És hogy lásd a különbséget: ez a gyári leömlő 33 1.7 16V-re
az előző hozzászólásomban lévő kép meg ugye az "újrahangolt" cumó.
Forum >> Alfasud-33
vivalfa09-05-2006 09:15:22 // 15971
vivalfa09-05-2006 09:11:48 // 15970
Szia!
Én egyszer beszéltem a Jano dob-os céggel, és határozottan lebeszélt arról, h pl. sport leömlöt csináltassak (érdekes volt h a buxája ellen beszélt), ti. a gyári már erősen "tuningolt" azaz optimális nyomaték/teljesítmény-re van hangolva. Ők csak el...ni tudnák ezt. Viszont az olasz CSC Marmitte készít ilyen rendszert az összes boxira, csak ugye nem igen olcsó. Viszont ha összefog az ember és berendel egyet sablonnak, arról már lehet másikat mintázni és jóval olcsóbbra kijöhet. Uraim, egységben az erő :-D
A köv. linken tudsz szemezgetni: CSC Marmitte és egy kis ingerlő :-):
Én egyszer beszéltem a Jano dob-os céggel, és határozottan lebeszélt arról, h pl. sport leömlöt csináltassak (érdekes volt h a buxája ellen beszélt), ti. a gyári már erősen "tuningolt" azaz optimális nyomaték/teljesítmény-re van hangolva. Ők csak el...ni tudnák ezt. Viszont az olasz CSC Marmitte készít ilyen rendszert az összes boxira, csak ugye nem igen olcsó. Viszont ha összefog az ember és berendel egyet sablonnak, arról már lehet másikat mintázni és jóval olcsóbbra kijöhet. Uraim, egységben az erő :-D
A köv. linken tudsz szemezgetni: CSC Marmitte és egy kis ingerlő :-):
swan09-05-2006 07:21:05 // 15969
Nem zavar bele a rádióba tehát marad!!!
bb1809-05-2006 05:32:49 // 15968
én továbbra is azt mondom, hogy teljesitmény különbséget és veszteséget is kellene mérni, egyik sem nagy dolog, de csak ha mindkettöt elvégzed akkor lehet biztos a diagnozis.
bb1809-05-2006 05:29:43 // 15967
akkor cseréld ki a gyertyát ha kell, ha zavarja a rádiot. különben meg minek ?
Barni14709-05-2006 01:07:20 // 15966
jobbra, jobbra. köszi!
Buddha09-05-2006 00:03:32 // 15964
Nincs mit. :-) Jó éjt, mentem.
Ferke09-05-2006 00:02:17 // 15963
Ezt is!Felírtam!:)
Buddha09-05-2006 00:01:37 // 15961
Nincs, a Wilker-rel egy a cég talán annak van. Csörögj oda érdeklődni és ami árat mondanak abból ugye lejön a kedvezmény.
A számuk: 06 1 4650300
Ferke08-05-2006 23:58:01 // 15960
Van nekik weboldaluk?
Buddha08-05-2006 23:57:38 // 15959
Ok, kérdezd meg holnap aztán megbeszéljük, hogy mikét tudjuk lebonyolítani a dolgot. Legfeljebb odacsörgök telcsin aztán viheted ha találsz valami olcsóságot.
Ferke08-05-2006 23:55:26 // 15958
Az szuper!!! Akkor le is informálom, hogy mennyibe kerülhet náluk!:)
Buddha08-05-2006 23:54:41 // 15957
Az L+K-ba van 27 vagy 30 kedvezményünk, ha kell szívesen odaadom...
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-05-2006 23:51:37 // 15956
Jó estét,boxeristi!
Ha bárkinek ötlete ,tapasztalata van 33 és/vagy boxer kipuffogó "customizálás"
szakterületen,szívesen ossza meg velem légyszíves....
Ma sikerült eljutnom abba a bizonyos üzembe.
annyit sikerült megtudnom,hogy ún. aluplattírozott acélból csinálják a cuccot és olyan áron,hogy szinte hihetetlen...
Be is indult a fantáziám, hogy talán itt-ott változtatni kellene a meglévőn.
Komplett sportrendszereket is csinálnak,tehát biztos nekik is van azért tapasztalatuk,de valszeg nem sok 33-as fordult ott még meg.
Szóval elbaszni sem akarom...
Pl. nekem eleve még 40-es sincs a cső, van-e értelme növelni?
aztán: katalizátor nélkül a dobok száma csak a hangra van hatással?
(nagyon vágyom egy duppla végződésre,csak az igényes verzióhoz "csoppolni" kellene a csomitartó fenekén a pótkerékhelyet... annyit meg nem biztos,hogy ér... :-(
Ha bárkinek ötlete ,tapasztalata van 33 és/vagy boxer kipuffogó "customizálás"
szakterületen,szívesen ossza meg velem légyszíves....
Ma sikerült eljutnom abba a bizonyos üzembe.
annyit sikerült megtudnom,hogy ún. aluplattírozott acélból csinálják a cuccot és olyan áron,hogy szinte hihetetlen...
Be is indult a fantáziám, hogy talán itt-ott változtatni kellene a meglévőn.
Komplett sportrendszereket is csinálnak,tehát biztos nekik is van azért tapasztalatuk,de valszeg nem sok 33-as fordult ott még meg.
Szóval elbaszni sem akarom...
Pl. nekem eleve még 40-es sincs a cső, van-e értelme növelni?
aztán: katalizátor nélkül a dobok száma csak a hangra van hatással?
(nagyon vágyom egy duppla végződésre,csak az igényes verzióhoz "csoppolni" kellene a csomitartó fenekén a pótkerékhelyet... annyit meg nem biztos,hogy ér... :-(
Ferke08-05-2006 23:50:30 // 15955
Kapok szted még újat? ahol nekem kedvezményem van, ott nemigen vannak ilyen cuccok. Kiváncsi lszek, milyen állapotban lesznek, mikor kiszedem.
pb_08-05-2006 23:47:41 // 15954
Bontott, jót. Vagy, ha van valahol, hihetetlen nagy kedvezményed, akkor újat.)
Ferke08-05-2006 23:42:55 // 15953
ok, és ezzel mit tanácsoltok?Felújítás vagy újat/bontott-jót kell, hogy szerezzek?
pb_08-05-2006 23:39:24 // 15952
Ja, ja szedd szét, aztán +látod.) Viszont, arra készülj fel, hogy nagy az esélye, hogy a veztengelyek cserések lesznek.
Ferke08-05-2006 23:39:23 // 15951
gt, asszem nemsoká majd a segítségedet szeretném kérni ezeknek a cuccoknak a beszerzésével kapcs., mert úgyis meg kel vennem mindent, legfeljebb ha pechem van, akkor még további dolgokat is.
Ferke08-05-2006 23:33:10 // 15950
Na azért nem élem bele magam, namsoká kiderül.:)
Ferke08-05-2006 23:30:54 // 15949
Tehát ha szétjön, akkor derül ki persze, de így az adatokból elképzelhető, hogy van esélyem megúszni gyűrűzéssel, felfúrás nélkül?
pb_08-05-2006 23:30:43 // 15948
Az a baj, hogy ezek a mérések csak tájékoztató jellegűek. Csak ismételni tudom önmagam, szét kell szedni!)) Egészen biztos vagyok benne, hogy a hfejeket rendbe kell tenni, és gyűrű + csapágy csere is biztos. Az igazi nagy kérédés maga a henger, vagyis a blokk, de ez ugye csak szétszedéssel lehet frankón +állapítani. Egyébként 1et értek gt-vel, sztem elég 1 gyűrű + csapágysor cs.
granturismo08-05-2006 23:26:39 // 15947
Egyetértek. Lehet szétszedni vizslatni. A Shöttle gyűrűgarnitúra a 4 hengerre nagyjából 16 lepedő.
Ferke08-05-2006 23:20:03 // 15946
Igen, ott valszeg valamit eltoltam, mert reggel még arányaiban jobban állt, szerintem azt elkapkodtam, mert a meleg mérésre koncentráltam már.:)
Hogy érted, hogy amásik háromnál talán elég a gyűrűzés?
Ha hármat gyűrűzök, akkor mi van a 2.es hengerrel?
Azon gondolkodom, hogy ebben a 2-esben lehet talán egy gyűrűtörés, vagy valami hasonló gixer, a többi csak simán kopott egy kicsit.
Errre a sérülésre utal sztem a brutális kartergáz, és egy kicsit enyenletlenül jár a motor is, főként hidegen.
Kisvuk08-05-2006 23:11:57 // 15945
Bár nem tuti még teljesen , mert melegen nem indul szegényke, de
valamelyik nap szétkapom majd az öninditót
granturismo08-05-2006 22:53:57 // 15944
Sziasztok
swan
Szerintem ne csinálj semmit. Tedd rá az új kupak nélküli kábeleket és tedd bele a zavarszűrő nélküli gyertyákat. Esetleg ha alapjáraton megy a motor egy zsebrádiót kapcsolj középhullámra (AM sáv) és keresd meg a Kossuth rádiót 549KHz ha jól emlékszem a skála elején. Ha a motor nem recseg bele az adóba akkor megnyugodhatsz. Ha igen akkor legközelebb BPRxxx gyertyát vegyél majd.
Ferke
Na ez már mérés...... Ebből már lehet következtetni.
Látható hogy a 2-es henger adata sokkal kisebb mértékben javult mint a többi. Itt van tehát a fő bibi. Talán kompressziógyűrű gyűrűtörése van. Mert nem gondolnám hogy ez az egyetlen henger kopott lenne a többi nemA másik háromnál esetleg egy gyűrűzés is elég. A hideg mérés igazából nem annyira számít de a 4-es henger hideg adata az nem smakkol. Nem szúrtatok ott el valamit? Fojtószelep teljesen nyitott volt?
Banya
Azaz igen és jobbra forgó.
Ferke08-05-2006 22:38:10 // 15943
Nav véégre!Grat!:)
Kisvuk08-05-2006 22:30:29 // 15941
Sziasztok !!!
Na elindult a verda !!!
Barni14708-05-2006 21:07:49 // 15940
Grandturizmo!
A boxi vezérműtengely szimeringje 35*58*10 ?
Csak hogy melyiket túrjam ki a ládámból.
Ferke08-05-2006 20:04:53 // 15939
Na túl is vagyok az összes mérésen, kiváncsi vagyok, mit szóltok hozzá. Szereztem egy vadiúj, nagyodrága mérőt, és megmértem, hidegen, melegen, majd olajjal, íme az értékek, Kg/cm2-ben:
Hidegen: I-es:8,5 II-es:8,0 III.-as:9,8 IV-es:7,2
Melegen: I-es:9,1 II-es:9,0 III.-as:10,0 IV-es:9,0
Melegen, olajjal: I-es:10,7 II-es:9,6 III.-as:11,0 IV-es:10,2
Tehát ennyivel jobb olajjal: 1.6; 0.6; 1.0; 1.2
Most az a kérdés, hogy ez a differencia (olaj nélkül-olajjal), és a melegen mért 9-10 közötti értékek jó előjelek, vagy számítsak azért a legrosszabbra?:)
swan08-05-2006 19:57:42 // 15938
Na akkor most megint sikerült teljesen összezavarodnom. Nekem NGK BP6ES gyedrtya van benne. Most akkor tegyek bele zavarszűróset ha bb18nak igaza van a kupak nem zavarszűrős. Ha mégis az és én holnapután olyan gyertyakábeleket kapok amiken nincs fém kupak akkor cseréljem át a gyertyákat. Valaki segítene kibogozni!!!!:-)
granturismo08-05-2006 13:37:33 // 15937
bb18
off
Megint küldöm hozzád a Subarus embert. Még vannak bajai.
on
Ferke08-05-2006 13:31:47 // 15936
Na akkor csak bízom benne, hogy jobbat fog mutatni, köszi!
granturismo08-05-2006 13:22:06 // 15935
Igen az olajbefecskendezés után jobb értékeket kell mérned. Ha nem mérsz jobbat akkor valszeg hengerfal kopással állunk szemben akkor lehet fúrni, hónolni, túlméret, nagyobb dugók stb...
bb1808-05-2006 12:54:56 // 15934
szaladjunk össze valamikor és megmutatom, rém egyszerü. belefujsz a hengerbe, és megmutatja hogy mennyi megy el belöle ( diohéjban )
Ferke08-05-2006 12:52:06 // 15933
Na a sűrített levegővel lesz egy kis gondom, de valahogy megoldom. Ez hogy működik egyébként?
bb1808-05-2006 12:47:19 // 15932
itthon van nálam. ha van süritett levegöd akkor meg tudod csinálni a dolgot, betanitást is vállalok. sajna nekem rossz a kompresszorom már 3 éve, és lustaságbol valszeg az is marad még egy darabig.
vagy esetleg 380-as motor tekercselését vállalja valaki pest környékén jo áron ?
bb1808-05-2006 12:45:39 // 15931
ha negy az eltérés az arra utal, hogy valami kopott. ha kicsi akkor minden ok.
Ferke08-05-2006 12:45:15 // 15930
Én élnék az ajánlattal, ha még lehet!!!:)
bb1808-05-2006 12:44:24 // 15929
én már sokszor ajánlottam fel a veszteségmérömet, de senkinek nem kellett eddig.
pedig ez a legpercizebb eljárás, és nem csak a henger állapotát mutatja meg %-os értékben, hanem azt is hogy hol megy el a szél.
ja és nem kell semmiféle gáz, csak süritett levegö.
bb1808-05-2006 12:39:19 // 15928
olvastam hogy zavarszüröt emlitenek a sapesszal kapcsolatban, mivekl nem tudom hogy pontosan miröl van szo igy csak néhány iránymutatás :
a fém sapeszban nincs zavarszürö, az max a pipában van, de ott sem szokott már lenni, hanem a gyertyába épitik be
a fém kupaknak kettös szerepe van, árnyékolja a gyertyát ( igy zavart is árnyékol de nem szür ) sok tipusnál ahol mélyen, van a kipuf-hoz közel van a gyertya ott hövédö szerepe is van.
Ferke08-05-2006 11:50:21 // 15927
Tehát az olaj bespriccelésével még nagyobb értéket kéne mutasson, ugye? És ha megvan az érték, hasonlítsam azzal, amit először mértem? Mit fogok látni ebből?Ennyit még szeretnék megkérdezni.:)
Ferke08-05-2006 11:36:08 // 15926
Na mostmár mindent értek, köszi a segítségeteket, nemsoká nekiállok ennek a motornak:)
pb_08-05-2006 11:29:16 // 15925
Minden elképzelhető, de csak ismételni tudnám magam.)) Szét kell szedni.) gt jól leírta a különbséget a kompresszió viszony, és a sűrítési végnyomás között, és pont ezért van, hogy a sűrítési végnyomás általában nagyobb értéket hoz ki.
granturismo08-05-2006 11:16:16 // 15924
Igen, ez nagyonis elképzelhető.
granturismo08-05-2006 11:14:48 // 15923
Csak egy picit, annyit amennyi a dugó és a hengerfal között körben megáll és tömít. (ha tömít)
A kompresszió az hivatalosan sűrítési viszony vagy kompresszió viszony. Annak nincs mértékegysége, hiszen viszonyszám: az alsó holtponti és a felső holtponti térfogatok által felírt alak.
Ferke08-05-2006 11:07:20 // 15922
Egyébként létezhet az, hogy maga a hengerfuratok nem annyira kopottak, és a nagy kartergázt pl a megkopott kompresszió gyűrű, vagy durvább esetben gyűrűtörés okozza? pl a 2-es hengerben?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
595
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?