Forum >> 75-90
jakuska18-04-2008 08:48:08 // 25029
Nem tudom letölteni, munkahelyen a szaros informatika mindent letilt... ftp-zni sem tudok:((( a weben meg meg sem nyitja... szal most várhatok délutánig...
Gábor(figi75)18-04-2008 08:44:24 // 25028
Hmm? :-O
A legtöbb vérszívás és genyázás viszont itt van,ettől olyan coool! :-)
Amúgy nagyon rendben van ez a klikk! :DD.. :-)))
A legtöbb vérszívás és genyázás viszont itt van,ettől olyan coool! :-)
Amúgy nagyon rendben van ez a klikk! :DD.. :-)))
Wickey18-04-2008 08:41:33 // 25027
Így van.
Ettől függetlenül a 33 topic sokkal de sokkal érdekesebb :-)))
Ettől függetlenül a 33 topic sokkal de sokkal érdekesebb :-)))
pb_18-04-2008 08:09:59 // 25026
Azért néha szokott lenni.) De, amúgy Lhúztam, mer nyet vót.)
NaTo18-04-2008 08:03:04 // 25025
Köszönöm szépen! :)
Gábor(figi75)18-04-2008 06:50:20 // 25024
Ez nagyon állat lett nagy grat,asszem akkorát nőttél a szemebe mint még senki más! :-P
Ez az új csengőhangom! :-)))
Ez az új csengőhangom! :-)))
Fészi18-04-2008 01:52:38 // 25023
este 10ig rohangáltunk mindenfelé meló meg minden aztán átjött viktor és kiugrottunk BKVval budára aztán ennyi... X
NaTo18-04-2008 01:00:05 // 25022
A Hátul hajt a kerék című "remekművem" :) letölthető az Amore FTP-jéről!
Copyright-os levédett zene (mondanom se kell :) ), de nyugodtan másolhatjátok.
Megengedtem... :)
Copyright-os levédett zene (mondanom se kell :) ), de nyugodtan másolhatjátok.
Megengedtem... :)
Wickey18-04-2008 00:56:42 // 25021
Na, mennyé aludni, nincs itt semmi látnivaló.
pb_17-04-2008 23:51:24 // 25020
Hehehe
Újabb 33as topik..)))
Újabb 33as topik..)))
Gábor(figi75)17-04-2008 22:51:30 // 25019
Hát ja! :-9
Igaz,hogy a 33-SW sem sokkal kissebb,és mégsem láttam piacon őket!:-)
Igaz,hogy a 33-SW sem sokkal kissebb,és mégsem láttam piacon őket!:-)
zolee14517-04-2008 22:48:17 // 25018
De.:) Viszont onnantól kezdve, hogy nem valósult meg teljesen lényegtelen, hogy 900 vagy 9000 db nincs belőle.:)))
Nézzünk szembe a tényekkel: nem gyártották.:D
Amúgy meg örülhetünk is. Ha lett volna kombi dízel 75 akkor most lehet, hogy a 159 SW lenne a "zőccségesautóutód", nem pedig a Passát pdtdidpidt kombi.:)
Nézzünk szembe a tényekkel: nem gyártották.:D
Amúgy meg örülhetünk is. Ha lett volna kombi dízel 75 akkor most lehet, hogy a 159 SW lenne a "zőccségesautóutód", nem pedig a Passát pdtdidpidt kombi.:)
Gábor(figi75)17-04-2008 22:44:41 // 25017
Kis darabszám a 900 is,vagy nem? :-)
Gábor(figi75)17-04-2008 22:42:56 // 25016
Ez 1 nagyon jó ár ,ebből már nem szabad engedni 20%-ot, az már bőven benne van! :-)))
Gábor(figi75)17-04-2008 22:41:09 // 25015
Azért sem,nem és nem! :-)))
Jólvan bakker nem veszed észre,hogy csak húzlak ezzel a SW dumával! :-))))
Szóval nem volt soroztgyártásban 75 SW,csak a Tempra! :-)))
Jólvan bakker nem veszed észre,hogy csak húzlak ezzel a SW dumával! :-))))
Szóval nem volt soroztgyártásban 75 SW,csak a Tempra! :-)))
Marek17-04-2008 22:38:09 // 25014
Pec fasza állapotú váltót / 2000-es/ kapott ,komplett kuplunggal, rudazattal, kulisszával ennyiért (25)!
Mindenki addig nyújtózkodik amí a takarója ér.
Szegénynek van elég gondja, örülne, ha végre menne már a gépe, azt majd aládobunk egy TS váltót!
Mindenki addig nyújtózkodik amí a takarója ér.
Szegénynek van elég gondja, örülne, ha végre menne már a gépe, azt majd aládobunk egy TS váltót!
Marek17-04-2008 22:32:51 // 25013
Mé hívtál??
Beszéltem Fészivel ma délután, hogy csináljunk valamit, de nem hívott vissza....
Beszéltem Fészivel ma délután, hogy csináljunk valamit, de nem hívott vissza....
Wickey17-04-2008 22:14:28 // 25012
difi és sperr nélkül még te fizetsz, hogy elvigyem a fémhulladékot :-PPP
Nem mindenki ószeres, mint Pec, hogy megvegye a lomot :-))))
Mivan, unatkozol? Mér nem húztad ide a beled? :D
Nem mindenki ószeres, mint Pec, hogy megvegye a lomot :-))))
Mivan, unatkozol? Mér nem húztad ide a beled? :D
Marek17-04-2008 22:08:32 // 25011
Ja és ne rázd azt a pofonfát! :)
Marek17-04-2008 22:07:42 // 25010
Oké!!! difi+sperr nélkül! :P
Wickey17-04-2008 22:01:26 // 25009
Figi, ebből is engedsz 20%-ot?
Adok a cumóért 25-öt :-)))
Adok a cumóért 25-öt :-)))
Marek17-04-2008 21:37:44 // 25008
Eladó egy Svájcban 180 000 km-et futott megkímélt sperres 75 V6 Amerika váltó, féknyergekkel, jó állapotú féktárcsákkal egyben fix 40000Ft,
valamint még rengeteg alkatrész ebből az autóból ( Alfa 75 V6 Amerika )
és más kivitelekből is ( V6 Milano, TS ),
gyakorlatilag "A"-tól "Z"-ig minden van ezekből!!!!
Árak: megegyezés szerint !(nem akarom az egész oldalt teleírni az 3 oldalas ártáblával) :))
valamint még rengeteg alkatrész ebből az autóból ( Alfa 75 V6 Amerika )
és más kivitelekből is ( V6 Milano, TS ),
gyakorlatilag "A"-tól "Z"-ig minden van ezekből!!!!
Árak: megegyezés szerint !(nem akarom az egész oldalt teleírni az 3 oldalas ártáblával) :))
Wickey17-04-2008 19:43:40 // 25007
Wickey17-04-2008 19:39:30 // 25006
Nem céloztak vele semmit, Figi, fogd már fel, nem gyártották, és hogy a munkagép az a 33 sw meg 156sw volt, aki közte is cuccolni akart, az Tempra kombit vett banyek :-PPPP 1.9 dé. :-))) legjobbabb. :-DD
jakuska17-04-2008 16:30:36 // 25005
Igy van... csak gondoltam beteszem, hogy voltak azért még ebből egyedi gépek, pl. a 2,8 as v6 és a 3,6l v6....
zolee14517-04-2008 16:29:44 // 25004
Nem vagyok egy nagy angol tudor, de ebből ami a sportwagonra vonatkozik az annyi, hogy Fissore 86-ban mutatta be a gépet, egy kis darabszám építését tervezte, de ez soha nem valósult meg...vagy ilyesmi.:)
A többi más egyedi típusra vonatkozik, pl 75 Evo.
A többi más egyedi típusra vonatkozik, pl 75 Evo.
jakuska17-04-2008 16:19:40 // 25003
In the Netherlands the "Van Lingen Brothers` slogan" was " there`s no substitute for cubic-inches!" They increased
the 128BHP 2.0 to a 143BHP 2.1 version. Savali named it: 75 Firenze. SAVALI also converted the 2.5 V6 to 3.0 V6.
But when Alfa Romeo introduced the 3.0 V6, SAVALI increased this engine up to a 3.3 V6. It`s power increased to
220+BHP.
In 1986 at the saloon of Turin, a 75 sportswagon was introduced. It was built by the Italian caoch-builder Rayton Fissore
from Cherasco on a turbo base. Fissore introduced it as a Turbowagon and was planning to build it in small numbers,
but it never became reality.
Alfa 75 1.8 Turbowagon.
[source tekst; thanks Leonardo, foto;thanks Danny]
In 1987, right before the first 3.0 V6 appeared, Alfa specialist Andreas Tsolakas of Alfa Racing in Thessaloniki, Greece,
made an one-off special engine for a 75, based on the 2.5 V6 block, enlarged to 2.8 liters and raising the power output
to 190 bhp. Special cams and pistons were used, the CR was raised to 10,8:1 and larger injectors off the 75 turbo were
used, as well as the ECU off a BMW 3.3 L engine, adapted to the special engine to supply the extra demand on fuel. Later,
in 1990, another special engine was again made, this time based on the 3.0 V6 block, enlarged to 3,6 liters. That was
a very special preparation: Cosworth pistons and liners, 11:1 CR, specially prepared cams by C & B, ported head, hand
made exhaust collectors and the rest of the exhaust, again 75 turbo injectors and another BMW ECU, from a 3.5 L engine
and revised differential with 47% lock-up capability. The gearbox itself was a combination of 75 3.0 and 75 2.4 TD gears
and final drive. The final figures are about 270 bhp and around 30 kg of torque. Top speed on the 3.6 was about 250 kms.
In 1987 the Alfa 75 Twin Spark was sold in Switzerland in two different models: Twin Spark 2.0 and Twin Spark S. The
Twin Spark 2.0 was not as the known Twin Spark, but identical to the 2.0 carb. The Twin Spark S is identical to the Twin
Spark sold in Italy and abroad, with the rear spoiler on the trunk lid and so on.
In March 1987 The Alfa 75 1.8 Turbo Evoluzione was introduced. It distinguishes itself through following details from the
"normal" Alfa 75 Turbo:
-------------------------------------------------------------
Limited series of only 500. All were built in spring 1987
Only delivered in red
Front-grill was not in grey, but in red
6x15" Rims instead of the 14" rims, coloured red
Stickers on the side with grey background and black text "75 Turbo Evoluzione"
Wings were widened, side panels, front-spoiler and bumper all made from super-light GFK (according to Alfa
was the CD-value from 0,38 down to 0,33 reduced - The Evoluzione was the first 75'er with the small rear-spoiler,
which was later used in the series version).
Seat design was slightly altered
Stiffer springs and even stiffer suspension units
Thicker rear-stabilizer (from 21mm up to 27,5mm)
Larger wheel-bearings front & rear
The tow hook was moved
Redesigned "uprights" and front axle geometry
Exhaust-manifold with two-piece exhaust
Redesigned turbo
Strengthened main-bearings
Strengthened cylinder block
Strengthened cylinder head
-------------------------------------------------------------
Pistons which are 0,5 mm smaller, this then gives a cubic capacity of 1762 ccm. The standard from Alfa 75 1.8 Turbo is
1779 ccm. These measures were taken because the Evo was to drive in the group A (Carb, motors up to 3 Litre cubic
capacity). For the classification of the turbo motors is the conversion factor 1,7. By 1762 ccm this would give us 2995.4 cc
With the series bore this would have given the Evo 24 ccm more than legally allowed.
[source Evoluzione: Alfisti.net, thanks andré]
The British introduced the Veloce-versions in 1987. Those Veloce-versions were fitted with very nice special bodykits.
In 1990 the Imola was introduced, based on the 1.8IE. The 75 1.8 Imola was sold in Italy as INDY. The standard equip-
ment list was comprehensive. It had body-coloured side mirrors, side skirts and flared arches, body coloured front and
rear bumpers and the Twin Spark interior trim.
In 1991 the 75 Turbo Quadrofoglio Verde Serie Numerata was introduced on the Italian market. The extra features are:
a numbered aluminium plate on the dashboardunit, a Recaro interior and special light-alloy wheels. Alfa Romeo also
introduced a twin spark version of this car with the same extra`s.
In 1991 the Greek importer of Alfa Romeo imported a special version (the final) of the Alfa 75, it was called TROFEO, with
the 1.6 and 1.8 cat engines. It had body-coloured side mirrors, side skirts and flared arches, body coloured front and rear
bumpers, the Twin Spark interior trim, A/C and P/S standard on both engine versions, as well as front fog lights and
special 14 inch alloy wheels with center caps for the 1.6 and full bolt covers for the 1.8. This edition was fitted with the
amber front turn signals. It was available in the following colors: White, Red, Silver and dark Anthracite metallic. No
other factory extras (e.g sunroof or ABS) were available, not even if specially ordered. It was beeing sold in Greece until
1994, even after the Alfa 155 was introduced, people preferred the Alfa 75.
[source Greek specials: D. Organtzis, thanks Danny]
The French introduced the 75 1.6/1.8 Diva with a colourfull striping and a different boot spoiler.
Alfa 75 model year '92; after the launch of the 155, the 75 was produced in the 1.6 IE, 1.6 IE cat and 2.0 TD models. The
exterior was similar to the INDY / IMOLA / TROFEO, except the light alloy wheels "star design", and the interior was the
same of the T.Spark. The paint layout of the bumpers was the same as the first '86 turbo: the same colour of the body
except the lowest part, that was black.
the 128BHP 2.0 to a 143BHP 2.1 version. Savali named it: 75 Firenze. SAVALI also converted the 2.5 V6 to 3.0 V6.
But when Alfa Romeo introduced the 3.0 V6, SAVALI increased this engine up to a 3.3 V6. It`s power increased to
220+BHP.
In 1986 at the saloon of Turin, a 75 sportswagon was introduced. It was built by the Italian caoch-builder Rayton Fissore
from Cherasco on a turbo base. Fissore introduced it as a Turbowagon and was planning to build it in small numbers,
but it never became reality.
Alfa 75 1.8 Turbowagon.
[source tekst; thanks Leonardo, foto;thanks Danny]
In 1987, right before the first 3.0 V6 appeared, Alfa specialist Andreas Tsolakas of Alfa Racing in Thessaloniki, Greece,
made an one-off special engine for a 75, based on the 2.5 V6 block, enlarged to 2.8 liters and raising the power output
to 190 bhp. Special cams and pistons were used, the CR was raised to 10,8:1 and larger injectors off the 75 turbo were
used, as well as the ECU off a BMW 3.3 L engine, adapted to the special engine to supply the extra demand on fuel. Later,
in 1990, another special engine was again made, this time based on the 3.0 V6 block, enlarged to 3,6 liters. That was
a very special preparation: Cosworth pistons and liners, 11:1 CR, specially prepared cams by C & B, ported head, hand
made exhaust collectors and the rest of the exhaust, again 75 turbo injectors and another BMW ECU, from a 3.5 L engine
and revised differential with 47% lock-up capability. The gearbox itself was a combination of 75 3.0 and 75 2.4 TD gears
and final drive. The final figures are about 270 bhp and around 30 kg of torque. Top speed on the 3.6 was about 250 kms.
In 1987 the Alfa 75 Twin Spark was sold in Switzerland in two different models: Twin Spark 2.0 and Twin Spark S. The
Twin Spark 2.0 was not as the known Twin Spark, but identical to the 2.0 carb. The Twin Spark S is identical to the Twin
Spark sold in Italy and abroad, with the rear spoiler on the trunk lid and so on.
In March 1987 The Alfa 75 1.8 Turbo Evoluzione was introduced. It distinguishes itself through following details from the
"normal" Alfa 75 Turbo:
-------------------------------------------------------------
Limited series of only 500. All were built in spring 1987
Only delivered in red
Front-grill was not in grey, but in red
6x15" Rims instead of the 14" rims, coloured red
Stickers on the side with grey background and black text "75 Turbo Evoluzione"
Wings were widened, side panels, front-spoiler and bumper all made from super-light GFK (according to Alfa
was the CD-value from 0,38 down to 0,33 reduced - The Evoluzione was the first 75'er with the small rear-spoiler,
which was later used in the series version).
Seat design was slightly altered
Stiffer springs and even stiffer suspension units
Thicker rear-stabilizer (from 21mm up to 27,5mm)
Larger wheel-bearings front & rear
The tow hook was moved
Redesigned "uprights" and front axle geometry
Exhaust-manifold with two-piece exhaust
Redesigned turbo
Strengthened main-bearings
Strengthened cylinder block
Strengthened cylinder head
-------------------------------------------------------------
Pistons which are 0,5 mm smaller, this then gives a cubic capacity of 1762 ccm. The standard from Alfa 75 1.8 Turbo is
1779 ccm. These measures were taken because the Evo was to drive in the group A (Carb, motors up to 3 Litre cubic
capacity). For the classification of the turbo motors is the conversion factor 1,7. By 1762 ccm this would give us 2995.4 cc
With the series bore this would have given the Evo 24 ccm more than legally allowed.
[source Evoluzione: Alfisti.net, thanks andré]
The British introduced the Veloce-versions in 1987. Those Veloce-versions were fitted with very nice special bodykits.
In 1990 the Imola was introduced, based on the 1.8IE. The 75 1.8 Imola was sold in Italy as INDY. The standard equip-
ment list was comprehensive. It had body-coloured side mirrors, side skirts and flared arches, body coloured front and
rear bumpers and the Twin Spark interior trim.
In 1991 the 75 Turbo Quadrofoglio Verde Serie Numerata was introduced on the Italian market. The extra features are:
a numbered aluminium plate on the dashboardunit, a Recaro interior and special light-alloy wheels. Alfa Romeo also
introduced a twin spark version of this car with the same extra`s.
In 1991 the Greek importer of Alfa Romeo imported a special version (the final) of the Alfa 75, it was called TROFEO, with
the 1.6 and 1.8 cat engines. It had body-coloured side mirrors, side skirts and flared arches, body coloured front and rear
bumpers, the Twin Spark interior trim, A/C and P/S standard on both engine versions, as well as front fog lights and
special 14 inch alloy wheels with center caps for the 1.6 and full bolt covers for the 1.8. This edition was fitted with the
amber front turn signals. It was available in the following colors: White, Red, Silver and dark Anthracite metallic. No
other factory extras (e.g sunroof or ABS) were available, not even if specially ordered. It was beeing sold in Greece until
1994, even after the Alfa 155 was introduced, people preferred the Alfa 75.
[source Greek specials: D. Organtzis, thanks Danny]
The French introduced the 75 1.6/1.8 Diva with a colourfull striping and a different boot spoiler.
Alfa 75 model year '92; after the launch of the 155, the 75 was produced in the 1.6 IE, 1.6 IE cat and 2.0 TD models. The
exterior was similar to the INDY / IMOLA / TROFEO, except the light alloy wheels "star design", and the interior was the
same of the T.Spark. The paint layout of the bumpers was the same as the first '86 turbo: the same colour of the body
except the lowest part, that was black.
jakuska17-04-2008 16:17:31 // 25002
http://www.alfa75.info/id76.htm
ezt nézzétek csak meg!!!!!
ezt nézzétek csak meg!!!!!
jakuska17-04-2008 15:56:50 // 25001
http://www.alfa75.info/id46.htm
ezen az oldalon van minden a gépekről... de sportwagonról egy szó sem....
ezen az oldalon van minden a gépekről... de sportwagonról egy szó sem....
Gábor(figi75)17-04-2008 15:43:39 // 25000
Csak,hogy ez volt 2,4 dizelben is mivel pont a cuccolós réteget célozták meg vele,és nem V6 volt,az tuti nem volt!!!
Igy marad a 2.0 carb, 1.8 turbó és 2,4 dizil változat,és szerintem nem 3-rom darab volt.
Igy marad a 2.0 carb, 1.8 turbó és 2,4 dizil változat,és szerintem nem 3-rom darab volt.
zolee14517-04-2008 15:30:10 // 24999
Csavarokat nem számolgattam. Ha mind szürke lenne lazán rámondanám, hogy csak egy db van a világon.:) Na jó, a turbó különbözik másban is mint a szín.
Robi17-04-2008 15:21:10 // 24998
Először kicsit szokatlan, de semmivel sem bénább, mint a GTV6 hátulról nézve. :)
Robi17-04-2008 15:18:18 // 24997
Robi17-04-2008 15:08:14 // 24996
A 990 az kurvasok, akkor tuti több maradt volna meg. Arról nem is beszélve, hogy nem volt sorozatgyártásban, ahhoz pedig nagyon komoly kapacitás kell, hogy 990 darabot legyártsanak egyénileg. Szerintem ha több van, mint ez a 3, akkor sincs több tíznél.
Kazes☻17-04-2008 14:22:41 // 24995
Szerintem qrva jók ezek a "kombik", imádom őket, ill. imádnám ha lenne pl. egy Giulietta-m, + 75-öm, de a 164-es is nagyon tecccccccc! :)))))
Gábor(figi75)17-04-2008 14:16:22 // 24994
Ez is engem támaszt alá,mint látható a képeken,hogy nem 2 db van a világon hanem 990 db amit én tudok és ott van a piros is ami spotosabb export darab! :-)
zolee14517-04-2008 12:40:22 // 24993
A felső két kép ugyanaz, (1). Az alatta lévő fekete-fehér, de felni alapján szerintem az a jobb alsó kép autója. Tehát az alsó kettő 2 fajta, vagyis összesen 3. Szerintem.:) Hogy melyiket ki csinálta, meg hogyan meg miként azt nem tudom, de mellette a leírásban van pár általam is érthető dolog: "2,0 carb (162 BF), 1,8i turbo (162 B1C), 2,5i V6 (162 B3)"
Az igazság meg odaát van, mint tudjuk.:)
Az igazság meg odaát van, mint tudjuk.:)
prooF_7517-04-2008 12:27:58 // 24992
Akárhogy is nézem, nekem az max 2 szín, az ezüst elég képlékenyen változtatja a színét megvilágítástól függően.:)
zolee14517-04-2008 11:40:08 // 24991
Jajó..lentebb már megvolt a link.:)
zolee14517-04-2008 11:33:43 // 24990
Tud valaki oroszul?:)) http://www.alfisti.ru/History/Giard/Giardinetta.htm
Ha lentebb görgettek van 75-ös is, 3 féle színben, szóval minimum 3 van...vagy az egyiket átfestették.:)
Ha lentebb görgettek van 75-ös is, 3 féle színben, szóval minimum 3 van...vagy az egyiket átfestették.:)
Saughassy17-04-2008 11:26:33 // 24989
"In 1986 at the saloon of Turin, a 75 sportswagon was introduced. It was built by the Italian caoch-builder Rayton Fissore
from Cherasco on a turbo base. Fissore introduced it as a Turbowagon and was planning to build it in small numbers,
but it never became reality.
"
Nekem ilyenem van most hirtelen (alfa75.info)
from Cherasco on a turbo base. Fissore introduced it as a Turbowagon and was planning to build it in small numbers,
but it never became reality.
"
Nekem ilyenem van most hirtelen (alfa75.info)
Saughassy17-04-2008 11:25:23 // 24988
Marcsak azert sem, mert Fissore cege gyartotta le a ket autot es nem az Alfa. Igy az nem is forgalmazhatta. Mindkét kép amit eddig felleltunk eu lokharitos, tehat az export mese mar csak emiatt is ingatag labakon all. Lehet, persze meg paran kedvet kaptak, de ugy tunik, hogy az Alfa bizony sosem gyartott ilyet.
Saughassy17-04-2008 11:19:58 // 24987
Saughassy17-04-2008 11:18:12 // 24986
Nekem is van egy regi ujsagfotom rola, tenyleg elkeszult. Csak sorozatgyartva nem lett, pedig szerintem sem ronda.
Gábor(figi75)17-04-2008 09:25:23 // 24985
Tényleg jó minőség lett,csak azt kár volt feltenni mikor kézifékkel szeretném pörgetni helyben a gépet! :-(((
Ha sperrem lett vóna hmm......
Ha sperrem lett vóna hmm......
Gábor(figi75)17-04-2008 09:23:56 // 24984
Pontosan olajsáros az alja mint az enyémnek,pedig az újszerű! :-))))
Lehet,hogy 900 db volt,tévedhetek én is! :DD...))))
Lehet,hogy 900 db volt,tévedhetek én is! :DD...))))
jakuska16-04-2008 23:13:01 // 24983
próbáltam átkonvertálni avi-ra... de hót pixel lett az egész, inkább igy hagytam, csak egy quick time kell hozzá, és megy is:)) én is megnézem minden nap még azótta legalább 1x:)))
Wickey16-04-2008 22:41:21 // 24982
legalább a nyámnyila Fészi is látja, miről maradtak le. :-)
Wickey16-04-2008 22:40:56 // 24981
Tényleg elég szép minőségűek a videók. Eltettük emlékbe :-)
Wickey16-04-2008 22:35:01 // 24980
Honnan tudod hogy dejzel, talán olajsáros? :-)))
Figi... legalább olvasnál utána a neten és ne erőltetnéd a hülyeséget. Oké, nagyon sok újat lehet nekem is mondani meg mutatni, mert ugye senki nem tudhat mindent, de azt azért pöppet kétlem, hogy 7, transaxle és internet mellett töltött év után bárki nagyon újat tud mondani ezzel kapcsolatban. Nem egy helyről lett megerősítve a két létező 75 kombi "legendája", ma is direkt utánaolvastam, kettő van, egy turbó (nemtudom mekkora, vélhetően 1.8-as), meg egy sima 2.0 (nem tudom, hogy TS, vagy sima Nord). A túróst turbowagonnak, a 2 lityist sportwagonnak hívták.
Az angol wikipedián is így szerepel, ami ugyan nem mindig autentikus, de elég látogatott oldal ráadásul szabadon szerkeszthető. Ha lett volna 9ezer autó, akkor arról legalább 90ezer de inkább több ember tudna, ezt azért elfogadjuk, nem? Azok közül nem hiszem, hogy akár egyetlen egy ne tévedt volna el a wikipedia bejegyzés közelébe, hogy kijavíthassa.
Figi... legalább olvasnál utána a neten és ne erőltetnéd a hülyeséget. Oké, nagyon sok újat lehet nekem is mondani meg mutatni, mert ugye senki nem tudhat mindent, de azt azért pöppet kétlem, hogy 7, transaxle és internet mellett töltött év után bárki nagyon újat tud mondani ezzel kapcsolatban. Nem egy helyről lett megerősítve a két létező 75 kombi "legendája", ma is direkt utánaolvastam, kettő van, egy turbó (nemtudom mekkora, vélhetően 1.8-as), meg egy sima 2.0 (nem tudom, hogy TS, vagy sima Nord). A túróst turbowagonnak, a 2 lityist sportwagonnak hívták.
Az angol wikipedián is így szerepel, ami ugyan nem mindig autentikus, de elég látogatott oldal ráadásul szabadon szerkeszthető. Ha lett volna 9ezer autó, akkor arról legalább 90ezer de inkább több ember tudna, ezt azért elfogadjuk, nem? Azok közül nem hiszem, hogy akár egyetlen egy ne tévedt volna el a wikipedia bejegyzés közelébe, hogy kijavíthassa.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
373
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?