Forum >> Alfasud-33
András bácsi15-06-2005 17:02:39 // 4321
Nem szív fals levegőt? A műanyag talp körül szokott. :-)
Scott15-06-2005 16:20:26 // 4320
Egyébként azt hogy el van-e dugulva a tank levegőztető csöve egyszerűen meg tudod állapítani. Felbakolod a gépet , alá mászol és végigmustrálod a dolgokat a tanknál :)
Scott15-06-2005 16:17:06 // 4319
Szerintem ennek semmi köze a gyújtásnak. Ha a gyújtás szar, akkor mindig szar, nem csak néha. Ez valami üzemanyag hiány miatti problem . Szerintem.. :))
Scott15-06-2005 16:13:35 // 4318
Ha a trafó lenne szar akkor bármilyen fordulaton rángatna.
Andorka15-06-2005 16:09:21 // 4317
gyújtásnál elosztó, fedél, kábelek, gyertyák cserélve lettek, csak a trafó b@szakodhat elvileg...
VinceP4 (Il capitano)15-06-2005 15:55:13 // 4316
Szasztok! Kéne nekem egy műszerfal régi, régi 33-ból. (csak amiben a km óra van) Ha valaki tud el/adni szóljon. Köszi.
norbee15-06-2005 13:47:32 // 4315
Egyébként nekem akkor csinált ilyet (bár az egy idő után konzekvens lett), mikor a vezérlés egyik csapágya halni ment.
norbee15-06-2005 13:46:18 // 4314
Traktorhangnál rántsad rá a szivatót. Ha kisimul a motor, benzinellátás, ha nem, gyújtás.
Thomika15-06-2005 13:34:16 // 4313
Ac pumpa Ac pumpa :)))))))))))
Thomika15-06-2005 13:28:24 // 4312
jólvanna, akkorelőször behörög, aztán lefullad (leáll a motor)! :PPPPP
Andorka15-06-2005 13:00:45 // 4311
Köszönöm a tanácsokat.
A számításaim szerint akkor lép fel ez a hiba (120-200km egyhuzam után) amikor elfogy a tartályból 12-15 liter benya. Városban nem járok annyit, hogy hirtelen ennyi fogyjon el. A motor amúgy viszonyleg hamar (4-5km) után eléri az üzemi hőfokot, tehát nem lehet mondani, hogy hideg motornál, vagy meleg motornál fordul elő a fulladás.
A hibát úgy tudnám leírni, hogy a motor erőtlenné válik, kuplungpedál benyomásra (tehermentesítésre) a motor fordulatszám leesik, és leáll. Mielőtt leállna, gázpedálnyomásra traktorhanggal, válaszol, olyan, mintha 3 henger menne csak. Menet közben ezt úgy veszem észre, hogy 5-ben utavza a kocsi lassulni kezd, parkettán nyomva sem megy a motor fordulat 3000 fölé (kipróbáltam: 4-ben sem, de 1-2-3-ban simán megy 5000 fölé is!).
Ez azt a feltételezést támasztja alá, hogy a mechanikus AC (ami főtengely fordulatszám függő) magas fordulaton le tudja győzni a tartályban lévő vákuumot és tud még előreszívni a tartályból elég benyát, hogy a motort táplálja. De 4-ben és 5-ben már nincs ereje hogy elérje a magas fordulatot és a vákuumot legyűrje...
Amúgy a kocsi 85ös, tehát még hírből sem hallot EURO 3-ról, vagy miről:)
Stee14615-06-2005 12:38:21 // 4310
Persze érthető.
Csak egyre jobban gondolkozom egy sprint vásárlásán. (hangsúlyozottan még csak gondolkodom) :)))
Ha k.o. a kaszni akkor mindegy.
a15-06-2005 12:32:14 // 4309
a karosszéria annyira kész van, hogy nem érdemes beleölni a pénzt. Egyébként nagy gondok nincsennek vele...
Gyak. min. 200-at rá kellene tolni, hogy az ősszel átmenjen a műszakin. És az autó ér 150-et... Akkor érne 250-et... talán... De az sem biztos...
Idén 300 km-t ment vele Edit. Pontosabban nem is Edit, hanem én. Évi 300 km-ért nem érdemes ennyit költeni, és őrizgetni...
Stee14615-06-2005 12:26:52 // 4308
Azt a gépet bontod ami a hasznaltauto.hu-n és az oldaladon is fellelhető (piros)?
Olvastam hogy végülis jó állapotban van de "testi lelki problémákkal". Most akkor jó vagy k.o. a gép.
a15-06-2005 11:35:39 // 4307
2,5 hét múlva kezdjük bontani a kisöreget (Sprint 1,5 QV).
Ha valakinek kell cucc, szóljon, azt előbb kiszedjük belőle.
Ami érdekes lehet:
Sportülések, amik a 33-ba is jók...
új önindító...
új generátor...
nagy karbik...
veztengely...
Sprintre való Remus hátsódob... (szvsz 33-ra is jó, legfeljebb heggeszteni kell a konzolon)
Új első futómű... (gólyalábak is)
Lámpák...
lökösök...
Az első futómű és a szélvédők jönnek ki utoljára, mert szabadban kell tologatni az autót amig teljesen szét nem szedjük...
Ha valakit érdekel valami, hívjon mobilon ( hét nulla négy öt hét három kettő nulla nyolc), vagy írjon mélt, esetleg a falamra.
swan15-06-2005 10:24:15 // 4306
Az lehet, de vákuum ekkor is akkor is képződik ha a feltevésnél maradunk. Na most kicsi úton sok kis vákuum képződés és az összege eléri a nagy úton a nagy vákuum képződést és sztem ugyanannak a jelenségnek kellene lejátszódnia. Ha csak valahogy álló helyzetben nem megy el a vákuum.
swan15-06-2005 10:21:15 // 4304
Az lehet arra viszonylag gyakran előfordulok (hetente). Ha jól emlékszem én mentem jobbra a KÖKI felé te meg a mellettem lévő sávból balra. :))
norbee15-06-2005 10:02:25 // 4303
Ez igaz, viszont Andorka Budapest és vidék között ingázva gondolom nem 80-as tempóban megy végig, vagyis többet pörög magas fordulaton a moci.
norbee15-06-2005 10:00:24 // 4302
Viszont swan, képeidet nézve legalább megtudtam, kivel vigyorogtunk egymásra a Sibrik Miklós - Harmat utca kereszteződésénél cirka 3 hónapja. :)))
swan15-06-2005 09:59:37 // 4301
Na akkor még valamit magyarázzatok meg!
Andork azt írta, hogy csak hosszú távon jelentkezik a probléma. Az igaz, hogy a városba rövidebb utakat megy az ember egyhuzamben, de két városi rövid út között mitől szünne meg a vakuum. Nem lehet, hogy ugyanúgy kellene jelentkezni itt is? Csak mondjuk négy városi út uán.
norbee15-06-2005 09:53:11 // 4299
Hööö... Andorka karbis boxere (ahogy az enyém is) inkább konvergál az Euro-0 felé... :))
swan15-06-2005 09:52:06 // 4298
Na jó akkor most már csak azt kellene tudni, hogy az enyém és főleg Andorkájé (hiszen tőle indult ki a dolog) Euro 3-e ?
SzJ15-06-2005 09:46:05 // 4297
Euro 3-as normától már természetes a sziszegés, mert a tankból a benzingőz nem a szabadba áramlik, hanem egy úgynevezett benzin kondenzációs szelepen keresztül a szívócsonkba áramlik. Ez relézett szelep, ezért lehet hallani néha kattogó hangot a motortérből.
Paco15-06-2005 09:33:14 // 4296
Banyek te elvetemült.... :) Rámutattál arra, hogy nem állóhelyben, hanem menetközben nyomja ki a kuplungot..... :) Akkor helyes a diagnózis.
Inner Circle15-06-2005 09:20:02 // 4295
"Szóvak ha a kuplung kinyomására leáll a motor, akkor ott valami más bibi van, nem az hogy háromhengerezik."
Hanem mondjuk kéthengerezik :-) Ha a kuplungtól jár a motor, akkor egyértelműen nincs elég ereje önmagát forgatni, ilyet azért már elég sokszor láttunk... Menet közben mondjuk ritkaság. Eleve el sem induló autónál gyakori.
norbee15-06-2005 09:18:28 // 4294
Bélám, gondolkodjunk... :)
Lehet hogy felengedett kuplungra értette? :))
Paco15-06-2005 09:12:08 // 4293
Mondjuk ezt már akkor sem értettem.
Ha kinyomom a kuplungot akkor leveszem róla a terhelést, tehát még háromhengerrel is könnyebben kellene járnia, mint ha vonszolja maga után a kasztnit.
Szóvak ha a kuplung kinyomására leáll a motor, akkor ott valami más bibi van, nem az hogy háromhengerezik.
norbee15-06-2005 09:06:45 // 4292
Thomika
Idézet Andorkától : " Ilyenkor úgy viselkedik a kocsi mintha csak 3 hengere menne: durva traktorhang, kuplung kinyomásra fordulatszám leesik, motor leáll." Idézet vége. Nem behörög. :PPPP
Thomika15-06-2005 09:04:03 // 4291
Nem áll az le, csak behörög,mert nem jut elég üzemanyaghoz!
swan15-06-2005 08:46:01 // 4290
Az enyém is sziszeg minden levételnél. Anyám Daihatsuja nem sziszeg halhatóan viszont rettentően rászívja a tanksapkát. Volt, hogy én is csak fogóval tudtam levenni.
De ha a vákuum miatt leáll az egyik henger akkor a többi miért nem?
Barni14714-06-2005 23:26:50 // 4289
Közel a fele.
András bácsi14-06-2005 23:17:55 // 4288
És a gyárival mi a baj? Annyival olcsóbb lenne akár a Breda, akár az SKF?
Barni14714-06-2005 23:00:07 // 4287
Azért köszi!
Amit én írtam azt hozza 2.0TS -hez is.
András bácsi14-06-2005 22:58:03 // 4286
Azt sajnos nem tudom megnézni így. Egyébként 96-ban végig írja, illetve a TS motorok behozataláig.
Barni14714-06-2005 22:55:47 // 4285
Esetleg skf szám vagy hasonló?
Én AR 60815880 számút találtam ami Breda Loretti CR 1575 vagy SKF ben VKBA1439.
Az enyém 96 februári.
András bácsi14-06-2005 22:32:28 // 4284
Hülyeséget írtam, megegyezik. A jeladó-tárcsa a féltengelyen van a csapágy gyári cikkszáma 46529970. Ugyanaz minden 96 előtti 146-ban, a gyári cucc kb. 15e.
András bácsi14-06-2005 22:28:23 // 4283
Biztos, hogy nem egyezik meg.
Barni14714-06-2005 22:26:03 // 4282
146 Boxerben kellene első kerékcsapágyat cserélnem. ABS -es a lelkem. Tud valaki esetleg tipusszámot mondani?
Képzavar van azt illetzően, hogy a csapágy megegyezik-e az ABS nélküli verzióval. Nem akarom kétszer megbontani a cuccot, pláne hogy még nincs is 36 -os krovám.
VinceP4 (Il capitano)14-06-2005 19:47:41 // 4281
A mél tartalmazza a választ, azért nem válaszoltam eddig, egyébként megvan.
Scott14-06-2005 19:37:19 // 4280
Annak idején kérdeztem, hogy az oldalkárpitok megvannak még ? Sajnos nekem egy ilyen ülés cserénél cserélni kéne az oldal kárpitokat is a szövet mintája miatt :)
VinceP4 (Il capitano)14-06-2005 19:36:19 // 4279
Azért küldtem egy mélt.
VinceP4 (Il capitano)14-06-2005 19:32:06 // 4278
alku tárgya
VinceP4 (Il capitano)14-06-2005 19:31:22 // 4277
Én nem tudok önállóan kitalálni ilyeneket. :))
Scott14-06-2005 19:28:12 // 4276
Egyébként mailben átdobod, hogy mennyit kérnél érte ?
VinceP4 (Il capitano)14-06-2005 19:16:39 // 4275
Nincs az az isten, amiért kiadnám magam alól. :)))))))))
Scott14-06-2005 19:13:47 // 4274
Szia Vince ! :) Köszike, de úgy emlékeztem, hogy Recaro, olyan kellene :(
VinceP4 (Il capitano)14-06-2005 19:11:49 // 4273
Nekem meg mondd már meg léci, hogy kell-e az ülés.
Scott14-06-2005 19:06:54 // 4272
Természetesen az eredeti angol nyelvűre gondolok. A magyar megvan, de az röhejesen egyszerűsített és félre fordított :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?