Forum >> Alfasud-33

kando.18-01-2007 12:24:38 // 26621
Jó, akkor már nem aggódom :)
pb_18-01-2007 12:21:00 // 26620
Ne aggódjál, már készen van.)
kando.18-01-2007 11:36:19 // 26619
Nekem mikor írsz CD-t ? :))) ricambi..
Tian18-01-2007 11:28:35 // 26618
köszi.akkor kicserélem a motort.
Wikicica18-01-2007 11:10:42 // 26617
pb_18-01-2007 11:07:38 // 26616
Neked is!)
Wikicica18-01-2007 11:04:19 // 26615
Ok majd megnézem... Ki kell mennem fát vágni kisütött a nap. További szép napot!
pb_18-01-2007 10:58:15 // 26614
A cd-n amit adatam ilyen képek vannak:

Wikicica18-01-2007 10:49:51 // 26613
Szia Árpi! Muszáj volt mert Pók csak állt, a régi meghalt.
kando.18-01-2007 10:47:28 // 26612
Üdv Wiki! :) Cseréltél mégis akksit ?
pb_18-01-2007 10:42:32 // 26611
Így néz ki:

pb_18-01-2007 10:34:10 // 26610
Szép munka!))
Wikicica18-01-2007 10:29:45 // 26609
Ezt a piros gyümölcsöt nem értem, illetve nem ismerem.
kapeka (Nagyvad)18-01-2007 10:24:52 // 26608
Jelentem, a középkonzolt megvilágító izzókat ki lehet cserélni kardánbox kiszerelése nélkül is, tegnap fél óra alatt teljesítettem a célt! :-))) (csak a cd-t kellett kiszedni hozzá)
pb_18-01-2007 10:24:34 // 26607
Hiszek, hiszek!)) Csak a kíváncsíság hajtott így utána néztem, + ha van 1 rajz jobban látja az ember, hogy miről is van szó.) Mindig az van előttem, hogy leömlő, kat vagy középső dob, vagy kat, és középső dob, aztán hátsó dob. Egyébként ez a kipuf kísértetiesen emlékeztet 1 általam nagyon kedvelt típuséra. Nem ez nem azon a cd-n van szerelési útmutató van, ez a kép a C98-ról származik, de benne van az ePerben is.(C98, ePer alkatrész katalógus, gyári cikkszámokkal)
Wikicica18-01-2007 10:15:28 // 26606
Hát nem hiszel nekem???!!! Ha megnézném azt a cd-t(bocsánat bocsánat), ilyet látnék rajta mint a kép?
pb_18-01-2007 10:12:15 // 26605
Közben én is utána néztem, és látom, hogy mindenképp vágni kell.(



Hegesztést én is + szeretném tanulni. Ahogy nézegettem annyira nem bonyolult a dolog, de kell hozzá 1 jó adag türelem, és gyakorlás.
Wikicica18-01-2007 10:05:34 // 26604

Sajnos az új rendszerről nincs képem. Készítettem, csak az akkori kollégám véletlenül kitörölte :-(((
Az S kanyar után hosszú cső van, ott kel szétvágnom.
Wikicica18-01-2007 10:02:14 // 26603
Mivel már egyszer át lett építve, szted hol gyári ez?! Max. Cica-gyári. Tehát az első illesztést ( ami GYÁRI ) szétszedem, de a hátsót mindenképp hegeszteni kell. Alig várom. Hegesztést még nem tanultam. Majd addig küzdök azzal, akinél végülis csinálni fogom ( még nincs rá megfelelő hely, személy, TÜRELMESEK JELENTKEZÉSÉT VÁROM )... :-)))
Wikicica18-01-2007 09:56:45 // 26602
Ezt a jelenséget mikor tapasztalod? Ha beleülsz, rögtön? Mert ez nálam is előfordul. Gyűlöli ha hidegen elindulok vele, rögtön kapunyitás után. Tegnap is így jártam, időre kellett mennem és kicsit elcsúsztam.. A falun keresztül rángatott szegény.. Érdekes hogy benzines révén is kell egy kicsit melegíteni ( hozzáteszem az enyémnél ez a helyzet ). Ha totál hidegen indulok, nemcsak hogy rángat, hanem a kettest sem veszi. Megoldás: 5 perc járatás, utána már semmi gond.
pb_18-01-2007 09:56:01 // 26601
Nem +öld6ó, hogy csak a középső dobot(a hozzátartózó) csővel kicserélni, a gyári illesztéseknél +bontva? Vagy a hátsó részen mindenképp hegeszteni kellene?
Wikicica18-01-2007 09:52:48 // 26600
Álmaim autója :-((((
Wikicica18-01-2007 09:48:05 // 26599
Igen, párszor be kellett már vele futnom Pápára. És akkor vissza az első problémákhoz.. Kipufogó. Lehet hogy megint egy rendszert hozok el. Azt elemeztük ki telefonon keresztül, ha a kat. után szétszedem, és elvágnám a középső dob után, csak egy hegesztés lenne. Nem akarom a hátsó dobot is leszedni, mert az egész jól fel lett illesztve. Tehát a hátsót megtartani, középsőt pedig kicserélni. Ennyi. A gond a szokásos, nincs emelőm ehhez, bár a szomszédban van akna. Kérdés mennyire szeretné ha bevetném magam az Ő műhelyükbe.
Wikicica18-01-2007 09:39:00 // 26598
Szia! Üdv újként. Lehetne esetleg autód lelkéről többet megtudni? Az ablaktörlő probléma nálam is örök téma - volt... Háromszor cseréltünk/tem szerkezetet + lapátokat is kétszer. Aztán a motorcserével oldódott meg. Érdemes először a szerkezetet kicserélni, ha utána is szakaszos akkor Nálad is valószínű a motorral lesz gond. Én most nem panaszkodom, már szépen megy.
pb_18-01-2007 09:37:59 // 26597
Jó helyen jársz.)) Bár már rég láttunk itt.) Szóval jól szuperál az új akksi?
Wikicica18-01-2007 09:35:33 // 26596
Sziasztok.
hello pb _ :-) Itt kéne nekem valamit írni? Jó helyen járok?
pb_18-01-2007 09:09:36 // 26595
Sztem, inkább a kapcsoló környékén kéne nézelődni. De majd jön gt, és +mondja a frankót.)
Tian18-01-2007 08:52:34 // 26594
szevasztok.1 kérdés ablaktörlöm szakaszoló üzemben nem megy,vagyis megy csak rángat.mindha szorulna.rendes esetben nincs vele gond,mi lehet a baj?ablaktörlő motor?
kando.18-01-2007 08:40:35 // 26593
Ok, bár nem nekem, hanem Julius-nak kellenek az infók :) (Igaz, a vezetőség meg most visszadobta, mert rájöttek, hogy nem jó az adatlapja.. így most a srác nem tud írni/kérdezni, csak olvasni.. :-/ )
pb_18-01-2007 08:17:12 // 26592
Itt vannak a legfrissebb hsz-k a témában: 25901 25902 25913 25969 25970 25955 25962 25964
kando.18-01-2007 07:56:00 // 26591
Na most mi baj ? :)) Bár én nem találtam meg az e témájú korábbi hsz-emet, de csak írtam már.. :)
pb_17-01-2007 21:05:58 // 26590
Általában a keverékképzést(jelen esetben befecskendező rendszert), és a gyújtórendszert külön szokták tárgyalni, az elektromos rendszertől/berendezésektől. Bár való igaz, hogy ott is feszültség esik, ami áramot hajt át rajtuk. Pl ilyenre gondoltam, hogy nincs + 1 testelés, vagy a főkábel, ami az akksit köti össze a generátorral, és az önindítóval.
bb1817-01-2007 20:55:26 // 26589
a kérdés jo... ott áll a mühely mellett, tele van mindenféle cuccal mint jo raktárhoz illik. valszeg csak a következö találka elött hozom elö, kell megint a különdij... ha lesz keret akkor feltámasztom amatör raliban, de még nem tudom mi lesz.
bb1817-01-2007 20:53:39 // 26588
a gyujtás az nem az ? mert ha elektromos, akkor abban is a gyujtás és a benzinadagolás ( injektor ) lehet a ludas, esetleg a motor vezérlés. de alapvetöen az is a gyujtást és üzemanyagot vezérli, tehát megint ott vagyunk. kezdetnek mindenképpen a kettö valamelyike, aztán hogy az mitöl van az már egy más kérdés. nem ?
Rumi17-01-2007 20:52:15 // 26587
Hello bb! rég jártál erre felé. Sud? vagy ez nem jó kérdés?
Rumi17-01-2007 20:51:32 // 26586
LOL :DDDDDDDD
pb_17-01-2007 20:47:39 // 26585
Pl. elektromos rendszer
bb1817-01-2007 20:43:40 // 26584
mert mi más is lehetne ? hacsak nincs hátul valaki hozzákötve egy madzaggal aki néha visszarántja az ótót....
pb_17-01-2007 20:42:55 // 26583
A Unixos, alkatrészes dolgod áll még?
pb_17-01-2007 20:41:33 // 26582
A fék, és a CO sarkalatos kérdés 33 esetében. Ezenkívül még a futóműben lévő szilentek, ill a kormányművön lévő gumiharang állapota ad6 okot aggodalomra
pb_17-01-2007 20:38:38 // 26581
Gyújtás, üzemanyag rendszer, stb.
pb_17-01-2007 20:34:57 // 26580
"Leírtam már ide korábban is, de akkor ismét:" Khm, khm...))
bb1817-01-2007 20:25:53 // 26579
ja !! nekem legutobb több dolgot is elsoroltak, ami nem lehetett volna ott : -kormányon van tekerögomb ( csak külön engedéllyel mozgáskorlátozottaknak ) -nincs telikárpitozva a tetö, pedig személyautoba kötelezö -9 fö helyett csak 8 fér be mert az elsö ülések ki lettek cserélve -nem eredeti ülések vannak benne - a leghátso üléssorhoz csak be volt dobva a biztiöv és igy is átengedték tolopénz nélkül. ugyhogy teljesen normálisak voltak. amugy minden ami fontos az kifogástalan volt ( kb 400ezret dobtam rá ).
bb1817-01-2007 20:22:43 // 26578
mellesleg, ha rászállnak valakire akkor nagyon sok mindenbe bele lehet kötni. kötelezö lenne ellenörizni pl, hogy a bizti öveknek meg van-e a cetlije és benne van-e az ,,E" jel. meg még sok más. igazábol én azt tapasztalom, hogy ha látjak az auton hogy volt foglalkozva vele és össze van rakva ahogy kell akkor nem szivoskodnak.
bb1817-01-2007 20:20:26 // 26577
merre müszakiztatsz ? ha pesten, akkor van emberem. nagyon jo fej és nem csillagászkodik. amit lehet megold baráti áron. te viszed az autot a megjelölt helyre és ö csak ott a helyszinen intézkedik. nekem már évek ota segit, és meg kell mondanom párszor már lecsekkoltam másokat is de azok mindig le akartak huzni.
Andorka17-01-2007 19:20:14 // 26576
A kilométer óra miatt ne aggódj. A vizsgán szerintem nem nézik (merthogy legfeljebb a fékhatást mérik padon, dyno-ra nem rakják fel az ótót), amíg beállnak az udvarról meg se kéne mozdulnia a mutatónak. Inkább a többi elektromos cuccot néz(es)d át a vizsga előtt: indexek, lámpák. Főleg a csatlakozóknál szeret korrodálni/szétcsúszni a sok kábel. Ha jobb idő van akkor érdemes a hátsó lámpát szétszedni (905-ös és Giardinetta/SW -ről van szó) oda sok por tud lerakódni.
kando.17-01-2007 18:29:53 // 26575
Ezt majd a boxer tulajok leírják, én nem igazán tudom.. :) Estefelé már remélem, lesz itt prögés :))
Julius17-01-2007 18:27:17 // 26574
amugy az mitől van hogy gyorsításnál rángat a motor?ha felpörög akkor megy jól, alacsony fordulatról rángatva megy csak fel!!
Julius17-01-2007 18:26:01 // 26573
Köszike.
kando.17-01-2007 18:24:18 // 26572
Huh.. Amennyi most beugrik, a futóművet, fékeket, kéziféket, világítást, minden világítóberendezésnek működnie kell az autón, ami rajta van (ha nem jó a ködlámpa, de nem is tartozéka feltétlen, akkor az vedd le sesetleg...), kasztnit (színegyezőség az elemeken, korrodálás). Kormányt (holtjáték)... Na majd csak jön még ide nálam tapasztaltabb ember s ír még le tanácsokat :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.