Forum >> 75-90

Gábor(figi75)01-05-2008 13:31:10 // 25378
Hát ez az,azért mindíg jó előre jelzi ha valami gond van-lessz vele,de az útszélén nem hagy ott!!!
Csak lassan megunhatná és végre minden tökéletesen mőködne ahogyan én szeretem,csak addig piszkálom míg nem találok rajta valami szerelni valót!!! :-)
Gábor(figi75)01-05-2008 13:25:19 // 25377
Ne izgulj én már rég megmutadtam!:-)))
Hajrá.....
NaTo01-05-2008 12:31:56 // 25376
Persze, nem drága: 45 ezer pénz...
Amit most vettem meg!!! Hát tudod mikor veszek újra!?
Kell egy hibátlan alapméretes főtengely...bár abból is kettő féle van.
Tocsa01-05-2008 12:01:14 // 25375
:)))

A suzi tift 1 évet bírt ki anno a cégemnél újonnan vették! :)
Hát volt ütve rendesen és meg is halt a motorja!! :)))


Amúgy a helyedben én szétkapnám a mocidat ha nem akarnék tuningolni és felybe basznám a főtengelyel az ürgét akitől vettem ! Adjon egy 3.0 ás ét és kész utánna gépműhely és ha szerencséd van a csapágyakat talán átrakhatod de mondjuk új csapágyak az igazi nem észvesztően drága!
Tocsa01-05-2008 11:56:13 // 25374
Na azért a dízzel is elmegy 800 e km -t ha hiszed ha nem csak ésszel kell használni
na meg 5000 en ként olajcsere + kopáscsökkentő adalék!

és egyébb salangok! :)

A v6 az a tuti csak kissé sokat fogyaszt a városban! :(
NaTo01-05-2008 11:54:20 // 25373
Kinek a pap, kinek a papné...
Marek! Te ne legyél bizonyos abban, hogy egy suzuki motort nem tudok megölni. :)
Hozzám képest Uri Geller a kanalas trükkjével egy szerencsétlen kezdő! Az én közelemben eltörnek a főtengelyek. Sőt! 3.0-ásból 2.5-ös lesz! Tudok érintés nélkül főtengelyt is törni! Ezt csináld utánam Uri!
Tocsa01-05-2008 11:53:28 // 25372
NA akkor kurva nagy mázlid volt eddig! :)
Szerencse Gábor nemde?

ÉN a kardánnal jártam most így úgyhogy áll is a kicsike ! :(
A végében oda vissza járt a tőcsavar az anya meg beesett a lendkerékházba! :(
Még jó hogy nem vert mindent szét már csak egy csavar fogta a háromból!
jakuska01-05-2008 11:26:54 // 25371
Ugy ahogy te a v6 hoz, én a 2.4 hez ragaszkodom. Szeretem ezt a gépet, és ha van miből, és van ki megcsinálni, hát akkor über legyen!:))
Marek01-05-2008 11:17:46 // 25370
Veszünk neked kettő 1.5-ös garis Suzi motort és összeheggesztjük V8-nak azt mehetsz, azt öld meg!!!! :))
Marek01-05-2008 11:16:11 // 25369
"Nekem a csattogás jön be:))"
Akkor neked Wick V6-ja bejönne! :))

Már bebízonyították rég.... De tudod az élettartam, és az üzembiztonsági mindíg csak egy V6 mellett szól! :)))
jakuska01-05-2008 11:06:17 // 25368
Nem szeretem a benzines kocsikat.... ez az egyetlen bibi az egészben:)) Nekem a csattogás jön be:)) Szeretném előbb utóbb megmutatni,hogy egy diesel is tud annyit, vagy többet mit egy v6...
Marek01-05-2008 10:58:22 // 25367
Aztán mire kész lesz minden és megnézed a lap alját rádöbbensz :
ennyi pénzből már vehettem volna egy jó Amerikát is, és tényleg! :)))
Tuning ide-oda, egy ami biztos: a V6 nem hazudik.....
jakuska01-05-2008 10:46:32 // 25366
Tegnap úgy fél óra beszélgetés után Mesterrel, arra jutottunk, hogy a gépem felújjítása abba a szakaszba lépett, hogy most már megvan az alap egy kis tuninghoz....
1. Azon gondolkozunk, hogy ha már sikerült egy 2.4 es váltót szereznie mesternek, akkor megpróbálnánk speernek megépíteni, bár ezen még gondolkozni kell, hogyan.... próba szerencse, aztánlehetne pörgetni:)) Ezen kívül kapna egy 2.4 td mjet turbót, valamint átalakítanánk az adagolót, de ez Mester titka hogy mire és hogyan, ő talált ki valami extra dolgot, amitől a fiatja is megtáltosodott.... Ha össszeáll a gép, egy fenevad lesz remélem! Meg azt is remélem, hogy alázni fogom a népet vele:)))
NaTo01-05-2008 10:33:50 // 25365
Ezze egyetértek! Át kell ezt gondolni.
Marek01-05-2008 09:45:46 // 25364
NaTo:
A 2.5 V6, a 3.0 V6, és a 2.0 TD, valamint a 2.4 TD motortartó bakja ugyanazok!
Csak a kábelezés, a kompjuter, a műszerek, az üzemanyagrendszer, a hűtő, meg még 100 dolog tér el a dízelnél a benzinestől, úgyhogy szerintem ezt felejtsd el....
Marek01-05-2008 09:42:16 // 25363
A kábelköted hossza és kialakítása ( oldalágak, mellékvezetékek ), teljesen más mint a hosszmotorosnál, ergo nem fog stimmelni, evvel és ehhez hasonló "apró" kis szopásokról sem szabad elfeledkezni azt gondolom!
NaTo01-05-2008 08:01:30 // 25362
SZerintem te az én ellenpéldám vagy. Szerencse fel! :)
Ha én így megúsznék mindent...
NaTo01-05-2008 07:59:17 // 25361
Az a V6 kínálás nem most volt, hanem kb. 3 hónapja. És fogalmam sem volt róla, hogy Ing.-ről beszélsz! Ez a mondatom most jó lett, mert nincs benne a faszom. :)
Saughassy01-05-2008 07:35:42 // 25360
De most komolyan olyan marha sok V6ot kinaltak neked az utobbi napokban, hogy nem birtad kitalalni? :)
Gábor(figi75)01-05-2008 07:31:35 // 25359
Eltettem a csavart majd fenyképet is csinálok róla,hogy mi zörgött a motoromba 4 éve folyamatosan mire tegnap széthúztuk az elejét,hogy kicseréljük az olajszivattyút,mivel másra nem is gondolhattunk volna,de NEM az volt a szopás!!!
Szóval a közkerék csavarjai ami főtengely és az adagoló között hajt és közvetít,nos azokoknak a rögzítő csavarjai vagy nem voltak meghúzva,vagy egyszerűen fellazult amit nem igen hiszek,és szépen darálta a csavarokat a kerék belső pereme olyan szinten,hogy már a csavar feje szétvolt kopva és elvolt gyalázva a szára is!!! :-O
Teljesen lutti volt,hogy mikor kapja be a fogak közé mondjuk 4 ezres folrdulatnál a csavarokat,és akkor elszál az egész verda az tuti!!! :-(
De mentségére mondva,még így is minden tiszteletem az ővé,hogy eddig bírta szinte úgy,hogy nem volt rögzítve a kerék csak a közvetlen fogak kapcsolata tartotta a helyén!!!
És minden nyírást kibírt amit csak kaphatott tőlem!!! :-))))
Gábor(figi75)01-05-2008 07:21:13 // 25358
Kb annyiba fájna mint 1 új főtengely!!! :-)
NaTo01-05-2008 00:28:32 // 25357
Kéne egy hengerfejes, törött hüvelyes, leégett, kettétört főtengely medál.
Az valamennyire reprezentálná az eddigi szopásaimat...
Tocsa01-05-2008 00:09:04 // 25356
Akazd fel a főtengely anyát a nyakláncodra medálnak ! :D

Fogadjunk hogy azzal szenvedtetek? :DD

Na de miért is szeded szét már megint??? :-O
NaTo01-05-2008 00:07:53 // 25355
egyébként meg, meg ne sértődj!
Tocsa01-05-2008 00:07:09 // 25354
Amennyiben van a pénztárcájában elég MANNA ! :DDD
Tocsa01-05-2008 00:06:02 // 25353
Ne szarozz kompresszort neki oszt cső! :DD

A kölcsön motorokból meg legalább kettőt gyűjtséé be!!! :DDDD
Tocsa01-05-2008 00:04:28 // 25352
A hülye alul vezérelt felül szelepelt motor miatt csattog ! :)

Amíg hideg a sok hézag összeadódik , de miután bemelegszik akkor beáll gyárira ! :)

Mármint a szelephézagra gondoltam ! :)))
Tocsa01-05-2008 00:01:17 // 25351
Akkor merőben más a helyzet ! Visszavonom akkor a Mesterrelkapcsolatos dolgot! :)


A másik meg hogy nem turbót kell arra rakni hanem kompresszort ott nincsenek lyukak ! :DDDD

Legfeljebb később a motor oldalán ha túltölti ! :DDD
NaTo30-04-2008 22:25:54 // 25350
A faszom és az individuális "Ádám" - ami nyilván nem Te vagy - nincs szoros összefüggésben e-tekintetben.
Ha ez megnyugtat...
ingegnere30-04-2008 21:53:37 // 25349
Ha kérhetlek, a faszodat és a nevemet ne használd egy mondatban.
NaTo30-04-2008 21:29:06 // 25348
Jaaaa !
Te Sau! Te miért nem írod le, hogy Ingegnere?
Akkor nyilván tudnám, hogy kiről beszélsz...
Hát hány Ádám van a világon, meg az ismeretségi körömben?!
De Ingegnere csak egy van! :)
Hát nooooooormááális?
Vazze, én meg itt activitizek rajta, hogy ki a faszom lehet ez az ádám...?!
Majd felhívom, bár abból a motorból hiányzik az olajpumpa. De egyelőre Wickey GTV motorján gondolkozom...
Saughassy30-04-2008 21:20:50 // 25347
Na akkor megkerdezem, aztan beszeljetek. Van egy 3.0 V6 ja amit fel akart hasznalni, de megis eladosorba kerul, meltanyos aron.
Saughassy30-04-2008 21:19:44 // 25346
Ez erdekes, mert o meg emlexik rad...
Gábor(figi75)30-04-2008 21:10:05 // 25345
Motorom is van+,turbóim is vannak ha gondolod Robival megoldjuk,hogy spórolj amíg elkészül az ütős mocid,vagy biturbós is lehet,az maga a "mennyei manna" lenne! :-)))
Komplett adagolom is van 15 kemény magyar pénzért,asszem reális,csak az nem tud róla akinek nagyon kéne a nem komplett darab!!! :-/
Gábor(figi75)30-04-2008 21:04:10 // 25344

Unatkozás kizárva! :-)
Holnap lefényképezem milyen csavart vettünk ki a motorból,asszem eltettem kabalának!!!
NaTo30-04-2008 20:48:07 // 25343
Fogalmam nincs, ki az az Ádám, és mikor mit ajánlott fel...
????
Saughassy30-04-2008 19:37:37 // 25342
Nem rólad beszélek marharépa. :)
Saughassy30-04-2008 19:37:03 // 25341
Ádámra gondolok.
NaTo30-04-2008 19:07:19 // 25340
Vazze neked mid nincs?! :)
és mi ez a csattogós motor? 2.5-ös? Ahhoz ugyebár nem kellene a tartóbakjaimat szétheggeszteni...
Wickey30-04-2008 17:45:56 // 25339
izé. Sokszor megfogadtam már, hogy átolvasom még1x mielőtt elküldöm, szóval. A lista mégegyszer.
Van Sopronban egy 2.5-ösöm, Pesten egy 3.0 24V-m, meg ez a csattogós (per pillanat Szombathelyen, de nem hinném hogy ez jelentős gondot okozna). Ezen felül elméletileg egy kupac alkatrész, pl. két 2.5ös főtengely, hüvely-dugó szettek, négy 2.5-ös hengerfej, egy 3.0 főtengely, két 3.0 hengerfej, két blokk (egy ilyen egy olyan), igaz azok a tévészerelőnél pihennek, tehát mint olyan elveszettnek minősítem. Mint a hűtőrácsom.
Wickey30-04-2008 17:42:45 // 25338
wickey leszarja, mert van sopronban raklapon egy 2.5ös motorja, van ez a csattogós, ami tudjuk, hogy szar, mégis kapott az arcára az elmúlt 1500 km alatt olyat, hogy egy nullkilométeres suzuki belerokkant volna, ráadásul mint említettem, nekem arról az ékszíjtárcsa, generátor, önindító, harang, gyújtással kapcsolatos cuccok, meg a tököm tudja mi kell még ahhoz hogy a 24V-t implementálhassam a gtv-be. Ha megmurdál, megmurdál. Ez a sorsa.
NaTo30-04-2008 16:58:46 // 25337
Vagy most ez a csattogós motor? Mármint amit felkínált Wickey?
Nem a csattogással van nekem bajom! Leszarom én ha csattog.
Én csak attól tartok, hogy nálam biztos előjönne benne valami hiba. Ismertek már.
Nekem tesztelőnek kellett volna mennem, mert minden hibát képes vagyok előhozni. Még azt is, ami nincs is. :)
:(
:)
:(
SZóval Wickey részéről ez igen csak zsákbamacska... szerintem ő se gondolta meg, mit ír. VAgy ivott valamit?
Wickey30-04-2008 16:58:26 // 25336
te
hidalj le
a dízelnek akkor sincs nagy hangja, ha egyáltalán nincs rajta kipufogó a turbótól hátrafelé :-)
Ha csak egy üres cső van, az is tökéletesen jó, sőt, annyira, hogy én gondolkodom azon, hogy kicsövezem a 156-ost. :-) Hadd fütyörésszen a túrója a végin :-)
Wickey30-04-2008 16:57:11 // 25335
nemtom.
Szar.
Kicseréltünk egy törött szeleprugót, amit találtunk, de a hang maradt. Tényleg horror. Ötletem sincs mitől lehet. Nem is sok olyan emberrel találkoztam akinek egyáltalán lenne. :)
Wickey30-04-2008 16:56:34 // 25334
rosszul tudod, csak szó volt róla, hogy egy 3 literes motor lenne a legépeszűbb tmp megoldás...
jakuska30-04-2008 16:55:40 // 25333
NaTo... a 2.4td alatt 60 as rendszer van gyárilag.... elől kis dob, hátul meg hót lyuk az enyémen:))) nincs olyan félelmetes hangja...
jakuska30-04-2008 16:54:10 // 25332
Azt jól meg.... miközben lehordom mindenféle utolsó útszéli büdöskúrvának... :)))
ezt már hallottam Mestertől is:)) Meg Bekétől is:))) Gyorsan tanulja az ember a hülyeséget:))
NaTo30-04-2008 16:53:24 // 25331
ki kínálta fel?
Hol van?
Én lemaradtam valamiről....
jakuska30-04-2008 16:52:34 // 25330
hozzászoknál:)) én kifejezetten szeretem a csattogását... ha bemelegszik elég csöndessé változik.. legalábbis az enyém. Ezen már én is sokat gondolkoztam, hogy mitől csattog.... de még nem mondott rá senki értelmeset.... legtöbb embertől azt hallottam, hogy a gázolaj pumpa... vagy hogy van ez magyarul:))
NaTo30-04-2008 16:52:05 // 25329
Azt a 60-as kipuff rendszert azért meghallgatnám a Diesellel... :D
Semmi folytás, csak egy minimal középdob és egy hátsó dob, ami szinte teljesen üres :D
Figi meg inkább ne szopjon le! :)
Inkább valami unatkozó, kanhiányos szépségkirálynő...
Azt jól meg.... miközben lehordom mindenféle utolsó útszéli büdöskúrvának...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.