Forum >> Alfasud-33

pb_18-05-2006 13:14:21 // 16421
Legrosszabb esetben összehasonlítjátok Scott régi karbijaival, ill az újakkal, és + tudjátok állapítani a diagnózist.
Ferke18-05-2006 13:12:19 // 16420
Na este megvizsgálom. Nemis tudom, hogy volt-e alapjárat ezen a motoron, mer 1 percre indítottuk csak be, hogy 3 év után egyáltalán van-e benne lélek.
Buddha18-05-2006 12:39:44 // 16419
Régen a Sprintemen nekem is ki volt kopva a karbiház, nem lehetett rendes alapjáratot állítani a gépen. A Kertész utcában egy esztergályos csinált bele perselyt bronzból, azzal jó lett, de ennek már több mint tíz éve... :-(
Ferke18-05-2006 12:11:44 // 16418
Te is megvígasztaltál. Még nem tudtam megnézni, mert ma leadtam őket a tisztítóba, de majd este.Mennyire szabad lötyögniük?Semennyire sem?:)
bb1818-05-2006 12:10:47 // 16417
a tengelyek cserélhetök, de általában a spiáter öntvény kopik ki elöbb.
Ferke18-05-2006 12:10:35 // 16416
Na igen, pont ezt akartam modnani, hogy van egy pár féle bilincs, valami laposabb kellene hozzá. De ettől még szerintem mindíg nagyon közel lesz, tehát valamenyit legalább a tartófüleken lehetne állítani.
Tom18-05-2006 11:49:53 // 16415
sajnos nem tudok rajta fordítani, azaz tudok de nincs értelme, mert egy 8-as vagy 10-es menetes szál-al van összeszorítva azt meg hiába forgatnám akkor is ugyan annyi lenne a hézat a tank és a bilincs között, de most igértek egy zsiguli szorító bilincset ami egy 2 mm-es lemezből van, remélem az segít majd.
Ferke18-05-2006 11:31:54 // 16414
Bíztató:)
pb_18-05-2006 11:24:00 // 16413
Elvileg lehet, esztergályos munka kell hozzá, de Scott majd bővebben nyilatkozik a dologról.
Ferke18-05-2006 11:08:25 // 16412
Nem tudsz valahogy fordítani a bilincsen? Vagy valamennyit hajlítani a kipufogó ívén? Mert go gondolom fél centin múlik az egész. hugom puntoján ugyanez van, utángyártott cucc, és fékezéskor, enyenletlen talajon bekopog. Még nem feküldtem alá, de valszeg valamennyit lehet állítani majd rajta.
Ferke18-05-2006 11:05:20 // 16411
A folytószelep tengelyek nem cserélhetőek a karbin? ha kotyognak, akkor az már annyi??
pb_18-05-2006 10:56:50 // 16410
Hasonlóban már nekem is volt részem, igaz nem AR-nál, hanem OFF mucukinál, de ahohy írod a legnagyobb baj az, hogy utángyártott kisipari, és nem egészen méret pontos. Sztem, ha +oldást akarsz találni a problémára, akkor át kell szabni/atni azt a részt.
Tom18-05-2006 10:52:24 // 16409
Üdv urak! A következő problémám adódott, cserélnem kellett az utolsó kipufogó részt és az óta alacsony fordulatnál vagy erősebb jobbos kanyarban mindig neki verődik a leszorító bilincs a tanknak, ami felettébb idegesítő és káros is lehet. Ez már előfordult mással is vagy csak nekem sikerült kifogni egy rossz után gyártott példányt?
granturismo18-05-2006 10:41:48 // 16408
Hát igen. Szerintem utólagosan sohasem lehet olyan tökéletesen megcsinálni, hogy tökéletesen homogén legyen a hüvely hőátadása a blokkk felé. Már száraz hüvely esetén dehát a boxit csak szárazhüvelyesere lehet felperselyezni.
pb_18-05-2006 10:33:02 // 16407
Hiba, pedig Scott is írta már.))
Ferke18-05-2006 10:32:08 // 16406
Szuper! Kösz, hogy szóltál, a 88-asba bele se néztem én állat!:)))
pb_18-05-2006 10:28:19 // 16405
Helyes.) Egyébként a 88-as manual 145-146. oldalon vannak az Weber IDF 40-es karbik paraméterei.
Ferke18-05-2006 10:16:09 // 16404
Erről már én is lebeszéltem magam:)
pb_18-05-2006 08:45:23 // 16403
gt mi ne figyelnénk?)) Akkor van 1 jó, és 1 kevésbé jó oldala a dolognak. A hüvelyzés nekem sem tetszene. Asszem a Sprint topikban írta 1-2 kolléga, hogy mennyire jó dolog, + minden ok vele. Én más véleményen vagyok.
granturismo18-05-2006 08:33:54 // 16402
Na csak kívácsi voltam hogy figyeltek?:-) Namost ez a sérülés látszólag jelentéktelen, de valójában a blokkban a furatot 0.3mm-el arrébb tolta. Hihetetlen, hogy egy masszív öntvényben ekkora elváltozást okozott a leszakadt hajtókar. Szóval Makrai hüvelyezné ezt az egy hengert. Ebbe természetesen nem megyek bele, mert csak 100%-os megoldásokba megyek bele. Marad az 1.6-os blokkom felfúrása 87-re amit eredetileg terveztem, így a motorszám mizéria kimarad, de nem tudom azt megoldani, hogy előre komplettírozok egy motort és csak egy motor csere lesz.
pb_18-05-2006 08:33:19 // 16401
Akkor mégis az 1.6-ból lesz 1.7?
Scott18-05-2006 08:14:09 // 16400
Namost ? :)
granturismo18-05-2006 08:11:34 // 16399
Sziasztok. Na voltam a Makrainál. Kb. az volt amire számítottam. A főtengely mérve kiváló, a 4 dugó, hajtókar, csapszeg, szó szerint tökéletes (külön meg is dicsérte a Maistro, hogy "ritka szép dugók") Viszont a blokköntvény... talán mutattam a hüvely belső élén azt az apró, kb 10mm hosszú és 1.5 mm széles sérülést, ahogy a felcsapódó hajtókar odaütődött a blokkfurat széléhez. Namost
pb_17-05-2006 19:05:14 // 16398
Kutyaütők.
bb1817-05-2006 19:01:25 // 16397
ja és ott voltam néhány filmezésen ( én hoztam vittam az autokat, vagy fel is készitettem ) és sirtam hogy mit kapnak a szerencsétlenek. nekik semmi sem drága. amikor egy havernak borulni kellett egy enduroval és letört az indexe, mondták hogy persze semmi gond mindent fizetnek. a végén mehetett utána zsebböl az alkatrésznek és mindenki a másikra mutogatott.
pb_17-05-2006 19:00:53 // 16396
Teljes mértékben érthető.
bb1817-05-2006 18:58:43 // 16395
igaz offos a dolog, de a subarusokkal is probálkoztak valami ilyennel, de feltétel volt hogy majd ök vezetik az autot... egy ( több mint ) 200 LE-s imprezát !!!!!!!!!! mondanom sem kell, hogy senki a közelükbe sem ment.
pb_17-05-2006 18:53:05 // 16394
Leszedni a légterelőt?? Ökrök. Sztem inkább forgassanak valami leszakadt zsigával.
Scott17-05-2006 18:50:05 // 16393
Azért köszi a lehetőséget :) Csak azt furcsálom, hogy kétszer is hívott az úriember, másodszorra azzal, hogy minden ok, csak le kéne szednem a légterelőt a gépről, mert csak ezen múlik. Mondtam, hogy visszatelefonálok, vissza is csörögtem pár perc múlva, akkor meg már ment a hebegés-habogás... Erről ennyit :)
pikado17-05-2006 17:29:42 // 16392
Ne csüggedj,még a reklámfilm gyártók sem tudják mit akarnak.. kész diliház:) most meg spidert szeretnének,azt hiszem kiszállok az egészből..nehogy rám nehezteljen bár ki is,a forgatók bizonytalansága,álláspont változgatásuk miatt.
Ferke17-05-2006 16:47:17 // 16391
Ugyan már, ha valakit felhívnak a 33-asok közül, az csak Te lehetsz:)))
Scott17-05-2006 16:38:25 // 16390
Egyenlőre nem hívtak vissza, szerintem nem én nyertem a versenyt.. :(
Ferke17-05-2006 15:34:27 // 16389
Látod, már megérte az a sok meló!:)
pikado17-05-2006 15:07:20 // 16388
Okés:) már vudi is elérhető volt,tudtak vele is beszélni.Az ,hogy gyönyrű az autó nem kétséges:)
kando.17-05-2006 15:06:34 // 16387
Mindenesetre megjegyezték, hogy gyönyörű az autóm ehhez semmi kétség nem fér ;-)) drukkolok Neked! :-)
Scott17-05-2006 15:03:35 // 16386
Köszi már hívtak, egyenlőre nincs döntés, hogy kit választanak. Még hívnak. Mindenesetre megjegyezték, hogy gyönyörű az autóm :)
pikado17-05-2006 14:30:18 // 16385
Vudi is jelentkezett ,de nem érhető el a profiljánál megadott telszámon.Nem tudna valaki segíteni vudi elérésében?
pikado17-05-2006 14:19:30 // 16384
Sziasztok! scott.. szeretném kérdezni a telefonszámod az ami az oldaladon van?ha igen mindjárt vissza hívnak a forgatással kapcsolatban..
Ferke17-05-2006 14:09:16 // 16383
Van valami weboldal, akol ezeket lehet nézegetni?vagy ez csak külföldről??
Scott17-05-2006 14:06:49 // 16382
Ennél olcsóbban nincs, legalábbis K&N. Anno körüljártam a témát.
Ferke17-05-2006 14:03:06 // 16381
Ezt lehet itthon kapni? Ez az árfekvés a legolcsóbB?:)
Scott17-05-2006 13:22:16 // 16380
Szép szép, én is be voltam rá pörögve, aztán lehiggadtam. A K&N, ami még jobban is néz ki 38ezer ft ( a pár ). A hangja nagyon disznó lesz tőle a gépnek, de én nem raknám fel, nem egészséges, max egy sport betétszűrőt. Amúgy tt-nek az ezüst Sprintjén van ilyen.
Scott17-05-2006 13:16:19 // 16379
Azt mondják, hogy tuning esetén jobb a hagyományos hengerfej.
Scott17-05-2006 13:07:31 // 16378
Ja, alumíniumból van és az eredeti 7,3 kg-ról lecsökkent 4 kg-ra.m Ami még lényeges: felfúrták a blokkot 90 mm-s dugókat kapott , így 1832 c3m lett. Nagyobb szívószelepeket kapott ( 41,5 mm ), Colombo & Bariani 280S típusú vez. tengelyek kerültek bele és állítható vez. tengely tárcsák, így állítható a vezérlés. Nagyobbították az egész szívósort aztán polírozták.
Ferke17-05-2006 13:02:31 // 16377
Milyen fura, hogy meghagyta a 8V-s, nem hidrotökés verziót!:)
Ferke17-05-2006 13:01:00 // 16376
Tehát ez:
Ferke17-05-2006 13:00:35 // 16375
Ez is nagyon szép. A karbikra ilyen direktszűrőt hol lehet vajon kapni?:)
Ferke17-05-2006 13:00:00 // 16374
Jaja, néztem, nagyon szép az az autó. Ez a lendkerék is valami speckó?Mert külön van róla kép is, de a szöüveget nem volt időm elolvasni-értelmezni.
Scott17-05-2006 12:59:20 // 16373
Szerintem csak simán le van fújva a blokk ezüstre, az olajbeöntő meg egyszerű matt feketére.
Scott17-05-2006 12:57:48 // 16372
Ezen egy EFI vezérlésű Weber Marelli injektoros rendszer van, nem gyári a cucc. Egyébként csodaszép az Alfasud, ahonnan származik a kép : Peter's best Alfasud Ti
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.