Forum >> Alfasud-33
pb_11-05-2006 15:28:59 // 16171
Akkor marad a mérés.)
Ferke11-05-2006 15:22:35 // 16170
Tehát igazad volt, Scott!:)
vivalfa11-05-2006 15:18:36 // 16169
Hali!
Nekem itt készült a hátsó dob és emberesen szól (meg is hallgathatod:-)). Kép az oldalamon.
üdv
Ferke11-05-2006 15:00:39 // 16168
No, vezműtengely újonnan, gyári, az L+K-nál: 1.5 i.e 8V -t tudott mondani, ami elvileg a csiklámpás 33-asé: 42k nettó!:(
pb_11-05-2006 14:20:07 // 16167
Nem sértesz + vele, sztem is igénytelenül, bénán van +csinálva. De eldöntöttem, hogy amíg magától le ne esik, addig én hozzá nem nyúlok.
Hogy mitől hangos, nem igazán tudom, maga a dob elég nagy méretű, gondolom nem sok fojtás van benne, ill az üveggyapot már sztem kiégett belőle. Maga a vég is beleszól a hangzásba, úgy tudom ha nagyobb átmérőjű a hátsó dobból a cső, akkor az már mélyít a hangon.
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-05-2006 14:11:58 // 16166
gt!
csak amiatt kerestelek,hogy egyrészt köszi még1x a reggeli supportot.
megnéztem a ricambit és ez a bizonyos gátló ez enyémbe valósi gyári BOGE.
remélem a balosom is még eredeti és akkor nincs nagy gond.
megyek is megnézni! ;-)
üdv
ádidi
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-05-2006 13:36:50 // 16165
aha..
ha most meg nem sértelek vele, esztétikai vonalon nem ragaszkodnék ehhez a kialakításhoz :-)
de mitől hangos?
nagy a dob? nincs benne szigetelés? vagy a végétől függ?
pb_11-05-2006 13:27:00 // 16164
Nem nagyon tudok róla mit mesélni, így vettem azt a hulladékot. 1 kisipari gányolmány, főleg a felfogatásai, dupla vég van rajta, de azt is bénán oldották +, mivel a vége előtt ágaztatták 2é a csövet. Állítólag az előző tulaj gyártatta a leömlő utáni résztől a végéig, és vagyonokat fizetett érte, nekem az a véleményem, ha ilyen hülye volt, akkor + is érdemelte.
Itt 1 elég bénára sikerült kép a végről:
Itt 1 elég bénára sikerült kép a végről:
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-05-2006 12:06:55 // 16163
ahha..
és ez miféle hátsó dob,mesélhetnél róla...
hogy értsd: szeretnék képbe kerülni, mi legyen az enyim végivel.
pb_11-05-2006 11:55:27 // 16162
Egészségesen brutál, de sztem a hátsó dob mellett, nem lehetne +hallani 1 kisebb lyukat. Amúgy a kat. helyétől hátra felé, a hátsó dobig szarrá van rohadva az egész, sőt valamelyik ügyes szakember úgy csinálta +, hogy beleérjen a kasztniba. A leömlő sem sokkal rózsásabb, mert azt + leütötték már jópárszor.
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-05-2006 11:42:47 // 16161
Mármint egészségesen brutál?
mert brutálnak most az enyém is az,csak nekem e leömlő végén lévő borsónyi lyuk (meg gondolom még néhány apró) a okozza! :-)
pb_11-05-2006 11:18:02 // 16160
Erről szmbe jut az enyém, belülről is igen jól lehet hallni. Kívülről pedig elég brutál, 1x haverom mondta is, mikor kivittük a tesztpályára, hogy szinte autóversenyen érezte magát.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-05-2006 10:47:11 // 16159
Na,akkor megnyugodtam...
Nem nagyon hallom a verdát kívülről,mert én járok vele mindig...
Mikor 1x a szerelő állt be,nekem hiányzott belőle a mély...
sőt igazából inkább olyan magasan zengős kétüteműre hasonlított :-)
pb_11-05-2006 10:42:05 // 16158
Ha csak hangot akarsz, akkor a véggel, és a hátsó dobbal kell variálni, csőátmérőt, sem kell változtani. Emilt már elkezdetem, majd remélhetőleg sikerül be is fejezni.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-05-2006 10:30:36 // 16157
Sziasztok!
Köszönöm szépen mindenkinek a kipuff-témájú hozzászólásokat!
Összegezném az elhagzottakat:
Szóval akkor maradjon az átmérő...
Ez annyiból szimpatikus,hogy a középső tag dobbal együtt hibátlan és
így megtartható.
A hátsót szakaszt is cserélem ,ott a dob már elég greha...
ja,meg a leömlő+hátsórész(dobbal) = 20k szereléssel ,szóval nincs min gondolkodni.
Most a leömlőnél fúj ki,az lenne a legfontosabb,persze az változatlan lenne.
A hátsóval még várok,mert...
..mert lehet hogy semmit nem lehet ill. kell rajta változtatni ,de én akkor vagyok nyugodt, ha saját magamtól jutok erre a következtetésre :-)
viszont KÉRDÉS: ha nem növelek csőátmérőt, hogy lehetne kicsit
mélyíteni a hangján? (Most elég "csirke"már amikor nem lyukas a cső)
elég a hátsó dobbal mahinálni?
vagy akkor már a középső se maradjon (gondolom egy +10k ból az is kijönne)?
Köszi megntcsak!
Ferke11-05-2006 09:21:17 // 16156
Nem tudom hogy számít-e, de Scott-nak asszem DRLA karbijai vannak.
granturismo11-05-2006 09:05:38 // 16155
Na azért találtam végülis Götzét kinn a németeknél van átszámítva 3200 Ft az első és kb 6000 a hátsó.
pb_11-05-2006 08:59:09 // 16154
Akkor marad a Corteco, vagy a sima.
granturismo11-05-2006 08:54:48 // 16153
Megnéztem konkrétan a Götzét Payent még egyszer. Sajnos nincsenek nekik sem ilyen szimmeringek.
vivalfa11-05-2006 08:46:26 // 16152
Hali!
Egy kis help Dellorto-hoz: Cikk remélem hasznát veszed :-)
Üdv
pb_11-05-2006 08:44:51 // 16151
Majdnem.) 118, és 107 LE, sztem nem különböznek a veztengelyek. Ezt a 11 ló különbséget a kat, és a befecskendezés hozhatja össze. Tehát sztem 1 normálos karbival akár lehetnél 118 paci környékén is.
Még 1 dolog, sztem a 16v-nél is csak 2 fajta tengely volt. A 132 és 137 lovas változat között, úgy gondolom, hogy csak a kat volt a különbség.
granturismo11-05-2006 08:23:04 // 16150
Annak idején az elsők között volt az SKF amit néztem, de sajnos ezek a méretek (62x80x12, 40x56x10 és 25x47x10) SKF-ben nem léteznek.
Scott11-05-2006 08:19:31 // 16149
Hát, ebből már sosem lesz eredeti QV, legalábbis motorikusan. Valamelyik nap kezdtem gondolkodni azon, hogy a mostani motor katalizátoros volt, így valószínüleg a vez. tengely is más. Talán emlékszel is, hogy régebben felfedeztük két féle vez. tengely van az 1.7 8V-hez. Valószínűleg emiatt van a 118 és 105 ló közti különbség is. Önmagában a katalizátor és az injektor miatt biztosan nem lenne ekkora különbség. Egy szó mint száz, ez a motor ( hiába van rajta karbi ) a tengelyek miatt max. 105 ló. Aztán fene tudja.. :)
Scott11-05-2006 08:14:08 // 16148
Mondom, hogy formára ugyanolyan :)
bb1811-05-2006 05:59:02 // 16147
nekm spec a cortecoval eddig nem volt bajom, de ha megfizeted skf is van mindenféle.
bb1811-05-2006 05:56:50 // 16146
elmész egy kipufogoshoz és ha meg tudod dumálni akkor lehet hogy hagyja hogy kukázz egy kicsit. mivel a hibás darabokat is álltalában kidobják sztem lehet találni. csak az átmérövel leszel meglöve hogy egyformákat szerezz mindenhova.
talpakat meg talán olcsobb csinálni, vagy csináltatni lemezböl.
Ferke10-05-2006 23:16:01 // 16145
Igazából csak kiváncsiságból gondoltam, hogy megkérdem. Nemsokára szedem szét a kicsi szívét, akkor úgyis kiderül, hogy menyire kukás.
pb_10-05-2006 23:14:35 // 16144
Az 1ik váltom simával van összerakva, csak sajnos még nem került kipróbálásra.
granturismo10-05-2006 23:12:32 // 16143
Az a baj, hogy nem nagyon van hozzá másmilyen. Még van a Reycon. Götze Payen nem csinál tudtommal. Már ami forgásirányos. Lehet hogy sima szimmeringet kellene kipróbálni? Mondjuk nemkem nincs bajom a Corteco-val meg a Glaserrel én is azzal raktam össze.
pb_10-05-2006 23:05:20 // 16142
A tavaly, kb 1 éve összerakott váltó, a féltengelycsonknál újra ereszti az olajat, szintén Corteco került bele. Mondjuk nem annyira 1értelmű, hogy az Ogyűrű, vagy a szim engedi-e az olajat. Valószínű csak újbóli szétszedéskor fog kiderülni.
Mikor raksz már össze 1 olyan konfigot ami 1.7 QV-be való?))
pb_10-05-2006 23:01:30 // 16141
Most ugyanolyat, vagy gyárit?)
granturismo10-05-2006 22:50:24 // 16140
Hát ez szomorú.:-(( Nekem is Corteco van benne.
Scott10-05-2006 20:47:05 // 16139
Rossz hír: a Glaser tömítéskészletben lévő vez.tengely szimering ( asszem Corteco ) egy kalap sz.r, 1800 km-t mentem és eldurrant az egyik, elég komolyan szivárog az olaj . Lehet megbontani a vezérlést...
Jó hír: felraktam a két új karbit. 40-es Dell'ortok, viszont 28-as Venturival, azaz 1.3-as mocihoz való. Eredmény : végre megszűnt a 2ezres tarományban lévő torpanás, jók a karbik :) Érdekes módon, hiába kissebbek ebben a fúvókák nem érezhető, hogy rosszabbul húzna az autó. Talán egy minimálisan.
Scott10-05-2006 20:40:53 // 16138
Na csak hogy meséljek egy jó hírt. Ugyanilyen leömlőt fogok felrakni a gépre. Mármint a formája ugyanilyen, bontott cucc és egy gyári csíklámpás 33-ról való :)
Scott10-05-2006 20:37:20 // 16137
Egy gyári vez. tengely darabja újonnan 40 rugó. Felejtsd el..
pb_10-05-2006 19:12:45 // 16136
Az baj, hogy a 16v-hez, csak 16v-re való leömlőból lehet kiindulni a talpak miatt. De sztem mindenképp valami sablon után kéne elindulni. Egyébként külön lehet kapni, íves dbokat?
pb_10-05-2006 19:06:18 // 16135
Sztem te tévedsz, mert a 4x2-es váltó hátsó felfogatása teljesen máshol van, mint a 4x4-esé. Ha lesz időm foglalkozni vele, akkor csinálok róla képeket.
Én a gyári állapotról beszélek, tehát 1 1.7 QV 4x2-es váltó nem(!) ugyanolyan, mint 1 1.5 4x4-es. Több okból is, de ezt már sztem kitárgyaltuk. Aztán az, hogy ki, mit, és hogyan buherál, az 1 dolog. Én 1 percig sem vitattam, hogy nem lehet legózni velük.
bb1810-05-2006 18:54:07 // 16134
nem tudom, mert a 164-et nem ismerem. h ugyanaz a váltoház van benne ( ami lehet ) akkor valszeg a házon megvan a helye, csak a ksztnin nincs.
azt tudom hogy a 33-asoknál ( legalábbis amit eddog láttam ) ugyanugy vannak a pontok.
KisP10-05-2006 18:31:30 // 16133
tegnap elvittem a gépet műszakiztatni,hát rendesen hízott a májam:), akik ott voltak, az ott dolgozók és az ügyfelek is el voltak ájulva, nagyon tetszett mindenkinek a kis boxer. A srác aki begurult vele a műhelybe,indítás után,nem bírta ki ,túráztatta a gépet, vigyorgott rendesen. Hát igen, a sok off-os között volt végre valami picit különc autó is. Mikor fölpattintottuk a motorházat, hirtelen mindenki odasereglett, belekukkantani, azt sajnálom hogy a pók még nincs szépen lefújva,úgy biztos jobban ütött volna. Szal örülök,hogy ilyen autóink vannak, kicsit kiválunk a szürke autótömegből, ugye ti is így vagytok vele?:)
amúgy csont nélkül átment a vizsgán....:)
granturismo10-05-2006 17:46:07 // 16132
A 146 boxeren is ugyanott oldalt vannak a + bakok mint a 33 TD-n. Viszont elől a kuplungháznál fönn ott nincsen felfüggesztés.
bb1810-05-2006 17:13:03 // 16131
igy van, a hátso kihajtás miatt nem fér el. nézz valahol egy sima 1.7 leömlöt és a talpakat tartsd meg rola a többit csináld ( csináltasd ) meg. van néhány szabály amit be illik tartani, de sztem már elsöre sokkal jobb lesz mint eddig.
bb1810-05-2006 17:11:14 // 16130
ez teljesen igy van, és a féltengelyek hossza is más. illik cserélni a csonkállványt is, én dieselt tennék be mert erösebb. ( féltengelyben is.)
bb1810-05-2006 17:09:20 // 16129
mert nincs is rajta, majd ráállok aknára és csinálok. a legutobb elfeledtem, csak a hátso lengökarok meg a golyaláb jutott eszembe.
bb1810-05-2006 17:08:16 // 16128
szerintem elég ha a motor rángatja szét a féltengelyt, nem kellene terhelni a fékkel is.
én kivülre szavazok.
bb1810-05-2006 17:06:46 // 16127
sajna megint tévedsz, ugyanis a válto felfogatásai ugyanott vannak, csak a diesel változik mert oldalt kapott +2 bakot a soros motor és nagyobb nyomaték miatt. amugy ezeket a bakokat is fel lehet furni a sima váltora, mert a helye ott van.
itt nem arrol volt szo, hogy difiben vagy áttételben egyezik, hanem hogy minden további nélkül átrakhato-e. és átrakhato.
a difit és a fokozatokat is ugy cserélgeted ahogy neked tetszik, és ha akarsz akkor 4x4-et csinálhatsz bármelyikböl.( persze ott a plusz kar miatt a kasztnit vágni kell, ill. a kipufot alakitani, de nem ez volt a kérdés )
bb1810-05-2006 17:00:11 // 16126
egyszer szervezhetnél oda is valami látogatást.
én ezen a téren mindenevö vagyok !
bb1810-05-2006 16:58:53 // 16125
köszi megjött válaszoltam is.
sokat segitett !
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-05-2006 15:19:48 // 16124
kando.10-05-2006 14:56:21 // 16123
áá, sejtettem, semmi gond
remélem, fizettek a múltkori (ejjli tervezéső) melóért ;-)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-05-2006 14:47:41 // 16122
húúúú,bocs!!
tökre kiment a fejemből... :-(
elnézést: állatira tervezek! :-)
máris kezelésbe veszem!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
565
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?