Forum >> Alfasud-33

Rumi03-08-2006 21:53:36 // 20371
alfázás = vezetés, élmény autózás
Rumi03-08-2006 21:50:13 // 20370
neeeeeeeem, sokat alfázni
pb_03-08-2006 21:48:32 // 20369
Áhá, szóval szeretnél már sokat szerelni.)))
Rumi03-08-2006 21:45:56 // 20368
de szép kép. már nagyon hiányzik az alfázás
pb_03-08-2006 21:43:15 // 20367
Mél ment.
Wikicica03-08-2006 21:33:14 // 20366
Jah, olvastam... Megyek, itt leszakadt az ég, kikapcsolok. Reggel meg irány Szhely, én szerelek megint :-))) Egyenlőre szélvédőt, hétvégén meg az én autómat! pb_! Jövő hétvége Pest ok? Terveim szerint. Jóccakát!
pb_03-08-2006 21:30:44 // 20365
Kívánságra mindent, akár azt is.) De még nincs eldöntve pontosan, hogy keresztbe, vagy hosszába.))
Wikicica03-08-2006 21:27:49 // 20364
Juj... csak nem motort?
pb_03-08-2006 21:25:22 // 20363
Nálam? Beizzítjuk a nagy flexet, és keresztbe vágjuk azt a szutykot.)
Whiteskull03-08-2006 21:20:06 // 20362
Mi lesz a menetrend?
pb_03-08-2006 21:18:24 // 20361
Terveim szerint én is szerelni fogok, szombaton.)

Wikicica03-08-2006 21:09:56 // 20360
Szombat melóba megyek :-( De azért szerelni is fogok ;-) De nem mondom meg mit majd emilben elküldöm ;-)
Wikicica03-08-2006 21:05:29 // 20359
Szia :-) Tényleg az első számú kedvenc állatom a cápa. Imádom őket, rengeteget olvastam meg gyűjtöttem róluk korábban.
pb_03-08-2006 21:02:57 // 20358
Akkor szombaton lehet szerelni majd 1 kicsit.))
Wikicica03-08-2006 21:02:39 // 20357
A tigrisek is a kedvenceim de azt nem tarthatok itthon.
Meg a vadmacskák!

MEG A BOXER!!! De csak motorban!

KisP03-08-2006 20:58:20 // 20356
én az elsőt nem értem:) cápa?????:P amúgy jó estét!:)
RB03-08-2006 20:53:45 // 20355
Az első kettőt értem, de a harmadik...:-)))
Wikicica03-08-2006 20:52:00 // 20354
Nekem kedvenc állataim: 1. cápa 2. denevér 3. macskafélék De alapjáraton a sajátok, egy kutyi egy Wikicica két gengsztercica :-)
Wikicica03-08-2006 20:50:01 // 20353
Na így sokkal egyszerűbb. Holnap nem nézem meg mert szhelyes leszek, visznek. Majd szombaton. Köszi :-)
RB03-08-2006 20:45:25 // 20352
De azért még nem haltak meg a szeretetedtől!:-) Egyébként én is szeretem az állatokat!:-) No nem mindet...
pb_03-08-2006 20:44:50 // 20351
Tippem szerint a ahol a kardánalagút kezdődik, vagyis a gázpedáltól jobbra, a j1 lábtértől pedig balra.
Wikicica03-08-2006 20:42:58 // 20350
Na igen :-) Végülis az ő macskái. Én csak elviselem a két gonosztevőt ( hazaérek rögtön felkapom őket és agyon szeretgetem meg simogatom őket )
Wikicica03-08-2006 20:38:07 // 20349
Köszi köszi :-) Na igen, az egyiknél először Petike van, a másiknál meg csak mint 3. személyről beszél rólam... :-) Nem baj, ezúton köszönet a válaszért, de gyakorlatilag nem tudom hol kell keresnem azt a két csövet.
RB03-08-2006 20:35:34 // 20348
Mire jók az anyukák!:-))
Wikicica03-08-2006 20:31:01 // 20347
Mindig figyelek hogy anyut felkeltsem ha macsikat nem látom a szőnyegen... Nekem nincs idegzetem macskákat hajkurászni reggeli 6 órakor, mert ha kikergetem őket a kocsiból, rögtön ugrik a kutya, a macskák vissza a kocsi alá és így tovább és így tovább... szóval a körforgás miatt anyu korábban kicsalogatja őket reggelente kajával :-)))
pb_03-08-2006 20:30:04 // 20346
20209 hsz, föleg itt írta a gt, hogy mit kéne 1.nek +nézni, aztán 20336 hszben is van némi támpont. Ha ezeket a hszket már nézted, akkor nem mondtam semmit.) Ez jó hír. Szóval nem lehetett, úgy +csinálni, hogy befelé dőljön?
RB03-08-2006 20:26:55 // 20345
Mert nem fűtöd a szobájukat!:-)) Eddig túlélte mind az illegális helyfoglalást?:-)
Wikicica03-08-2006 20:24:38 // 20344
Köszike :-) Gengsztercicák legutóbb Rita autójában aludtak :-) Az enyémet most hanyagolják.
RB03-08-2006 20:22:08 // 20343
Sztem macskajaj!:-))
Wikicica03-08-2006 20:20:22 // 20342
Visszaolvastam. De Wikicica ceruzára kattintva nem láttam és így vszínű a többi töménylen átfutottam... Kész a futómű!!! De még mindig kifelé dől kicsit a bal kerék. De a 1,43 fokhoz képest a 0,27 már semmi :-)
pb_03-08-2006 20:10:49 // 20341
Na igen.) Ha visszolvasol pár hszt, akkor van pár tipp(leginkább gt hsz-t).
Wikicica03-08-2006 19:47:13 // 20340


Sziasztok.
Rég jártam erre... Van valakinek tippje mitől romlott el a klímám vagy mi lehet a baja?
granturismo03-08-2006 10:27:36 // 20339
Dehogyis. Azt kéne beállítanom hogyha a bowden már maxon van húzva (nem enged tovább) akkor a pedál határolója felfeküdjön a korongra. Ne a bowden határoljon hanem a pedál. Különben bármennyire vigyázik előbb utóbb megsínyli a bowden. Aztán az külön kérdés, hogy még ha a pedál útját még továvv akarom csökkenteni.
kando.03-08-2006 09:16:52 // 20338
Ezért akarod, hogy ne használjak ilyet, mert túl erős lenne ? :) Na jah, lehet, nem td-vel kellett volna kezdeni.
pb_03-08-2006 09:05:16 // 20337
Akkor szinte alapjáraton fogod használni.) Sztem pont az a jó benne, hogy ilyen érzékeny a pedál. Amúgy tényleg vigyázni kell, mert könnyen kiugrik a fordszámmérő 4-5k-ig.)
Whiteskull03-08-2006 08:52:04 // 20336
Én pont ezért szeretem a 8 szelepes motorokat. :))
Whiteskull03-08-2006 08:50:11 // 20335
A tövig nyomott gázpedál kísértése határtalan. :))))
granturismo03-08-2006 08:49:50 // 20334
Hát ezaz. Nekem most is ki van tekerve a csavar, hogy kíméljem a boxert, de ennek a 16v-nek nagyon rövid a pedálútja. Nem is tudom ki lehet-e annyira tekerni a csavart, hogy még felfeküdjön és fogjon valamit. Egyébként emlékszem a 33-nál is borzasztó kellett vigyázni a pedállal, mert nagyon ugrott kis pedálnyomásra. Nem is tudtam megszokni teljesen soha. A 8V sokkal kellemesebb ebből a szempontból. Meg a nyomatéka is alacsonyabb fordulatról jön meg.
pb_03-08-2006 08:39:41 // 20333
Én azt a csavart nemes 1xűséggel eltávolítottam.)) Bár, ahogy néztem már valaki tövig becsavarta, én inkább úgy gondoltam, hogy nemkellazoda'.)

Scott03-08-2006 08:29:52 // 20332
gt ! Jó lesz az úgy, ahogy ismerlek szerintem úgysem fogod soha tövig nyomni a gázt :))))
Scott03-08-2006 08:23:56 // 20331
Annyival azért kiegészíteném, hogy a szinkron állításhoz a "holtjáték csavar"-t is kell állítani, pontosabban azzal tudod állítani, hogy egyszerre nyissanak a folytószelepek. Az alapjárati csavarral csak azt tudod állítani, hogy alapjáraton úgyanúgy álljanak.
granturismo03-08-2006 08:17:18 // 20330
Nem írsz hülyeséget. A pedálban van egy "majrécsavar". Ilyen egyébként a 33-asban is volt. Nekem a csavar nincs teljesen becsavarva. De most a 16V bowdennal ha tövig taposom akkor is kb. félig tudom benyomni a pedált, annyit enged a bowden. A csavar messze nem ér be a padlón addig a műanyag korongig. Legalább 1,5-2 cm hiányzik még.
kando.03-08-2006 08:06:13 // 20329
Azt :-)) :-PPP jó, vigyázok azért, nem akarom kihúzni a gyufát... :)
KisP03-08-2006 08:05:55 // 20328
nem lehet hogy a gázpedál alatti csavar vagy mi a 16V-be kijön a padlóból néhány cm-t és az tartja meg a pedált padlógáznál? Vagy hülyeség? Nekem padlóval van egysíkba. Lehet hülyeséget írok:)
granturismo03-08-2006 07:37:12 // 20327
Sziasztok. petike Én is kiváncsi vagyok hogy hogyan muzsikál majd a 16V boxi. Az a nagy henger alakú valami az a szárítószűrő. 3 évente cserélni kell a gyári előírás szerint. Én tavaly cseréltem. cica azt írta, hogy "kattanik" a kompresszor, azaz a kuplung mágneskapcsolója húz. márpedig a nyomáskapcsoló(k) a mágn.kapcsoló huzatókörébe vannak belekötve. Tehát ha valóban húz a mágneskapcsoló akkor a nyomáskapcsolók biztosan jók. A nyomáskapcsoló azért van beépítve, mert ennél a klímál a kompresszor kenését a hűtőközeghez kevert (PAG46) kenőanyag végzi. Emiatt ha nem elegendő a hűtőközeg nyomása akkor a kenés is elégtelen. Tehát az egész kialakítás a kompresszor védelme miatt van. Tegnapelőtt kiszereltem az elnyalt a fékcsövet (leghátul legalul volt természetes a többi cső között) Hozzáláttam a műszerfal szétbontásához is illetve még beépítettem a gázpedált. Még van egy bibi: ennek a 16v gázbowdennek sokkal rövidebb a mozgástere mint a 8V-nek. Ezért nem tudom tövig taposni a pedált csak kb félig. Még nézegetem, hogy ez ilyen vagy esetleg van valami trükk a beszerelésnél. Maga a gázpedál azonos a 8 és a 16V-n, tehát az nem lehet az oka. Tegnap elvittem a fékcsövet a Szt.László utcába, 10 perc alatt megvolt az új, 1eft volt az ára. Szétszedtem az önindítót is, hogy lepucoljam. Érdekes, hogy a nagyobb teljesítményű önindító motorja valójában kisebb méretű ,viszont van benne egy bolygóműves áttétel. Megpucolom, zsírzom és a keféket cserélem tartóval együtt.
ÁdidiGaga (il hempescattore)03-08-2006 00:03:13 // 20326
nekem a múltkor spontán megjavult... 1 napra,úton-útfélen vidáman tülköltem,aztán megint csend :-( 1x a kormány alatti dobozokat szerelve kis füstpamacs szállt fel a vezetékéből. sajnos összefele raktam és nem volt kedvem emiatt újra kinyitni.... ha jól tudom,a féklámpa biztijén van... miért nem önállóan,akkor legalább azért nem menne a duda,mert az lenne az egyetlen mozdítható - nélkülözhető bizti. lásd még: leszerelős telekbuli a katonatárs-építészkollégáéknál. este közepén erősítő elhallgat. piásan nincs lehetetlen,illetve belátás nincs,a zenének márpedig mennie kell!!! kispolákig kitántorog, duda bizti kivesz (8A) és erőlködőbe behelyez (T400mA :-)
pb_02-08-2006 23:59:40 // 20325
Az enyémen sem, de arra nem is kell.)))
Whiteskull02-08-2006 23:55:49 // 20324
Úgy látszik ez boxibetegség. Nekem se műkszik a duda. :)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-08-2006 23:53:31 // 20323
nem... észre sem vettem,csak később hogy vannak a lökösön a Scudetto alatt a vízszintes bordák.. na ez egyiket ha szemből nézed,az alján van egy 2-3 mm-es észre sem vehető dudor. persze adudor úgy lett,hogy szemből kicsit lefelé nyomta valami,de a szembesérülés nem is látszik... mondjuk ideje lenne a dudát megcsinálni ,most is csak néztem hogy nekem jön. ez pl. az én hülyeségem. az is lehet,hogy nagyon a seggébe mászok néha az előttem téblábolónak... mondjuk én viszont nem tolatok tükörbenézés nélkül :-( szóval a terv: -duda mexerel -40 ezerért új lökös +egy gombnyomásra a lökös alól-elé felemelkedő acéltüskés gereblye :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.