Forum >> Alfasud-33

kando.10-05-2006 14:44:38 // 16121
khm.. email ? :-))))
pb_10-05-2006 14:21:07 // 16120
Előferdul az ilyesmi.)
Buddha10-05-2006 13:47:02 // 16119
Itt van a telefonomban és nem bírok megjegyezni 7 számot 5 másodpercre! :-) Ez a katasztrófa!
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-05-2006 13:41:38 // 16118
Ugyammá! Tételezzük fel,hogy nem szándékos volt! :-)
Buddha10-05-2006 13:37:48 // 16117
Nagyon szégyenlem magam... :-(
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-05-2006 13:33:11 // 16116
:-) szegény Ferke cartárs még jövő héten is ezen a számon próbálkozott volna!
pb_10-05-2006 13:30:05 // 16115
Hűtött tárcsák + QV futómű, ez a legjobb.)) Bár Pestet nem igazán szereti.
Buddha10-05-2006 13:26:36 // 16114
Húha! Tényleg ez a jó szám! Bocsi, elnéztem :-/ pb_ írta jól!
pb_10-05-2006 13:22:50 // 16112
Inkább ezt próbáld 465-0330
pb_10-05-2006 13:20:55 // 16111
Akkor inkább hűtött tárcsák.
Ferke10-05-2006 13:20:52 // 16110
Bakker, ezt az L+K-t egyszerűen lehetetlen felhívni. Lehet, hogy ezzel a 465-03-00 telcsiszámmal van gond. Pedig már nagyon kiváncsi lennék, mennyi újonnan egy vezműtengely a kicsikémbe.
Ferke10-05-2006 13:16:22 // 16109
Jójó, ésszerűen nekem is így logikus. De olyan egyedi ez a belső fék, mikor látok egyet, mint pl Whiteskull-ét, mindig majdnem elolvadok..:)
pb_10-05-2006 13:14:46 // 16108
Sztem elől legyen külső fékes, hátul pedig tárcsás.
pb_10-05-2006 13:13:28 // 16107
A féltengelycsonkok biztos, hogy nem ugyanolyanok.
pb_10-05-2006 13:11:07 // 16106
Az, hogy, ha mondjuk vennék, 1 Vivalfa által mutatott tuning leömlőt, ami 1.7 16v-re való. Abban +egyeztünk, hogy P4-re nem lehet feltenni. Vagyis azt a vadiúj 100k-s leömlőt, otthon neki kéne állni szétflexleni, csak az ideg b@szna szét. Én ezt nevezem gányolásnak. Azzal nincs semmi baj, ha valami nem gyári, vagy egyedi készítésű normális cucc, csak ne nekem kelljen utólagosan, farigcsálni, hogy azt én használni tudjam.
Face10-05-2006 12:58:07 // 16105
Jaja, de ha másért nem, márcsak a hozzáférhetőség miatt sincs értelme belülre áttteni, bármi szívás van vele jöhet ki az egész váltó a kocsiból... :( Szerintem.
Ferke10-05-2006 12:53:55 // 16104
Na majd meglátjuk! A kéziféket még mindíg meg lehet oldani a korábban taglalt megoldással: 33-as hátsó fmű, alfetta nyereg, stb., tehát az akár maradhatna a hátsón is, nem?
pb_10-05-2006 12:49:48 // 16103
Ezt eddig is tudtam. De mondjuk, ha van 1 sablonod, ami már bejáratott, akkor simán tudod másolni. Egyébként nem látom az oldaladon a leömlős képet.
pb_10-05-2006 12:46:37 // 16102
Ezeket a dolgokat én nem is vitattam. Nálam is áll pár váltó a polcon.) 1általán nem biztos, 4x4-es váltót, 90 előtt a hosszabb difivel szerelték. Mert az 1.7-es motor csak 88-tól jött be, + ezek kaptak hosszabb difit. A sedanból, pedig alig-alig volt 4x4 (amiket én eddig láttam, az mind 1.5 volt). Tehát ebből következőleg 1.7 QV 4x2-es váltó valószínűleg nem fog +egyezni 1 mechanikus 4x4-es váltóval, difi miatt. Ez az elmélet, az pedig 1 másik dolog, hogy ki mit, és hogyan cserélgetett a valóságban. Még 1 dolgot felvet a 4x2 -> 4x4, vagy a 4x4 -> 4x2 féle alakítgatás. A váltót tetszőlegesen lehet alakítgatni, ez ok, viszont a váltó felfogatási pontok máshol vannak, és ezért a kasztnit is alakítani kell. Ezért nem 1xű az átalakítás.
Face10-05-2006 12:31:26 // 16101
Ne légy hülye... :)))) Ne akard a belsőféket magadnak, csak a szívás van vele.. egy igazi elbaszott konstrukció a kézifékmegoldása... Nem véletlenül alakítják át az emberek külsőfékesre a régi Sprinteket.. :)))
Ferke10-05-2006 12:24:25 // 16100
TEhát úgy értem, hogy a mindegy melyik váltó, mindkettőre felmegy a külső-és a belső fékes féltengely is. Ugye? (kicsit elbizonytalanodtam)
Ferke10-05-2006 12:02:41 // 16099
Ilyen offokért nem kár!:) Egyébként ha már feljött a repülő-téma, ha valakinek segítség kell repülőmotorokkal kapcs, valamilyen cucc beszerzése, vagy javítás, szóljatok, mert van a családban aktív repülőgépmotorszerelő, a budaörsi reptéren dolgozik.
Ferke10-05-2006 11:59:49 // 16098
Köszi! Na akkor a külsőfékes sprinten meg végképp rajta lesz, így odavissza kompatibilis a váltó. Szombaton hozom el a donorverdát, belsőfékes. Komolyan gondolkodom, hogy visszacsinálom belsőfékesre, csakhogy Whiteskull nyomdokaiba lépjek!:)
granturismo10-05-2006 11:53:33 // 16097
Ügyes a fiad. Gratula.
granturismo10-05-2006 11:52:34 // 16096
Persze ez már csillagmotor. Úgyhogy maximálisan OFF.:-) Bocs
granturismo10-05-2006 11:51:17 // 16095
Ez igaz. Én is raktam be másmilyen difit.
Whiteskull10-05-2006 11:51:02 // 16094
Ez inkább csillag, mint boxermotor. Nem?
kando.10-05-2006 11:49:22 // 16093
bb ! Fenykepeztem, emailben kuldjem el a kepeket ? (delutan, a cegtol tudom, itthon nem tudom, a mostani linux hogy kezelne le az USB portot, na meg a kabelt is bent hagytam a cegnel... :)))
granturismo10-05-2006 11:48:41 // 16092
Még a 146 boxeren is rajta vannak. Azokat használják az oldalsó váltótartó bakok felrögzítésére.
granturismo10-05-2006 11:47:10 // 16091
Na mégegy csak hogy lássátok hogy itt a boxer még csak a középszint:-)))
granturismo10-05-2006 11:43:51 // 16090
granturismo10-05-2006 11:42:23 // 16089
Karbicsek is kuriózum. kettős fojtószelep. Külső dúsító, belső maga a gáz.
Ferke10-05-2006 11:39:05 // 16088
Ez de komoly!:) Ennek a röptetéséhez már kell engedély is?:))
bb1810-05-2006 11:38:54 // 16087
na ez szép... a fiam meg vitorlázokat épit, a hagyományos modon: balsa, papir, ragaszto, lakk. tavaj volt egy bajnoki 3. helyezése.
granturismo10-05-2006 11:37:26 // 16086
Mutatom egy ember mellett, hogy érzékeld:
bb1810-05-2006 11:30:06 // 16085
ez nagyon durva. mekkora repülöbe való ?
granturismo10-05-2006 11:27:08 // 16084
Újabb szerzeménnyel gyarapítottam boxermotor gyűjteményemet.
Iszonyat pörgös 100ccm-es 2ütemű boxer:


bb1810-05-2006 11:18:32 // 16083
a kihajtás is ugyanugy van, a féltengely mérete változik, de a 33-as váltokban még a féknyereg tarto csavarok helyei is benne vannak.
bb1810-05-2006 11:17:25 // 16082
igen.
bb1810-05-2006 11:16:32 // 16081
ja és mégegy ! nálad mi a gányolás? az hogy nem gyárban gyártott dolgot teszel föl, vagy az hogy otthon neki állsz és megcsinálod, vagy az hogy nem értesz hozzá és ugy ugrasz bele ? mert ez pont nem erröl szolt és szol. ha akarod akkor szeletelve is meg lehet csinálni a kanyarokat, sok tuning kipufogot gyártanak igy, föleg motorkerékpárokhoz.
bb1810-05-2006 11:14:06 // 16080
kapásbol nem tudsz olyat csinálni ami teljesen jo, ezt még a gyárakban sem tudják. mindenhol kisérleteznek, mert nincs lehetöség a kiszámitására, csak nagyjábol. a finomitás mindig proba alapján megy. a hajlitásokat természetesen hajlitoval csináltuk. az egész prajektet a PROEX mühelyében csináltam, ugy hogy a teljes felszerelést, és minden gépet egy napig használhattam.
bb1810-05-2006 11:11:52 // 16079
a difiböl is létezik minima 5 féle, de ezt nem az határozza meg, hogy 4x4, vagy 4x2, hanem a motor és a sebességi fokozatok, valamint a kasztni kialakitása.amugy a difi simán átrakhato egyikböl a másikba. a hátso kihajtás miatt a tengely cikkszáma etér, de simán összerakhato a 4x2 váltoval is. hidd el, hogy maga a ház simán cserélhetö, a fokozatok is cserélhetök és valtoztathatok, még a diesel válto is betehetö benzinesbe, csak forditva nem. nem a levegöbe beszélek, én ezeket megcsináltam tehát tudom.
vivalfa10-05-2006 08:24:36 // 16078
Hali! Még kipufogó: Ide hali
pb_10-05-2006 08:03:49 // 16077
Igen, ez így a legkerekebb +oldás, ha valaki csak az alvázszámot tudja. De ha valaki kapásból vágja a motorkód 3. karakterétől a 7.-ig, akkor szinte rögtön lehet mondani, hogy mi a helyzet. A szívótorkok tengelyéhez nem tudod véletlenül milyen csapágy kell? Az 1ik oldalon sikló van, a másik érdekelne.
granturismo10-05-2006 07:57:58 // 16076
Az alvázszámból mindent meg lehet tudni ugyebár. Az is, hogy pontosan melyik motorkódot, sőt motorszámot szerelték (gyárilag) bele. Abból meg már tudod, hogy volt-e benne katalizátor vagy sem, mert csak megnézed a kipufogó rendszerét és kész. Eperről van szó.
vivalfa10-05-2006 07:29:36 // 16075
Hali, valóban ez már polimer alapú; kösz a kiigazítást :-D
Ferke10-05-2006 00:54:08 // 16074
Kiváncsi leszek, hogy van-e nekik, és ha igen, akkor mennyiért. gt asszonya, hogy naggyon drágák ezek a cuccok ujonnan.
Ferke10-05-2006 00:53:21 // 16073
Na akkor megpróbálom holnap, igaz, ma csak délután volt időm próbálgatni, 3-4x csörgettem őket.
Buddha10-05-2006 00:21:03 // 16072
Egy telefonjuk van, kitartóan kell csörgetni mert közben árut is adnak ki. Esetleg szaladj be személyesen a Béke útra! Én péteken hívtam őket, negyedszerre felvették! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.