanyagoljam?
pb_09-11-2005 23:58:48 // 8675
Emelés nélkül mondjuk aknából tudom elképzelni a dolgot. Az imbuszfejeket jól tisztísd ki, aztán az imbuszkulcsra húzz rá még 1 db csövet is úgy próbáld.
dArk09-11-2005 23:48:18 // 8674
Huh a szerelos/sprintes topicokat nem talalom (pedig nem ittam ma :), mindenesetre kerdeznem, hogy egy sprint feltengelyet tarto 6 imbusz csavar eltavolitasara tudtok-e ajanlani vmi bevalt modszert (sajnos emeles nelkul kellene megoldani). Probaltam mar wd40-et ami a loctitenak gondolom mint halottnak a csok, aztan meg melegiteni, de eddig semmi hatas :\
Marklar15509-11-2005 22:23:52 // 8673
A gyári csúcs tuningolva az igazi;-)
krisz3309-11-2005 22:07:22 // 8672
büntetek kegyetlenül :)))) hagy igyanak a weberek :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.