de, bocs! "sajtóhiba" :-)
Forum >> Alfasud-33
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-12-2006 13:36:38 // 25121
pb_11-12-2006 13:31:37 // 25120
Nem alsó rugótányér volt? Nálunk inkább az szokott szétrohadni.
Alfaferi11-12-2006 13:31:29 // 25119
miért nem lehet?
ha azonos a löket táv , a hossz, akkor szerintem cserélhető, csak mind a két elsőt le kell cserélni, hogy egyforma legyen az eleje.
mint ha "leültetnéd" az autót
Alfaferi11-12-2006 13:28:24 // 25118
granturismo
hol látsz Te 15 számú alkatrészt?
pb_11-12-2006 13:26:42 // 25117
Nem, a toronycsapágyat nem is látom a képen.
pb_11-12-2006 13:24:17 // 25116
Sajna nem tudsz variálni a 4 csavaroséval. Korábban én is azt hittem, hogy lehet.
pb_11-12-2006 13:21:21 // 25115
Akár így is fogalmaz6unk.)
Persze, hogy +esik, leginkább akkor, mikor alkoholos befolyásoltság alatt próbálja véghez vinni a projektet.)
Vetközést sztem a szerelőddel kell +beszélned, csak annyit tudok hozzá tenni, hogy engem nem zavart volna.))))))
De én leginkább az ajtóddal voltam elfoglalva, nehogy neki verődjön a másik autónak, mivel, jobb eszközt nem találtam így a kézfejemmel biztosítottam a +felelő távolságot, 1 kicsit +lilult, zöldölt, karcolódott, szóval a véremet áldoztam, az autódért!))))))))))))))))))))
granturismo11-12-2006 13:20:34 // 25114
Az a bizonyos 15-ös alkatrész a toronycsapágy nem? Azért az eleve zártabb. De ha megnézed van egy csomó pordédő alatta 16, 17, 18.
Alfaferi11-12-2006 13:12:39 // 25113
Ádidi: tt volt az első, akit felkerestem, sajna neki sincs. Ő is Titeket ajnálott.
pb_: szerintem igazad lehet, mert ha a karnál cserélem, a felfogatás maradhat.
songokou mára igérte, hogy előkeríti, mert neki van. Megpróbálom beletenni.
Az gázos teló, remélem jó lesz.
Nagyon kell az autó, mert zsíros kenyér kerűl a fenyőfa alá!
pb_11-12-2006 13:09:19 // 25112
Igen, a doblemezen lévő felfogató csavarok számától függ, hogy 3, vagy 4 csavaros. De elvileg a képből is lehet következtetni, a 4 csavarosnál a 15-ös számmal jelölt alkatrész az arulkodó.
pb_11-12-2006 13:05:48 // 25111
Ha ugyanolyan műanyagházas, mint a 4 csavarosé, akkor sztem olyan mind1, hogy hova teszik.
kando.11-12-2006 12:42:26 // 25110
Azt hiszem, enyémé is olyan :)
mármint 4 csavaros
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-12-2006 12:35:48 // 25109
ahha..
én is úgy voltam ,hogy kellett a verda,de szerencsére csak lightosba'.
ennek ellenére azt mondom , még ennyit sem kellett volna használni! :-(
másik:
tt cartárs szintén szoboszlói.
elég sok elfekvő 33-asa van, bár lehet hogy 90-előttiek.
de hátha tud valami forrást a közeletekben!
granturismo11-12-2006 12:35:16 // 25108
Javítani esetleg nem lehet a gátlót?
Alfaferi11-12-2006 12:29:14 // 25107
Az enyémnek is a 2. a baja, vagy is folyik belőle az anyag (talán már nincs is benne)
Nekem is kopog.
már 3 hete járok vele így, nap mint nap. Nekem munkaeszköz is a verda.
Erre a hétre már lemondtam minden utam, mani nélkűl igen karcsú karácsonynak nézünk elébe ötödmagammal.
Hát ezért kellene borzasztóan sűrgősen a nyomorúlt lengéscsillapító!
Menni már nem merek vele, mert ki fogja nyírni az egész bal elejét, utána megy a másik oldal is, még belegondolni is sokba kerűl.
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-12-2006 12:29:10 // 25106
Ferkó testvér!!!
nem Monoron van, hanem Monoki a szivar neve!!!
és Nyékládházán van! :-)
a főnök mobilja (eléggé képben van,hogy mi van és mi nincs):
06-30/9281525
Csontó Józsi (Miskolcon,akivel bartelleztük a rugóstagot)
06-20/4741222
Vince!
először is cső meg köszi a múltkorit! ;-)
pont a héten nyugtatgattam a lelkiismeretemet ,hogy mintha neked kellene termosztát és akkor nem marad Józsi nyakán amit nekem rendelt!
ez így kerek! :-)
merazúgyvolt,hogy
10 felé szombaton kiderült,a Zsolcai kapuban van egy 145 termo,amit esetleg szabni is kell.
gt-vel megkonzultáltam ,hogy enélkül is használható lesz a gép,rendeltem egy
enyémbe valót és nem buszoztam 2 órát.
erre hív a múlt héten,hogy mivel nem mentem a boltba,kivitték neki ő meg ki is fizette :-(
egyébként még cserélhetünk,mert az enyémbe valót még csak a csomagtartóba "szereltem be" :-)
(talán holnap a motorra is ráépül)
Alfaferi11-12-2006 12:22:11 // 25105
Bocsi
Monok és nem Monor.
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-12-2006 12:16:54 // 25104
köszi! szép,
bár pont mondtam is GT-nek anno,hogy minél szebb ,látványosabb egy spray festék annál biztosabb,hogy az érettségi tablón kívül mást nem lehet vele szépen festeni,annyira nem fed :-)
a telódnak mi a baja pontosan?
nekem egyszerűen kilyukadt a nyakánál (a porvédő felcsúszott régebben, aztán a porvédőhöz csatlakozó perem szépen lassan lerohadt és
1. beállt a toronycsapágy (kisebb baj)
2. kikezdte a telót a nyakán és elkezdett folyni - nagyobb baj)
az igazsághoz hozzátartozik,hogy jártam vele valameddig szar telóval,de gödrös,pattogós úton életveszéleyesen elugrált a kocsi és szerintem a kerékagynál is megsínylette valami ezt a használatot,mert kopogós-kotyogós hangja van néha.
Alfaferi11-12-2006 12:16:36 // 25103
Köszi Adidi !
A fotóról már látom, hogy az enyémben tényleg 3 csavar van felül.
A kereskedésben 28 rupót kérnek egy db újért, viszont amint írtad, kicsit sokallom a 60-st egyszerre kiadni két telóra (nem beszélve, hogy most meg sem tudnám venni.)
Úgy látszik törököt fogtam! :DDD
Azt a monori címet ha meg adnád!
Köszi!
VinceP4 (Il capitano)11-12-2006 12:11:49 // 25102
Szasztok. Én meg ma hozom el tőle a neked megrendelt termosztátot.
granturismo11-12-2006 12:08:02 // 25101
Jaj, de szép a rugóstag.
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-12-2006 12:04:41 // 25100
szia!
a helyzet az,hogy annyira nem bontózgatok már egy ideje.
itt Miskolc környékén nem sok bontós van,emiatt az árak fent választék meg
nem nagyon,ami van,az is zsákbamacska.
én Nyékládházára jártam,de az egyikben a 2 db régi 33-ast már teljesen szétszedték,újat nem hoz.
a másiknak (Monoki bontó) meg tudom adni az elérhetőségét.
igazából az utóbbi időben olyanokat cseréltem,amiből vagy kizárt a bontott (féktártcsa,betét) vagy úgy voltam,hogy nekem az idő pénz, nincs időm meg lehetőségem újra szétszedni,ha mégis szar,vettem újat. (ezek általában 5-10 ezer ft-os dolgok,bontóban sem fillérekért adják és a szereléssel kb. ugyanannyit spórolok)
de amiért pb_ hozzám küldött! ;-)
nyáron én is cseréltem lengéscsillapítót,(még 4 csavaros alsó csapágyas ) de az egy speckó szitu volt. Ott az volt,hogy 30ezret nem akartam adni egy újért meg akkor biztos érezhető lett volna a jobb és a bal közötti diffi. 60 k azért durva 1x-rre egy 33-ra,ráadásul nekem borítékolható volt a toronycsapágy+ porvédő + felső rugótányér csere is!
a szerelő akitől vettem a kocsit,de szerelni nem hordanám hozzá,tartogat 33-hoz is ezt-azt,na ő talált egy gólyalábat a lomjai közt. A teló jó (kb. mint nekem a megmaradó) volt,a többit felújítani (rozsda le+festés) kellett, a toronyszilentből meg toronycsapágyból és a porvédőből újat vettem. (kb: 9+4+1 k) amúgy a gólyalábat 10-ért adta szétszerelve.
az egészet összeszereltem és úgy ment be egyben a másik helyére
a másik,hogy ennek a Józsinak épp házat kellett tervezni,így lebartelleztük! ;-)
viszont: azóta már túrkáltam nála ezt+azt,esetleg megpróbálhatod nála is megkérdezni a Lengés Csillát !
a helyzet az,hogy annyira nem bontózgatok már egy ideje.
itt Miskolc környékén nem sok bontós van,emiatt az árak fent választék meg
nem nagyon,ami van,az is zsákbamacska.
én Nyékládházára jártam,de az egyikben a 2 db régi 33-ast már teljesen szétszedték,újat nem hoz.
a másiknak (Monoki bontó) meg tudom adni az elérhetőségét.
igazából az utóbbi időben olyanokat cseréltem,amiből vagy kizárt a bontott (féktártcsa,betét) vagy úgy voltam,hogy nekem az idő pénz, nincs időm meg lehetőségem újra szétszedni,ha mégis szar,vettem újat. (ezek általában 5-10 ezer ft-os dolgok,bontóban sem fillérekért adják és a szereléssel kb. ugyanannyit spórolok)
de amiért pb_ hozzám küldött! ;-)
nyáron én is cseréltem lengéscsillapítót,(még 4 csavaros alsó csapágyas ) de az egy speckó szitu volt. Ott az volt,hogy 30ezret nem akartam adni egy újért meg akkor biztos érezhető lett volna a jobb és a bal közötti diffi. 60 k azért durva 1x-rre egy 33-ra,ráadásul nekem borítékolható volt a toronycsapágy+ porvédő + felső rugótányér csere is!
a szerelő akitől vettem a kocsit,de szerelni nem hordanám hozzá,tartogat 33-hoz is ezt-azt,na ő talált egy gólyalábat a lomjai közt. A teló jó (kb. mint nekem a megmaradó) volt,a többit felújítani (rozsda le+festés) kellett, a toronyszilentből meg toronycsapágyból és a porvédőből újat vettem. (kb: 9+4+1 k) amúgy a gólyalábat 10-ért adta szétszerelve.
az egészet összeszereltem és úgy ment be egyben a másik helyére
a másik,hogy ennek a Józsinak épp házat kellett tervezni,így lebartelleztük! ;-)
viszont: azóta már túrkáltam nála ezt+azt,esetleg megpróbálhatod nála is megkérdezni a Lengés Csillát !
granturismo11-12-2006 12:01:30 // 25099
Nem inkább a 17 az 19?:-)
Mindegy a leggyakorlottabbakkal is előfordul hogy a közeli méreteket összekeverik:-))
A vetkőzéssel volt csak gondom. Azt fel kellett volna mérni, hogy itt bizony vetkőzni kell:-))
Párduc pozíció ide, nádszál termet oda, vetkőzés nélkül nem is lehet ilyen dologba fogni:-))))
Alfaferi11-12-2006 11:50:42 // 25098
pb!
honnan látod, hogy 3 vagy 4 csavaros?
A motorházban a felső toronynál levő 3 csavarról van szó?
Nekem ez az első alfám és még nem ismerem!
Rumi11-12-2006 11:50:41 // 25097
mármint ami nekem van az a négy csavaros ;)
granturismo11-12-2006 11:50:26 // 25096
Szerintem azért, mert így a toronycsapágy legfelülre került sokkal védettebb helyre mint ha alul van a tányéron.
Ld Ádidi rohadásos esetét.
pb_11-12-2006 11:49:32 // 25095
Akkor biztos javult valamit a helyzet. 1 aprócska gonddal kevesebb lett legalább.)
pb_11-12-2006 11:46:58 // 25094
Kérdezd giovanniékat.)
pb_11-12-2006 11:46:23 // 25093
Nem gyakori, és igazából nem értem, ezen miért kellett változtatni. Vagy csak azért, hogy véletlenül se legyen csereszabatos?
pb_11-12-2006 11:44:36 // 25092
Akkor nincs túltöltve. Épp ezt beszélgettük tegnap este, szakértő kollégámmal, hogy lehet, hogy gyűrű törés lenne.(
Jó az a bíztatás inkább zrikálás volt.) + aztán 1et értettünk abban, hogy a 19 az 17.)) A végeredmény a lényeg.))
kando.11-12-2006 11:37:18 // 25091
Ne kufárkodj :))
Neked nem áll jól :)
granturismo11-12-2006 11:36:54 // 25090
Nem tudom, hogy javult-e. Nem pörgettem a motort terhelten akkora fordulatra. Járatós is, rossz is, az olaj is ócska benne...
De terhelés nélkül nem pörgött így, az biztos.
Rumi11-12-2006 11:35:25 // 25089
miért jó az hogy 3 csavarost tettek az övébe?
a kép alapján tuti hogy négy csavaros
meg amugy is :p
granturismo11-12-2006 11:34:14 // 25088
Ez az imola fajta. Nem gyakori.
granturismo11-12-2006 11:33:17 // 25087
Most, 3/4 fölött van kicsivel.
Miért kellett bíztatni? Inkább nagyon eltökélt szerelő volt, még neki is vetközött a munkának:-)
pb_11-12-2006 11:33:14 // 25086
Sajna, nem lesz ilyenje.
pb_11-12-2006 11:31:36 // 25085
Alfaferi11-12-2006 11:26:55 // 25084
Szeva pb!
Van Ruminak olyanja?
:D :D :D
Rumi11-12-2006 11:21:00 // 25083
kérdezd meg pb-t van e nekem ilyen? :DD
illetve hogy minden nem p4 csiklámpás 33-mon iylen van e?
mert ha igen, szivesen látlak a garázsomban ;)
pb_11-12-2006 11:16:18 // 25082
Hátha, még ment is volna.
Érezhetően javult a dolog, mármint menet közben?
Az eléjén kicsit bíztatni kellett(bár azt elismerem, hogy nem +felelő szerszámmal elég nehéz jó munkát végezni), legközelebb valami nehezebb feladatot kell adni a szerelődnek.))))
Mennyi olaj van az autódban?
Alfaferi11-12-2006 11:14:49 // 25081
Három csavaros gólylábakba való!
Alfaferi11-12-2006 11:12:49 // 25080
Szeva Rumi!
33 '94-e évjáratúhoz kellene első teló
Rumi11-12-2006 11:09:09 // 25079
milyen gátló is kell neked pontosan?
nekem van egy csomó futómű alkatrészem a sima 16Vből ;)
Alfaferi11-12-2006 11:01:11 // 25078
Ádidi!
hova jársz a keleti végen bontott cuccokért?
Alfaferi11-12-2006 10:59:13 // 25077
Szép jó napot mindenkinek!
Mocsok nehéznek bizonyúlt a Teleszkóp csere!
Be sem tudom szerezni! :D
Itt állok télvíz idején egy szem teleszkóp nélkűl!
Sz... ügy!
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-12-2006 10:56:10 // 25076
akkor nagyjából stimmel, pont tegnap néztem,hogy nem maradt azért egy teljes 2L-es flakon a 8 L-ből,csak olyan félliterke! :-)
granturismo11-12-2006 10:32:33 // 25075
Sziasztok
Ádidi
33 7,3 liter
145/6 boxer 7,8 liter
145/6 nagyobb hűtő, hosszabb hűtőcső, nagyobb fűtőradiátor, hosszabb fűtéscső, ebből adódik a difi.
Pénteken vittek P4-en ami valójában Q4.
Megint szerelő nyúlt a Boximhoz.
Megoldódott a gázbowden gondom, egy nagyon ügyes szerelő csinálta meg, mit a párduc úgy fordult be a gázpedálhoz.:-)
kando.10-12-2006 13:56:26 // 25074
nagyon elbújtál, dolgozol otthon ? :)
pb_10-12-2006 13:41:02 // 25073
Ja azokra az apró +jegyzésekre gondolsz?)) Azok csak ilyen jóindulatú becézgetések.) De tényleg 1 kicsit összeszedhetné magát.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
519
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?