Forum >> 75-90

kando.12-05-2006 23:20:45 // 12328
VM96A02303
Robi12-05-2006 22:54:32 // 12327
Ezt én sem értem. A tiedben melyik motor van? A zöldkártyán rajta van a motorkód.
kando.12-05-2006 22:50:17 // 12326
Csak nem értem, hogy a gyári adatnak megadott 3400-3800 ford közé ír 2,5 füstölést, a mértre pedig (3760) 0,19-et írt.
Robi12-05-2006 22:44:15 // 12325
thx A fordulat értékeket értem, a többit nem valószínű. :)
Robi12-05-2006 22:43:08 // 12324
Nem egészen. A szervótlan szervós kormányművet nehezebb tekerni, mint a GTV kormányművet. :) Ezenkívül van egy holtjátéka is, ha nincs meg az olajnyomás.
kando.12-05-2006 22:41:55 // 12323
Hát én nem értek ennek a metódusához, de prászor kipörgette max körüli fordulatig... Aztán utána betett valami hőmérőt az olajnívópálca helyébe és úgyis megint mért egy jó ideig, meg kipörgette 3K fölé... de valahogy csak meglett.. amit írt számokat a kártyámra, Te érted ? (amúgy jobbulást beteg kolléga!!)
Robi12-05-2006 22:40:08 // 12322
Kétféle dízellel csinálták a 33-asokat: VM82A: Teljesítmény: 54 kW (74 le) @ 4000 rpm Rated no load speed: 4000 rpm VM96A: Teljesítmény: 62 kW (80 le) @ 4200 rpm Rated no load speed: 4550-4850 rpm
Robi12-05-2006 22:34:39 // 12321
??? Az a dolga. Sőt. A smoke-tesztet úgy kell csinálni, hogy 1 másodpercen keresztül a rated no-load speeden forgatják a motort. Öööö... izé... Szóval... Füst vizsgálat, vagy mijafene, meg végfordulat. :) Egyedül azért nem forgatták addig, mert féltek, hogy szétesik. :) És ez ugyan mulatságosan hangzik, de komoly. :)
kando.12-05-2006 21:40:37 // 12320
Köszi! :) Lehet, hogy a motor még nem olyan szar, mert elsőre meglett, vagyis szóval a rendes tarifát fizettem csak, nem kellett ,,extrát'' :)) Bár az fájt, hogy szegénykét kipörgeték 3800-ra...
Willy12-05-2006 21:33:14 // 12319
Ezek a hülye rövidítések.... :-)))) Grat. :-)
kando.12-05-2006 21:32:01 // 12318
Vajon milyen :)) zöldkártya... ;-)
Willy12-05-2006 21:20:42 // 12317
Nem tudom mi baja lehet. Ez már az ami a 75-ön volt. Asszem elviszem felújíttatni valahova azt ami benne volt, akkor talán jó lesz. Milyen zk sikerült?
kando.12-05-2006 21:05:26 // 12316
Felújítani, vagy tömítéscsere vagy mifene nem segít azon a szivattyún ? Vagy mi a baja? Beírom ide is, sikerült ma a zk :-)))
Willy12-05-2006 21:02:43 // 12315
Minek ahhoz GTV kormánymű? Ha kiiktatom a szervót akkor ez is ugyanolyan, nem? :-)))
Tocsa12-05-2006 21:01:18 // 12314
Nem kellene egy speres váltó?
Robi12-05-2006 19:33:22 // 12313
Kuplunk? :))))) Majd visszatérünk rá, ha kicsit összevakartam magam. Egyébként főhengert (felső), vagy munkahengert (alsó) szeretnél cserélni?
Gábor(figi75)12-05-2006 19:14:30 // 12312
Nah,jó!:-) Minden pénteken Szegeden,Orosházán vasárnap!:-) A kuplunk henger,Robi???
Robi12-05-2006 17:41:04 // 12311
Megoldás: GTV kormánymű + konditerem :)
Willy12-05-2006 17:31:58 // 12310
Van egy rossz és egy jó hírem: A rossz, hogy a szervószivattyú csere nem sok mindent oldott meg, megint ömlik belőle az olaj. :-(( A jó pedig az, hogy a motor egyáltalán nem eszi az olajat. Kb 6000 km alatt fogyott belőle 4-5 dl. :-)
Robi12-05-2006 15:49:24 // 12309
Oks, ha nem gátas, akkor vedd úgy, hogy megegyeztünk. :)
Robi12-05-2006 15:48:10 // 12308
Olyan hulla beteg vagyok, hogy alig élek. De ha gondolod, egyszer nyélbeüthetünk egy ilyen Szegedengyorsulós bulit. :)
ghosty912-05-2006 11:56:09 // 12307
"Este gyorsulás Szegeden" Mikor, hol szokott lenni?
prooF_7512-05-2006 11:06:14 // 12306
és az enyémet meg nem veszi meg senkiii?:'( pedig kéne a lé a felújításra, most nem vagyok nagyon eleresztve anyagilag... Én úgy gondoltam, h 8pénzért a hengerfejet, ha valakinek kell.. Ja és bp-n akár ma is jó nekem:)
Gábor(figi75)12-05-2006 08:25:19 // 12305
Nah,akkó gyere le,hozzál sok pénzt "15" ezret és leszedjük neked adagolóstol!:-) Sztm annyiért oda fogja adni!:-) 3-4 ezerből megjárod,ha taposom én annyiból megjárom Pestet,de a srácnak van 200 ért forrása is,úgyhogy csak annyit tankolj,hogy itt veszel olcsóbban anyagot,így lessz neked jó és olcsó is! Jah,és mikor tudnád beválalni a kuplunk munkahenger cserémet,itt megcsinálnád,Bandi adott 1 kf hengert,azt kellene feltenni!:-) Este gyorsulás Szegeden én ott leszek,ha ma lejössz teis ott lehetsz!:-)
Wickey12-05-2006 08:14:20 // 12304
lent van az fél perc alatt. Nem egy HF hanem egy GARNITÚRA HF kell robinak. Vagyis mind a négy. Véleményem szerint nem tanácsos mixelni a hengerfejeket. Négy egyforma korú, együtt futott hengerfej az igazi. Mellesleg, Robi, az adagoló nemjó? Gondolkodj el azon is. 10 rugót csak megér az adagoló a négy hengerfejjel :-PPPP
Gábor(figi75)12-05-2006 07:41:47 // 12303
Hát mennyit ér,mert nem az enyém,de komplett adja a srác a vasat,vagy bontja is,én már vittem cuccot,de nemtom a hf mennyit ér rajta!:-) Mind kell,vagy csak 1 hf? Jah,és ha adja,lekell szedni!
Robi11-05-2006 19:13:18 // 12302
Na akkó adod, vagy nem adod? :) És ha igen, akkor mennyiért? Minél hamarabb meg szeretném csinálni a verdát, mert a hajtókarcsapágyak nem komálják a háromhengeres üzemmódot. Ráadásul így zabál, mint az állat.
Gábor(figi75)11-05-2006 18:28:15 // 12301
Még nemtom,járó motoron van!:-) Willy!!! Sz@rd le,hogy füstől az benne a boén! DD.. :-) Az enyém odaver és kolytol mint az állat,de nagyot lép,és ettől megnyugszom!:-)
Robi11-05-2006 17:52:25 // 12300
Majd csapágyasra rakod azt is... :P
Wickey11-05-2006 17:06:19 // 12299
pénteken este motorcsere a GTV-ben... asztakkor énisénisénisénis.... :-P
prooF_7511-05-2006 13:21:20 // 12298
ok, még gondolkozok az áron, majd felhívlak ha megvan!:)
Inner Circle11-05-2006 12:16:38 // 12297
Jelentem tegnap óta újra szól a hatlövetű, azaz 75 Milano V6-tal furikáztam :-)
Willy11-05-2006 11:52:48 // 12296
Fogyasztás növekedést még nem tapasztaltam. És teljesítmény csökkénést sem. Viszont ahogy észrevettem az idő melegedésével egyenes arányban nő a füstölés mértéke. :-)))) Más: Kioperáltam a 75-ből az önindítót és a bakokat. Ma elviszem az önindítót egy szakihoz hogy nézze meg és ha kell újítsa fel. Nem akarom hogy zsákbamacska szerűen legyen berakva.
Robi11-05-2006 11:48:06 // 12295
Ha feketén kormol, az csak jót jelent. :) Ha nincs teljesítménycsökkenés, vagy nem nőtt a fogyasztás, akkor ne idegesítsd magad miatta. :)
Willy11-05-2006 11:42:06 // 12294
Azt vettem észre az autómon, hogy elkezdett kormosan füstölni. Ez mitől lehet? Adagolón nem lett állítva.
Robi11-05-2006 11:14:09 // 12293
Mennyiért? És jók?
Gábor(figi75)11-05-2006 07:51:00 // 12292
Hmm,minden lehetséges!:-) De speer nélkül nem az igazi sajna!:-( Amúgy igen,nagyon ott van a verda,igaz zabál is most,8-9 lityit bekapja az tuti,de nagyon megy a verda!:-) Robi,hengerfej itt is van,ha kell!:-)
Robi10-05-2006 23:43:02 // 12291
Hja. Lekapja a jobbos féltengelyt, meg a jobbos féknyerget, mi meg átmegyünk, kivesszük a difit, és jóóól lehegesztjük neki. :) Aztán mehet a pörgés ezerrel. :)
Robi10-05-2006 23:40:07 // 12290
Agyalj ki egy összeget, és add meg a számod, vagy hívj fel! Előre is köszi.
Tocsa10-05-2006 21:14:55 // 12289
ÜDv mester nagyon belehúztál ennyire patent lett a verda?? Még lehet hogy te is tartasz egy kis gumiüstölést !!!! ;-))
prooF_7510-05-2006 19:28:45 // 12288
Jaaaaj, hát mér nem ezzel kezdted?:D Itt áll nálunk a donornak hozott kasztni, benne egy 2.0TD motorral! Hát akkor, beszélhetünk a részletekről is akár..
Robi10-05-2006 17:30:56 // 12287
De, jó. Van?
prooF_7510-05-2006 17:27:55 // 12286
A 2 literesé nem jó?:)
Robi10-05-2006 17:05:54 // 12285
Valahogy biztos megyek.
Robi10-05-2006 17:05:10 // 12284
Hézag jó, azt mértem. Viszont már ki is fúj, a szívó és kipufogósor felé. Úgyhogy tuti hengerfejes. Szóval nincs valakinek egy garnitúra jó hengerfeje? :)
Gábor(figi75)10-05-2006 11:22:12 // 12283
Sajnálom haver!:-( Azért még bírjon ki 1 hónapot,mert beszarok ha tesem jössz el a nagy megmérettetésre!:-) Jah,elfelejtettem tegnap leírni,hogy 200 km a vége az öreg vasnak!:-)
Zsót10-05-2006 10:29:11 // 12282
Köszi!!!!
Buddha10-05-2006 00:17:41 // 12281
Inkább szelep lesz sajnos :-((( Hamar nézd meg, hátha csak a hézag kevés. Így elég a pereme.
Robi10-05-2006 00:14:33 // 12280
Az enyém meg újabban terhelés nélkül háromhengerezik. Megmértem a kompresszió végnyomásokat, és a 3-as hengerben nincs kompresszió. Holnap kiderítem, hogy hol szökik meg. Nincs kifújó hangja, úgyhogy vagy gátas a hengerfej, vagy eltörött egy kompressziógyűrű. Egyiknek se örülnék. Ha sokat szaraxik még velem ez a motor, akkor bepöccenek, és berakok a helyére egy 3.0 V6-ot. Mindennapi mászkálós autónak meg veszek egy 164 V6-ot, és elgázosítom. Oszt majd leshet, mint hal a szatyorban. :)
kando.09-05-2006 22:51:08 // 12279
Szuper, na akkor gratula a géphez! ;-) Enyém is a szombati műtét óta egész másként viselkedik, sokkal jobban megy és végre hallom a túrbót is :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.