Forum >> Alfasud-33

Ferke04-09-2006 13:08:54 // 21921
aham, na ezt akkor kipróbáljuk!
kando.04-09-2006 13:03:48 // 21920
swan kollégának volt ugyanez a baja, ott a végén olyasmit mondott, hogy alacsony volt a feszültség a relének taláén, s csak balra indexelt, meg vészvilloni tudott. A dolog érdekessége az, hogy az én indexrellémmel az Ő gépe jól működött, az enyém az Ő reléjével szintén.. Azóta is az én relém van a gépében. :)))
pb_04-09-2006 12:54:05 // 21918
Igen ebben, teljesen igazad van. De én úgy vagyok vele, hogy inkább a szerszám deformálódjon, törjön, mint az alakatrész. Míg a nyeregbe pajszernál, esetleg előfordul6, hogy kicsúszik, kiugrik a pajszer, és letörhet 1 dbot az öntvényből, vagy elszúszik a betámasztás, stb. Persze tudom ezekre mind lehet figyelni, de, azért néha beszúsz6 1 kis hiba a számításba.)
Zsolll04-09-2006 12:49:52 // 21917
Sziasztok! Most vettem nemrég az autóm ( 1.3 Boxer) és úgy adták oda, hogy olaszból behozva teljes motorgenerát csináltak rajta! A szerelő gyerek elmondta nekem, hogy miket cseréltek ki rajta, de elég gyorsan mondta meg ugye én nemis értek MÉG hozzá...:) azt mondta, hogy vigyázzak a motorjára mert bejáratós... én ugy tudom, hogy 2000km után kell egy teljes olajcsere is...de nemtudom... amugy most teljesen jó a motorja a klíma is szuper már csak az a jobbra irányjelzővel van bajom csak néha indexel jobbra...viszont a vészjelzőnél tökéletes...lehet kontakthiba vagy nemtom a kapcsolónál lehet a baj...
Scott04-09-2006 12:46:17 // 21916
Nyugi, nem először fordul elő :) Én már csak ilyen nyomorék vagyok :)
granturismo04-09-2006 12:05:37 // 21915
Sajnos a berohadt hollanderen a fékcsőkulcs sem segít.:-( De azért fékcsőkulccsal nagyobb az esély, hogy szakszerűen szétjön.
Paco04-09-2006 12:02:26 // 21914
Pedig ugyanaz, csak nem tüske áll ki belőle, hanem lyuk van a közepén :)
granturismo04-09-2006 11:59:33 // 21913
Még nem láttam, csak telefonon beszéltem az emberrel. Du megyek érte.
granturismo04-09-2006 11:58:43 // 21912
Pedig van flexes nekem is. A Velorexet pucoltam vele. Egyébként a Mihócza féle műhely az profi. Komplett Velorex vázat is fújattunk ott.
Whiteskull04-09-2006 11:57:57 // 21911
Örülünk neki. :))) Akkor most finoman forgatható?
granturismo04-09-2006 11:56:49 // 21910
Sziasztok. Kész a hengerfej. A 4-es és az 5-ös fedelet kellett fúrni. A 6-os (a nagy) az szerencsére jó volt.
Ferke04-09-2006 11:54:46 // 21909
Igen, iylen sodrottat láttam már, de csak fúróba foghatót, flexbe valót még nem!
pb_04-09-2006 11:48:17 // 21908
Ott is, ósan, teszkó, stb. Több fajta létezik belőle: fazékkefe, tányérkefe, körkefe. Én leginkább fazékkefét használok, abból is a sodrottat. De 1-2 helyre csak a tányérkefével lehet beférni. Ha veszel mindenképp sodrottat vegyél. Olyan 2k környékén szokott lenni.
kando.04-09-2006 11:46:30 // 21907
Óó, Te szegény... :))) A munka beteggé tett... :-PPP Látod, látod, Whiteskull is ezért mondta, vigyázni kell :)
Paco04-09-2006 11:40:50 // 21906
Nem arról van szó, hogy mennyire izmos öntvény, meg kibírja vagy sem. A kérdés az annyi, hogy melyik a leggyengébb pont. Hidd el, ha a pajszert belerakva a nyereg deformálódik és nem a hollander enged - az a nyereg eleve kukás lett volna. :(
pb_04-09-2006 11:35:02 // 21905
"Tegnap egész nap hason feküdtem meg benyomtam pár szem brutál erős reuma gyógyszert." Hány %os volt?)) 50-60?)))
pb_04-09-2006 11:33:29 // 21904
Na igen.) De én nem szívesen tennék a nyeregbe pajszert. Persze elég izoms öntvény, és valószínűleg kibírná, de csak legvégső esetben alkalmaznám. Mind1, valamelyik módszer segítségével tutira szétszedhető.)
kando.04-09-2006 11:33:26 // 21903
Szokott ott lenni pedig, sőt még a tecsóban is van... :) Nézd meg esetleg a Váhóhidi OBI-ban, szerintem lesz ott is (Prkatikerben van)
Ferke04-09-2006 11:24:49 // 21902
pb_! Ilyen flexes korongot hol lehet kapni? Baumax, obi tartanak?Nem is láttam még ilyet!
kando.04-09-2006 11:22:53 // 21901
Miért nem szóltál nekem ? :))) Legközelebb ha kell, segítek, hiszen én is pesten vagyok már ;-)
Ferke04-09-2006 11:15:32 // 21900
Na ha ezt tudom, hogy ennyire kikészül a hátad, akko hordtam volna inkább én a cuccot, ennyit nem biztos hogy megért az egész!:(
Ferke04-09-2006 11:14:35 // 21899
Ok, asszem +nézem majd, bár lehet, hogy tolódni fog, mert közben úgy néz ki, hogy gyerek már ki akar jönni, anya holnap befekszik a kórházba.
Scott04-09-2006 11:13:29 // 21898
Tegnap egész nap hason feküdtem meg benyomtam pár szem brutál erős reuma gyógyszert. Most valamivel jobb, de nap végére végem lesz megint az üléstől... még kell pár nap míg helyre áll a rend :) Szinterezés ügyben írtam a címet. Tőlünk egy köpésnyire van.
Ferke04-09-2006 11:03:21 // 21897
Na szeva!!! Jobb már a hátad???
Scott04-09-2006 11:02:21 // 21896
Igen, csak nem egy 1.5-ös boxernál.
Ferke04-09-2006 10:38:02 // 21895
Szasztok boxisok! Adok-veszekben van egy leömlő, 33-ashoz. Szerintetek az jó a sprintre is? Emlékszem, hogy másképp néz kia l eömlőm, de gondolom ettől még jó lehet ez is!
swan04-09-2006 10:22:42 // 21894
Nem kell fékcsövet cserélnem most! CSak az infokat gyüjtöttem hogy mit csináljak ha kell!! A másik oldali fékcső is ilyen!
Paco04-09-2006 10:04:34 // 21893
De, lesz,csináltam már. A nyereg jól megmarkolható, és a kezed jelenti az erőkart. Ha meg nem indulmeg akkor is be lehet támasztani a nyeregbe egy nagyobb pajszert, bírja. :) A nagyobb problémát szerintem a hollander elnyalásmentes megfogatása jelenti tehát annak kell a satuba menni, hogy teljes lapon fogjon.
pb_04-09-2006 09:48:30 // 21892
Nem fog +lazulni, sztem nem lesz hozzá elég erőkar.
pb_04-09-2006 09:46:22 // 21891
Érdekes 1 fékcső. Ha cserélsz most csövet, akkor simán +old6ó a dolog, elvágod a nyereg közelében a csövet, és simán rámegy a csillag. Ha nem akkor a franciakulcsos +oldás lesz a legjobb, csak előtte be kell fogni satuba a nyerget.
Paco04-09-2006 09:45:51 // 21890
Hollander satuba befog, nyereg kézzel megfog, helyes irányba elteker. :)
swan04-09-2006 09:34:30 // 21889
Nekem pont a másik végén jött szét könnyen!! Még nem sikerült elnyalni:-)) Azért szettem szét a másik végét h le tudjam venni a nyerget! De nem tudom ráhúznia csillag kulcsot mert minden biz-basz van a fékcsövön. Lehet nme hülyeség a fékcsőkulcs amit gt említett:-)
kando.04-09-2006 09:19:24 // 21888
Jóvanna, én Ferke cartárs önindítójára gondoltam :) Ígért képet róla, de anélkül nem tudok segíteni, hogy hogyan rögzítse a szénkefét, meg a házát meg a kábelt hozzá.. :)
Whiteskull04-09-2006 09:10:15 // 21887
Valóban, egy nagyblokkos V8-asnál minden rendben van még ha csak 18-20 litert fogyaszt. :))))) De azért egy kis 1500-ös boxinál már ugyanez feltűnő lehet. :))
pb_04-09-2006 09:08:59 // 21886
Nekem semmi problémám az önindítóval, az véletlenül hibátlanul műxik.))
pb_04-09-2006 09:07:23 // 21885
Ha elnyalódott, az baj. A fékcső mind2 vége csavaros. próbáld + a másik végét +indítani. De vigyázz, mert ott + a hollandi szeret összerohadni a fémmel, és a fém fékcső szeret törni. Bár ennél a pontnál nehezebb +indítani, de, ha itt sikerül, akkor ráhúzol a gumi fékcsőre 1 csillagkulcsot, és azzal indítod +. Ha nem menne rá a 6lapra, akkor reszelővel rásegítesz. Vagy: - 6lap lereszel 1 mérettel kisebbre, és próbálkozol, miközben folyamatosan adagolod neki a csavarlazítót. - franciakulcsot rászrítod a 6lapra, és azzal próbálod +indítani. Természetesen samu, és erőkar hosszabító csövek használata ajánlott.
kando.04-09-2006 09:05:10 // 21884
Ferke, mostanában hadilábon állsz a fényképekkel.. :-))) Az önindító összejött, vagy még a szénkeféknél tartasz ? :)
swan04-09-2006 08:58:23 // 21883
Még nem nyalódott el de tuti az lett volna a vége! Most az érdekelne hogyan lehet levenni na meg az hogy akkor hogy veszem le ha elnyalódott!!! Az addig oké hogy új cső de azt valahogy be is kell szerelni:-) :-)Most arra vagyok így előzetesben kiváncsi hogy tudom ezt ésszel kiszedni ha majd kell!!!
Paco04-09-2006 08:46:54 // 21882
Az a csavar egy peremes hollander ha elnyaltad jobb ha új cső után nézel.... :(
Paco04-09-2006 08:45:53 // 21881
Hehe, attól hogy valami 18-20 litert fogyaszt még rendben lehet. Tudod, a méret a lényeg :)
swan04-09-2006 08:39:18 // 21880
Na és ha elnyalódott akkor mi van? A fékcsövet akartam levennia nyeregről de mivel inkább el akart nyalódni ezért hagytam ott! De mi van ha mégis le kell venni? Mert előbb utóbb le kell!!!!!!!!!!!
pb_04-09-2006 08:36:23 // 21879
Kevés az esély rá, hogy normálisan kijöjjön. Leginkább csavarlazítóval kell befújni, és jó sokáig áztatni. Esetleg, ha kilóg a menet vége, akkor azt letisztízani, vagy levágni. Aztán, ha szerencséd van nem fog elnyalódni.
pb_04-09-2006 08:33:03 // 21878
El tud az párologni, csak azért a 18-20l-es fogyasztáshoz, igen soknak kéne párolognia, ami sztem nagyon érezhető lenne. Szvsz nemcsak ott lesz a gond.
swan04-09-2006 08:29:22 // 21877
A berohadt csavarokat hogyan lehet normálisan kibányászni anélkül hogy elnyalódjanak?? WD40-et adtam neki sokat de inkább el akart nyalódni! Ötlet? Ti hogy szoktátok ezeket kiszedni?
Whiteskull04-09-2006 08:26:18 // 21876
Meg szerintem egy 18-20 litert fogyasztó motor működéséről észre lehet venni, hogy itt nincs valami rendben.
Paco04-09-2006 08:24:57 // 21875
A benzin rohadt gyorsan párolog, én el tudok képzelni olyan kapilláriscsövet aminek a teteje nem nedves láthatóan, de az aljáról elfogy a benya.
Scott04-09-2006 08:24:08 // 21874
Ferke ! Itt készült a felnim is : Szinterezés, homokfúvás : Miklós Zoltán 1202 Bp. Déva u. 32-34 Tel: 06309412781
Scott04-09-2006 08:19:37 // 21873
Gery ! Szerintem nem ott lesz a baj. Ha szemmel nem látni szivárgást, akkor kizárt, hogy ott follyon. Sőt, ha belegondolsz az egy beöntő cső, ami felül van, felfelé meg nem tud folyni a benzin. Szerintem ott vagy karbi vagy gyújtás probléma lesz. Ha valahol elfolyna, akkor az szemmel látható lenne.
Whiteskull03-09-2006 22:58:58 // 21872
Sziasztok! Jó éjszakát! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.