Forum >> 75-90

prooF_7516-09-2010 10:25:57 // 31028
Kíváncsi vagyok, mi fog kisülni belőle! A motorral fogsz valamit csinálni? Sűrítési arány csökkentés? Vagy már elég kopott?:))
Kisbubi15-09-2010 22:22:40 // 31027
persze nem direktbe fog hajtani, mint a képen. megfelelö átételezés meglesz és akkor már jo lesz alul. persze nem lesz gyári 9,4:1 arány
[k i z z o]15-09-2010 00:22:43 // 31026
A lóerő nyomatékból lesz, csak neked alul kell :) Ez a magyar Rotrex nem nagyon tölt be alul, mert nagy fordulatra tervezték, és nagy a vesztesége alul.
Kisbubi14-09-2010 22:33:24 // 31025
Azért kell nagyköbc-hez valö h ne kelljen annyira megforgatni. egy ilyet csinálok. és azért kompresszor mert nyomaték kell és nem lóerö.
LacUS14-09-2010 20:31:11 // 31024
Ahhaaaaaaaaa :-) Király, így már oké értem.:-) Valami kamioné? Mert pl iveco turbót láttam már Q4-en jól muzsikálni, :-) De az is fent ment inkább.
Gábor(figi75)14-09-2010 20:22:23 // 31023
Rátapintottál a lényegre,kompresszorhoz kell!:-)
LacUS14-09-2010 18:53:56 // 31022
TShez miért nem T3at raktok?Nagyjából méretben jó is, és simán lenne értelmes fordulaton nyomás..egy 3000-es motorhoz való turbónál...hát saccra egy 6000nél lenne nyomás...8000ig..jó esetben...nem mondanám nagy okosságnak, főleg hogy driftre kéne gondolom, tehát ha turbo akkor már kisebb golyóscsapágyas turbó kéne, az meg horror. Egy kompresszor jóval "kisebb" mókolással jár, és van már itt Kizzo mester, aki azért már kitaposta az utat.
LacUS14-09-2010 18:30:10 // 31020
V6hoz szeretnél turbót? 1 vagy 2ben gondolkozol?
Gábor(figi75)14-09-2010 18:00:16 // 31019
De a Transit TD már nem jó amit néztünk?
Kisbubi14-09-2010 17:46:59 // 31018
Én vigyorgok közben is nemcsak a végén:) nincs a közelben egy rohadt, nyamvadt, kukás, rosz 3000 ccm-hez való turbó vagy nagyobb aminek a nyomooldala megvan:(((
pedig nélküle még gyenge az autóm 1 ekkora vigyorhoz
Gábor(figi75)12-09-2010 22:06:08 // 31017
Mizu,kellettél volna szlalomra "nyamvatt" 1.6-tal te is,szépen nyomtuk!:-)
Vigla12-09-2010 14:28:39 // 31016
Hé!Le ne gyilkoljátok már egymást ezen.Minek veszekszetek,ha verekedhetnétek is. :-)
Minden hajtásláncnak megvan a sajátossága,élvezeti foka. Azzal megyünk ami van,lényeg,hogy vigyorogjon az ember közben...szöveg...
Gábor(figi75)11-09-2010 21:20:56 // 31015
"V6 + sperr TS " VS "sor 4 + 1.6 sima váltó",egyenlő esélyek! :-D
Gábor(figi75)11-09-2010 21:09:57 // 31014
Lehet,hogy még nekem kell sokat tanulnom,pedig elég sokat javítottam is nem csak elbontottam már életemben,de a TS váltó az nem 100%-ban gyárilag sperr-es,nem értem az 1.6 és TS váltó közötti összefüggést,ég és föld! :-DDD
Marek11-09-2010 20:36:59 // 31013
Ismerős a pálya, télen tavaly Én is egy ilyen kék 1.6-tal nyomtam (az volt a játszós verda), kell neki a lendület, az kárpótolja a lovakat! :)
Kisbubi11-09-2010 20:29:32 // 31012
Azért lehet vele vele autozni csak a sperrel egy gyári motor begyengül. Csak lendületböl más mint eröböl:S
Marek11-09-2010 20:19:31 // 31011
1.6-os váltó, de 2000-es motor!!!!, nem 1.6-os, az azért nem ugyanaz....
Nekem is volt fent a 3000 V6-on TS váltó, már 4 évvel ezelőtt, nem volt nehéz keresztbe menni vele! :D
Figyeld csak!
Gábor(figi75)11-09-2010 20:07:30 // 31010
2009 tele,még az 1.6 rövid sperr-telen váltóval,ennyi!! :-P
Tudás + sok gyakorlás,a sperr csak hab a tortán!:-)))

1.6 váltó,nuku sperr.
Marek11-09-2010 19:47:00 // 31009
Én nagyokat autóztam az Én 1.6-osommal, ha esik egy kis -bármilyen- csapadék, akkor meg aztán igazán élvezhetővé válik, de nekem hiányzott a sperr! :)
Kisbubi11-09-2010 18:51:33 // 31008
A sper nem árt csak a gyári 1.6 kevés hozzá.
Marek11-09-2010 15:02:21 // 31007
Mondjuk az Én autóm motorja nem forgott 3000 fölé, még a víz sem melegedett meg tőle, mondhatni, a pulzusa sem ment feljebb ettől a "mutatványtól"! :D

Elférne az autódban egy sperr, és máris jobb lenne a hatásfok, kérdezd csak meg Figit, ő is belerakta utólag, mert szinte nélkülözhetetlen egy jó driftnél...
Marek10-09-2010 22:52:54 // 31006
Pfff.
Gábor(figi75)09-09-2010 17:39:52 // 31005
"Driftmaster",hallottad??? :-)))
Kisbubi09-09-2010 16:54:49 // 31004
Egy másik izelitö kakucsringröl:)
Gábor(figi75)09-09-2010 09:11:02 // 31002
Látod nem kell ide V6,csak ügyes sofőr aki érti is a lényeget 1.6 Solex a király!:-)
Gábor(figi75)09-09-2010 09:09:04 // 31001
Pontosan,erről kell szólni a versenyzésnek nem a gumifüst a lényeg azt 1 óvodás is megcsinálja a ha V6-ban ül,nyomod a gázt és tekergeted a kormányt! :-PPP

Az mit a pályán csináltunk,csinálunk időre driftelve ha kell és még szépen is néz ki, valahol ott kezdődik a sport amiről az Alfa szól!!!
Este lenézek........
Vigla09-09-2010 07:19:32 // 31000
Vigla09-09-2010 07:13:55 // 30999
Szépen füstöl az a gumi,bár szerintem ez a minimum egy V6-tól. Személy szerint én ott gyújtanám fel az 1.6Solex-es verdám a placc közepén,ha nem lenne képes megfüstöltetni,eldurrantani egy csoffatt gumit. De ki mit vár a vastól...
Marek08-09-2010 21:47:42 // 30998
Ide kevesen mentünk sajnos (2 db 75-ös, meg kb 10 Alfa).. :(
Ügyesek vagytok, gratulálok! :)
Én is érzésre mentem a szlalomon pályán, hullottak is a másodpecek...
Erről szól, hogy az ember kikapcsolódjon és jól érezze magát, aztán ha jön egy -két elismerés is, az csak hab a tortán szerintem! :)
Kisbubi08-09-2010 21:38:01 // 30997
Kakucsringen többen voltunk:) Végre pályára mehettünk!!! Mi csak jol éreztük magunkat és a kocsikázás olyan volt mint a bemutató. Látvány az volt és néha füst is. Aláztuk a porschékat:P
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)08-09-2010 20:51:57 // 30995
Ezt meg csak úgy.

Majd ha egy TDI A6-ossal is meg lehet így fordulni, majd akkor mondom azt, hogy az Audi is autó. :):):)
Marek08-09-2010 20:51:53 // 30994
Ha kész lesz és teszteltem, és bizonyítottam is olyan fenomenális lesz mint ahogy tervezem, akkor vásárolható is lesz nálam!
A gyári rendszernél, olcsóbb, erősebb, és remélhetőleg tartósabb is lesz, viszont a komfortosság rovására megy majd picit, de engem az nem zavar, hisz már a kevlár kuplungtárcsával elindultam az úton... :)))
atika08-09-2010 19:15:49 // 30992
Arra kíváncsi lennék, mint érdekesség!
Marek08-09-2010 08:50:12 // 30991
Lehet, de mint írtam, mindenből van tartalék, és van egy új hajtáslánc versió is, amit ki akarok próbálni, ahogy számolgattam, kb.a felére csökkenthető vele a hajtási veszteség!
:)))
Gábor(figi75)07-09-2010 22:52:12 // 30989
Még kép,videó később!

[k i z z o]07-09-2010 21:46:01 // 30988
A hajtás is emlékszik rád...
Marek07-09-2010 20:20:34 // 30987
A mérleg egy arany, egy ezüst, és még tesómat is sikerül elvernem...
Alfa 75V6 vs. GTV 3000V6 24v 221 LE, és a régebbi technika diadalmaskodott, igaz nem sokkal kb. egy kocsihossz! :)))
Marek07-09-2010 20:09:36 // 30986
Háát igen, hogy miért nem szoktam gumit füstölni vele, az most is bebizonyosodott: hátsó lökös fényezés, 2 dobbetét csere(ezek mondjuk még akadnak :-))) Semmi más nem sérült, a fordulat sem ment 4000 fölé! :)
Marek07-09-2010 20:07:08 // 30985
Xenon az bizony! :) Tudod milyen jó érzés éjjel is látni, akár esőben is! :)))
[k i z z o]06-09-2010 23:18:35 // 30984
Azé kapott szegény.
prooF_7506-09-2010 21:19:58 // 30983

Neked xenonod van, vagy csak optikailag csalódtam?:)
Gábor(figi75)06-09-2010 11:51:01 // 30982
A 75 "nem habos babos" Alfák ,Kakucson versenyeztek a 7vgn!!!

Marek06-09-2010 11:14:15 // 30981
Hétvégén csupán 2db 75-ös volt az olaszautó talin sajnos, azért jól sikerült! :)

Alfa 75 V6 bemutató... :)
Gábor(figi75)04-09-2010 17:32:03 // 30980
Állítólag keményebb!
Gábor(figi75)04-09-2010 17:31:27 // 30979
Ja a gumit! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.