Forum >> Alfasud-33

ÁdidiGaga (il hempescattore)10-06-2006 23:42:28 // 17121
no,itt vagyok! tisztán,frissen. védőital bevéve, fröccs kitöltve. indul a sztori! ;-)
pb_10-06-2006 23:23:08 // 17120
Nekem jó. A védőital pedig kell.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-06-2006 23:18:39 // 17119
Oké,10 perc múlva? lezuhanyozok+beveszem a védőitalt (1/2 Unicum ; tudod állítólag fertőző az ivóvizünk, nem kockáztathatok! :-)
pb_10-06-2006 23:16:38 // 17118
Akkor mesélj róla.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-06-2006 23:01:43 // 17117
Jó estét,boxerista cartársak! Mizújs veletek? Jómagam épp megtértem az nagy szent rugóösszehúzó hadjáratombul...
Tomee10-06-2006 20:45:20 // 17116
Halihó! Létezik az, hogy az 1.4es 33asnak elég gyengécske a gyári első féke? Csak mert ma kicsit megyegettem vele, amolyan örömautózást :) És zárásként mentem 4 vagy 5 kört az ELTE prakolójában (A38 mellett kb.), majd azzal a lendülettel haza is jöttem (nincs egy km). Kiszállva az autóból láttam, hogy szabályosan füstöl az első fék.. kicsit meglepett. Normális ez? Vagy azt jelenti, hogy a fék lassan kuka és lehet tárcsát / betétet cserélni? Mert az még OK, hogy a vége felé kicsit lehetett már érezni, hogy nyúlóssá válik a fék, de hogy füstöljön is? Vagy csak a kosz égett le róla és mostantól fog csak igazán harapni? :D
KisP10-06-2006 12:44:14 // 17115
nem véletlen Caesar alarm figyel benne?:)
pb_10-06-2006 11:05:50 // 17114
Szutyokból van annyi, hogy +számolni se lehet.))
kando.10-06-2006 11:02:04 // 17113
Na jónapot kívánok Uram! ;-) Tegnap hazafelé is láttam egy fekete szutykot, de nem tudtam leírni a rendszámát....
pb_10-06-2006 10:59:59 // 17112
Az a baj ezekkel a rohadt jeladókkal, hogy a műanyagház összerohad a fémmel. Sajna csak úgy lehet kivenni, ha szószerint kivésed. Bár igazából nem értem, hogy miért kellett ilyen passzentosra csinálni a furatot, nyugodtan lehetne játéka a furatban, úgyis ott a csavar, ami leszorítja.
Ferke10-06-2006 08:49:42 // 17111
Aha, nagyon köszi, megpróbálom így!
Barni14710-06-2006 03:14:50 // 17110
Azért köszi. Ezért nem foglalkoztat a téma, a szervízben sem tudták kiszedni az enyémet. Különben is a relére gyanaxom inkább. A nejem úgyis morog , hogy birizgálja a talpát a pedál. Érdekes én tudok finoman fékezni. Az ötödiket ne haszáld , úgyis pörgős a boxer. :-)
Barni14710-06-2006 03:11:21 // 17109
Jéé , nekem ugyanitt, ugyanilyen hangadó van.
Sanyi09-06-2006 22:16:42 // 17108
Haliho!!! Nem tudja valaki h 33-asra küszöböt mi pénzért lehet venni?
kando.09-06-2006 21:54:03 // 17107
Jó estét Ádidi és mindenki ;-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-06-2006 21:37:14 // 17106
Jó estét,boxeristi! :-)
bb1809-06-2006 19:40:14 // 17105
ez egy gyürü amit belülröl tart egy rugo karika. megtámasztod egy réz vegy más dornival és finoman megütöd a bendix felé , le kell ütögetni az alatta lévö rugóról. utána a rugot le lehet venni a helyéröl, de az egészet csak ugy tudod kivenni, ha az inditot széthuzod. csak ugy tudod lefüzni a tengelyröl mindet.
Ferke09-06-2006 19:24:28 // 17104
Hali mindenkinek! 1 kérdésem lenne:
ezen a képen látszik, hogy az önindítóban a fogaskereket tartja egy kis kerek izé, ami még forog is a tengelyen. Nem tudjátok, hogy ez hogyan jön le???

Pirossal bekarikázva az az izé
KisP09-06-2006 17:42:37 // 17103
Köszi a válaszokat mindannyiatoknak! Ki fogom próbálni, persze,ha bebizonyosodik, hogy rossz, akkor feltétlen kicserélem. Amúgy a fogyasztásban nem nagyon vettem észre olyan brutális mennyiségeket. Csak városban kb. 10 liter, ha vegyesen akkor 9 körül alakul.
Azmo09-06-2006 12:36:43 // 17102
Szevasztok! Jó rég jártam erre, kissé el voltam havazva mindenféle :( Tettem fel hírdetést az IMOLÁVAL kapcs. az Adok-Veszekbe! Ne itt kérdezzetek, írjatok mail-t és válaszolok, ha van kérdés!
pb_09-06-2006 12:20:48 // 17101
Szomorúan hallom, ezt a dolgot. Na mind1, azért köszönöm a fáradozásokat.
pb_09-06-2006 12:19:37 // 17100
+mondom az őszintét fogalmam sincs melyik lesz az. Ahogy gt is mondja kövesd végig a vezetéket, és mindjárt kiderül. Esetleg ez még 1 dologra utalhat L fűtésre. Ha széthúzod a csatikat nézd +, hogy oxidosak-e. Aztán mielőtt újra összedugod, tísztisd + a csatikat, és úgy próbáld ki mit csinál.
Dani3309-06-2006 11:37:20 // 17099
Valószínűleg maga a lambdaszonda szart be nálad. Egyszer már én is végigjártam ezt, először a kompjútert cserélték, de ugye nem az volt rossz. Szerintem is húzd le nyugodtan, de előbb-utóbb ki kell majd cserélni a lambdát.
granturismo09-06-2006 09:22:45 // 17098
Szia Petike. Megnéztem alaposabban. Neked 3 vezetékes szonda van. Kövesd le, ha a mentirány szerinti bal oldalsó váltótartó bak és a kaszni között megy le a kipu felé akkor az a kanóc lesz az. Nyugodtan széthúzhatod. pb Egyész délelőtt bontóztam tegnap. Sajnos a 33-hoz nem sokmindent találtam.:-( banya Volt hátsó futómű, de egyikből sem tudtam kiszedni az ABS érzékelőt. Egy tré megoldás berohad az egész. Sajnos egy ideje 5. fokazatból nem tudom kivenni a váltót, csak nagy nehézséggel. Most rohadtul nincs időm szerelni....
KisP09-06-2006 09:00:53 // 17097
Megakarok győzödni róla,hogy rossz-e. Szokott csinálni olyat,hogy lustán indul néha, meg amíg nem melegszik a motor,addig gázadásra nem reagál nagyon semmit,meg-meg torpan. Szerinted is az "A" jelű lesz a hunyó?
pb_08-06-2006 23:38:54 // 17096
A katnak nem lesz baja, max az akció után kicsit kiégeted a rendszert. De miért akarod lehúzni a L-t?
pa_feri08-06-2006 22:17:04 // 17095
én a freemail-es címedre írtam :-)
Dani3308-06-2006 20:42:11 // 17094
ha valakinek kellene a 33-asom, az írjon a falamra! minden adat ott van róla, nincs műszaki, meg egyebek, de még szép állapotú... és olcsó is...
Dani3308-06-2006 20:40:31 // 17093
hello! nekem 33ason az A jelű
KisP08-06-2006 19:06:19 // 17092
Sziasztok!
Tudnátok segíteni egy picit nekem?:) Le szeretném húzni a lamdát,ezt már régen is írtam,kaptam is rá választ. csak nem merem lehúzni addig amíg valaki megmondja hogy melyik az:) Mutatok egy képet ,van rajta két csati, melyik lehet az?:) Az "A" jelű , vagy a "B" jelű?:)) Én az A-t jelölném meg.


U.I: GT! Írtam tegnap este a faladra,de rájöttem,hülyeséget írtam a csatlakozókkal kapcsolatban!:) Ma reggel jobban megnéztem őket,mostmár nem oda mennek mint ahogy írtam.

Ja és még egykérdés a katalizátor sérül ha lehúzom a lambdát és úgy használom?
pb_08-06-2006 12:23:40 // 17091
Ott, max a pálca törik, vagy pálcástól csavarod ki, de tény azok is be szoktak rohadni.
Wikicica.08-06-2006 12:17:05 // 17090
ok, valószínűleg le lesz véve a lökös. Könnyen fog menni, már egyszer-kétszer le volt szedve az elmúl évek alatt...
Scott08-06-2006 10:12:09 // 17089
Ez sajnos igaz. Néhány hete volt szerencsém egy '98-as 156-hoz ( 1.6 TS ). Elképesztő állapotban volt az autó, optikailag is és műszakilag is. A futóműben szinte minden szét volt esve, csapágyas volt a generátor, a vezérlésnél minden görgő iszonyatosan szólt, szó zserint állt az olaj a szívócsonkban... Hihetetlen milyen igénytelen emberek vannak.
András bácsi08-06-2006 09:57:43 // 17088
Műszakilag az a nagy baj, hogy sok a kókányolt darab, amibe olyanok nyúlnak bele, akik tudása megállt a 90-es évek elején. És ehhez hozzájönnek azok, akik megveszik, mennek vele 30-40e-et ráköltés nélkül, majd továbbadják. Ez meg szépen láncolódik, és vége a gépnek. De ez mindenre igaz sajnos.
András bácsi08-06-2006 09:54:49 // 17087
Abból sem vennék északi eredetűt. De érdekes, hogy az anyagminőség pl. a 156-nél sem valami fényes.
Scott08-06-2006 09:42:58 // 17086
Azért azok nem fognak szétesni 10 múlva, ott már modernebb technológiával ügyeltek a karosszériára. Természetesen itt a rohadásra gondolok. Műszakilag, hogy kibírja-e az már más kérdés...
Scott08-06-2006 09:39:49 // 17085
Márpedig : 33's forever !! :))
Rumi08-06-2006 09:01:19 // 17084
akkor sok sikert!!
vivalfa08-06-2006 08:54:45 // 17083
Hali. Előfordulok én ám :-) Csak fősuli, de jól haladok; pont vizsgaidőszak és parás a helyzet....
Rumi08-06-2006 08:52:27 // 17082
no igen, ezért kell vele törődni, de megére. azért kiváncsi leszek hogy a 166 osok (amelyikkel nem törődtek) hogyan fognak kinézni 10 év múlva :p
Rumi08-06-2006 08:49:53 // 17081
he he, ciki téged is ritkán lárni errefelé. mi a helyzet az egyetemmel?
vivalfa08-06-2006 08:36:26 // 17080
Hali! Bocs az OFF témáért, de ez annyira ŰBER a német precizitásról :-D haha Erre üdv
Rumi08-06-2006 08:35:31 // 17079
ja, rögtön gondoltam :) elvégre a Subaruk nem híresek az öszzkerékről, így simán elképzelhető hogy télen nem voltak használva
András bácsi08-06-2006 07:37:34 // 17078
A lökös alattira gondolok.
pb_07-06-2006 21:29:17 // 17077
Az index alattira gondolsz? Ha arra gondolsz, annál 2 lehetőség is van. Viszont az A oszlop aljánál ha nem indul + rögtön, akkor mielőbb vágni kell. Ellent tartani nem lehet, sztem elég f@sz módon találta azt ki govanni. Aztán ha kijön, akkor lehet gondolkodni, hogy mi lesz helyette a +oldás.
pb_07-06-2006 21:24:48 // 17076
Vagy+szereti az ember, vagy nem.) Sztem ez mind1ikről elmondható, nemcsak a 33-asokról.
András bácsi07-06-2006 21:18:26 // 17075
Egyébként szerintem az első-alsó csavar a legsz*rabb.
András bácsi07-06-2006 21:16:58 // 17074
Látod, emiatt sem a szívem csücske a 33. Amelyikkel nem törődnek, hamar rozsdaboglya lesz. Sajnos.
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-06-2006 17:57:17 // 17073
...valahogy a hátsónál is megoldhatták volna csavarosan ezek a talján vitézek, "'zisten a 'zanyjukba " :-(
pb_07-06-2006 17:30:59 // 17072
Ha szerencséje van az embernek, akkor csak a csavar rohadt öszze, ha nem akkor A oszlop, és küszöb találkozásánál is odavan, ill az emelőbaknál.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.