Forum >> 75-90

Marek25-11-2008 11:41:32 // 27628
Azért az túlzás lenne, csupán gondoskodam az autóm ( és még nyilván pár itteni autó) jövőjéről! Stresszmentes lesz a szerelés, mert minden van, ami csak kellhet ( még újban is)! Ja, hát és ez csak hozzájött, a már meglévő állományhoz, ami szintén nem kevés! :)
NaTo25-11-2008 11:36:09 // 27627
Kinyitottad a Kincses bánya ajtaját... :)
Már csak ki kell hordani az aranyat! :)
Azt hiszem ezzel beírtad magad a transaxle bontósok névsorában az első helyre. :)
Akár hívhatnánk ezután Schiff Transaxle Mártonnak is :D
Marek25-11-2008 08:27:54 // 27626
Elfelejtettem említést tenni a 9 db kormányról ( aggyal együtt) a fele fából van, és vadiúj, kormányközepek is vannak hozzájuk dobozban!!
Marek25-11-2008 08:22:41 // 27625
Akkor mozgalmas hétvégém lesz, mert telefonon is már "zaklattak" páran :))

Választok Én mindenkinek egyet, azon ne múljon, 1,6-os jó lesz?? :))))
LacUS25-11-2008 01:44:23 // 27624
7végén tuti én is átmegyek :) Addigra választasz egy váltót nekem?
Tom55525-11-2008 01:22:41 // 27623
:D Apám, ez kemény... 7végén megyek feléd....
Marek24-11-2008 23:51:59 // 27622
Mindekitől elnézést a helyesírási hibák miatt, de már nagyon késő van és hulla vagyok, viszont örülök, a sok cuccnak ! :)))
Marek24-11-2008 23:48:30 // 27621
Ma igazi pakolós nap volt!!
Mivel kerületünből elköltözik az Alfa bontó -többen inen is voltak már ott-és nem kívánták az új helyre magukal vinni a 75-ös/ transaxle cuccokat, ezért megalkudtam velük a rengeteg mindenre,ami így sok pénz egyszerre kifizetni, de ha egyesével kéne megvenni sokkal többe lenne!
Akadt a bontóban 2-3 Amerika, 2-3 milánó, pár TS, Nordol 2.0 ie és karbis ( ezekből a komplett moci is megvan), GTV és 90-es egyaránt! Van 8 váltó, rengetg komplett kuplunk ÚJ szerkezet!!! is gyári dobozban, új tárcsák szintén dobozban, deknik, jónéány V5, sor 4 HF, oladekni, olajpunmpa, minden sallang, duplatárcsás kuplung!!!, 15 kardán ( kicsi, nagy), önindítók, generátorok, főtengelyek, dedionok, kormányművek, 4 amerika lökös, féltengelyek, féknyergek, 5 liters flakkontele kerékanyákkal, váltó szétszedve is amerika tank, lámpák,minden és mindenből rengeteg!
Pár kép a cuccok kb. 1/3-áról, amit már nem tudtam hova elvinni egyenlőre!
Nem kell mondanom, ha kell valakinek bármi is szabad a vásár, minnél több cuccot visz, annál olcsóbban kapja, aki teherautóval jön, az meg gombokat fizet! :)))
Még úgy is marad nekem, elég sokáig, sokminden tartalékba! :)
Marek24-11-2008 07:49:47 // 27620
Nem rossz! Máris jobban indul a reggelem! Ahogy nézem ennek is fehér szín az alapja, csak sok rajta az írás! :)))
Seriff23-11-2008 21:08:24 // 27619
Gábor(figi75)23-11-2008 09:14:15 // 27618
Há ja! :-/
Kikalkulálták nekem is és 76.250 ft akarnak adni,igen pont ennyit,érdekes mi!!! :-O
Igaz tegnam helyehoztuk teljesen 0 ft-ből!:-)
Tiszi23-11-2008 00:28:30 // 27617
Hát, kb nekem is ezeket írták fel , plusz még a két ajtót : így 507 ezer lett volna a hivatalos javítás...GTK-ra vették ( természetesen) és adtak volna 80 ezret...de mivel ügyvéddel ütköztem így 2 héten belül fizetett a biztosító : 160 ezret...
Csak érdekességként : az első sárvédőn lévő díszléc 27 ezer+áfa /db
Kívánom, hogy mihamarabb sikeresen rendeződjön az ügyed.
Más: fék ! Nekem a hátsó fékpofák távolságának a beállításával tökéletesen megszűnt a fékpedál puhasága, de a múlt héten hazafelé az utcában ( hála istennek ! ) úgy istenesen beesett a fékpedál...2 házzal arréb tudtam megállni.A jobb hátsó féknél, a kézifékkar tengelyvégén lévő fém !! kupakot lenyomta a fékolaj és elment az összes a hátsó körből. Azért írom le, mert annál a csavarnál aminél a távolságot kell beállítani nagyon csekély mértékben szivárgott a fékolaj és ez már ennek az előjele volt...egy o gyűrű cseréjével sikerült megoldani a problémát, de teljesen szét kell szedni a nyerget..
Tom55522-11-2008 11:54:39 // 27616
Sorry a felniért meg a gumiért. Isten hozott a klubba mondhatnám.. csak én a 16" ossal jártam igy a 155 tel.
Marek21-11-2008 20:07:15 // 27615
De jó ám! Tegnap este leírtam az egyik felnim ( még a nyári 17-est) , meg egy gumim!
Bassza meg a nyomvájú!!! :(
Tom55521-11-2008 19:51:27 // 27614
Jó kis oldal...
LacUS21-11-2008 13:47:07 // 27613
60543892 vagy 60501691 kell venni.Amúgy az ötlet innen jött:
okosságok
Tom55521-11-2008 11:50:32 // 27612
Ezt ell lecserélni 60608127 re ?
Tom55521-11-2008 11:32:50 // 27611
eper kód: 60517112 ?
Tom55521-11-2008 11:20:08 // 27610
Hol rendelted, mennyi volt a szelep? Kiprobálom én is.
Marek20-11-2008 21:49:53 // 27609
Gratulálok!! A projekt már folyamatban! :)))
Seriff20-11-2008 19:57:17 // 27608
AdamV620-11-2008 19:50:09 // 27607
Elvitték a 156-ost! Szomorú vagyok,de egyben boldog is,jöhet a hátsókerékhajtás! Tényleg minden rosszban van vmi jó! :)
BMW forever!!!!!!!!20-11-2008 17:14:40 // 27606
nekem is majdnem ujj volt párezer volt benne,és mégis...........
LacUS20-11-2008 17:12:07 // 27605
Zsír új NGK-k vannak bent.
Holnap mondjuk kiveszem őket megnézem, de nem hiszem,hogy ez lenne.
BMW forever!!!!!!!!20-11-2008 17:03:10 // 27604
Nekem is volt hasonló,nem ment 2 henger,durrogott,zörgött,krehácsolt,stb.gyertyát kivettem,mint az üsző olyan feka volt.Nekem hála Istennek a gyertya csere megoldotta,azóta zsír.de gondolom ezen a lépésen már túl vagy,ugyhogy nem tom:)
LacUS20-11-2008 16:43:08 // 27603
Na V6 guruk!

Alapjárat terhelés mentesen hibátlan, terhelésmentesen gyönyörűen veszi fordulatot.DE amint terhelés van, (sebességbe van az autó) egyből röfög durrog, nem forog fel.Ötlet tanács?

A fékes dolog.A szelep kurva jó keménypedált csinál, nekem valszeg máshol is van gond, mert fékerő az nincs.De akinek csak puha a pedál mindenképp ajánlom!!
Seriff20-11-2008 15:23:29 // 27602
Hja, akkor talán nem akkor
Marek20-11-2008 15:22:43 // 27601
Na ebből már nem... gondoskodtak róla...
Seriff20-11-2008 15:08:18 // 27600
Marek20-11-2008 14:58:07 // 27597
Talán... :)
Gábor(figi75)20-11-2008 14:56:22 // 27596
Ez Szabó Robié!!!
Hamvaiból éledezik újra,talán!:-)
Marek20-11-2008 14:55:33 // 27595
Nézd má Robi azt a képet! :))
Seriff20-11-2008 14:48:42 // 27593
Olyan ritkán van 90es:

Gábor(figi75)20-11-2008 10:45:25 // 27592
Nos,a köve javítások lettek felírva: bal sárvédő fényezés,irányjelző csere,lökhárító csere,sárvédő takaró elem (szélesítés) fényezése!
Kíváncsi leszek mennyit kalkulálnak ki rá!!!
LacUS20-11-2008 08:49:34 // 27591
Azt sajna nem írják.Azt hiszem ez lenne a legolcsóbb megoldás a fékproblémáinkra :)Ma megyek rendelni a szelepet.Ha bevállik szólok.
prooF_7520-11-2008 00:59:45 // 27590
Nekem is olyan a pedál, hogy első nyomásra nagyon sokat megy be, aztán ha utána hirtelen nyomok mégegyet, már sokkal hamarabb felkeményedik.
Egyik külföldi fórumon ment a vita hogy mi lehet a gond, és egyesek a fékerőelosztóra tippeltek, mások viszont a hátsó fékre, amit ugyebár hézagmérővel kell beállítani, és állítólag ez a hézag okozza a "beesést". Megoldásnak meg azt javasolták hogy úgy kell beállítani a hátsó féket, hogy éppen súrolja a tárcsát, szoval ne legyen hézag...

De kíváncsi leszek hogy kinek hogy oldódik meg, lehet hogy mégis a vákummal van a gond. Egyébként LacUS, azt nem írták hogy meg lehet-e állapítani ránézésre erről a szelepről hogy jó-e? Vagy muszáj mindenképp kicserélni és kipróbálni hogy kiderüljön?
LacUS19-11-2008 21:37:31 // 27589
Megnéztem a képet a mocidról. ott van és ugyanaz a szelep.Ami a szívósorból indul és a vákuumdobba megy, na a szívósoron lévő kis csöcs egy szelep.Na az ami cserés.Legalábbis nálam
Tom55519-11-2008 20:23:48 // 27588
én néztem eperbe, de nem tom melyik ez az alkatrész...
majd holnap megnézm élőbe, a már nem megyek ki a hidegbe.
CSak abbol indulok ki hogy elvileg mindkettőn brembo van vagy sem?
LacUS19-11-2008 20:20:05 // 27587
Hm. Jó kérdés..:)
Most éppen nem jön be nekem az online eper...nem tudom megnézni, bár valaminek kell lennie.
Gábor(figi75)19-11-2008 20:13:01 // 27586
Na,holnap felmérnek délelőtt,remélem korrekt lesz a fószer,telefonon úgy tűnt!:-)
Tom55519-11-2008 20:07:30 // 27585
TS en lehet ilyesmi?
LacUS19-11-2008 20:05:36 // 27584
Ja és nagyon köszönöm a segítőkészséget.Örülnék a továbbiakban ilyen jó maradna topic:)
LacUS19-11-2008 20:04:46 // 27583
Az összes tartóbak kőkeményre van sütettve.Ami változott, az az,hogy a 2.5 lendkereke van fent, távtartóval, és van egy hardy "páncél" elöl.Viszont amiért én kezdem kizárni a hajtást, az az,hogy állóhelyben gyönyörűen fut, nem zörög nem üt.Viszont lehet,hogy azért kezdett el rázni a moci, mert néha nem ment minden henger.....
LacUS19-11-2008 20:01:49 // 27582
A fékmunkhengert összeköti egy cső ami a szívósorban lévő szelepre csatlakozik,A RZ/SZ-k en ezt aa későbbi V6ok (164,stb) műanyag szelepére cserélik, a gyári fémet meg átfúrják.Határozottab pedált kapunk állítólag....
Tom55519-11-2008 19:56:05 // 27581
Szia Lehet nekem is hasonlo gondom van a fékpedálall. Néha pumpálni kell aztán tök jó. Mondjuk nem esik be padloig csak félig puha, de azér kissé ilyesztő ha belegondolok hogy tud 200 fölött is menni....
Meyik ez az alkatrész amit cserélni kell? Lehet megprobálnám én is
prooF_7519-11-2008 19:16:14 // 27580
És vigyázz mert lehet hogy a hardyjaid is hamarabb szétszakadnának így.
Egyébként nekem egyszer volt hogy a kipuff rosszul volt összerakva, és belevert a kardán kereszt tartójába, és amiatt rezonált kicsit az egész kaszni...
Gábor(figi75)19-11-2008 17:25:24 // 27579
Ami szerintem fontos!
Motortartó bakok(hátsó is),lendkerék csavarok,felfüggesztő csapágy ház középen,hardyk,kuplung kereszt csapágy,ha ezek jók elméletileg nem rázhat!:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.