Forum >> 75-90

Gábor(figi75)19-11-2008 17:06:02 // 27578
Elég nagy kárt ha majd akkorát üt,hogy szétszakít mindent,de 1 darabig csak idegesítő és kellemetlen,de én nem hagynám rá!!!
LacUS19-11-2008 16:51:14 // 27577
Hardy kilőve, marad a tartó..Eh basszus.Nagy kárt csinál, ha nem cserélem?
Gábor(figi75)19-11-2008 14:15:55 // 27576
Gardán rendszer,első körben!:-(
Nézzetek alá van szakadt hardy-d esetleg,és a központosító csapágyazott gumiágyat!!
LacUS19-11-2008 14:12:51 // 27575
Öööö, hát úgy komlett az egész autó rezonál. :) Alapjáraton, vagy ha áll, és turáztatom, akkor semmi.Menetköznben jön a rezonancia.
Gábor(figi75)19-11-2008 13:38:57 // 27574
Nos igen,csak kinek van kedve szétbontani az autó fél elejét ebben az időben,na meg ott van a kibaszott metálzöld festés ami nem olcsó!!!
Majd látom mennyit kínálnak,gondolom 2-3 hónap mulva!!!
prooF_7519-11-2008 13:15:58 // 27573
A motor rázott vagy a kardán?
Fékrendszer tuti hogy teljesen légtelen? A dugattyúkat érdemes teljesen visszanyomni a nyeregbe, nehogy megrekedjen a levegő a dugattyú és a légtelenítő csavar közötti részen.

Figi: ez tényleg szívás, de szerintem is ha leírja hogy figyelmetlen volt, akkor kvázi elismeri a felelősségét. Sok szerencsét a biztosítóhoz, azért elég jól kijöhetsz belőle, ha van otthon alkatrészed:)
LacUS18-11-2008 21:16:51 // 27572
Fékerőelosztótól elvileg nem puhul a pedál, vagy igen?RZ/SZ fórumon olvastam,hogy a szívócsőben van egy vákumszelep ami ha megadja magát puha pedál és csak sokszori pumpára keményedik, na itt nálam ez van.900 Ft körül orvosolható, egy próbát megér majd :)
Gábor(figi75)18-11-2008 20:50:47 // 27571
Hát nagyon remélem,hogy ez a"virágnyel" haszonnal zárul!:-)

Fékerő elosztó,jó???
LacUS18-11-2008 19:02:18 // 27570
Virágnyelven elismerte.Mert Ő nem volt körültekintő...Tehát beismerte:) Szerintem nem lesz gond.
Csak sajnállak, mert tudom milyen szar, amikor más hülyesége miatt te idegeskedsz..és még izgulsz, hogy ne zsebedből menjen a buli.

Más.
Ma én is gurultam az utcában (ohne vizsga+zöldkártya+géptető) a V6-tal.Egész jó, a fékhez nem jut vákum, tehát mint olyan nincs :)A motor 2-3 ezer közt (tovább nem forgott, me bejáratós) elkezdett nagyon rázni...Remélem elmúlik.2 tipp is van,hogy mitől, de csak az egyik múlik el magától.
Gábor(figi75)18-11-2008 18:56:42 // 27569
Nos érdekesen állt hozzá,mert nem azt írta,hogy elismerte,hanem nem volt körültekintő mikor jobbra húzott!:-O
Ezzel nem tudom mire fogok menni!
LacUS18-11-2008 18:37:04 // 27568
Ehhbazzz...Sajnálom.A lapon elismerte a vétséget?
Gábor(figi75)18-11-2008 17:19:31 // 27567
Ma elkapott e hülye picsa oldalról!!!:-(
Hát van biztosítása generali én köbe,de még nem bírtam bejelenteni mert már nem volt senki,és nincs ügyfélfogadás,írtunk lapot is,de nem vagyok nyugott mert nagyon rikácsolt,hogy ő engem nem látott meg ilyenek!!!

Szóval röviden,behúzodott a felezőhöz balra irányjelzés,de mire jobbról kerültem meggondolta magát és rám húzta a szaros renaultját a picsa!!! És nem látott baszki,akkor minek a tükör??? A kár,bal oldala a lökösnek meg az eleje,sárvédő,irányjelző!!! Neki meg a jobb eleje!

Nőőőőők..............
Seriff18-11-2008 13:14:27 // 27566
Seriff18-11-2008 11:33:05 // 27565
NaTo17-11-2008 13:22:29 // 27564
:))))
Annyira ment ez a V12, hogy csak a féken volt a lábam :))
Kuplungnak közelébe se, de a gázzal néha játszadoztam. A járókelők nagy örömére. :)
Érdekes elrendezés lenne ez a V6 motor elől, utána hajtás, majd mgéegy V6-os és mégegy hajtás :D
Marek17-11-2008 10:58:20 // 27563
Látod, tegnap az ijesfajta "élményektől" meg voltál kímélve! Sőt, királyi dolgod volt
( fűtés, világítás, szevó, zene, stb...) :-) Milyen volt V12-vel menni??
V6-előttem.- V6 utánam! :))
NaTo17-11-2008 10:51:11 // 27562
:D
Egyszer húztuk Kornyamesterrel a 155-ösével Bányai elvtársat, aki az én Giuliettámban ült. AZért nem én ültem a Giuliban, mert KornyaMester Bányaielvtársal már jól összeszokott autóhúzásban. A lényeg az, hogy Kornya úr nagytempójú előzgetésekkel vontatta a Giuliettát Budapestről Debrecenig éjszaka! :))
Egyszer engem is húztak a Giuliettában anno, aszem vmi offos kocsival, és eleredt az eső, ami aztán hirtelen zápor lett, Gödöllőnek felfele a 3as úton van egy komoly emelkedő, na azon kapott el bennünket az eső. Az akkumulátor le volt kötve a kocsiról, se ablaktörlőm, se dudám nem volt... Egyzser csak azt láttam, hogy bepárásodott teljesen az összes üveg, és a zúduló esőtől gyakorlatilag semmit nem láttam, meg az autót sem, ami húzott... éreztem hogy gyorsulunk, és úgy 110-120 körül mehettünk felfelé...
Letekertem az ablakot, és Ace Venturás stílusban kihajolva a pofámba zuhogó záporral hunyorogva próbáltam nézni az irányt, hogy nagyon félre ne kormányozzak...
Na akkor halálfélelmem volt. :)))
Robi15-11-2008 15:23:34 // 27561
Egyszer egy Scorpiot húztam még a fekete Americával, miután egy találkozón eldurrantotta a difijét. :) A srác nagyobb testű Fordokat heftöl, elég rutinosan vontat. Állatkodtunk, mentünk, ahogy a csövön kifért. Valószínűleg elég ijesztő látvány lehetett. :)
Wickey14-11-2008 13:59:17 // 27560
a legszebb az volt, amikor 75 húzott gtv6-ot...
szakadt 2.5-ös volt, de nem volt szar... ötödik, hatvannal k eresztül kasul budapesten a két kasztnit :DD
NaTo14-11-2008 09:39:28 // 27559
Mareknek szóltam, hogy ha nem jutok el odáig, akkor készüljön a 75ösével :D
75 húz 75öst... :) Az az igazi... de nem kellett, mert olyan ügyes kisfiú voltam :)
Marek14-11-2008 07:40:31 // 27558
Állt egy készenlétben, ha baj lenne! :)
Robi13-11-2008 21:26:45 // 27557
Én hamarosan bontok egy vonóhorgos 75-öst. Karcsival egyezz meg az árban.
prooF_7513-11-2008 21:22:03 // 27556
Hát, azért én a helyedben kerítettem volna egy vontatót aki elhúz odáig, biztos ami tuti. De a lényeg hogy egyben odaértél.:)
Gábor(figi75)13-11-2008 20:10:37 // 27555
Sajna már elkelt,dízelre vitték el,de TS-re!:-O
Wickey13-11-2008 17:30:22 // 27554
ez várható volt :D
gaben v6 milano13-11-2008 16:35:19 // 27553
Üdv, Mindenkinek!
Tud valaki 75-re vonóhorgot? Tudom, nem pattant el egy ér a fejembe, de kellene. Előre is köszönöm!
Ryuk13-11-2008 14:55:47 // 27552
Sziasztok!!

Még mindig van jópár alkatrészem,ha valakinek szüksége van valamire csörögjön és olcsón megkaphatja...ugyanis amig nem kapok hitelt addig úgyse lesz ilyen vasam...pedig már ki volt nézve...márpedig nem kapok :( Ja egyébként Robinál is van pár cucc nála is érdeklödhettek! Jók legyetek,csak keresztbe...helyettem is :)
NaTo13-11-2008 14:41:07 // 27551
Érdekelne valakit egy 3.0 V6-os 24 szelepes hibátlan főtengely?
12 szelepes főtengelyre cserélnénk!
Hátsókerekes autóba kerül a 24 szelepes motor, és a főtengely vége nem olyan, mint a 12 szelepesnek a kardán/lendítőkerék miatt. :(
NaTo13-11-2008 14:01:50 // 27550
kicsit pangunk, úgyhogy olvassátok el a kuplungnélküli utam "rövid" történetét: :)

Előtörténet:
kuplungom beesett, volt nincs...
Feladat: Kuplung nélkül eljutni Pécelről Csepelre a szervizig. :)
indulás helyszíne: Hubavezér 5 szám, Csatári Dűlő, Pécel, Pestmegye, Magyarország, Európa, Föld bolygó, "a" naprendszer...
célállomás: "a" naprendszer, Föld bolygó, Európa, Magyarország, Budapest, Csepel, Erdélyi utca valahányszám...

Elindultam, és még a Csatáriban beugrott, hogy otthon hagytam a
telefonom. Visszafordultam és magamhoz vételeztem... na gondoltam már
rosszul indul. Aztán elindultam lefelé, és az úton előttem araszolt egy autó úgy, hogy kettesben alapjáraton
kellett mögötte gurulnom... közben ordítottam neki, hogy:
- mennnnyél vagy meghaaaaalsz!
és nem ment, és szerencsétlenkedett a Maglódi útig, ott hálistennek
Maglód felé fordult... onnan már tempóval mehettem tovább.
Kapcsoltam egy 5-öst, és lecsorogtam a benzinkútig. A kritikus
beláthatatlan résznél ahol mindig autók állnak, hálistennek senki nem
jött. Tankoltam, és elindultam megint. Kikanyarodásnál egy hajléktalan
elindult át az úton, én viszont nem álltam meg, nyomtam egy kövéret és
elékanyarodva sűrű anyázások közepette vörösödő fejjel kikanyarodtam a
főútra... Ott előttem egy buszt értem utol úgy, hogy 40el se mentem...
másodikban mentem tovább, és reménykedtem, hogy nem lesz előttem
töketlenkedő. A két körforgalomban nem kellett elsőbbséget adnom
senkinek, de előttem irdatlan szerencsétlen lassan haladt mindenki, és
most még jobban gyűlölöm a töketlenül lassan araszoló szerencsétleneket,
akiket büntetni kéne a forgalom feltartásáért...
Végülis feljutottam az M0-ásra, és toltam kettesből egy 5öst, majd
90-120km/h között szépen eljutottam az M5ösön át újra az M0-ásra, majd
jött a kemény menet, le az M0ásról és stop tábla... meg kellett
állnom. Na nem a tábla miatt, hanem mert jöttek balról. :) Önindítok és
már gurultam is tovább. Mivel ott már bizonytalan voltam, nem ismertem
a helyet, csak előtte a térképről memorizáltam hogy merre kell menni,
igen lassan mentem, de ha utolértek mindig vészvillogóztam és
indexeltem nekik, hogy előzzenek meg mert műszaki problémám van. Volt
egy két távolról látható lámpa, ami zöldre váltott, na ilyenkor az
eddig megelőző autókat utolértem (2esben, 3asban), és meglepetésükre
komoly sebességkülönbséggel húztam el mellettük, :D imígyen megcsípve a
zöldutat, persze jóval a megengedett sebesség fölött... Aztán megint
30-al araszoltam tovább és mindenki visszaelőzött :D:D Mókás volt, és
nem dudált senki, mindenki normálisan állt hozzá, nem idegeskedett
senki (talán csak én :) ). Egy két elsőbbség adás kötelezőn átsuhantam,
nagy szerencsémre senki nem jött... és aztán eltévedtem, már nem
emlékeztem merre vagyok. Leálltam és elővettem a térképet. Örömmel
láttam, hogy már csak néhány utcára vagyok a céltól. Megint
memorizálás térképről, és aztán nagy levegő, önindító és megindultam
újra :) 1esben 2esben... és sikerült gond nélkül megállnom a szerviz
előtt. :)
Gábor(figi75)13-11-2008 09:33:23 // 27549
Szösszenet!:-)

http://www.youtube.com/watch?v=SlZzFTNS0XE&feature=related
Marek11-11-2008 23:06:56 // 27548
Ezt én írtam! :))) Hekkelem NaTo nicknevét!! Persze a hozzájárulásával! :)
NaTo11-11-2008 22:55:35 // 27547
Elmentem Csepelre,
nem basztam keresztbe,
letört váltódarab a kezembe
faszom az egészbe! :)
NaTo11-11-2008 22:53:22 // 27546
Nagyon szépen köszönöm barátom! :)
Gábor(figi75)11-11-2008 21:21:15 // 27545
Éppen eleget!:-)))
Film?
prooF_7511-11-2008 21:12:04 // 27544
Hány (mentális) lóerőt hozott az átalakítás? :))
Gábor(figi75)11-11-2008 19:30:27 // 27543
Én is kivágtam belőle a középső dobot azóta jobb lett az öblítése és talán erősebb is lett "talán" !:-)
Na meg trüsszög a turbó váltásoknál hátul!:-)
Gábor(figi75)11-11-2008 19:28:25 // 27542
Cupp........ :-)
Pec11-11-2008 19:26:09 // 27541
Igen ez nagy szopás volt!
Igazándiból még mindíg nincs flexi része de már legalább szétszedhető a katalizátornál!
És lekerült róla a porrá hanvadt középső dob is.
Meglepetésemre nagyon szép halk maradt, inkább csak a motor hangja halladszódik.
Melékhatásnak még a motor is egyenletesebben jár.
Jut eszembe boldog névnapot Marci!
LacUS11-11-2008 19:20:05 // 27540
Jójó, de nincs válasz a V-versenymocikra.Mert ugye azok nem épp gyengék viszont, nincs kipuff.
Szóval, szerintem, egy kicsit mdóosított moci, átprogizott vezérléssel nem fog elégetni szelepet, és rosszabbul sem megy.Szerintem.Ami nagyban műkdök, működnie kell kicsiben is....
Marek11-11-2008 15:04:34 // 27539
Nincs felexi rész a rendszerében, 4 -en szoptunk (Pec, Robi, Fészi, Jómagam) vele mire felment a helyére...
Wickey11-11-2008 15:02:30 // 27538
Mér Pectől kérdezed, azt is fényesre nyalogatta? :DDDDDDD
Marek11-11-2008 15:01:11 // 27537
Ez olyan alapvető dolog, hogy le sem írtam...

Az enyémen is van dob csak kevés db! :))

Nameg flexi rész is van, igaz Pec?! :))
Wickey11-11-2008 14:53:20 // 27536
Szerintem a te kipufrendszeredet simán le lehet húzni a listáról, mert két egész dob is van benne. A látszattal ellentétben az ad neki fojtást, eleget. Hidd el, hogy szarabb az üres csővel, ha nagyon nem hiszed, kösd le a rendszert a két leömlőtől hátrafele, és menj vele egy kört.
A sportdobok java részétől hangosabb lesz az autó nem pedig erősebb. Ez tény. Most 4-5 lóerő ide vagy oda, 177-192 lóerő környékén már úgyse baszik semmit. Ezres fordulaton meg a V6 lead LEGALÁBB 150Nm-et, azzal amúgy nagyon nem nehéz dolog keménykedni. :-)
NaTo11-11-2008 13:31:40 // 27535
Ehhez én is hozzászólnék, mert nekem pont 60as rendszerem van, kis középdobbal, no katalizátorral, és elég brutál sport hátsódobbal. Nem mondanám, hogy szarabbul megy a kocsim, mint előtte :)) Közúti előzgetéseknél sikerült tapadni 2000-es turbós Alfára, (lancia kappa 2l turbo motor). Tehát nem lett szarabb. A nyomatékvesztésről meg annyit, hogy mivel pont minap adta meg magát a kuplungom (valszeg munkahenger), 4edikben jöttem föl azon a bizonyos emelkedőn, ami Pécelen az utolsó betonos durva kaptató a házamhoz menet (ismered Te is:) ), és 1000es fordulaton indultam az aljánál, azt gondoltam nem jutunk fel, de úgy 600-700as fordulaton végül elértük a tetejét :) aszem ez magáért beszél.
Wickey11-11-2008 09:12:56 // 27534
Marek, a kulcsszó a turbó. Az megadja azt a fojtást amit kér a motor. De ha te egy szívó motorra ráküldesz egy hatvanas csövet a végéig, úgy elgyengül, hogy az érdi emelkedőn se fog felmenni, továbbá pillanatok alatt beégnek a kipufogószelepeid.
Mentem én már szívó benzinessel, tőböl eltört kipufogócsonkkal, hangja mint egy harckocsizászlóaljnak, ereje meg mint az oszlophoz kötözött kispolszkinak. Továbbá mentem turbódízellel szintén tőből letört kipufogócsonkkal, annak csak úgy egy picikét volt másabb hangja, az volt inkább a furcsa, hogy a túró elkezdett tüsszögni minden gázelvételre. Nameg hogy az elsőkerék előtt kormolt. :-)
Marek11-11-2008 07:51:16 // 27533
Pl: ahol a rallygépeit építették tesómnak - és építik most is- ott nem csinálnak ebből lelkiismerteti kérdést! A turbó után csak egy 60-as cső megy végig és pont! Nem megy szarul! :))) és hangja...
Marek11-11-2008 07:48:41 // 27532
Szerintem meg puding próbája az evvés, felállsz a LE mérő padra így, aztán meg egy gyári rendszerrel, és utána lehet kamillázni melyik a jobb!
Bár Én áldoznék max. 2 lovat a hangorgiáért! :)))
Ha abból indulsz ki, hogy egy sportauspuffsistemmel mily cskély LE-t lehet dobni a gép teljesítményén, valószínű, bukni sem lehet egy rosszabbal többet!!

Proof ez a direktszűrő kényes téma!! Nem megy szerintem rosszabbul tőle és többet sem eszik, csak más lessz a hangja! :))
prooF_7511-11-2008 02:02:49 // 27531
Azér van egy kis különbség egy forma1/dragster motor meg egy sima utcai moci között szerintem :) És nyilván az se mindegy, hogy a nem egyesített kipuff-rendszer milyen. Konkrét érveket nem tudok sem mellette sem ellene, viszont nagy általánosságban ugyebár igaz hogy amit a gyárban mérnökök tucatja hosszú idő alatt megtervez, azt aligha lehet überelni egy akármilyen kisipari/otthoni megoldással.
Ennek ékes példája amikor szétfűrészelik a gyári levegőrendszert és rábarkácsolnak egy direktszűrőt a végére, aztán csodálkoznak hogy többet fogyaszt a járgány, de nem lett erősebb...
Wickey10-11-2008 23:46:48 // 27530
vényócnál sok helyen láttam hogy direkte X-ben keresztezi egymást a két hengersor kipuffa, de utána folytatják jóságos életüket külön.
Szóval lehet benne valami. :-)
A teljesen külön vezetett kétoldali kipuff se rossz: ha az egyik oldal kéken a másik meg fehéren füstöl, egyből tudod, melyiket kell hengerfejezni és melyiket gyűrűzni :-PPP
LacUS10-11-2008 23:05:11 // 27529
Jelen pillanatban nincs egyesítve. Az hogy mennyire optimális nem tudom.De ez egy érdekes dolog, hogy azt mondják, (én is hallottam) hogy a V6 hengersoronkénti kipuffal rosszabb.Na mármost a dragsterek és az F1 verdák is V elrendezéssel futnak ráadásul marhára kihegyezett mocival, mégsincs sehol sem egyesítve a 2 hengersor, mégis eszméletlen teljesítménnyel futnak....Szóval ha ez nem jó megoldás, akkor itt miért is alkalmazzák.:)

Tessék itt a téma, lehet rá referálni :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.