Forum >> Alfasud-33
ingegnere29-03-2006 14:48:44 // 14321
Bandi,
nekünk viszont lehet, hogy ültetőrugókat kellene boltolnunk.:-)
ingegnere29-03-2006 14:46:59 // 14320
Várj, én most a Sudról beszéltem.:-)
A kép nagyjából így néz ki: a Fehér Sud, a Piros Sud és a 33 bizonyos elemei alkotnak majd egy egységet. (Mert miért legyen egyszerű az élet? :-D)
A piros Sudból az össze külső elemet, ami a II.széria sajátja, megmentem. Ezek elsősorban a króm cuccok és a lámpák, de a beltér egyes elemei is.
A fehés Sud az már '80-as, tehát itt ott más, de még kiscsomis. Erre épül fel gyakorlatilag az egész, mert ez még menthető állapotú.
A 33-nak meg a mechanikai elemei kerülnek a Sud alá,mint motor váltó futómű (már ha alámegy, mert ennek az uccsó szériának már más a gólyalába,mint kiderült), kormánymű, ilyenek.
A 33 sok elem Azmo és köztem osztódik el, de ami megmarad, azt Azmo kolléga majd áruba bocsátja. Szóval ebben ő lesz Mr Kompetens.;-)
pb_29-03-2006 14:46:49 // 14319
Legszívesebben Recarora cserélné.)
Seriff29-03-2006 14:44:56 // 14318
Nemá, le akarod cserélni azt a király kockás fotelt?:O
András bácsi29-03-2006 14:41:13 // 14317
Oldalkárpitjaim nekem is vannak, ha nem is extra baráti áron. :)))
pb_29-03-2006 14:38:12 // 14316
Akkor gondolom nagy részben kiárusítod azt. Igaz nekem leginkább apróságok lenne szükségem.
ingegnere29-03-2006 14:32:41 // 14315
Ezt mielénk úgy mondják: "kicsi lakat,kicsi fény".;-DDDD
Ebből a piros karosszériából elég kevés dolog lesz, a fehér donor bázisra építek. Az sem hibátlan, de ennél fényévekkel jobb. (Mondjuk ennél egy korhadt falevél is fényévekkel jobb :-/)
ingegnere29-03-2006 14:30:54 // 14314
Igen, megvannak a gazdái a beltérnek.
kando.29-03-2006 13:21:17 // 14313
Az nem baj, könnyű követni :)))
Azmo29-03-2006 13:17:25 // 14312
És milyen jól megy, kár hogy kondenzcsíkot húz hátul :D
Scott29-03-2006 13:13:29 // 14311
Már van minden, összeraktam azóta :)
kando.29-03-2006 13:00:21 // 14310
Esetleg a műszerfalat odaadja, ha nem szereztél azóta :)))
pb_29-03-2006 12:58:10 // 14309
Akad rajta 1-2 óra lakatos meló.)
Scott29-03-2006 12:55:24 // 14308
A piros Sud igazi Frédi autó lett :(
Scott29-03-2006 12:54:44 // 14307
Ja.. most olvasom alaposabban...azokat is megtartod, akkor storno :)
Scott29-03-2006 12:52:18 // 14306
ing ! Az Imolának az ülései mennyire vannak kiülve ? Ha nincsenek kiülve, akkor extra baráti áron megvenném őket, az oldalkárpitokkal együtt :)
kando.29-03-2006 12:45:44 // 14304
Széép az a lenti piros ótó :)))
ingegnere29-03-2006 12:41:53 // 14303
Scott29-03-2006 12:32:59 // 14302
A 88-as manualban 00-15/1.
pb_29-03-2006 10:46:02 // 14301
Na ugye.)) A konkrét értékről sajna sehol nem írnak semmit. Akkor gyanítom, hogy nálad is 10ed bar lesz az érték. Egyébként hányadik oldalon van, ha már így kikerested? Most akartam utána nézni.
Scott29-03-2006 10:17:59 // 14300
őőőőő, most hogy jobban olvasom valóban ennyi lehet a max eltérés. Viszont akkor nem írnak semmit a konkrét értékről :))
pb_29-03-2006 09:56:13 // 14299
1el 1enként lehetne végig mérni.
kando.29-03-2006 09:46:55 // 14298
nemtudom.. kéne akkr 4 mérőtávadó
mst 1 van, de ezzel macerás...
pb_29-03-2006 09:44:57 // 14297
És mikor lesz kész?))
pb_29-03-2006 09:44:37 // 14296
Az egész pontosan 53 mbar, de nekem akkor is kevésnek tűnik, nem az eltérésre írták?
kando.29-03-2006 09:20:17 // 14295
Én is ezt akarom, ezért kéne 4 műszer..
Scott29-03-2006 09:16:34 // 14294
Az erdeti manualban írták : 40 mm Hg.
pb_29-03-2006 09:03:33 // 14293
Melyik értékre gondolsz?
Scott29-03-2006 09:02:06 // 14292
pb ! Ez az érték a karbi vákumfelvevő pontjainál ennyi, ahol mérni kell. Természetesen maga a motornak ennél lényegesen magasabb, de ez evidens :))
Scott29-03-2006 08:59:11 // 14291
petike ! Utána nézek, lehet tudok neked olcsón bontott hűtőt. Szerintem ne szenvedj ezzel a ragasztással, ki kell dobni a fenébe...
pb_29-03-2006 08:48:33 // 14290
Elképzelhető, de +mondom mi lenne a legkirályabb, ha a 4 hengert 1xre lehetne nézni, 1xre látnád az értékeket.
kando.29-03-2006 00:17:17 // 14289
Azt gondolom, azért lenne jó alaktronikus, valami átlagérték mutató/mérő :)
pb_29-03-2006 00:07:59 // 14288
Ja és még 1 dolog a mérésnél nagyon türelmesnek kell lenni, elég nagy szopás normálisan belőni.
kando.29-03-2006 00:04:43 // 14287
Oké, az is jó, a mutatós is :)
Én elektronikusat keresek, amit műszerrel lehet mérni 1..0,5% pontossággal, vagy akár tárolni stb.
pb_29-03-2006 00:02:33 // 14286
Az a legjobb, ha tudja az abszolút vákuumot is. Haveromnak olyan van Talán még a 600-as is elég lehet.
kando.28-03-2006 23:55:15 // 14285
GEGE kérdezte Tőled (ratjam kersztül) :-))
Az ,,1 bar (600 mbar)'' úgy értendő, hogy 1 bar végkitérésű vagy még a 600 mbar (0,6 bar) végkitérésű nyomásmérő is jó lehet.
A max vákuumhoz minél közelebbbi végértékű műszert szerzünk, annál pontosabb lesz a mérés.
pb_28-03-2006 23:53:08 // 14284
"1 bar (600 mbar)" ezt annyira nem értem, de az 1bar már jól hangzik.
Fogalmam sincs, bár mintha motor nagyságtól is függene, de sztem a 45/46-ban tuti másfajta van.
kando.28-03-2006 23:48:21 // 14283
Oké, akkor jó egy 1 bar (600 mbar) végértékű távadó is, ami tud lineárisan vákummban is mérni.
Másik:
a katalizátor egyforma (egy fajta) mindegyik boxin, vagy függ a motor méretétől vagy egyébtől ?
pb_28-03-2006 23:44:34 // 14282
Próbálkozz esetleg műanyagosnál, vagy esetleg valami gumiszerű ragasztó anyaggal.
pb_28-03-2006 23:42:59 // 14281
Mi is hozzájárultunk.))
pb_28-03-2006 23:35:26 // 14280
Mostani tudásom szerint a 250 igen kevésnek bizonyul, sztem legalább 0,5 kell. A 40-60 mbart igen kevésnek tartom, szinte nincs is szívása a motornak, vagyis totál halott lenne. Sztem több lesz az.
pb_28-03-2006 23:31:17 // 14279
Örülök, bár azért 1-2 dologról +győződnék a helyedben. 1 dolgot azért nem értek, aug. 20-óta leamortizálódott a 2-es kategória favoritja, vagy mi történt vele, hogy ez az alap gép(sztem) jobban megy? Egomba már ezzel jössz?
KisP28-03-2006 21:01:08 // 14278
fiúk, hűtőtömítő folyadékon kivül milyen megoldás létezik a hűtővízszivárgásra? Nem lehet valamivel ragasztani a hűtőt? Teljesen tanácstalan vagyok e téren.
Robesz728-03-2006 20:55:53 // 14277
Hello!
A motorod egy része hamarosan újraéled...:-))))
Rumi28-03-2006 20:07:51 // 14276
én azért ennyire nem voltam ügyes. most az alkatrész eladáasokból jött vmi vissza. de amugy a kocsira semmit nem kaptam. az újért meg havi 250-300 órákat dolgoztam, igy hó végén nagy lóvét markoltam fel. aztán rohantam Alfát venni. ez nem annyira ügyes, szerencse egy kicsit, hogy jött ez a munka.
de azért ügyes vagyok
persze te is :))
VinceP4 (Il capitano)28-03-2006 19:38:09 // 14275
Rumi. Tudod, nekem is lett már egy TK-m, csak nem én vezettem. Nem száltam ki vagy 5 percig a kocsiból, hátha ez csak egy álom, és majd felébredek. De szerencsére minden szempontból jól jöttem ki a dologból.
Vince is ügyes. :))) (főleg szerencsés)
kando.28-03-2006 18:46:49 // 14274
Scott gépére ennyi jött ki..
Nwektek több kell, tuod, kb 250 mbar lehet az..
Nem tuom a MAP szenzor jó lenne, én megpróbálik felhajtani olyan iprai távadókat, amik becsavarhatók manométer helyére és nem 1-2 bar a végkitérésük, hanem kevesebb..
Ami meg nekem van, az kicsit nagy, bár jó lenne, de csak 1 db van belőle...
VinceP4 (Il capitano)28-03-2006 18:46:20 // 14273
Cső. Képzeld a verda (kp-kop) teljesen hibátlanul üzemel, és miután belecsavartam 200 km-et pályán, még jobb lett. Azért most érzem, hogy a régebbi az azért nem sámli. :))) A héten megy az átiratás, meg az ilyen butaságog, aztán ülök át.
pb_28-03-2006 18:42:18 // 14272
A 40-60 mbar-os méréshatár az kevés sztem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
635
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?