Forum >> Alfasud-33

kando.02-11-2006 09:52:19 // 24121
Beszerelésnél szóljál, mert nekem majd ki vennem kell, legalább lássam élőben, hogy megy ez (na, jó, esetleg segítek is.. :))) ).
pb_02-11-2006 09:44:41 // 24120
Ezek tegnapi képek. Gondoltam este keresek cikkszámot a váltón, + gyártási évet, aztán nem annyira sikerült a dolog. Közben a kezembe akadt a fűtésegység, azt gondoltam +nézem belülről is, hátha még ebben az évszázadban lesz fűtés, a hulladékban.) Szerelésnek nem nevezném, inkább ujj gyakorlat volt.)
kando.02-11-2006 09:16:54 // 24119
De tudod miért jutott eszembe ? :))) Asszem ez volt, tán, ami Robinál ,,félbemaradt'' vagy legalábbis nem tudtuk körülhatárolni, mit jelent és mire kéne gondolni... (?)
Paco02-11-2006 09:10:00 // 24118
Szerintem találunk rá időpontot. :) Megbeszélni, mi is az a ,,kontakthiba'' :-)))) Mi lenne? Nyelv- és elektromosságtani hozzá nem értés. :)
kando.02-11-2006 08:39:55 // 24117
Ha már erre jött a szó, esetleg össze-összefuthatunk mi is, már ha ráérsz, itt nagybudapesten. (?) Megbeszélni, mi is az a ,,kontakthiba'' :-))))
kando.02-11-2006 08:05:00 // 24116
Ez régi kép vagy mégis volt szerelés ? :)
pb_01-11-2006 22:20:47 // 24115
pb_01-11-2006 22:04:34 // 24114
Ne hagyd, hogy eltántorítson a az időjárás.) 1x bs1 alatt is kellett hemperegnem maihoz hasonlatos időben, asszem épp a váltórudazat hullott szét. Természetesen leszídtam a csillagot az égről, és az AR sem tartozott a legkedvencebb márkáim közé.))
pb_01-11-2006 21:52:25 // 24113
Érezhetőek lettek a változások?
pb_01-11-2006 21:50:55 // 24112
Inkább 1 műhelyben kell ilyenkor talit tartani.) Sztem mindig lenne akadna vas, amelyik a boncasztalra kerülne. Aztán ha nagyon kikészülnek a játékosok idegileg, akkor jöhetne 1 kis idegnyugtató is.)
Wikicica01-11-2006 14:34:49 // 24111
Igen ezt az erőkart már mondtad élőben is. Köszi Neked is a képeket. Krokodil már megvan, csak az a gáz hogy az udvar tiszta sár...
Wikicica01-11-2006 13:00:54 // 24110
Nem, hanem az hogy a környéken nincsenek "aktív" alfások és hiába scinálnék mini-talit punnyadnának otthon. Mint én :-)
Paco01-11-2006 12:55:12 // 24109
De nem az eső hiúsítja meg :)
Wikicica01-11-2006 12:45:49 // 24108
Tudom, csak én ma nem tudok mihez kezdeni :-(( Szoktunk mini-talikat csinálni, de azért ez nov. 1-én elég nehéz.
Paco01-11-2006 12:36:59 // 24107
szerintem a kisebb találkozóknak nem feltétele az időjárás. Négy-öt alfás simán be tudülni egy pizzériába vagy olasz kávézóba egy asztalhoz anélkül, hogy körbe kellene nyalniuk egymás autóját. :) Ne felejtsük, hogy az "Alfisti" nem csak az autó szeretetét hanem az egész mediterrán életfelfogást is magába foglalja. Párórás beszélgetés után ami akár az autókról is szólhat mindenki sokkal jobban érzi magát. Ha meg utasként viteted magad akkor akár a grappa is szóba jöhet. Vagy eleve mindenki tömegközlekedik a szentül elhatározott alkoholizálás ügyében.
HGyuri01-11-2006 12:36:54 // 24106
szevasztok! Ha valaki Szegeden jár, szívesen nekiadom égetnivaló nyárigumikészletemet. A hátsó kettő rendesen kopott, de még használható, az első kettő nem annyira kopott, de kukásak (az egyik minden reggel leereszt, a másik meg üt - szerintem szálszakadt) Szóval csak ökörködni, rendes használatra nem valók, akkor inkább kidobom őket. Barum gumikról van szó 185/60/R14. Tavasszal veszek majd új garnitúrát, addig vigyétek ha kell.
Wikicica01-11-2006 12:21:19 // 24105
Ilyenkor még mini-talit sem lehet csinálni. Voltam múltkor Döbröntén Alfával fent, most lecsúsznék tuti.
Paco01-11-2006 12:15:24 // 24104
Jó :)
Poló01-11-2006 12:04:03 // 24103
Ez nem is boxer :PPP Tavaly láttam cégemnél képernyőkímélőként üzemelni ezt. Egy Audi motor látható a videón.
Wikicica01-11-2006 11:55:39 // 24102
Köszi. Egyenlőre halasztva mert ömlik az eső :-(
Paco01-11-2006 10:01:00 // 24101
Menj nyugodtan,nagy baj nem lehet. Ha mégis akor figyelek.
Wikicica01-11-2006 09:43:38 // 24100
Na összeszedem magamat aztán kimegyek a fagyállóhoz... Ha baj van ki segít? Senki sem online...
Robesz701-11-2006 09:01:31 // 24099
A verseny óta csak a szívórészen alakítottam egy kicsit a vezérlőn kívül...
pb_31-10-2006 19:48:37 // 24098
Ha más nincs, mehet bele az is.) Vagy desztillált vízzel keverd, vagy előre kevert koncentrátumot tegyél bele.
Sanyi31-10-2006 19:45:49 // 24097
Simát ne!!!!!! Csak desztiláltat!!!
Wikicica31-10-2006 19:43:28 // 24096
Iygekszem nem elfelejteni egy csavart sem visszatenni ;-) Mag a csövet is ha sikerül leszednem. Még egy kérdés, sima víz mehet a fagyállón kívül?
Wikicica31-10-2006 19:41:51 // 24095
Köszi a képet, nagy segítség. Kaptam ma szerelős kantáros gatyát, a kedvedért majd valahogy összehozok egy képet ;-) Holnap aláfekszem Póknak és megkeresem amit rajzoltál. Reméljük jót csavarozok ki ;-) A gépet felemelni nem tudom. Nincs krokodilom vagy minek mondják. Így is hozzáférek? Na most lepihizek, holnap visszatérek még reggel mielőtt nekiállnék. Szép estét mindenkinek!
pb_31-10-2006 19:14:18 // 24094
Csak a vezérlőn alakítottál, vagy a motoron is?
pb_31-10-2006 19:13:08 // 24093
Naja.))
pb_31-10-2006 19:12:35 // 24092
Erre a cikkszámra mit hoz ki az ePer? Na, ezek az igazán jó képek.)
Robesz731-10-2006 18:22:51 // 24091
Szia! Bocsi, de még mindíg nem adtam fel a cuccokat, mert elég szar helyzetben vagyok most (barátnő) és teljesen kiment a fejemből, de amint tudom, küldöm. (remélem péntekre odaér)
Robesz731-10-2006 18:21:36 // 24090
Sziasztok! Szereztem egy elég jó chip tuning progit 33 1.7 16V-hez... nagyon brutál vele a kocsi és ha visszaengedem a gázt, olyan a hangja, mint egy WRC-nek.... iszanyatosan durrog... Nekem most 8000-t forog, de nem muszáj addig forgatni, alul is nagyon j ó és nekem más dolog is lett alakítva a computeren... Szóval, ha vkinek kell, 30.000 Ft az ára és segítek a beszerelésben is.... egyébként nagyon egyszerű és bármikor vissza lehet tenni a gyárit....
granturismo31-10-2006 17:49:42 // 24089
Meg azt a 2 fémgégecsövet se keresd az csak néhány modellen van:-))
granturismo31-10-2006 17:48:32 // 24088
Ezen a képen látszik a szám.

Találtam képet a csavarokról.
Jobb

Bal

A leeresztő csavarok félig kicsavarva. A 145/146-on a motortartó nincs rácsavarozva a blokkra mint a 33-on ezért a leeresztő melletti oldalankénti másik 2-2 csavar gyárilag nincs is betéve.

Igen, nálunk pont a másik oldalon megy el a leömlő. Nem igazán jó a rajz mert a az első leömlő a valóságban közelebb megy a első motortartóhoz és úgy van lehajtva, hogy egy hosszúszárú racsnis crova kulccsal oda lehet férni simán függőlegesen a leeresztőhöz. Úgyhogy az nem gond.
Ferke31-10-2006 16:28:50 // 24087
Ez állati jóóó!!!:)))
pb_31-10-2006 16:23:39 // 24086
Sztem 60538279(4x2), vagy a 96615039(4x4) szerepelhet rajta csíkból származó váltó esetén. 90 előttieknél pedig 96609976(4x4), vagy 96609983(4x2). Ezeket a cikkszámokat sajnos csak a váltóházra hozza. A difiből lehet esetleg következtetni, ill a gyártási évből.
pb_31-10-2006 16:09:58 // 24085
Luk elvileg jó márka, lehet nálad már a nyelestengely csapágy van ki.
Whiteskull31-10-2006 15:56:48 // 24084
granturismo31-10-2006 15:51:09 // 24083
nekm a msz jobb felén van. De lehet hogy pb-nek van igaza és az csak a ház cikkszáma. Az a baj hogy néelyik váltóknál a fogaskerekek áttétele más nem a difié. Szóval ott azt is meg kell nézni.
pb_31-10-2006 15:50:56 // 24082
Idegesítő a dolog, de el lehet vele járni sokáig.
pb_31-10-2006 15:49:57 // 24081
Bár gt már válaszolt, 1-2 dologgal azért kiegészíteném.



Beszerelt motornál a képen lát6ó módon helyezkednek el a motortömben a leeresztő csavarok(bár ez 33, és speckó leömlő is van rajta, de ez a lényegen nem változtat). A menetirány szi bal oldalon 2db csavar van, ezek közül a hátsó, vagyis az autó közepe felé eső(a 4-es hengerhez közelebbi) a leeresztő csavar.



A menetirány szi jobb oldalon 3 db csavar talál6ó a blokkon. Az 1., és a 3. csavar az 1ik rögzítése a motornak, azokhoz nem kell nyúlni. A leeresztő csavar(a képeken a 2.) a 2 között helyezkedik el, a 2 henger magasságában.



Legvégül, ahogy gt is írja célszerű lehúzni a hűtőről az alsó csövet.


Ahogy a manualban is látom, ill emlékeim nem csalnak akkor a 45/46-on pont a másik irányba kanyarodik a leömlő, mint nálam. Ez majd a hozzáférésnél okoz6 gondokat, elképzelhető, szükség lesz az emelőre is, mert nem férsz hozzá rendesen a csavarokhoz, vagy nem tudsz kellő erőt kifejteni. A csavarok valószínűleg jócskán + vannak húzva, ezért célszerű a hosszú erőkar használata.
Face31-10-2006 13:11:05 // 24080
Ez a szam a valto oldalan melyik reszen keresendo? Van ket valtom a pinyoban, aztan megneznem mar pontosan h milyenek... csak nagyon dzsuvasak es akkor celiranyosan pucolnam csak azt a reszt ahol a szam van :)))
pb_31-10-2006 12:47:35 // 24079
Vedd le a dekni az aljáról, és nézd +, hogy milyen difi van benne. A váltón lévő cikkszám, asszem , csak a véltóház cikkszáma.
granturismo31-10-2006 11:53:51 // 24078
Azt sajna nem tudok, de vannak itt nálam nagyobb netvadászok.
Songokou31-10-2006 11:47:49 // 24077
Esetleg egy konkret cimet vagy egy iranyzott linket is tudnal adni? Igen nagy segitseg lenne! :D
granturismo31-10-2006 11:44:55 // 24076
le lehet tölteni innen-onnan
Songokou31-10-2006 11:41:31 // 24075
Ok, koszi arcok. Ugy gondolom hasznos lenne beszereznem e-pert nekem is. Hol lehet szert tenni ra?
Ferke31-10-2006 11:37:50 // 24074
Ha megnézed a számot, én megnézem neked eperben.
Songokou31-10-2006 11:31:39 // 24072
Es ha azt levadasztam, akkor hol tudom megnezni? Jol jonne valami alkatreszes progi. Te mit hasznalsz?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.