Forum >> Alfasud-33

pb_28-01-2006 17:37:08 // 12021
Látom újabban érdekelnek a 33-asok is, nemrég még keményen leszóltad őket. Ha lehet azért ne rémítsük el a kollégát ilyen dolgokkal.
pb_28-01-2006 17:34:27 // 12020
Ha a hfej és a leömlő között kifúj az lehet tömítés is. Mondjuk én még sosem találkoztam ilyen olajsapka kilövős dologgal, pedig az én motor is állt már pár hónapot indítás nélkül. A motorolajat pedig + kell nézni honnan folyatja, biztos van valami nyom ami alapján el lehet indulni. Egyébként milyen olajat használsz?
KisP28-01-2006 17:33:32 // 12019
igen elsőre meglepő, de eddig a 2 év alatt mióta nálam van a gép, kétszer lőtte ki,tehát nem olyan rossz az arány:)) Hát nálam tuti az eltömődés az oka.Furcsálom is ,hogy másnak ilyen nem volt, vagy csak nem beszéltek róla?
Gábor(figi75)28-01-2006 17:29:33 // 12018
Azért meglepő amit írtál,hogy kilő nállad is! :-O A fene se gondolná,hogy ez majdnem természetes! -(
KisP28-01-2006 17:26:48 // 12017
Szerintem nem vészes a dolog. Az hogy füstöt nyom ki a leömlőnél, lehet csak tömítés ment gallyra.Olajfolyás meg úgyszintén talán hengerfejtömítés. Mondom,hülyeséget nem akarok mondani,tehát nem tudom. GT bácsi majd elintézi!:)
Gábor(figi75)28-01-2006 17:18:56 // 12016
Tehát akkor mechanikus probléma nem lehetséges? :-O Ilyen esetekben nem gyűrű vagy hajtókar csapágy a hunyó? Azért remélem meg menthető a fater vasa! :-)
KisP28-01-2006 17:08:36 // 12015
Olajsapka kilövés nálam is volt, tavaly egyszer, meg most is egyszer(olajpálca kilövés még nem). Ez azért van, nálam legalábbis , mert ilyenkor télen a motorban ilyen barnás krémszínű izé képződik, a vízpára és a motorolaj keverékéből.(mert szinte csak a városba használom az autót) és ez eltömíti a kartergáz visszavezető kis 20-30 cm hosszú és kb. 2 cm átmérőjű kis csövet ami az olajsapka alatt megy a műanyag szívócsőbe. A kartergáz nem tud kiszabadulni így a sapkát lövi ki és ott távozik. Megoldás: időnként ezt a kis csövet kiszedni és kitakarítani. A lelövés ellen meg azt találtam ki,hogy láncot raktam a sapkára amit lekötöttem,mert én már egyet elhagytam még tavaly a mostanit múlt héten lötte ki egy körúton és szerencsém volt,hogy nem mentek át rajta és megtudtam állni fölszedni. A többire nem mondok semmit, nem akarok hülyeséget beszélni, kérdezd meg Granturismo-t ö a boxerek félistene.:)
kando.28-01-2006 17:01:02 // 12014
Ok, ha lesz kis időm erre, igyekszem megcsináltatni.. Biztos elállítódott, akartam is vinni, főleg a mostani pesti túrázások után, de így még aktuálisabb lesz :-))
Andorka28-01-2006 16:58:20 // 12013
Részvétem:( A futóművet célszerű elvinni képzett (felszerelt) futós emberhez. Bemérik és beállítják a kerekek egyenesfutását, összetartását, stb. Az egész kb. 45 perc és 3-4 ezer HUF. Aknából a szaki is megmondja h mi sérült (kormányösszekötő, lengőkar, akármi)
Gábor(figi75)28-01-2006 16:43:08 // 12012
Hmm,talán ha kicsit sűrűbben szervizelted vólna fater! :-/ Nem leb@szás képp mondom csak úgy! :-) A motor teljesen kukás,asszem szétrágodott a hajtókar csapágyad,vagy efféle! :-(
pa_feri28-01-2006 15:26:54 // 12011
Üdv Gyerekek! Na jó régen nem jártam itt, mert Alfámmal nemigen foglalkoztam pénz híjján. Ma reggel meg az történt, hogy a 4 hengeres boxermotorból folyt az olaj kb. 4 perc melegítés után. Amúgy meg olyat csinált a hengernél, mintha pipázna, tehát néha füstölt egyet a alul a kiömlőnél. Előtte is csinált olyat, hogy az olajbeöntő műa. dugót a nyomás kivágta, viszont az olajnyomás lámpicska nem jelez. Induláskor piros, de ki is alszik annak rendje szerint. Kb. 1 deci motorolaj folyt ki, gyorsan visszaálltam a konténerbe és fogalmam sincs, mit tegyek :-) Ráadásul most tényleg nincs százezrem motorra. Normális, hogy ekkora nyomás legyen a motorban, hogy kilöki a dugót és az olajpálca is felemelkedik? Mitől lehet ez?
kando.27-01-2006 20:34:59 // 12010
Igyekszem :))))
pb_27-01-2006 20:33:46 // 12009
Akkor gyűjtögessél.)
kando.27-01-2006 20:28:55 // 12008
Persze, az is lesz majd, csak legyen rá keret... ;-)
pb_27-01-2006 20:25:12 // 12007
Ha téged nem zavar, akkor még lehet használni, de nem árt előbb-utóbb elvinni 1 futóműveshez.
Gábor(figi75)27-01-2006 20:25:01 // 12006
Jah,mindenkinek megvan a maga baja-keresztje! Lehet kicsit elmenet a terpesztésed! :-(
kando.27-01-2006 20:16:45 // 12005
Köcce :)) Nem, csak én is hülye voltam, meg az előttem 200 m-rel zöld lámpánál álló offos, akit ki kellett kerülnöm, mert nem igazán jöttem lassan, na meg azzal nem számoltam a sötétben, hogy a 6 sávos úton középen virágágyás van és kőszegéllyel van kerítve (Győr). Azért megy a gép, picit húz, de majd átnézetem tavasszal, vagy legalábbis ha lesz pénzem meg jobb idő :) Látom, nektek is megvan a bajotok... :((
Gábor(figi75)27-01-2006 20:14:00 // 12004
Részvétem,remélem nem komoly!
kando.27-01-2006 20:06:01 // 12003
Kérdés.. Béna voltam, sikerült tegnap este hezeflé jövet megpadkáznom a bal első kereke, nem is kis sebességgel.. Azóta mintha olyan lenne az első futómű, hogy a kormányt enyhén jobbra tekerve marad egyenesben az autó. Ma este alámásztam, de mivel csak emelőn keresztül fértem alá, sok eltérést nem láttam, ami a felfüggesztést illeti... Kérdés, hogy ez igy nagy gáz vagy lehet még használnia gépet? Utána jttem még vele, haza, nem rázkódott, nem remegett, nem is nyikorgott elől...
kando.27-01-2006 20:03:35 // 12002
:-)))) De legalább képpel ment el :) icq?
Scott27-01-2006 19:17:45 // 12001
Ennyit a kollegákról, sehol senki :) Amúgy ha ystuc nem szól én sem veszem észre :PPP :)))
Seriff27-01-2006 19:15:44 // 12000
Gratula, észre se lehetett venni, hogy K közeleg:PP
Scott27-01-2006 19:14:49 // 11999
HAPPY 12K :))))

Scott27-01-2006 19:11:04 // 11998
Scott27-01-2006 19:06:48 // 11997
Egy kis hazai :
Scott27-01-2006 19:04:14 // 11996
Scott27-01-2006 19:00:46 // 11995
Az egyik kedvenc :)
Scott27-01-2006 18:58:50 // 11994
Scott27-01-2006 18:56:29 // 11993
Scott27-01-2006 18:54:17 // 11992
Scott27-01-2006 18:51:04 // 11991
Scott27-01-2006 18:50:03 // 11990
Scott27-01-2006 18:47:33 // 11989
Scott27-01-2006 18:45:19 // 11988
Oops...
kando.27-01-2006 12:56:13 // 11987
Vagy Willy :-)))
SD27-01-2006 12:44:52 // 11986
majd jön seriff:)
ystuc27-01-2006 11:18:16 // 11985
Lassan itt a 12K fiúk! Figyelni!! :-)
SD26-01-2006 12:06:39 // 11984
hát ez kicsit cinkes:) de legaláb tudják mit tud a gép:) szerintem örülj hogy nem tudtad ott hagyni őket, mert két lehajtóval később egy barikáddal, vagy helikopterel, nem lettek volna ilyen jófejek:D akkor nem unatkoztál út közben, meg aztán a kipufogóban sincs most biztos sok lerakódás;) veszel sprintet? Na mi a szösz, veteránozol? haverom egyszer rendőr asztmát gyorsúlt le sprintel:)))) persze csak 50-ig ;)
pb_26-01-2006 12:00:29 // 11983
Én nem.))
Azmo26-01-2006 11:40:32 // 11982
ez igaz, szal...őőő....utállak, jó??? Te jössz :D
pb_26-01-2006 11:38:24 // 11981
Felőlem befejezhetjük. Csak, akkor nem gyűlik, majd a hsz a fórumban.)
Azmo26-01-2006 11:32:09 // 11980
Olyat tettem bele, ami belevaló, meg lett nézve........ A km órának semmi köze nem volt semmiféle töltéshez, ezt is leírtam, lötyögött a csati, megcsináltam, most már működik tökéletesen! Úgy érzem ultra mód elbeszélünk egymás mellett....szal fejezzük be, felesleges!
pb_26-01-2006 11:26:04 // 11979
Erre mondom én, vagy fanatikus lesz valaki, vagy vált más márkára.) Asszem én oldalakat tudnék írni ezekről a dolgokról.
pb_26-01-2006 11:24:06 // 11978
Nem fogunk, ütköztetjük véleményeinket.
pb_26-01-2006 11:23:28 // 11977
Sztem olyan akksit kell beletenni, ami belevaló. Elméletileg át lett kábelezve az autó, de mégsem volt töltés, manuálisan sem, ez nagyban hozzájárul az akksi végéhez. Ha jól emléxem az indítási gondok is +maradtak a kábelezés után, ill a kmóra is csak kb 2 hétig működött normálisan. A futómű nem volt fölösleges dolog, bár a részleteket, annyira nem ismerem. A kardán keresztek, talán árában voltak, de nekem mondjuk sok. A zárak, azok szükséges rossz, azok kellettek. Én természetesen magam csinálom, mert érdekel, és inkább a szerszámra költöm a pénzem. A szakemberekről pedig +van a véleményem, tisztelet a kivételnek. Aki pénzt ad ki szerelésért 1általán nem biztos, hogy hülye. Az átverésről pedig annyit, hogy az esetek 85%-ban garantált, sajnos ez van.
Azmo26-01-2006 11:03:18 // 11976
Nem bántam meg ezt az autót......van pillanat amikor kiakadok, de az bárkivel előfordul, de akkor sem bántam meg! Igen, ha mondjuk a viszkóm beadná a kulcsot, aminek az ára vagy 300+fa, akkor lehet szopó lenne, persze! Mindenhol vannak olyan alkatrészek, ami erősen infarktus közelébe juttat ha meg kell venni újonnan, ez tény! De úgy érzem semmi olyan dolog nincs az autómon ami valami horror árba kerülne! Persze, lehet szídni a kasznit, hogy azért azzal akad némi gond........ez egy dolog
granturismo26-01-2006 10:56:01 // 11975
Az a baj hogy ezek nagyon szerviz és gondoskodásigényes autók. Ha ezt valaki elmulasztotta akkor elég nagy baj van. Az ember hiába veszi meg és próbál utólag gondoskodni sok olyan dolog van amit nem lehet már helyrehozni vagy olyan összegbe kerül, hogy még egy elvetemültebb rajongót is elriaszt. Azmo kolléga most jutott el erre a pontra. Lehet, hogy így utólag nézve talán nem volt jó beruházás ez az egész....
Szilárd26-01-2006 10:53:13 // 11974
Nehogy már összevesszetek!!!:)))
Azmo26-01-2006 10:52:13 // 11973
komolyan nem tudom Te miről beszélsz.........mondtál 1 dolgot, ami mondjuk nem felesleges, eccerüen tönkrement egy (mellékesen nagyon márkás) akksi! A leguccsó javítás egy idegen szerelőnél volt, ami hiba volt, így van, de kellett SOS az autó, ez van, kész, elbaszták a hegesztést és a pumpa tönkrement.......oké namármost a többi dolog miért is volt felesleges és drága???????? - futómű alkatrészek cseréje (nem kis % alkatrész kedvezménnyel+semmi munkadíj) - kardán keresztek cseréje (korrekt áron, senki nem mondta hogy sok lett volna) - elektromos átkábelezés és biztosíték tábla csere (azért a szopásért amibe került, nem tartottam soknak az összeget!) eredmény: 4WD megy - zárak ledugózása (feltörték), riasztó beszerelése (korrek áron szintén) - most pumpa cseréje és akksi cseréje (nagyon is korrek áron) "Az, hogy mi volt kedvezményes, + mi nem sztem nehéz eldönteni." nem vagyok olyan jó matekból, de ha valami kerül 1000be mondjuk és én 700ért kapom meg, akkor szerintem az kurvára kedvezményes!!!!!!!!!! Én megértem, hogy Te egymagad megcsinálnál otthon mindent, mert szereted csinálni, van időd rá, nincs pénzed szervízbe járatni az autót, megértem, maximálisan! Csak eléggé elhamarkodott kijelentés az, hogy aki a szerelésért pénzt ad ki az hülye és átverték! Mert nagyjából ez volt a mondandód lényege!
pb_26-01-2006 10:45:04 // 11972
Nem azt mondtam, hogy felesleges volt, hanem, azt, hogy ebből, az összegből, már 1 olyan állapotot lehetett volna előállítani, ami közelít a patenthoz. A felesleges dolgokról pedig voltak sztem, pl akksi, én 1x vennék olyat ami +felel minden paraméternek, vagy a legutóbbi javítás, nem volt 1 olcsó dolog szinte alig csináltak valamit, nem kis összegért, sőt még az AC halálát is +köszönheted nekik. Az, hogy mi volt kedvezményes, + mi nem sztem nehéz eldönteni. Sztem 1 átlag ember sem fizetett volna sokkal többet, ha 1általán többet fizetett volna.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.