Forum >> 75-90

Tocsa10-07-2007 20:49:37 // 19378
A ts hajtáslánc elég jól bírja a v6 -ot a Mareknak asszem neki az van alatta !
A turbós megoldás kicsit egyszerűbb mint a hengerfely +vezérlést buzerálni elég nehéz ügy lásd a kizzo kocsiját eleget szenvedtek vele a Bélával elmondása szerint és egyáltalán nem volt olcsó játék! Tehát a turbó szerintem járhatóbb út ha az ember nem akar gigantikus lóerőket! A Piri cartárs nekem azt mondta hogy pl ő csinált sima 2.0 nordból turbósat csupán hengerfely tömcsi cserével na meg egy kisnyomású túrbóval és
közel 200 lovat produkált !!! motort nem kellett nagyon szétbontani! Utcai használatra bőven elég a max 1 bar turbónyomás!
Gábor(figi75)10-07-2007 20:18:08 // 19377
Oh,is mit fogsz vezetni ha meglessz? :-)))
Gábor(figi75)10-07-2007 20:17:29 // 19376
Majd hívjál fel megbeszéljük!
Vikking 31110-07-2007 18:58:12 // 19375
Csaó! Nekem ma volt az elméleti kresz vizsga, és sikerált :D Szal sok sikert holnaphoz!
prooF_7510-07-2007 18:54:45 // 19374
Sokk sikert! Azér a kresz még nem minden, utána 2x meg kell küzdened a nem mindig jó indulatú vizsgabiztosokkal:) Válaszz hátsókerekes oktatóautót!:D
prooF_7510-07-2007 18:52:48 // 19373
Igen, meg lehet hogy versenyek is;)
Az nagyon jó lenne ha valahogy eljutna hozzám az a görgő, mert eddig akinek ilyenje volt, annak vagy 4db-os szettben, ha 1db volt akkor meg vagy 5.5" széles, vagy 4 csavaros://// Ha essetleg el tudna jutni a jövő hétvégi talira, az nekem nagy örömet okozna:) Jah, meg a tető szélére való díszlécnek is örülnék. Azért 1k-t kérsz ugye?
zolee14510-07-2007 18:24:56 // 19372
Ha már volt akkor bocsi: Totalcar teszt: Alfa75
krys10-07-2007 18:13:16 // 19371
Nah holnap 14:45-kor Kressz vizsga... :S ÉS nemsokára végre lesz jogsim :P wáááá
Gábor(figi75)10-07-2007 18:04:18 // 19370
Különleges alkalom,az 1 tali lehet csak! :-)
Én láttam nála,tényleg van neki,elhozhatom!
prooF_7510-07-2007 18:02:22 // 19369
Igen. Már csak egy kasztni, futómű, kardán, váltó, motor kell hozzá:)) De ha tényleg 2 turbós v6 lesz, akkor az csak különleges alkalmakkor lesz használva... szóval még a távlati tervek között szerepel.

Harit kérdeztem a felniről, azt mondta megpróbálja megkeresni, azóta nem jelzett vissza. Lehet hogy megkérdezem, hátha elfelejtette...
Gábor(figi75)10-07-2007 17:52:06 // 19368
Az tuti lenne,de te úgyis építed a turbós változatot,nemde? :-)
A felnit nem kérdezted meg amit ajánlottam? :-O
Gábor(figi75)10-07-2007 17:48:24 // 19367
Én vennék 5cm lóerőt,hol lehet azt kapni? D.. :-)))
Gábor(figi75)10-07-2007 17:44:58 // 19366
Fenöttél,mikor történt ez? DD.. :-))
Azért néha nem árt,a sértésekből meg nem mindenki tanul!
A HF-ezés 4 hengerre értednő,szereléssel,beállítással,sallangokkal,tömi nélkül 10k ért,ha valaki olcsóbban csinálja,csak oda viszem az enyémet! :-)))

A 200 LE a TS-be, az meg milyen álatfajta,ez olyan mint a WM dizelem 125 LE-vel!:-))
Marek10-07-2007 17:36:22 // 19365
a többit hozzá kel tenni egyébbel!

Gondolsz itt plusz két hengerre, meg plusz 1000 köbcentire haver?!

Amúgy gyári V6 12v motort, ha megcsipszelsz is, őrülhetsz ha hozza a 200 lovat!

Néhányan úgy dobálóznak lóerőkkel mintva centire lehetne csak úgy venni!
prooF_7510-07-2007 15:50:54 // 19364
Na ja, ha már feltöltő kerül a képbe, akkor lehet ügyeskedni. De az a hátulütője ezeknek, hogy a dugókat, csapágyakat, stbket a gyári teljesítményre tervezték a motorban, úgyhogy a nagy terhelés hamarabb "szétveri" a cuccokat a motorban. Persze Te ebből a szempontból jó helyzetben vagy, mert nem rég lett generálozva a motorod. Viszont a túróhoz kell alacsony kompressziós dugó, tehát meg kéne bontani a blokkot ismét. Na meg ott lesz a turbólyuk is, persze kis nyomásnál nem olyan gáz, de kis nyomás=kis teljesítmény:)! Ha nekem lenne frissen generálozva a mocim, akkor inkább a hf-en alakítgatnék, amennyit csak lehet, meg a vezérlést hozzáigazítanám+egy barátságos kipuff rendszert alá, az a teljesítmény meg bőven elég lenne a sima ts hajtásláncnak+futóműnek+fékeknek.
Tocsa10-07-2007 15:11:17 // 19363
Akkor meg egy kisnyomású túrbó +egy kis ecu átprogramozás! És kész!
prooF_7510-07-2007 14:55:02 // 19362
Ez nagyon szépen mutat, főleg a nyomatékgörbe, már a 2.5V6 szintet hozza. Meg az a vásárlói vélemény is jól hangzik, persze fékpadon gondolom nem mérték ki neki hogy pontosan mennyit hozott a chip. De Kizzo korábban leírta, hogy egy chip magában mennyit ér: kb semmit. Az igaz hogy a TS-nek az égéstere, meg a hengerfej-kialakítása is ideálisabb mint egy nordnak, de azt nem hiszem hogy ennyi tartalék lenne benne simán egy ecu átprogramozással. Kizzo olyasmit írt, hogy egy komolyabb vez.tengellyel, meg optimalizált járatokkal+átprogramozással kb 170le hozható ki belőle. Gondolom ehhez az kell, hogy a nyomaték nagyobb fordulatig legyen kellően magas, szóval a tiltást ki kell venni vagy feljebb kell tolni, úgy 7000rpm-ig. Viszont az elfokolt vez. tengelynek meg az a negatív hatása lesz, hogy alul sokkal gyengébb lesz a gép.
Szóval ez elég hihetetlen, hogy némi szoftveres állítgatással egy 2.5V6-nál erősebbre felhoznak egy sima ts motort... Szeretnék benne hinni én is, meg abban is hogy az a sufnituning vasalódeszkás vas tényleg 200le-s, de elég kicsi esélyt látok rá.
Tocsa10-07-2007 13:31:12 // 19361
Mondom hogy be volt álva mint a gerely becs szóra a végére meg csak én voltam józan
mert én vezettem pechemre de én kaptam egy üveggel ajándékba engesztelésül! :DDD
Wickey10-07-2007 13:26:33 // 19360
muhahaha :-)))
le is kortyolta? :-)
Tocsa10-07-2007 13:20:48 // 19359
Bocs a kisbetűért Robi.! :)
Tocsa10-07-2007 13:19:50 // 19358
Itt lehet megnézni a chip tuning adatokat TS re tehát a robinak igaza van 160 le chippelve
a többit hozzá kel tenni egyébbel!
http://www.squadra-tuning.com/EN/EN_alfa_75_20.htm
Tocsa10-07-2007 13:06:41 // 19357
A telefon miatt bocs órán voltam a suliba !
Akkor csúnyán félreértettelek sajnálom én már fátylat is borítottam rá elnézést kérek!

A borral kapcsolatban meg a sztori hogy dolgoztunk tokajban egy borkombinátban vagyonvédelmi rendszert szereltünk és a kolléga a vizes hordót felcserélte a borossal amibe ideiglenesen tárolták a bort , tehát szerencsésen megmosta az arcát benne bár már nem volt beszámítható állapotban! :DDD
Halesz10-07-2007 12:11:21 // 19356
És jó érzés, hogy hivatkoznak az alfaamore-ra :))) Remélem tag lesz az illető :) Vagy már az? :)
Wickey10-07-2007 12:05:14 // 19355
Hja. Egy direktszűrő, és valami sport(osabb) kipufogó felhelyezése után megchippelve a 148 helyett a 160 még úgy elérhetőnek hangzik. De ez a 200 több mint vicces.
Wickey10-07-2007 12:03:07 // 19354
Mosakodásra? Jóvan, egy kád fürdővizet tegyél már félre ha arrajárok :-P

A szarral gurulás és a szarral gurigázás között meg van némi különbség.
Gyanítom hogy itten félreértés esete forog fennt:
Nem szokásom konkrét emberek konkrét autóit fikázni, cserébe elvárom hogy az én fostartályaimat se sértegessék. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem veszem a számra például de nem kizárólag: a VM dízeleket, a VW-ket, a 33-asokat, a négyhengeres szívó benzinmotorokat, satöbbi satöbbi.
A szarral gurigázás ellenben a szarakodás, baszakodás, kicsinyeskedés szinonímája akart lenni.

A bank nekem nem 100ezret vesz ki, hanem 110-et, ráadásul én "csak" egy szakadt panellakásban lakok. A többi stimmel.

A sípoló bábuk szerencsére nálam még nem játszanak, de ami késik nem múlik :-))))

A direkt sértés témakörét lásd fennt. Úgy veszem észre félreértés esete forog fennt. Telefont mé'nem veszed fel? :-)
Tocsa10-07-2007 11:41:16 // 19353
Lehet hogy használna! :DDD

De én már felnőttem igy 30 után nem verekszem és amit írok azt sosem sértésként csak utaláskén írom remélem értitek :)
Robi10-07-2007 11:40:16 // 19352
Kizzo autójából kiindulva eléggé képtelenségnek hangzik, hogy egy sima chiptuninggal 200 pacit kihozzanak egy TS-ből. Mondjuk kb 160-at még elhinnék, de már az is sok.
Robi10-07-2007 11:38:17 // 19351
Szerintem lassan válasszunk két csapatot, és rendezzünk tömegverekedést. :)))
Tocsa10-07-2007 11:27:31 // 19350
Na látod vazze!!! :PPP

Ja csak annyit hogy errefelé aTokaji aszút csak mosakodásra használjuk nem dicsekedésre, mert annyira unjuk már tudod sok van belőlle! :PPP

Ja és a ' szarral gurulásról ' annyit hogy én nem anyuciéknál lakom hanem a saját házamban és ha álna még vagy két zsír verda a garázsba nyugodtan csinálgathatnám és még pénzem is lenne rá ha a bank nem venne ki a zsebemből havonta százezret na meg
egyedülálló lennék és nem lenne két gyermekem akit etetni kell!

Utóbbit nem bánom igaz én szívtam a véredet elnézést ha megsértettelek de nem annak szántam viszont a nagyképűsködést és a direkt sértést ( szarral gurulás) nemértem !

Nem haragszom egyébként majd megiszunk rá valamit ! :)
Ja a Jégert én is ismerem na meg az általad írt söröket is mivel az öcsém szokott hozni tehát berúghatunk ha gondolod! :)
Wickey10-07-2007 10:57:47 // 19349
Hogy én mi a gecinek vettem 200 lóerős 3.0 24V-t, pedig csak egy 2.0TS-t kellett volna megchippelnem.... :-PPPPPPPPPP
Attie10-07-2007 10:57:21 // 19348
Már olvastam az újságban is erről a 75-ről. De ez a cikk is tök jó volt :)
Tocsa10-07-2007 10:38:18 // 19347
Annyit a 200 lovas Ts ről hogy nem lehetetlen má bocsánat! A gyári chip tuninggal elvileg
170 lovat igérnek és plussz nyomatékokat majd belinkelem a grafikont!
Ezután már csak egy kis hengerfej járat optimalizálás és kész esetleg vezérlés piszka!
Ha ezeket megcsinálta a srác akkor szerintem igaz !

A végszó csak annyi hogy egy soros négyhengeres mociból is sokmindent ki lehet hozni
kis ráfordítással tud annyit mint egy v6 alapból! Nem kell lebecsülni!
Persze a v6 az v6 de azt azé jobban kell tankolgatni!
Tocsa10-07-2007 10:28:24 // 19346
Üdv mester a hengerfelyezés a 10000 anyaggal együtt értendő?:D
Amúgy 15000 hufért egy egész sort lehet venni nem egy darabot csak a megfelelő helyen kell keresni! :D Ja és ez nem vicc!
DE egyébként a Robi árai egyáltalán nem drágák na meg a gépmunkát is bele kéne számolni ugye mert síkolás nélkül nem illik hengerfejet felrakni!

A fateromnak a skodáját annakidején 40000 huf ért hengerfeljezték meg ! És a tömítést is ő vitte annyi hogy kapott hozzá négy hf csavart és ez egy olcsó szervíz volt!
Gábor(figi75)10-07-2007 09:15:27 // 19345
Nagyon kellemes cikk,és jó vétel ennyiért nagyon megéri! :-)
ghosty910-07-2007 08:30:13 // 19344
Hehe, a "szegedi tanarember autojat" ismerem. :-) (Meg a tanarembert is, ennek reven.)
Balage10-07-2007 08:27:37 // 19343
Meg is lepődtem volna rajtad, ha nem így tettél volna! :P
Wickey10-07-2007 08:17:19 // 19342
ugyanmár ez a reggeli kávé előtt megvolt :D
Balage10-07-2007 08:06:35 // 19341



Klikk a képre.
Wickey10-07-2007 05:15:48 // 19340
hát, szerintem kurvára meg fogsz fázni két nappal előtte a légkonditól. --> betegszabi.
Kérdés hogy mennyire kultiválják ezt a kollegák. :-)))
Tiby09-07-2007 23:57:37 // 19339
Ide is ,szép-jó estét! Mindenkinek!
Pec09-07-2007 23:55:17 // 19338
Elutasították a szabadságomat. kezd elegem lenni. Majd még írok megtudom-e oldani.
UFO09-07-2007 20:24:14 // 19337
Sárga,de nem vettem,hanem kaptam.
Egyenlőre megfelel(műszakira),aztán leszeretném cserélni.
Gábor(figi75)09-07-2007 19:47:49 // 19336
Nem 1-ből pattan az el,csak ha feszül szépen fokozatosan elpattan!
Fehéret vagy sárgát vettlél?
krys09-07-2007 19:15:35 // 19335
Hát mint mindenre :):):)::):)! Amugy nem is vettem volna észre magamtol mert egyik oszt.társam mondta h : " nézd má hátul mien" :D Aztán néztem egy nagyot és beindult afantáziám... Jujjj téllleg akkor én már tudom a technikát is :D!!! lohol
UFO09-07-2007 19:13:52 // 19334
Köszi,azért megpróbálom.
Legfeljebb félszemű leszek.
Wickey09-07-2007 19:09:43 // 19333
najó, de tudod hogy arra is megvolt a magyarázat... :-P
krys09-07-2007 19:08:22 // 19332
Ja egészen addig amig telibe nem kaptál egy kisbuszt... :D
Wickey09-07-2007 19:07:29 // 19331
Már akkor jó vétel, ha utána járva marad a motorja! :DD

LOL!
Gábor(figi75)09-07-2007 19:01:22 // 19330
Érdemes 1-ben kivenni,mert akkor tudod szépen összepattintani,nem tart tovább külön mint 1-ben!
Ha szorosra húzod a búrát,lepattan a fenti széle,sajna!
UFO09-07-2007 18:42:40 // 19329
Valaki tud segíteni!?
Index cserekor a fényszórót is ki kell szedni,v. kijön anélkül is?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.