Forum >> Alfasud-33
Barni14709-01-2007 20:41:19 // 26321
fennt nem evidens hogy legegyen.
Kuplungpedál benyom, nyomva tart ,csavar kicsavar, levegő kienged , beteker , pedál felenged. stb.
pb_09-01-2007 20:40:43 // 26320
Ennél csak a munkahengeren lehet.
Tomee09-01-2007 20:40:00 // 26319
Ha igen, merre kell keresni rajta?
pb_09-01-2007 20:39:57 // 26318
25901, és 25902.
Agip Rotra MP SAE 80W-90, kb 2,6l megy bele.
Tomee09-01-2007 20:39:27 // 26317
Nem hinném, hogy a szerkezettel van gond, lévén a korábbi folyós munkahenger mellett ha feltöltöttem, kiemelt szépen. Nekem az a gyanús, hogy levegős még valamiért, mert puha a kuplung, nem pedig csak túl lent kezd fogni. Légtelenítés menetét elmesélnéd? Én egyetlen erre való csavart találtam, a munkahenger végében. Fent a főmunkahengeren is van talán?
Barni14709-01-2007 20:36:52 // 26316
Esetleg a pedálnál lévő munkahengert is lehet légteleníteni bizonyos tipusokon.
pb_09-01-2007 20:35:18 // 26315
Sztem még levegős maradt a rendszer. A munkahengernek(a villát mozgató rúdnak) 15-20mm között kell elmozdulnia. A pedálnak keménynek kell lennie, ha ez +van, és még mindig nem emel ki rendesen, akkor eléggé mechanika probléma van, eléggé gyanús a lehet, a kapcsolóvilla, vagy a szerkezet.
Barni14709-01-2007 20:33:42 // 26314
A váltó oldalán lévő betöltőnyílásig kell lennie olajjal.
Kuplungmunkahengert vegyél újat 4500-6500 pénz.
Tomee09-01-2007 20:24:15 // 26313
Kicsit más téma: váltó olajszintjét hol lehet ellenőrizni? És ha kevés van benne, hol kell utántölteni és milyen olajjal?
Tomee09-01-2007 20:23:15 // 26312
Sziasztok!
Gery83 barátunk jóvoltából ma bekerült a kocsiba egy bontott kuplung munkahenger (ha minden igaz, egy '96-os 145-ből). Kívülről minden mérete stimmelt, gond nélkül bement a régi helyére. Ellenben légtelenítés után sem emel ki rendesen a kuplung.. Van valakinek valami ötlete, hol lehet a hiba? Az olaj most sehol nem folyik, a kuplung akadás nélkül jár (csak puhább, mint régen).
Minden segítséget előre is köszönök!
pb_09-01-2007 12:22:22 // 26311
Igen ezt írtam.) Még azt lehet csinálni, hogy +nézed, hogy mennyire meleg, ill összenyomod, hogy van -e benne 1általán hűtőközeg. 1xűbb, mint kiszerelni a fűtésegységet. Elég sok mindent bontani kell hozzá, sajnos.
Whiteskull09-01-2007 12:16:13 // 26310
Az enyémnek sincs semmi baja azon kívül, hogy csak az első két cső melegszik. Savazni nem mertem. :)))
Whiteskull09-01-2007 12:14:19 // 26309
10000 körül van a vadi új.
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-01-2007 12:13:28 // 26308
mit is?
hogy járó motoprnál emelgessem a kiegytartályt?
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-01-2007 12:12:51 // 26307
honnan és mennyiért tennéd, ha vennéd?
én arra gondoltam,hogy szaxerű leeresztés után kiszedném és átnézném,vagy max. átvinném a szemben rendelő hűtőshöz,ha szemre nem eldönthető az állapota.
aztán meg majd lesz valami! :-)
pb_09-01-2007 12:10:21 // 26306
Ádikám, miért nem próbálod ki, amit írtam?!))
Whiteskull09-01-2007 12:09:10 // 26305
Nekem is kell vennem fűtőradiátort bele. Sajnos teljesen el van tömődve, és csak az eleje melegszik. :)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-01-2007 12:06:19 // 26304
mire gondolsz?? :-)
most ott állunk, hogy ugye a belémtolatás során megsérült és egyre gyatrábban teljesítő hűtőm cseréje ürügyén sikerült SZINTE a teljes hűtőkört kicserélni (termosztát,lötty,hűtő) vagy legalábbis ki-beszerelni (vízpumpa,vezérlés..)
Karácsony előtt beláttam,hogy a lakatolási szezonból finoman szólva kicsúsztam,szépen összeszereltem a belsejét is(padlókárpit, műszerfal).
erre mostmár 2 hét folyamatos használat után szinte biztos,hogy megkukult a fűtés, pedig Karácsony előtt már 1x visszatért a meleg...
nem is tudom,mi legyen:
1x már újratöltöttem a rendszert,de lehet hogy szarul. Uis addig nyűglődött a család,míg 3-4 óra állás után tudtam vele átmenni a garázsba,leengedtem,de max 40 °C-os víz jött le és összesen vagy 5 liter :-(
igaz, nem tudom mit szólt volna a pillepalack a 9x fokos vízhez :-)
a fűtőradiátor kibontásához semmi lelkierőm azután,hogy minden össze van rakva belül.
pb_09-01-2007 08:56:05 // 26303
pb_09-01-2007 08:50:30 // 26302
Jól van, de akkor nem szúr6tam volna be azt a szép kis ábrát.)))
Whiteskull09-01-2007 08:38:17 // 26301
Szia! :))
Mi van a kocsiddal? A múltkor olvastam, hogy babráltál vele egy keveset. :))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-01-2007 08:35:59 // 26300
ja és figyeltétek a tantárgyat? :
MENETDINAMIKA!!!! :-)
amúgy az enyémről nincs valakinek egy felülnézeti rajza?
a többi nézetét már megszerkesztettem a tervezőprogihoz,de pl.
most is harminc valahány db. 147-es felülnézete "rondítja" az egyik házamban a pincegarázs alaprajzát :-p
Whiteskull09-01-2007 08:24:15 // 26299
Ne kekeckedj! Inkább örülni kellene, hogy egy általános jellegű ábrához egy szép kis Alfát választott. :)))
pb_09-01-2007 08:15:30 // 26298
Persze, csak is így gondoltam.))))
vivalfa09-01-2007 08:14:32 // 26297
Oké, de majd csak a sikeres vizsga után, nehogy besértődjön, hogy kritizálom a munkáját :-D
pb_09-01-2007 08:02:47 // 26296
vivalfa09-01-2007 07:54:43 // 26295
pb_08-01-2007 23:18:08 // 26294
A nero jobban bejön.))) Azért pirultak el a cuccok, mert rossz fát tettek a tűzre, és kénytelen voltam erélyesen rájuk szólni.)))))
Seriff08-01-2007 22:35:41 // 26292
Kocsit nem fényezed Rossora?;-P
pb_08-01-2007 22:34:33 // 26291
26282!!
Ill ajánlom figyelmedbe a Direktszűrős topikot, és már itt is többször beszéltük, hogy miért nem ajánlatos a dolog.
Inkább olvass utána.
kando.08-01-2007 22:29:25 // 26290
tudom! :)
Olvastam is,de az dízel motor, amaz meg benzines.
Kicsit más a kettő, a benzinesnél fix a levegő menynisége, több levegőhöz több beznin kell (szóval, asszem az arány a fix..)
Dizelnél a levegő mennyisége a teljesítményt is meghatározza, bár inkább utánaolvasok, nem akarok hülyeséget írni.. :)
pb_08-01-2007 22:27:27 // 26289
Most beszéltem le róla, olvass vissza kicsit!
pb_08-01-2007 22:26:02 // 26288
kando.08-01-2007 22:25:10 // 26287
Td-re rátehető, az levegőmennyiséggel operál, több levegő, jobb égés :)
Próbaképpen tedd rá. ;)
Laci 146 1.9 jtd08-01-2007 22:18:44 // 26286
Nem szeretném kihegyezni egyelöre hosszu távra kell csak hamár kaptam,így szomorú vagyok:((((
kando.08-01-2007 22:14:40 // 26285
Talán másabb lesz a hangja, de mivel turbós, sokat nem oszt nem szoroz..
Ha erőt akarsz, akkor a nyomáson lehetne állítani, vagy talán az adagolón..
:)
pb_08-01-2007 22:09:01 // 26284
Ha számít is, minimálisat, sztem nem érezhető. A boxernál sem igazán érezhető.
kando.08-01-2007 22:07:37 // 26283
Oké, oké, csak gondoltam szedek innen kis segítső infót neki :)
Amúgy nagyon engem se hat meg :))) Akkor is ezt a szar 33-t venném, ha ingyé adnák az off-t :PPP
kando.08-01-2007 22:04:35 // 26282
TD-nél nem számít, nem előny, ha több levegőt szív vagy könnyebben szív ?
Bár, ott a túró, az eléggé összenyomja a luftot...
:)
pb_08-01-2007 22:04:10 // 26281
Tudom, azért követtem el.)))
pb_08-01-2007 22:03:17 // 26280
Az nem biztos, hogy a csapágy miatt van.
Az a helyzet, hogy nem igazán foglalkoztam a sosemkopelek lelkivilágával be6óbban, bár 1x 1 A corsaval közelebbi kapcsolatba kerültem, de nem igazán 6tott + a gépjármű. Sztem javasold a kollégádnak, hogy regisztráljon a kopelesekhez.)
Laci 146 1.9 jtd08-01-2007 22:00:10 // 26279
A dinnyénél ijen nincs:(((
kando.08-01-2007 21:58:00 // 26278
Nem rossz ez a hang :))))
pb_08-01-2007 21:57:21 // 26277
A sportszűrő betétet az erdeti papírszűrő helyére lehet beapplikálni, és +6ározott időnként tisztítani kell.
Az átalakítás annyit takar, hogy "+levegősíted" a léxűrőházat. A boxernél ilyenkor jön a brutál szívóhang.)
kando.08-01-2007 21:50:50 // 26276
Nem, csak ha már szétkapja... nem túl drága ebbe, azért gondoltam, de nem muszáj..
Amúgy azt mondta, kicsit ,,holtjátékos'' a két hátsó kerék, de lehet, hogy gyárilag ilyen, mert csak a féltengely és a lengéscsillapító+rugó tartja, nincs itt olyan merevítő, mint a 33-akon...(az alváz felé menő fém rúd, ami ugye nekem is problémát okoz a túl széles felninél)
Laci 146 1.9 jtd08-01-2007 21:49:57 // 26275
MIjen a sportlégszürő betét és az áttalakítás mittakar?
pb_08-01-2007 21:48:10 // 26274
Csapágyat, minek? Búg, morog?
pb_08-01-2007 21:46:53 // 26273
A polcra.)) A sportszűrő betéttel jobban jársz, kevéssé teszi tönkre a motort. De sztem a legolcsóbb, és legegyszerűbb +oldás a léxűrőház átalakítása.
kando.08-01-2007 21:44:36 // 26272
kollégám akar, off 2-es (vagy B) korzáján...
ha ajánlom neki, kb 120K km-nél, hogy cseréljen csapágyat, érdemes ? (fékbetétet is most cserél rajta)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?