Forum >> Alfasud-33
pb_19-12-2006 11:16:33 // 25321
Az nincs pdf-ben.) A kapcsolásokat, pedig már elmagyaráztam neked párszor.)
pb_19-12-2006 11:14:59 // 25320
kando.19-12-2006 11:08:03 // 25319
Küldd el azt a pdf-et akkor beleírom azt is
Mondjuk Ádidi (is) megírhatta volna, vagy Vince, hogy hogy a piklibe van a 4÷4 (izé.. 4×4), a mechanikus meg a villanyos kapcsolású...
pb_19-12-2006 11:02:54 // 25318
A P4-ről nem sok szó esik benne, csak utalás van rá.)
granturismo19-12-2006 11:01:04 // 25317
Sajnos én a 33-hoz nem annyira értek. Pláne a P4 Q4 témában.
A fékhez annyit hogy az ABS-s változatok szerelődtek hátsó tácsafékkel és ez viszont is igaz. A hátsó tárcsafékes változatok ABS-el szereltek.
(szerintem)
pb_19-12-2006 11:00:08 // 25316
Vannak észre vételeim. nagylámpásban pl nem volt 1.4-es. Aztán nem kell minden altípusnál a leírni a tank, csamagtartó méretét, stb. + küld már át ezt nekem légyszíves valami olvas6ó formátumba, mert így nem lehet rendesen elolvasni.
kando.19-12-2006 10:51:05 // 25315
Fikázni könnyű :)
Tudod mi munkába telt ezt mind összeírni ?
Mennyi C-C és C-V -t kellett nyomogatni ehhöz :-PPP
kando.19-12-2006 10:50:18 // 25314
Granturismo, pb_ , nem lehet, hogy bizonyos ,,P4''-eken azért van fordítva a 4-es, mert pl. az egyik széria még P4-volt, a másik meg már a Q4 ?
Tehát, pl. nromálisan írták a Permanent4-et, 1992-től meg a 4-est megfrodították, mikor már Q4 lett ???
(vagy nem, vagy csak, mert, mert digók, mert giovanni bal lábbal kelt, vagy ki tudja.. :)))
Rumi19-12-2006 10:44:15 // 25313
:)
naja, az menne :ppppp
:DDD
kando.19-12-2006 10:44:02 // 25312
[folyt...] -tól:
1.7 16V
Az adatok közt szereplő „rosszabb”* paraméterek katalizátoros modellekre vonatkoznak.
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1712 cm3
Tiszta tömeg: 1000 kg
Gyári végsebesség: 210 / 205* km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: 8,1 s / 8,3 s (0-100 km/h)
Gyorsulása: 29,2 s / 31,1 s* (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: 133 LE / 98 kW @ 6500 1/min
129 LE / 95 kW @ 6500 1/min*
Motor típus: 907A3..
Gyári gumiméret: 185/60 HR 14
Maximális nyomaték:157 Nm @ 4600 1/min
151 Nm @ 4600 1/min*
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől és hátul tárcsafékes
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
1.7 S 16V Permanent4 / 1.7 16V Q4
A 33-as típus csúcsmodellje. 1992-től, az összekerekes top-modelleket Q4 (Quadrifoglio quadro) névre keresztelték az Alfa Romeonál. Abban az időben három ilyen csúcsmodell lé-tezett: 33 Q4, 155 Q4, és a 164 Q4. A 33-as típusnál, az 1991-től gyártott 33S 16V Quadrifoglio Verde Permanent 4-et keresztelték át Q4-re, amit egészen a gyártás befejezéséig, 1994-ig viselt. Ezért alapjaiban ugyanolyan jellem-zőkkel bír, mint elődje a Permanent 4, elektronikusan kapcsolt állandó összkerékhajtással, blokkolásgátlóval, sportos ülésekkel, sport bőrkormány-nyal, és QV stílusú karosszériával. Néhány eltérés található csak a Permanent 4-hez képest, mint pl.: az Alcantara bőrhuzatos Recaro ülések, a szintén bőrrel bevont ajtókárpitok, más mintázatú keréktárcsák (Q4-es keréktárcsák), más színű hátsó lámpa (piros csíkok az index búrán), hosszúkás kapcsolók a műszerfalon, és az összes modellt katalizátorral szerelték.
Állandó összkerékhajtás, a hátsó differenciálműhöz Ferguson rendszerű viszkókuplunggal kapcsolódik, elektronikus tengelykapcsoló (a blokkolásgátló miatt), ötfokozatú kézikapcsolású váltómű.
Az adatok közt szereplő „rosszabb”* paraméterek katalizátoros modellekre vonatkoznak.
Csomagtartó: 290 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1050* literre
Hengerűrtartalom: 1712 cm3
Tiszta tömeg: 1000 kg
Gyári végsebesség: 210 km/h (katalizátoros modelleknél 205 km/h)
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: 8,1 s / 8,3 s (0-100 km/h)
Gyorsulása: 29,2 s / 31,1 s* (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: 137 LE / 105 kW @ 6500 1/min (P4)
133 LE / 98 kW @ 6500 1/min
129 LE / 95 kW @ 6500 1/min*
Motor típus: 907
Gyári gumiméret: 185/60 HR 14
Maximális nyomaték:157 Nm @ 4600 1/min
151 Nm @ 4600 1/min*
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől és hátul tárcsafékes
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
*A hátúl elhelyezkedő speciális differenciálmű és viszkókuplung miatt ezeknél a modelleknél kisebb a csomagtér a többi csíklámpás típustól eltérően.
Dízel típusok:
1.8 TD (1987-től, még intercooler nélkül)
3 hengeres, hengerenként 2 szeleppel, előkamrás keverékképzés, felül szelepelt és felső szelepvezérléssel. Nincs sem vezérműszíj sem -lánc, a szelepvezérlés fogaskeréken keresztül történik.
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1779 cm3
Tiszta tömeg: 980 kg
Gyári végsebesség: 170 km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: 13.7 s (0-100 km/h)
Gyorsulása: 34,7 s (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: 80 LE / 58 kW @ 6000 1/min
Motor típus: 907000...
Gyári gumiméret: 175/70 R 13
Maximális nyomaték:178 Nm @ 2400 1/min
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
1.8 TD Intercoolerrel (1990 utáni, csíklámpás modelleknél)
3 hengeres, hengerenként 2 szeleppel, előkamrás keverékképzés, felül szelepelt és felső szelepvezérléssel. Nincs sem vezérműszíj sem -lánc, a szelepvezérlés fogaskeréken keresztül történik.
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1779 cm3
Tiszta tömeg: 1030 kg
Gyári végsebesség: 175 km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: 13,5 s (0-100 km/h)
Gyorsulása: 34,5 s (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: 84 LE / 62 kW @ 4200 1/min
Motor típus: 907000...
Gyári gumiméret: 175/70 R 13
Maximális nyomaték:181 Nm @ 2400 1/min
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
Sebességváltó:
5 fokozatú (normál, elsőkerék-hajtásos kivitel);
5 fokozatú, mechanikus kapcsolású 4×4;
5 fokozatú elektronikus kapcsolású 4×4
Motor:
- Karburátoros motoroknál a karburátorok összehangolása (mivel minden hengerhez 1 karburátor tartozik, boxer kivitel miatt 2-2 db dupla), mivel egyrészt régiek, kopottak, másrészt újat (utángyártottat) beszerezni szinte lehetetlen.;
- Boxer kivitel: Négyhengeres hosszirányban beépített folyadékhűtésű boxer motor, hengersoronként két vezérműtengely, hengerenként kettő vagy négy szelep (8v vagy 16v kivitel);
- Bosch vezérlőelektronikához kapcsolódóan a lambda-szonda s esetleg a légtömegmérő elöregedése, tönkremenetele okozhat gondot (mivel az autók is már régiek, >10 évesek, az szonda tönkremenetele szinte természetes, csak beszerzése költséges;
- Dízel kivitel: Háromhengeres, hengerenként 2 szeleppel, előkamrás keverékképzés, felül szelepelt és felső szelepvezérléssel. Nincs sem vezérműszíj sem -lánc, a szelepvezérlés fogaskeréken keresztül történik.
Sebességváltó:
- kézi váltónál egyes és kettes kapcsolásakor reccsenés (néha előfordul hátramenet kapcsolásnál is, de ennek oka inkább az ülések „belógása” a váltókar terébe) – szinkrongyűrű; (A tipikus „kettesben reccsen” eset...)
- Váltókar szilentjének kopása, miáltal a váltókar „lötyögős” lesz, nehezebb vele megtalálni a fokozatokat;
- A váltókar alján található seagert (zéger) gyűrű elvesztése, tervezési probléma, bizonyos szériájú, típusú 33-asok kényesek erre, ha a gyűrű leesik, nem lehet a fokozatokat kapcsolni.
Futómű:
- ABS-szel szerelt futóműveknél a rendszerbe levő jeladók elhasználódása és pótlásuk nehézkessége
- Hátul is tárcsafékes kivitel az 1.7 16V és az 1.7 S 16V P4 típusok, az összes többi hátul dobfékes, elől tárcsafékes;
Utastér:
- Rendezett, szokásos Alfa-elrendezés (dezign), kerek levegőbeömlő nyílások;
- Állítható kormánymagasság;
- A járművek kora miatt esetleg némelyik műanyag elem zöröghet, vagy a kasztni nem megfelelő javításából adódóan magas lehet a szélzaj nagy sebességnél;
Kasztni:
- A tanksapka körüli jellegzetesség, hogy korrodálásra hajlamos;
- Küszöbök és emelési pontok rohadása, főleg a nem megfelelő (gyári) alvázvédelem (hiánya) miatt illetve, hogy a nálunk megszokott időjárási körülmények és a téli útsózások nem kedveznek alapvetően az egész karosszériának,
- Az Imola és a egyes P4 (ill. Q4) típusok tetőablakkal szereltek, gyárilag;
Egyéb megjegyzések:
Egyszóval: király! :)
Hogy milyen a 33 boxer?
Ha megy, és történetesen nincsen semmi baja, imádod, piszkosul megy, fekszi az utat, igazi élmény autó. Ha nem P4-ed van, ehhez még egy hatalmas csomagtartó is párosul, így egy családi compact négyajtós négyüléses sportkocsi.
Az oviba menet a gyerkőcért vadállat, gyerekkel meg istenkirály hangú álom autó, amivel egyszerüen csak siklasz, hasítod a kilométereket
Ami megfog az autóban: a hangja, a teljesítménye, az úttartása, és az, hogy a boxer alapjáraton, ill. álló helyzetben gázadásra „rázza” a kasztnit.
Akik „érzik” a gépet, azok már ez elős próbaut során, vagy már első látásra beleszeretnek és tudják, hogy nem cserélnék le semmi másra, még másik Alfára sem. Sokan írták a fórumon, volt 33 tulajok, hogy ha nem lenne (nagy) család akkor még most is 33-al járnának, sokan kedvelik ezt a típus, nem véletlen, hogy olyan népszerű még most is.
Sok fórumon levő tag állítja, hogy ha ma elkezdenék ismét gyártani, ugyanebben a formában, boxer motorral, vennének szívesen.
Ez a típus (is, mint sok más, „kifutott” típus) törődést ignyel, tehát elsősorban olyanok vegyék meg, akik vagy értenek az autókhoz (pláne Alfákhoz) általában, vagy szeretnek az autón szerelgetni, nem okoz gondot nekik esetleges villamos probléma megoldása, vagy otthon, házilag olajat cserélni vagy akár hűtőt cserélni, takarítani, fűtésboxot kivenni stb. Vagy olyanok vegysék, akik bár nem szeretnek „koszosak” lenni, van megbízható és jó autószerelő barátjuk, ismerősük, akikre gondolkodás nélkül rábízhatják szeretett gépüket, akinél jó kezekben van és ismeri a típust.
kando.19-12-2006 10:43:22 // 25311
Kicsit hosszú lett, de legyen, javát behekkelem ide :))
Gyártási év: 1983–1994
Sztori
(forrás: norbee) [azaz ide gondoltam beírni a mostani típusismertetőt]
Modellfrissítés: 1987 és 1990
MK I széria: 1983–1985
MK II széria: 1985–1990
MK III széria: 1990–1994 (az ún. „csíklámpás” modellek)
A haramdik szérián belül voltak még felszereltségtől függő fokozatok, az 1.7 16V-s modelleknél:
1990–1994: 1.7 16V
1990–1991: 1.7 S 16V Permanent4
1992–1994: 1.7 16V Q4
Karosszéria: lépcsőshátú (csomagtér 400/1200 liter, ill. 290/1050) és SW (csomagtér 600/1600 liter)
Üzemanyagtartály: 50 liter
Részletes adatok a típusokról:
Első széria:
1.3 / 1.4 (1351 cm3) szimpla karburátoros, 79 LE
1.3 / 1.4 dupla karburátoros, 86 LE
1.5 (1490 cm3)szimpla karburátoros, 85 LE
1.5 dupla karburátoros, 95 LE
Második széria:
1.3 (karburátoros)
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1351 cm3
Tiszta tömeg: 910 kg
Gyári végsebesség: 167 km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: s (0-100 km/h)
Gyorsulása: s (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: @ 6000 1/min
Motor típus: 907A3..
Gyári gumiméret: 165/70 R 13
Maximális nyomaték:Nm @ 4500 1/min
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
1.3 S
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1351 cm3
Tiszta tömeg: 910 kg
Gyári végsebesség: 172 km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: s (0-100 km/h)
Gyorsulása: s (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: @ 6000 1/min
Motor típus: 907A3..
Gyári gumiméret: 165/70 R 13
Maximális nyomaték:Nm @ 4500 1/min
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
1.5 TI
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1490 cm3
Tiszta tömeg: 910 kg
Gyári végsebesség: 185 km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: s (0-100 km/h)
Gyorsulása: s (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: @ 6000 1/min
Motor típus: 907A3..
Gyári gumiméret: 165/70 R 13
Maximális nyomaték:Nm @ 4500 1/min
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
1.5 4×4
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1490 cm3
Tiszta tömeg: 970/990 kg
Gyári végsebesség: 182 km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: s (0-100 km/h)
Gyorsulása: s (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: @ 6000 1/min
Motor típus: 907A3..
Gyári gumiméret: 165/70 R 13
Maximális nyomaték:Nm @ 4500 1/min
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
1.7
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1712 cm3
Tiszta tömeg: 930 kg
Gyári végsebesség: km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: s (0-100 km/h)
Gyorsulása: s (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: @ 6000 1/min
Motor típus: 907A3..
Gyári gumiméret: 165/70 R 13
Maximális nyomaték:Nm @ 4500 1/min
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
Harmadik széria:
1.4 ie / Imola
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1351 cm3
Tiszta tömeg: 940 kg
Gyári végsebesség: 178 km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: 11,5 s (0-100 km/h)
Gyorsulása: 33,5 s (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: 79 LE / 58 kW @ 6000 1/min (motor: 305.02)
86 LE / 64 kW @ 5800 1/min (motor: 301.68)
Motor típus: 907A3..
Gyári gumiméret: 165/70 R 13
Maximális nyomaték:113 Nm @ 4500 1/min (motor: 305.02)
121 Nm @ 4000 1/mint (motor: 301.68)
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
1.5 (karburátoros)
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1490 cm3
Tiszta tömeg: kg
Gyári végsebesség: km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: (0-100 km/h)
Gyorsulása: (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: @ 6000 1/min
Motor típus: 907A3..
Gyári gumiméret: 165/70 R 13
Maximális nyomaték:@ 3500 1/min (motor: 305.04)
@ 4000 1/min (motor: 305.20)
@ 4000 1/min (motor: 305.46)
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
1.5 ie
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1490 cm3
Tiszta tömeg: 940 kg
Gyári végsebesség: km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: (0-100 km/h)
Gyorsulása: (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: @ 6000 1/min
Motor típus: 907A3..
Gyári gumiméret: 165/70 R 13
Maximális nyomaték:123 Nm @ 3500 1/min (motor: 305.04)
130 Nm @ 4000 1/min (motor: 305.20)
136 Nm @ 4000 1/min (motor: 305.46)
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
1.7 ie (305.50)
Az adatok közt szereplő „rosszabb”* paraméterek katalizátoros modellekre vonatkoznak.
Csomagtartó: 400 l ill. hátsó ülések előredöntésével bővíthető 1200 literre
Hengerűrtartalom: 1712 cm3
Tiszta tömeg: 960 / 970* kg
Gyári végsebesség: 190 / 188* km/h
Üzemanyagtartály: 50 l
Gyorsulása: 9 s / 9,5 s* (0-100 km/h)
Gyorsulása: 31 s / 31,4 s* (1000 m úthossz alatt)
Teljesítmény: 107 LE / 77 kW @ 5800 1/min
Motor típus: 907A3..
Gyári gumiméret: 185/70 HR 14
Maximális nyomaték:145 Nm @ 4500 1/min
Fordulókör: 11,4 m
Fékrendszer: elől tárcsafékes, hátul dobfék
Sebességváltó: 5 + 1 fokozat
[folyt...]
granturismo19-12-2006 10:37:38 // 25310
Miért nem teszitek fel a szövegtervezetet? Aztán azt megköpködjük.
pb_19-12-2006 10:30:04 // 25309
Sztem =re felesleges ilyen idézeteket bele tenni a szövegbe. Én azt mondom, hogy legyen 1 kész szöveg, aztán utána esetleg lehet gondolkodni a dolgon, de sztem felesleges.
pb_19-12-2006 10:26:36 // 25308
Az +, hogy sikerült? A lengőkarokat nem újítottad fel mikor még 8v-s volt? A váltóra azt mondtad, hogy ez eddig a legjobb váltó, amivel kapcsolatba kerültél. Vagy lehet a kuplung miatt vannak inkább a gondok?
Ahogy ismerlek a makulátlan 8v-s boxin is találtál volna hibát.)) Egyébként pedig jó lesz az a 16v, csak még 1 kicsit játszani kell vele.) Össze kéne nézni a két lendkereket, aztán kiderül, hogy mi újság.
Nálam ember emlékezet óta nincs hátil kárpit, +óvás céljából kiszedtem, de, ahogy nézem a dolgokat, sztem még hosszú ideig nem is lesz.)
kando.19-12-2006 10:11:25 // 25307
Urak, mivel Rumin kívül senki nem írt semmi oylasmit, ami direktbe jött volna, így leszedegetek pár idézet-félét a 33 tulajok reglapjáról, ha nem is szó szerint, de abból probálok egyrészt véleményeket kihámozni, másrészt az autóra való utalásokat belevennia szövegbe, vagy éppen a típushibákat belefűzni.
:)
granturismo19-12-2006 10:09:31 // 25306
A generátorszíjamból is lemunkálódott egy kb 2-3mm es rész:-( A bal lengőkarom is haldoklik. A váltó kapcsolhatóságával nem vagyok elégedett, a kuplung sincs a helyzet magaslatán. Lehet, hogy inkább a 8V lendkereket kéne visszatenni azzal a kuplunggal. Az jó volt. Kellett nekem a makulátlan 8V boximat szétcseszni:-(
Csak az a kérdés, hogy a 2 lendkeréken a jeladási pont ugyanott van-e (félek nem). Viszont végre van normális csomagtartó kárpitom csak be kéne építeni. Ma este kimosom a kárpitokat. Viszont ha bennlesz a kárpit nem lehet egy autoszerviznyi szerszámot folyamatosan magammal hurcolni a csomagtartóban. Pedig az a megnyugtattó, hogy szükség esetén bárhol, út mentén most meg lehet ejteni egy gyors motorgenerált:-)
pb_19-12-2006 09:59:55 // 25305
Jó az olajos téma, az tényleg bosszantó. Sztem nincs jól belőve, azért jár idegesen alapjáraton. A kifújást nem hallottam a múltkor, egyébként nálam is kifúj, az 1-3 környékén. A szerelésre pedig tudod pont most jött el a jó idő, jó időben az olyan snassz.)))
granturismo19-12-2006 09:39:23 // 25304
Sajnos én nem vagyok elégedett.
Alapjárat billeg, 2-es henger kipu kifúj.
Szerelni meg semmi kedvem /pillanat.
pb_19-12-2006 09:01:44 // 25303
Azért neked sem kell szégyenkezned, igen jó hangja van a verdádnak.) Amügy sztem a motorodnak szebb hangja van, mint az enyémnek.
Whiteskull19-12-2006 09:00:37 // 25302
Most az enyém is elég csendes. :))))
granturismo19-12-2006 08:52:27 // 25300
Én a leghalkabb boxer versenyben indulhatok nagyobb eséllyel.:-)
Whiteskull19-12-2006 08:40:53 // 25299
Nem is hagynánk ki. :)))
pb_19-12-2006 08:19:33 // 25298
Csak nem hangnyomás verseny lesz, abból én sem szeretnék kimaradni.))))
Whiteskull19-12-2006 08:13:02 // 25297
És ennyi elég is szerintem. Ebben minden benne van. :))
kando.19-12-2006 08:08:28 // 25296
Ez jó, ezt legalább be lehet írni :)
Thx!
Whiteskull19-12-2006 08:07:48 // 25295
Azért a nők nem ennyire egyszerűen működnek. :)))
Az enyémnek csak egy, de így is nagyobb, mint a te kettőd. :DDD
Bandita19-12-2006 08:05:15 // 25294
Hi
: ))))
Nekem az az érzésem, hogy te valami nőről beszélsz : DDD
Szóval mit is csinálsz te a garázsban?? : ))))
Pssz!
Képzeld az enyémnek két kipuffja van!
: )))))))))))))))))))))
Rumi18-12-2006 21:39:33 // 25293
1 szó: király ! :)
megfelel?
hogy milyen a 33 boxer? rém egyszerű:
ha megy, és történetesen nincsen semmi baja, imádod, piszkosul megy, fekszi az utat, igazi élmény autó. ha nem P4 ed van, ehhez még egy hatalmas csomagtartó is párosul, így egy családi compact négyajtós négyüléses sportkocsi :p
az oviba menet a gyerkőcért vadállat, gyerekkel meg istenkirály hangú álom autó, amivel egyszerüen csak siklasz, hasítod a kilométereket
ha meg gond van vele, nos hát akkor olyan mint ahogy azt pb-tól hallhatjuk néha napján, meg régebben Scott-tól :)))
most már megfelel? ;)
Alfaferi18-12-2006 17:25:00 // 25292
Bocsi! Elírtam a nevét!
INGEGNERE!
Köszönöm!!!
Nagy csávából húztál ki!
Alfaferi18-12-2006 17:22:57 // 25291
Hali mindenki!
Sikerült könnyen szétszedni a telót. Ahhoz képest, hogy mennyire "veszélyes" műveletnek tűnik, tényleg könnyen ment, Kis csavar lazító, pár oldalkópicskálás és minden csavar lejött. Reggel megy bele a csere alkatrész. Jó állapotúnak tűnik.
Itt a nyilvános fórumon köszönet érte ingegre-nek!!!
granturismo18-12-2006 14:48:20 // 25290
Uhh.:-((
Hát ebből a szempontból jobb ha az utastérben van ez a radiátor.
pb_18-12-2006 14:27:02 // 25289
Nem árt néha szétszedni, és kipucolni a fűtésegységet.)
Bandita18-12-2006 14:20:29 // 25288
pb_18-12-2006 14:18:57 // 25287
6,3 körül kezdődik a piros mező, úgyhogy nem hiszem gyárilag 16v volt.
pb_18-12-2006 14:13:56 // 25286
Igen állandóan kering benne a "víz". Tulképp igen, annyi szerepe van a fűtéskapcsolónak, hogy ha azt szeretnéd, hogy gyorsabban melegedjen be a motor, akkor elzárod, ha pedig forrás kezd kialakulni, akkor kinyitod.
Fűtés elzár, külső levegőterelő kinyit.
Bandita18-12-2006 13:50:41 // 25285
A fordulatszámmérő is más egy kicsit, a piros feljebb van piszkálva rajta.
Jól agyonfúrták azt a szegény 1500-öst! : )))))))))))))))
granturismo18-12-2006 13:25:37 // 25284
Nekem Elegant 16V-m volt azon nem volt szárny hátul gyárilag.
Viszont a km órában igazad lehet.
pedrito18-12-2006 13:22:30 // 25283
KITARTÁÁÁÁÁS!!!
Bandita18-12-2006 13:04:38 // 25282
A sebességmérő a 16V-n 240-ig van skálázva, inkább csak motorátültetésen esett át, ja és szárnya sincs : ))
granturismo18-12-2006 11:14:05 // 25281
boxi
Kicsit érdekesek a műszaki adatok.
Viszont Control-os és gyári kf felnis. Szerintem 16V.
Alfaferi18-12-2006 10:29:10 // 25280
Első akadály!
Valaki elvihetné a Mamát a profiba bevásárolni, mert addig nem tudok hozzáfogni a szereléshez. :-) .DDDD
Whiteskull18-12-2006 09:54:00 // 25279
Úgy tereli a levegőt, hogy a fűtőtestet kikerülje. :)
granturismo18-12-2006 09:43:42 // 25278
Tényleg? Na a 146-on ez is másképp van.
Akkor ott a fűtőradiátorban állandóan kering a meleg víz?
Akkor az kvázi egy 2. hűtő. Akkor ezért (is) nagyobb a 146-on a hűtő.
És ha nem akarsz fűteni csak sima külső levegőt beengedni akkor az hogyan megy?
Alfaferi18-12-2006 09:26:01 // 25277
Hali Cartársak.
Megérkezett a teleszkóp, állok neki a szerelésnek.
Remélem lesz itt valaki, ha kérdésem lenne.
Mert ezt ma meg kell csinálni, a hétre még van vagy 1500-2000 km menni valóm!
kando.18-12-2006 09:13:00 // 25276
aha..
jó, én se sokat foglalkoztam most vele, az igaz, meg vártam, hátha ír valaki, meg mondjuk lekötött engem is más.. ma talán :)
pb_18-12-2006 09:07:26 // 25275
Arra gondolsz, amit a múltkor átküldtél?
kando.18-12-2006 09:03:43 // 25274
nagyjából, ami eddig is volt... majd próbálom irogatni, csak legyen rá időm..
pb_18-12-2006 09:01:00 // 25273
Mi van eddig + a cuccból?
Whiteskull18-12-2006 08:58:35 // 25272
Ez teljesen érthető. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
482
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?